Vapaa kuvaus

Aloituksia

245

Kommenttia

4554

1. :DIlmeisesti+samalla+listalla+kuin+Kälviäläisen+Finleissönin+lakanatkin.
  2. "Monet+pohtii+yöt+ja+päivät,+mistä+nykyinen+abortit+on+keksitty+ja+mistä+niitten+valtava+määrä+ja+lisääntyminen+oikein+on+saanut+alkunsa.+Useat+luotettavat+ja+puolueettomat+tutkimukset+osoittavat,+että+aborttien+vapautumisella+ja+Aku+Ankan+taskukirjan+ilmestymisellä+on+vakuuttava+ja+useiden+arvovaltaisten+kansainvälisten+huippututkijoiden+havaitsema+kausaalinen+korrelaatioyhteys.+Aborttilaki+tuli+voimaan+vuonna+1970+ja+samana+vuonna+Aku+Ankan+taskukirja+alkoi+ilmestyä.+Näin+on+kausaalinen+korrelaatio+luotettavasti+todistettu.Aku+Ankan+taskukirjan+ilmestymisestä+voidaan+johtaa+täysin+kiistattomat+kausaaliyhteyden+sisältävät+korrelaatiot+myös+naisten+lisääntyneeseen+juomiseen+ja+yleiseen+moraalittomuuteen.+Moraalittomuuden+lisääntyminen+ei+kuitenkaan+koske+miehiä+eikä+esim.+miesten+juomista,+joka+on+ainoastaan+kolme+kertaa+niin+yleistä+kuin+naisten.+Olenkin+päättänyt+tehdä+kansalaisaloitteen+Aku+Ankan+taskukirjan+kieltämiseksi.+Aku+Ankan+taskukirjan+eliminoimisen+jälkeen+katoavat+abortit,+alkoholismi,+moraalittomuus,+naisten+harjoittama+seksi,+HIV+ja+peräpukamat,+työttömyys,+köyhyys+ja+mielisairaudet.Lisäksi+Aku+Ankan+taskukirjan+lopettamisella+katoavat+meluvavat+naapurit,+keskivartalolihavuus,+korkeakoulutetut+virkamiehet,+jotka+juovat+virka-aikana+kahvia+ja+puhuvat+kollegan+kanssa.+Ja+jos+lupaatte+äänestää+minua,+tulee+Raamatusta+Suomen+lain+yläpuolella+oleva+laki,+ja+tottelemattomat+poikalapset+kivitetään+kaupungin+miesten+toimesta+valinnastani+lähtien+kaupungin+porteilla+joka+perjantai+klo+20.42+(5.+Moos+21)"
  3. :D+:D+:D
  4. Kommentti+tähän:">Nykytietämyksen+valossa+näyttäisi+siltä,+et-tä+raskaudenkeskeytyksellä+on+yhteys+ennenaikai-siin+synnytyksiin,+rintasyöpään+ja+mielenterveys-ongelmiin,+mutta+epäselväksi+jää,+miten+merkit-tävä+tämä+yhteys+on+ja+miten+syy­+ja+seuraussuh-teet+menevät.+>+"Niinpä+niin!+Syy-+ja+seuraussuhteesta,+mitkä+Gissler+on+rajannut+tutkimuksensa+omalla+laillaan,+eikä+ole+lähtenyt+enää+selvittämään+näitä+kausaliteetteja+yksittäisten+terveyshaittojen+kohdalla,+joita+olen+esim.+rintasyövän+kohdalla+käsitellyt+mm.+seuraavassa:http://keskustelu.suomi24.fi/t/12104017/indusoitu-abortti-vahentaa-rintasyovan-riskiahttp://keskustelu.suomi24.fi/t/12096220/se-quottanskalaistutkimusquothttp://keskustelu.suomi24.fi/t/12055128/tutkimustiedon-vaarinkaytto-tiedostetaanOtsikko++ensimmäisessä+linkissäni+on+tarkoituksella+sorvattu+kysymyksenasettelun+viemiseksi+toisin+päin+vastauksena+monen+maallikkosaarnaajan+julistuksiin+"Abortti+lisää+rintasyöpää".+Tälle+kun+ei+ole+mitään+perusteita,+ja+otsikon+pitäisi+kuulua+"+Rintasyöpä+lisää+abortteja".++Koska+mainitsemani+tutkimukset+aika+selkeästi+osoittivat,+että+kausaalisuus+menee+juuri+niin,+että+osalla+potilaista+on+todettu+rintasyöpä,+jolloin+hän+on+tehnyt+raskaudenkeskeytyksen,+koska+hoidot+vahingoittavat+sikiötä.++Ja+ne+tutkimukset,+tai+oikeammin+pelkästään+lähdeluettolssa+mainitut+teokset,+joita+linkitit+ja+mitä+ProLife+käyttää+"todistaakseen"+abortin+yhteyden+moniin+terveyshaittohin+osoittivat+itse+tutkimuksia+luettuani,+ettei+niissä+itse+asiassa+todettiin,+ettei+abortista+ole+haittaa,+tai+niissä+jopa+oli+tullut+ilmi+täysin+päinvastainen+tulos,+mitä+abortinvastustajat+artikkelissaan+juuri+väittivät.+:-DMinusta+tämä+oli+oikeastaan+koko+tämän+Abortti-keskustelun+parasta+antia+ikinä.+Ei+olisi+ainakaan+itselleni+lainkaan+selvinnyt,+kuinka+röyhkeästi+abortinvastustajat+johtavat+kritiikittömiä+ihmisiä+harhaan,+kun+luottavat+siihen,+ettei+kukaan+tarkista+lähteitä+lukemalla+niitä.+Kiitos+palstan+vastustajalle+tästä!++Olet+auttanut+minua+tekemään+merkittävän+löydöksen.
