Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

3525

1. Olen+päättänyt+minäkin+luopua+nimimerkin+käytöstä,+lähinnä+sen+takia,+että+Suomi24:n+käyttöliittymä+toimii+niin+huonosti.+Melkein+joka+kerta+saa+kirjautua+uudestaan,+kun+kirjoittaa+jotain.+Jostain+syystä+se+aina+unohtaa+kirjautumisen,+selaimesta+riippumatta.+Kätevää+on+ollut+se,+että+jos+viitsii+kirjautua,+näkee,+onko+omia+juttuja+kommentoitu.+Tänä+aamuna+en+ole+itsestäni+mitään+juttuja+nähnyt.+Olen+ollut+sosiaalisessa+mediassa+vuodesta+-89,+ja+olen+oppinut,+että+henkilöön+meneviin+juttuihin+ei+kannata+reagoida.+Niissä+on+ennen+kaikkea+kyse+kirjoittajan+omasta+ääliömäisyydestä,+ja+sitä+ei+pysty+muuttamaan.+Aika+yllättävää+on+kyllä+ollut+tällaisen+foorumikirjoittelun+rapautuminen.+Ennen+kirjoitettiin+omalla+nimellä,+sitten+nimimerkillä+ja+nyt+täysin+anonyyminä.+Keskustelun+yleinen+taso+ei+ole+kuitenkaan+enää+jostain+vuodesta+-97+pahasti+romahtanut+lisää,+kuten+olisi+voinut+luulla.+Ennen+suunnilleen+vuotta+-97+ylilyöntejä+oli+vain+vähän.
  2. Se+riippuu+myös+veneen+pituudesta.+3-tonninen+vene+on+varmaan+8-metrinen.++12-metrisen+veneen+perä+on+4+metriä+lähempänä+poijua.+Ja+vähän+tylsähän+se+on+lennossa+pidentää+narua.+Toinen+seikka+on+laituriin+tulo.+Mä+tulen+usein+yksin+laituriin.+Silloin+jätän+köysikelan+yksikseen+rullailemaan,+kun+käyn+kiinnittämässä+keulan.++Narua+tarvitaan+silloin+enemmän,+kunnes+se+saadaan+vedettyä+sisään.+Mutta+olet+varmaan+oikeassa,+että+90%+arvio+on+metsässä.+Ehkä+se+on+98%.