Tämän päivän HS oli juttua Finlaysonista. Yhtiön tulos oli kasvanut 50% eli kaksinkertaistunut!
Nyt AA-laisten kannattaisi enemmänkin boikotoida Suomen talous kasvuun!!!
AA-laisten boikotti toimii
37
430
Vastaukset
Jos he alkaisivat kaikki boikotoida kirkkoa, lähtisiköhän sen jäsenmäärä kasvuun?
"Jos he alkaisivat kaikki boikotoida kirkkoa, lähtisiköhän sen jäsenmäärä kasvuun? "
Ainakin kirkosta eroaminen vähenisi.
Kansa alkaa vähitellen tietämään mikä kööri se on, niin sitten tehdään kaikki toisin kuin he haluaisivat.Pe.ku kirjoitti:
"Jos he alkaisivat kaikki boikotoida kirkkoa, lähtisiköhän sen jäsenmäärä kasvuun? "
Kansa alkaa vähitellen tietämään mikä kööri se on, niin sitten tehdään kaikki toisin kuin he haluaisivat.>Kansa alkaa vähitellen tietämään mikä kööri se on, niin sitten tehdään kaikki toisin kuin he haluaisivat.
Erinomainen periaate. Jos tekee päinvastoin kuin tietämättömät änkyräuskovaiset haluavat, ei voi mennä pahasti pieleen.Pe.ku kirjoitti:
Kansa alkaa vähitellen tietämään mikä kööri se on, niin sitten tehdään kaikki toisin kuin he haluaisivat.Olihan näillä muitakin boikotin kohteita?
Ei tainnut boikotti paljon vaikuttaa? Mutta jokainen meistä saa toki boikotoida omalla kohdallaan. Itse mm. en käytä kauppoja, joiden omistus on ulkomaalainen.
Hyvä periaate, mutta onko lieventävä peruste, jos saa halvalla? Olen vuoden sisällä ostanut Gigantin poistomyynnistä toistakymmentä tavaraa haarukassa 19–670 €, mutta voin vakuuttaa että iso osa on mennyt norskeille tappiolla ja loput pahasti sinne päin.
Tunnustan myös pullojen palauttamisen Lidliin ja tapahtuman oheisostokset. Yli 90 % päivittäisestä toki ostan kotomaisista kaupoista.
Aa-kerhoa hyysäävän Juustoportin boikotti on kohdallani pitänyt oikein hyvin.:)RepeRuutikallo kirjoitti:
Hyvä periaate, mutta onko lieventävä peruste, jos saa halvalla? Olen vuoden sisällä ostanut Gigantin poistomyynnistä toistakymmentä tavaraa haarukassa 19–670 €, mutta voin vakuuttaa että iso osa on mennyt norskeille tappiolla ja loput pahasti sinne päin.
Tunnustan myös pullojen palauttamisen Lidliin ja tapahtuman oheisostokset. Yli 90 % päivittäisestä toki ostan kotomaisista kaupoista.
Aa-kerhoa hyysäävän Juustoportin boikotti on kohdallani pitänyt oikein hyvin.:):D katsottanee lieventäväksi asiaksi tuo halpuus. :D
- Ei.maksa.vaivaa
mummomuori kirjoitti:
:D katsottanee lieventäväksi asiaksi tuo halpuus. :D
Onkohan AA-kerhon kalenterit boikotissa, kun kauppa käy niin huonosti? Ei mene kaupaksi edes halpuutettuna.
Ei.maksa.vaivaa kirjoitti:
Onkohan AA-kerhon kalenterit boikotissa, kun kauppa käy niin huonosti? Ei mene kaupaksi edes halpuutettuna.
Laihialainen Aa-kerholainen, joka uskoo tempauksen tulevan tänä vuonna, ei osta mitään kalenteria millään hinnalla. Loppuvuosihan menisi hukkaan.
- Kippurassa.käkättäen
RepeRuutikallo kirjoitti:
Laihialainen Aa-kerholainen, joka uskoo tempauksen tulevan tänä vuonna, ei osta mitään kalenteria millään hinnalla. Loppuvuosihan menisi hukkaan.
Ei oo totta :) :). Raja se on nauruherätykselläkin!
