Vapaa kuvaus

Aloituksia

245

Kommenttia

4572

1. "No,+mikäpä+ihme+tuo+olikaan+aikanaan+sen+rinnalla,+että+aborttikiihkoilijat+joka+ketjussa+kiistävät+ihmisyksilön+elämän+alkavan+hedelmöityksestä"Sinähän+itse+kiistät+tämän+väittämällä+samanaikaisesti+että+se+voi+tapahtua+ilman+siittiöitäkin.++Tajuatko+koskaan+mitä+itse+kirjoitat,+Kemppainen.++Luetko+tai+ajatteletko+koskaan+kirjoituksesi+sisältöä+kun+yrität+vaikuttaa+sanahelinällä+fiksulta+ja+viljelet+turhia+sivistyssanoja?++On+niin+tuttua+tuo+että+kumoat++toistuvasti+omat+väitteesi.+Nyt+tämäkin,+että+joku+näkymätön+ja+aineeton+voi+aikaansaada+hedelmöityksen.+Voi+halleluuja+sentään.+Eikä+sinulla+ole+kuitenkaan+mitään+todisteita,+tutkimusta+tai+dokumenttia+asiasta+että+miten+se+voi+olla+biologinen+fakta.++Biologinen+ja+ylipäätään+luonnontieteellinen++fakta+on+helposti+todistettava.
  2. "Naisten+työssäkäynti+ja+bolsevikkivallankumous+llittyvät+hyvin+läheisesti+toisiinsa,+monellakin+tavoin,+joka+sinun+tutkijana+pitäisi+tietää."Totta+mooses.+Yhtä+läheisesti+kuin+aborttilain+vapautuminen+ja+Aku+Ankan+taskukirjan+ilmestyminen.+;)))Tässä+teksti+tuolta+aborttipalstalta:"Monet+pohtii+yöt+ja+päivät,+mistä+nykyinen+abortit+on+keksitty+ja+mistä+niitten+valtava+määrä+ja+lisääntyminen+oikein+on+saanut+alkunsa.+Useat+luotettavat+ja+puolueettomat+tutkimukset+osoittavat,+että+aborttien+vapautumisella+ja+Aku+Ankan+taskukirjan+ilmestymisellä+on+vakuuttava+ja+useiden+arvovaltaisten+kansainvälisten+huippututkijoiden+havaitsema+kausaalinen+korrelaatioyhteys.+Aborttilaki+tuli+voimaan+vuonna+1970+ja+samana+vuonna+Aku+Ankan+taskukirja+alkoi+ilmestyä.+Näin+on+kausaalinen+korrelaatio+luotettavasti+todistettu.Aku+Ankan+taskukirjan+ilmestymisestä+voidaan+johtaa+täysin+kiistattomat+kausaaliyhteyden+sisältävät+korrelaatiot+myös+naisten+lisääntyneeseen+juomiseen+ja+yleiseen+moraalittomuuteen.+Moraalittomuuden+lisääntyminen+ei+kuitenkaan+koske+miehiä+eikä+esim.+miesten+juomista,+joka+on+ainoastaan+kolme+kertaa+niin+yleistä+kuin+naisten.+Olenkin+päättänyt+tehdä+kansalaisaloitteen+Aku+Ankan+taskukirjan+kieltämiseksi.+Aku+Ankan+taskukirjan+eliminoimisen+jälkeen+katoavat+abortit,+alkoholismi,+moraalittomuus,+naisten+harjoittama+seksi,+HIV+ja+peräpukamat,+työttömyys,+köyhyys+ja+mielisairaudet.Lisäksi+Aku+Ankan+taskukirjan+lopettamisella+katoavat+meluvavat+naapurit,+keskivartalolihavuus,+korkeakoulutetut+virkamiehet,+jotka+juovat+virka-aikana+kahvia+ja+puhuvat+kollegan+kanssa.+Ja+jos+lupaatte+äänestää+minua,+tulee+Raamatusta+Suomen+lain+yläpuolella+oleva+laki,+ja+tottelemattomat+poikalapset+kivitetään+kaupungin+miesten+toimesta+valinnastani+lähtien+kaupungin+porteilla+joka+perjantai+klo+20.42+(5.+Moos+21)"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13778859/abortin-vapautumisen-syita
