Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.
- Mikä on se syy, miksi uskotte tähän heppuun?
- Maailmassa on lisäksi lukematon määrä olemattomia jumalia, mihin jengi uskoo tosissaan.
Miksi uskoa jumalaan ?
20
<50
Vastaukset
- uskonuskon
((( - Mikä on se syy, miksi uskotte tähän heppuun? )))
En ollut koulussa hereillä luonnontieteen tunneilla.
((((- Maailmassa on lisäksi lukematon määrä olemattomia jumalia, mihin jengi uskoo tosissaan. )))
Minä pelaan varman päälle ja uskon kaikkiin. Onhan minulla S-etukortti, Plussakortti ja Pins-korttikin. - lykkyä-pyttyyn
Miksi pitäisi muuttaa hämiksen uskomusta.
Hän tietää että jengi uskoo tosissaan
Siis myös Hämis uskoo tosissaan. Sopiiko mennä seuraavaan ajatukseen, onhan tätä käsitelty jo koko suomi24 olemassaolon ajan. Siis seuraava asia. Mitä tai kuka hyötyisi tai menettäisi jos Hämis muuttaisi uskomustaan? - HEHEHEHEHE
Vain typerykset uskoo jumalaan.
- Brina
Miksi kyselet? Et ole ehkä ollenkaan niin varma asiasta kuin nyt luulet? Mutta..jatka kyselyä! Jonain päivänä voit alkaa ymmärtämään! ja vain sinä itse löydät...itsestäsi...tarvitsemasi "todisteet". Eka vihje: Jumala ei ole "heppu", olento, ei edes superolento!
- samankaltainen
Miksi Luojamme ei voisi olla samankaltainen meidän kanssa? Myös henkisessä mielessä. On ajattelun fiksaatio aina olettaa erilaisuus.
- HarriRuukku
"Mikä on se syy, miksi uskotte tähän heppuun? "
Sairaus.
Mikäli uskonnot keksittäisiin tänään, luokiteltaisiin uskovaiset mielisairaiksi.
Mutta, koska esim. kristinusko on soluttautunut liian syvälle yhteiskuntamme tukipilareihin, ei sitä enään uskalleta luokitella mielisairaudeksi. - siksikin
Kysy aloittaja Isis- soturilta, miks sun tarviis uskoo Allahiin. Kun se terottelee/tylsyttelee miekkaansa, voit siinä samalla hieman jorista, että et sä nyt oikein taida viitsiä tommosiin mielikuvitusjuttuihin .
Se on poika sitten totinen paikka. Kannattaa naulata omat teesit vaikka ottikkoon ja pitää pokka kans. Voi pian alkaa kalvaa epäilys, onks tässä ny järkee ja oisko ehkä syytä...
Minä uskon että tän palstan epäilijöiltä soluttautuu löysät housuun kun tosipaikka koittaa. Se on nyt niin helppoo täällä olla joku "visser", kaiken handlaaja.»Kysy aloittaja Isis- soturilta, miks sun tarviis uskoo Allahiin. Kun se terottelee/tylsyttelee miekkaansa, voit siinä samalla hieman jorista, että et sä nyt oikein taida viitsiä tommosiin mielikuvitusjuttuihin .»
Aloittaja varmaan kysyi asiasta juuri täällä, koska halusi siihen vastauksia nimenomaaan tähän ketjuun. Mikä lie syynä kun et itse vastannut mitään, vaan aloit tuolla tavalla säälittävästi mutkan kautta uhoamaan. On muuten aika totaalisen munatonta meininkiä tuollainen, että "Vai ei meidän uskonto vakuuta? No odottakaapas kun nuo terroristit tulevat ja..."
Jos olet aikuinen ihminen, niin kerro nyt ihan oikeasti, että mitä helevetin tekemistä tuolla ISIS-uhoamisella on tämän asian kanssa? Harmittako sinua se, että joku uskaltaa täällä kyseenalaistaa Jumalan olemassaolon? Jos sen erään "kalifaatin" meininki sinua niin kiehtoo, niin mene sinne niin ei tarvitse katsella jumalattomien juttuja täällä.
»Se on poika sitten totinen paikka. Kannattaa naulata omat teesit vaikka ottikkoon ja pitää pokka kans. Voi pian alkaa kalvaa epäilys, onks tässä ny järkee ja oisko ehkä syytä...»
Pascalin vaaka on pascaa. Jumalia on väitetysti lukemattomia; kaikkiinko niihin pitäisi varmuuden vuoksi uskoa? Kuinka monet housut tässä nyt pitää varautua paskomaan?