Kannattaa valmistautua tempaukseen muutenkin hyvin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/9836833/tempauskampanjatieteilijä kirjoitti:
Kannattaa valmistautua tempaukseen muutenkin hyvin:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/9836833/tempauskampanjaTosin tuo ei kuulu luterilaiseen oppiin...
- yks.mummo.vaan
"Nyt AA-laisten kannattaisi enemmänkin boikotoida Suomen talous kasvuun!!!"
Uutisten mukaan kuluttajien talousluottamus on korkeimmillaan yli kuuteen vuoteen, joten Jumala on selvästi osoittanut suopeutensa sukupuolineutraalille avioliittolaille samalla kun paheksuu nimensä turhaa lausumista ja väärinkäyttöä. :) - Pe.kunMV-media
Laitatko jonkin todisteen siitä, että Anonyymit Alkoholistit ovat julistaneet boikotoivansa Finskua?
- lasiöljy
AA-laisena boikotoin vain alkoholia. Aito avioliitto liikkettä en kommentoi
- Ei.epäselvää
lasiöljy kirjoitti:
AA-laisena boikotoin vain alkoholia. Aito avioliitto liikkettä en kommentoi
Varapuheenjohtaja Sarah Ritzzo käyttää Aito Avioliitosta lyhennettä AA. Yksiselitteisesti AA:n kannattajat ovat sitten AA-laisia, AA-kerhoa tai -porukkaa.
- miksi.valehtelet
Ei.epäselvää kirjoitti:
Varapuheenjohtaja Sarah Ritzzo käyttää Aito Avioliitosta lyhennettä AA. Yksiselitteisesti AA:n kannattajat ovat sitten AA-laisia, AA-kerhoa tai -porukkaa.
Miksi valehtelet taas?
- Anoyymiavioliitto
Ei.epäselvää kirjoitti:
Aito avioliitto r.y PL 155 00171 Hki
- nettinäppärä
Anoyymiavioliitto kirjoitti:
Aito avioliitto r.y PL 155 00171 Hki
aitoavioliitto.fi
- naamakirjaaa
nettinäppärä kirjoitti:
aitoavioliitto.fi
Myös facebook-sivut.
Ei.epäselvää kirjoitti:
Tuota, lyhenteet yleensä pyritään kirjoittamaan siten, että virallisesta muodosta poimitaan alkukirjaimet tai tavut.
Virallinen nimi lienee Aito avioliitto ry eli lyhenne lienee Aa? Eli iso A ja pikku a.
- exkansakoulunopettajalle
Miksi Räyhis Repe et puutu aloituksen kielioppivirheeseen?
Ei kai AA:ta kukaan ole boikotoinut? - viharukous
Jossain kälviällä tms. oli finnlaysin joutunut sulkemaan liikkeen, koska uskovaiset oli rukoillut sitä vastaan ja Jumala oli langettanut vihansa sen päälle, että ei asia ole niin yksiselitteinen, ksoka finnlaysonkin on kokenut tappiota.
"Jossain kälviällä tms. oli finnlaysin joutunut sulkemaan liikkeen"
Mielestäni nämä uskontopalstat toimii usein viihteenä näitä hengentuotoksia ihmetellessä. :D Parodiahorisontti kun on saavutettu aika monessa keskusteluketjussa
Nauroin ääneen ainakin tätä. Kai tämä siis oli parodia?
Monet uskovaiset tosiaan ajattelee, että on itse Jumala ja korkein auktoriteetti. Toivottavasti Jumala sen vihan sijaan joskus auttaisikin - vaikka vähän noissa oikeinkirjoitus- ja kielioppiongelmissa?
Minusta homovihan sijaan kannattaisi keskittyä tosi huolestuttavaan ilmiöön, eli luku- ja kirjoitustaidon romahtamiseen.- sikiöidenvihaajalle
tieteilijä kirjoitti:
"Jossain kälviällä tms. oli finnlaysin joutunut sulkemaan liikkeen"
Mielestäni nämä uskontopalstat toimii usein viihteenä näitä hengentuotoksia ihmetellessä. :D Parodiahorisontti kun on saavutettu aika monessa keskusteluketjussa
Nauroin ääneen ainakin tätä. Kai tämä siis oli parodia?
Monet uskovaiset tosiaan ajattelee, että on itse Jumala ja korkein auktoriteetti. Toivottavasti Jumala sen vihan sijaan joskus auttaisikin - vaikka vähän noissa oikeinkirjoitus- ja kielioppiongelmissa?