  3. Tämä+on+lempiaiheeni.+:))+Raamattu+ei+ole+itselleni+mikään+ohjeisto+sen+epäinhimillisyyden+vuoksi.+Ja+siksi+koska+en+usko+uskontoihin+ja+satuihin++muutenkaan.++Se+ja+ne++on+asetettava+kulttuuriseen+ja+historialliseen+kontekstiin.+Sehän+se+niin+jännää+onkin+että+Raamattuun+tai+muuhunkin+kirjallisuuteen+vetoamalla+voi+päätellä+mitä+vain+ja+ohjeistaa+toisia.++"Älä+tapa"+pätee+jos+puhutaan+muutaman+solun+muodostamasta+organisimista,+tarpeen+tullen.++Mutta+ei+päde+kun+tuomitaan+kuolemaan,+soditaan+ja+tapetaan+elämän+puolustamisen+ja+pyhyyden+nimissä+muutama+aborttilääkäri+ja+raskaana+oleva+nainen+siinä+sivussa.+Ja+Raamattu+käskee+oudon+ristiriitaisesti+tappamaan+tottelemattomat+poikalapset+kaupungin+porteilla.+Raamatun+ihmiskuva+ja+käskyt+oli+sitä+aikaa+ja+kulttuuria+kun+ihmisoikeudet+koski+vain+omistavaa+miespuolista+luokkaa.+Tämä+selviää+loistavasti+ko+gradusta.+Jotkut+pitää+avioliittoakin+jonain+raamatullisena+instituutiona,+vaikka+raamatullinen+avioliitto+on+oikeastaan+kaupallinen+haaremisysteemi+eikä+koskaan++naisen+puolelta+vapaaehtoinen+valinta.+Jokainen+voi+lukea+Raamattua+ja+todeta+tämäkin+tosiasia+mikä+Raamatun+kanta+mihinkin+on.+Tämähän+se+perustavanlaatuinen+erimielisyys+on,+että+onko+alkio+verrattavissa+syntyneeseen+ihmiseen.+Jos+pelkästään+päätellä+halutaan,+eikä+sotkita+näkymättömiä+tai+fiktiivisiä+uskomuksia+asiaan,+nykylääketieteen+valossa+ei+voida+päätellä+alkion+tai+sikiön+olevan+ihmisyksilö,+koska+alkiolla+eikä+kehittyvällä+sikiöllä+ole+ihmisyksilölle+ominaista+tietoista+toimintaa+eikä+elä+ilman+naisen+elintoimintoja.+Koska+nainen+voi+itse+päättää+oman+kohtunsa+käytöstä+salli+maan+laki+sitä+tai+ei,+asia+jää+aina+naisen+oman+ihmiskäsityksen+varaiseksi+miten+asian+päättelee.++Mutta+koska+perustelet+omaa+näkemystäsi+Raamatulla+se+ei+ole+kuin+oman+päättelyn+perustamista+suurelta+osin+fiktiiviseen+ja+aikojen+saatossa+muutettuun+runoelmaan.++Jos+tulee+oman+abortin+ja+uskon+kanssa+ristiriitatilanne,+voihan+asian+päätellä+niin,+että+Jumala+näki+sen+vahinkoraskaudenkin+ennakolta,+samoin+kun+abortin+(Psalmi+139)+Ja+antaa+sen+anteeksi+koska+kaiken+muun+Jumala+antaa+anteeksi+paitsi+Pyhän+Hengen+pilkan.+Ja+sopivalla+katumusriitillä+on+asia+hoidettu.+Kovin+moni+uskovainenkaan+ei+näissä+lääketieteen(kään)+asioissa+nojaa+Raamattuun+muissa+kysymyksissä,+vaikka+esittäisi+kuinka+hurskasta+kun+sanelee+muille+elämänohjeita.++Miten+sitten+ne+jotka+pitää+Raamattua+vain+satukirjana+eikä+mitkään+satukirjan+"käskyt"+merkitse+mitään?++Onhan+Raamatun+opetukset+räikeässä+ristiriidassa+ihmisoikeusmääritelmienkin++kanssa.+Eli+voit+toki+päätellä+mitä+itse+haluat,+muttei+sillä+ole+merkitystä+kuin+silloin+jos+itse+olet+raskaana.+Kaikilla+on+mahdollisuus+päästä+saman+tiedon+lähteelle+ja+päätellä++ja+päättää+asiat+itse+ja+tehdä+ratkaisut+omissa+asioissaan+itse.+:)