  5. Voisinko+esittää+kainon+pyynnön?+:-)+Aloittaja+on+ehkä+oikeasti+koululainen+ja+haluaisi+vilpittömästi+tietää+helpolla+ja+vaivattomalla+tavalla+mitä+mieltä+ihmiset+on.++Minua+alkoi+säälittää,+kun+kukaan+ei+vastannut,+ja+toivon+että+hän+löytäisi+jotain+materiaalia+tehtäväänsä.+Olisi+mukava+jos+vastaisit+hänen+kysymyksiinsä+sinäkin+eikä+vietäisi+asiaa+pois+aloituksen+aiheesta?Aloitukset+täällä+lähes+poikkeuksetta+kääntyvät+muutenkin+osoitteluksi+siitä,+että+toisen+perustelu+on+väärä+ja+toisen+oikea.+Ei+kannata+provosoida+eikä+provosoitua+siitä.+:-)
  6. Provoihisi+ja+solvauksiisi+en+koe+tarpeelliseksi+vastata.++Olenhan+näin+ennenkin+todennut,+ja+se+pätee+edelleen.+Jospa+karsisit+nuo+solvaamiset+ja+asian+viereen+menemiset+ja+sanoisit+itse+aiheesta+sen+mitä+on+sanottavaa?++Sinullakin+kuitenkin+sitä+on?+Yleensä+en+edes+viitsi+lukea+arvottomia+solvauksiasi,+joissa+joskus+väliin+olet+onnistunut+saamaan+tosin+asiantynkääkin.Kommenton+näitä:"Näet+taas+omias,+vääntelet+tulkintojas+jotta+voit+sitten+herjata+loputtomia+törkysyytöksiäs+vastustajista...+hohhoijaa."-+Jätän+toisille+lukijoille+omien+kirjoitusteni+ja+argumenttieni+arvioinnin+ja+mielellään+keskustelen+asioista.+Jos++syyllistyn+asiattomuuteen,+ja+se+minulle+osoitetaan,+sitä+olen+valmis+pyytämään+anteeksi.++Vastakkainen+mielipide+ei+ole+sama+kuin+asiattomuus.Stakesin+raportista:-+Se+on+niin+moneen+kertaan+täällä+käsitelty,+ja+todettu+Gisslerin+omilla+sanoilla,++että+kausaalisuutta+ei+pystytty+osoittamaan,+koska+abortit+on+kasautuneet+juuri+niille,+joilla+on+elämäntilanne+muutenkin+huono.+Abortti+ei+paranna,+eikä+huononna+valmiiksi+huono+tilannetta.+Abortinvastustajat+käyttää+tässsäkin+kohtaa+argumenttina,+että+abortilla+ei+pysytä+parantamaan+ongelmia,+mutta+se+jätetään+sanomatta,+ettei+niitä+raskauden+jatkaminenkaan+paranna.+Suora+lainaus:"Artikkelissamme+todetaan+selvästi,+ettei+kyseessä+näytä+olevan+kausaalisuus,+vaan+todennäköisemmin+raskaudenkeskeytyksen+ja+itsemurhan+yhteiset+sosiaaliset+ja+terveydelliset+riskitekijät.+Abortinvastustajat+eivät+luonnollisesti+tätä+johtopää­töstä+ole+huomioineet."https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/100831/gissler.pdf?sequence=1"Mistä+sinä+tiedät+yhtikäs+mitään+mitä+joku+muu+tekee+kenenkin+hyväks?"-+Niin,+en+tiedä,+ja+siksihän+tässä+kyselen,+että+mitä+te+vastustajat+teette+äitien+ja+lasten+hyväksi,+joiden+haluatte+elävän+teidän+omien+arvojenne+ja+neuvojenne+mukaan.++Joku+tänne+kerran+laittoi+hyvän+sananlaskun:+"Rannalla+on+huudella+neuvoja+kun+merellä+on+hätä"+tms.++Huutelu+on+helppoa,+mutta+kun+pitäisi+auttaa+sitä+merihätään+joutunutta,+niin+vastustajat+lähtee+karkuun,+ja+Abortti-+ja+ehkäisykieltoasiamieskin+väittää,+että+merihätä+on+naiselle+oikeasti+tavoiteltava,+luonnollinen+asiaintila++ja+merihädän+ikäväksi+tilanteeksi+kokeminen+on+vain+synkistelyä,+josta+merihätään+joutuneen+täytyy+pitää+turpansa+kiinni.+:)+Miksi+ihmeessä+aborttioikeuden+puolustajan+tulisi+olla+vastuussa+abortinvastustajan+neuvoista,+tekemisistä+tai+oikeastaan+tekemättä+jättämisestä?+Tässä+kohtaa+vertauksessa+abortinvastustaja+rannalla+neuvoja+huutelemisen+jälkeen+karkaa+paikalta+ja+syyttää+aborttioikeuden+puolustajaa+siitä,+että+vastustaja+antoi+paskat+neuvot+jotka+vain+pahensi+asiaa?+:DMuut+kommenttisi+on+toiselle+kirjoittajalle+tarkoitetut.