Minusta homovihan sijaan kannattaisi keskittyä tosi huolestuttavaan ilmiöön, eli luku- ja kirjoitustaidon romahtamiseen.Minä olin kusta housuuni lukiessani sinun sekoiluitasi aborttipalstalla ;);););)
Mikä vitun pelle sä oot? "Minä olin kusta housuuni"
No, apua nykyään löytyy siihenkin jos monenmoista:
https://www.medishop.fi/category/294/inkontinenssisuojat
Miehille on näköjään saatavilla tällainen virtsankerääjäkin.
https://www.coloplast.fi/conveen-optima-fi-fi.aspx?gclid=CPj4uZWq_tICFc0V0wodfeoP7A- haiset.virtsalle
tieteilijä kirjoitti:
"Minä olin kusta housuuni"
No, apua nykyään löytyy siihenkin jos monenmoista:
https://www.medishop.fi/category/294/inkontinenssisuojat
Miehille on näköjään saatavilla tällainen virtsankerääjäkin.
https://www.coloplast.fi/conveen-optima-fi-fi.aspx?gclid=CPj4uZWq_tICFc0V0wodfeoP7AKiva kun olet löytänyt avun pidätysongelmaasi. Muista käydä myös tutkituttamassa eturauhasesi ja muista hygienia.
haiset.virtsalle kirjoitti:
Kiva kun olet löytänyt avun pidätysongelmaasi. Muista käydä myös tutkituttamassa eturauhasesi ja muista hygienia.
Nyt erehdyit. Pidätysongelma ei ollut tieteilijällä, joka antoi neuvoja kuten lääkäri potilaalle. Ei lääkärikään yleensä itse kärsi samasta vaivasta jota toisilla hoitaa. Virtsankarkailuongelma oli siis nimimerkillä "sikiöidenvihaajalle".
- haiset.virtsalle
Nyt erehdyit. Pidätysongelma ei ollut tieteilijällä, joka antoi neuvoja kuten lääkäri potilaalle. Ei lääkärikään yleensä itse kärsi samasta vaivasta jota toisilla hoitaa. Virtsankarkailuongelma oli siis nimimerkillä "sikiöidenvihaajalle".
Kiitos oikaisusta ja suukkoja
Kiitos ja pusu Repelle multakin. <3
Urinaaliasiat on täällä päässä ihan hoidossa. Päässä... hmm...tieteilijä kirjoitti:
Kiitos ja pusu Repelle multakin. <3
Urinaaliasiat on täällä päässä ihan hoidossa. Päässä... hmm...Pusuja ei saa koskaan liikaa (kai?), mutta tuo aiempi oli tuskin ihan aito...;)
- hYVInBoiKotOitu
http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/finlaysonin-tom-of-finland-kuosin-myynti-kasvoi-jo-kolmatta-vuotta/755622/
Julkisuudessa Finlayson on viime aikoina näkynyt erityisesti Tom of Finland -kuosin kautta. Kurttilan mukaan kuosilla on ollut merkitystä muutenkin kuin julkisuuden kautta.
- Se oli lähtölaukaus uudistumiselle. Se tuli myyntiin marraskuussa 2014 ja myynti on kasvanut kolmatta vuotta. Joka vuosi menee paremmin. Se on avannut silmät ihmisille, että Finlayson on vielä olemassa ja tekee mielenkiintoisia asioita, Kurttila sanoi. - nuori.varakas.kundi
Kannattaa aina ostaa koko rahalla kyseisen firman osakkeita, jota hihhulit alkaa vastustamaan, koska se on täysin varma, että näiden hörhöjen boikotit tulee kusemaan rankasti omille nilkoille. Näin minustakin tuli erittäin varakas liikemies ja nyt käytän suuren osan valtavasta jättiomaisuudestani kirkon homottamiseen.
Voisitko ostaa kirkolliskokouksen 3/4 enemmistön? Rahalle persoa sakkia varmasti ovat, eikä niille tietenkään tarvitsisi maksaa mitään jotka muutenkin kannattavat homojen vihkimistä, vaan vain konservatiiveille.
Olihan tuo vähän epäasiallista tekstiä. Aivan varmaan monella sellaisella uskovalla on em. yhtiön osakkeita, jotka leikisti näitä boikotteja vaatii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608