»Minä uskon että tän palstan epäilijöiltä soluttautuu löysät housuun kun tosipaikka koittaa. Se on nyt niin helppoo täällä olla joku "visser", kaiken handlaaja.»
Parempi se on olla edes jonkunlainen "visser" mielummin kuin sellainen pölvästi, joka alkaa kovistelemaan jonkun muun tekosilla.
- niineiole
Jos ei Jumalaa olisi, niin ei se tietenkään mikään toiveajattelu saisi Häntä taiottua olevaksi, mutta on se kuulkaa ihanaa, tietää, että Jumala on ja saamme tavata uskossa kuolleet rakkaamme kirkkaudessa ja elää iankaikkisesti.
Olin eilen hautajaisissa ja olisi se kolkkoa, jos kaiken loppu olisi tyhjä kylmä hauta. On todella täysin typerää uskoa, johonkin jumalaan (pieni alkukirjain) tai johonkin heppuun. Minä en ole koskaan uskonut niihin, mutta aina olen uskonut Jumalaan.
Kehoitan sinuakin, aloittaja, vaihtamaa "jumalasi" ja "heppusi" oikeaan Jumalaan. Jos et vielä tunne Häntä, niin ala heti etsimään Häntä. Etsi Häntä niin kauan kunnes löydät Hänet, vaikka se veisi koko elämäsi. Voit löytää Hänet Jeesuksen Kristuksen kautta.
Jeesuksen ja Jumalan tunteminen on ihmisen tärkein asia. Kaikki muu on roskaa sen rinnalla.- free-witch
"On todella täysin typerää uskoa, johonkin jumalaan (pieni alkukirjain) tai johonkin heppuun. Minä en ole koskaan uskonut niihin, mutta aina olen uskonut Jumalaan."
Sama asia.
"Jeesuksen ja Jumalan tunteminen on ihmisen tärkein asia."
Mitä tuohon muuta sanoisi kuin voi aivopesty-parkaa.... : /
Lähde on
Jonkun kielitieteilijän mukaan sanat alku ja jumala kirjoitettiin samoilla kirjainmerkeillä. Jossain muinaisessa kielessä
Kuvataanko alkuräjähdystä tai luomistyötä kumpikin sisältää Lähteen. Olet jo lähtenyt koska mielessäsi on kuva alkulähteestä - Jumalasta alkuräjähdyksestä
Lähde ei ole kuvitteellinen heppu. Et pysty vastaamaan ellet Lähde toimimaan vaikka vain mielessäsi. Mielesi toimii joka tapauksessa koska olet LÄHTEESTÄ.
Nyt voit kaikki lähde sanat korvata oman mielesi mukaisella (jumala)kirjainyhdistelmällä. Mielesi on sen jo tehnyt.
Tätä tosiasiaan sanotaan Jumalan kuvaksi koska Lähde/Jumala on luoja joten ihminenkin on jumalan kuva koska kukaan ei pysty olemaan Luomatta mielikuvaa tästä tilanteesta .. tai mistään...
Tietenkin jokainen tekee oman mielikuvansa, jumalansa, ei ole muuta vaihtoehtoa koska lähde, jumala on. Et voi astua Lähteesi - Mielesi ulkopuolelle- Penuela
Saanko kertoa sinulle mitä itse tunnen ja ajattelen? Ensiksi voisin kertoa mikä/miten Jumala/Jahve tuli elämääni. Suurin osa elämääni on ollut pelkkää kärsimystä ja selviytymis taistelua. Tästä tukisi tylsä ja pitkäveteinen tarina joten yritän tiivistää. Synnyin ... no hö! Hah..Haa . Juopon äidin matkassa pitkin Suomea minusta tuli eristäytyvä ja arka. Seksin salat sain oppia jo varhain äitini silloisilta"poikaystäviltä" lukemattomat yöt pakkasessa yksin..Kun äiti heitti minut ulos huorana(12v) makasin hangessa rukoillen...katsellen tähtiä. Olen nyt 54v. Pääsin kahdeksannelta luokalta kun olin vain 13v. Silloin muutin kotoa pois.. Pääsin töihin lähtisi tehtaaseen..Sain 12 neliön hella huoneen. Alati rukoilin taivaan Isää ottamaan minut pois kärsimästä. Koko elämäni on ollut Taivaan Isän j Jeesuksen varassa. Vieläkin koen kärsimystä.mutta matkan varrella olen saanut kokea merkkejä ja Rakkautta. Yhäkö. .elämä ei ole helppoa..4 leikkausta..viides tulossa..kipuja joka hetki..Olen kuin ajossa sulava malmi...sattuu mutta jalo jää jäljelle! Välillä epäilen.. en Jumalan tai Jeesuksen olemassaoloa..Epäilen ovatko He minua varten?? Onko peri syntini niin suuri? Jumalasta yritetään yhä tehdä harmaa partaista ukkoa..vähän kuin joulu pukki joka rukouksen voimasta täyttää kaikkien toiveet. Tiedätkö miten usein olen rukoillut sellaista joka on minulle haitaksi? Jumala on jotain ihmeellistä..Itse asiassa Hän jo sisältyy noihin sanoihin.. "JUMALA ON!" Kaikki koko maailman kaikkeudessa on Hän. Elämä maan päällä..Elämä universumissa..Tiede. .taiteet..Jumala on elämä/elämä on Jumala. Hän on Rakkaus! Jumala ei halua tappaa ketään..se minkä Hän tappaa Sanassa on pahuus ihmisessä! Eikä hän tapa sitä ihmistä..vain pahuuden hänessä. Jokainen voi kai tämän ymmärtää.. Jumala on rakkaus!! Joka ainoa ihminen on Jumalan Rakkaudessa..olipa juutalainen, muslimi, Hindu, jne.. tai Kristuksen oma.. Jokainen on tärkeä ja rakas! Ainoastaan ateistit ja kieltäjät ovat ulkopuolella. Kuoleman jälkeinen "elämä" perustuu siihen mitä eniten rakastin maailmassa. Kieltäjillä sitä elämää ei ole, koska he uskovat että mitään elämää ei ole kuoleman jälkeen.. Kaikilla maailman uskoville on jokin käsitys sielusta kuoleman jälkeen..oikea tai väärä.. ei väliä..Jokainen sielu ohjataan oikeaan uskoon. Tämä on minun uskoni. On ollut jo lapsesta asti..Jos se on ollut tähän asti..Kukaan ihminen tai sielu ei voi sitä minulta riistää.
- HUHAHEI
Jumalausko todistaa aivopesun tehokkuuden ja sen toimivuuden.
- free-witch
enkelipallo kirjoitti:
Jokainen pesee omat aivonsa. Lähde on
Taisi se lähde hiukan unohtua.... X)
Etkö ymmärrä että on vain yksi elävä Jumala kaikki muut ovat epä olennaisia kuoleita jota ihmiset palvovat jumalanaan ei apua tuo hädän hetkellä.
- NäyttöjäOdotellessa
Apua hädän hetkellä...? Näytöt puuttuvat tuosta avusta. Totaalisesti. Olisihan se hienoa, ettei kenenkään tarvisi epäillä Jumalan olemassa oloa. Mutta kun ei ole niitä näyttöjä niin niitä ei sitten ole. Valitettavasti näin.
"Ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi."
Juuri noin saatana valehtelee, mutta miksi pitäisi kuunnella sitä, mitä saatana puhuu?
Tiedämme, että saatana on valehtelija. Käännä korvasi pois saatanan "taajuudelta" ja viritä ne "Jeesus-taajuudelle".Jos joku ei usko Jumalan olemassaoloon, niin syy ei koskaan ole todisteiden puute, vaan TAHDON puute. Kukaan ei ole ateisti siksi, ettei olisi todisteita Jumalasta, vaan hän on ateisti, koska hän ei tahdo uskoa Jumalaan.
Jumala on antanut olemassaolostaan todisteen jokaiselle ihmiselle, niin ettei kukaan voi rehellisesti väittää, että Jumalasta ei ole todisteita.
Jumala on pannut ihmisen sisimpään jo tietoisuuden olemassaolostaan. Siksi tutkimuksissakin on todettu, että pikkulapsilla on jo syntyperäinen usko Jumalaan ja samasta syystä kaikki kansat ovat kaikkialla maailmassa aina palvoneet jotain yliluonnollista jumalaa tai Jumalaa jossain muodossa.
Maailmassa on kuitenkin pieni ryhmä ihmisiä, jotka ylpeydessään eivät halua alistua Jumalan auktoriteetin alle ja siksi he yrittävät paeta Jumalaa, kieltämällä Hänen olemassaolonsa. He laskelmoivat, että heti jos he tunnustavat Jumalan olemassaolon, he joutuvat myös vastuuseen Hänen edessään elämästään ja teoistaan. Näillä ihmisillä on Jumalfobia.
Jumalan olemassaolon kieltämisen taustalla eivät siten ole tieteelliset syyt, vaan psykologiset tekijät. Jeesus Kristus voi kuitenkin vapauttaa ihmisen vääränlaisesta Jumalan pelosta ja fobiasta. Suosittelenkin Häntä kaikille Jumalfobiasta kärsiville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743800Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1823035Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572431Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601870
- 781575
- 331437
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352