Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo2
profiilit
kookoo2
kookoo2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
184
Kommenttia
3664
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
jt+ovat+keskimäärin+niin+tyhmiä,+etteivät+ole+oppineet+tuollaisia+perusasioita.+Eihän+kukaan,+jolla+on+positiivinen+ÄO,+voi+olla+jt.+jt+ÄO+lukemahan+on+tunnetusti+negatiivinen+luku.
+Antaa+nyt+rahuskia+pruuklyniin,+jakaa+vt-sarjiksia+kadunkulmassa+jotka+on+vielä+itse+maksanut.+Uskoo+kaiken+maailman+aaprabameihin,+verikieltoihin+ym.
17.07.2016 14:15
Pitääkö+salilla+myös+vapaapiɛrujen+pystyasennosta+olla+tietyn+mittaisia?+Olen+kuullut,+että+vähimmäiskesto+on+0.607+sekuntia,+ja+alimittaisista+tulee+rankgaistus.
16.07.2016 20:57
Onko+siitä+sääntöä,+että+pitääkö+masturfaatio+aloittaa+vedolla+vai+työnnöllä?+Nimittäin+vaikka+olen+kuinka+tutkiskellut+satukirja-raamattua+-mielestäni+jopa+henkeytetysti-+en+ole+löytänyt+selkeää+vastausta.+Kysyisinkin+nyt+jonkun+vanhimman+opastusta,+ja+sitten+noudattaa+sitä.+En+haluaisi+menettää+taivaspaikkaani+ko.+asian+takia.+Kiitos+jo+etukäteenvetoon.
16.07.2016 17:44
Saatana+koittaa+estää+hyvä+sanoman+leviämisen.
13.07.2016 17:18
😂😂😂😂😂😂
13.07.2016 16:53
Sellainen+asia+monasti+unohtuu,+että+suolikaasun+laskemisessa+jt+on+henkistetyn+tarkka+YHWH:n+antama+etiketti.+Ja+se+vasta+tarkka+onkin,+niin+kuin+erittäin+tärkeässä+asiassa+kuuluukin+olla.+Ohjeet+ovat+aaprabamin+Epytgissä+saamassa+kivitaulussa.
Suolikaasua+ei+pruitkaistakkaan+miten+ja+milloin+vaan.+
Sellaisessa+peruspieяussa+tuttujen+jt+kyseessä+ollessa+on+käytäntöä+hieman+helpotettu.+Riittää+kun+nostaa+oikeaa+koipea,+suorittaa+kaasun+laskemisen,+ja+naurahtaa+kevyesti+päälle.+On+kiinnitettävä+erityistä+huomiota+äänen+voimakkuuteen+ja+pituuteen.++Mitään+mopsin+pieяuja+ei+saa+laskea,+vaan+on+kerättävä+suolikaasua,+kunnes++vaikuttavaa+voimaa+on+tarpeeksi.
Mutta+salilla-+ja+etenkin++muistinvietossa-+on+syytä+etukäteen+syödä+muutama+päivä+runsaasti+kaasua+kehittävää+ruokaa+(hernevelli+ja+keskiolut+on+parasta).+Sitten+on+suolikaasua+laskettaessa+sanottava+"oho"+jo+noin+puolta+sekuntia+aikaisemmin.+Jalan+nostoa+ei+saa+unohtaa.+Sekä+on+kaikkien+läsnäolijoiden+hohotettava+vedet+silmissä+ja+aplodeerattava+onnistuneelle+suoritukselle.+Selkäänkin+saa+taputtaa.+On+syytä+noudattaa+pikkutarkasti+jt-pieяemisprotokollaa,+etenkin+vieraiden+läsnäollessa,+jotta+eivät+saisi+huonoa+kuvaa+ko.+jt-seurakunnasta.
13.07.2016 14:49
Olen+toki+kysynyt+sellaista+peräilmapiikkiä.+Eli+suolikaasua+tulisi+kuin+vääntäisi+kaasupullon+auki.+Tietysti+kunnon+taivaisen+ja+henkeytetyn+äänen+kera.+Mutta+sitä+on+kuulemma+saatavissa+yksinoikeudella+vain+tilattuna+ja+vain+jt+johtohenkilöille+pryyklynistä.
13.07.2016 13:10
Ajattelit+väärin.+Jätä+ajattelu+suosiolla+sellaisille,+jotka+sen+osaavat.+Kuten+minä,+kookoo2.
13.07.2016 02:56
Niin.+uskis-+ym.+tollakoilla+on+näköjään+luetun+ymmärtämisen+kanssa+vakavia+ongelmia.+Ilmankos+kaiken+maailman+lahkojen+satuilut+menevät+läpi.+Kun+uskistollakka+ei+itse+hallitse+luetun+ymmärtämistä,+niin+huuhaa+saarnajan+vakuuttavasti+esitetyt+sadut+menevät+täysillä+umpiluuhunkin.
13.07.2016 00:35
Henkeytetty+tarkennus+suoraan+pryyklynistä:+saa,+kunhan+jt-nainen+ei+sitten+ala+vaatimaan+sitä+joka+päivä+ja+ilmaiseksi.+Ei+makiaa+mahan+täydeltä.
12.07.2016 20:52
Minä+"aikoinasi"?++Näköjään+todella+hullujen+huoneella+on+netti+käytössä.
12.07.2016 20:48
Saako+nykyisin+hullujen+huoneen+suljetulla+käyttää+nettiä?
10.07.2016 22:09
Eihän+jt-tyhmyydelle+mitään+mahda.++Kuuluisa+runoilija+Schillerkin+kiteytti+asian:"+Mit+der+Dummheit+kämpfen+die+Götter+selbst+vergebens",+
+Tyhmyyttä+vastaan+itse+jumalatkin+taistelevat+turhaan.
10.07.2016 22:06
Tokihan+minä+sen+tiedän,+mutta+tarviiko+jt-ominaisuuksiasi+oikein+toitottaa.+Ole+hiljaa,+niin+ihmiset+vain+luulevat+jt.+Avaa+suusi+ja+poistat+kaikki+epäilykset,+tollo.
10.07.2016 14:38
Olen+varannut+meille"+kumi+terä+saappaan+todistajille+"+Netin+kautta+paikan+onnen+seitsemännestä+taivaasta.+Eikä+maksanut+kuin+kolmekymmentä+lasken+hopearupiaa.+Se+on+paras+kerros,+koska+se+on+kauin+mahdollinen+uskiksista:+hehän+eivät+pääse+yläkertaan+ollenkaan+vaan+Helvetin+kahdeksanteen+piiriin+(Malebolge,++vilpilliset).
09.07.2016 17:24
Suurin+ongkelma+on+jäsenten+-erityisesti+vanhinmpien-+peräilman+kvantitatiivinen+ja+kvalitatiivinen+(laadullinen+ja+määrällinen)+heikkeneminen+viime+vuosikymmeninä.
Syytä+siihen+on+koitettu+herkeämättä+etsiä+paviaanien+ja+jopa+penis-linnun+avulla.+On+käyty+läpi+vaaraoiden+pyramitiseinägopeliinit.+Muuten+kirjoitukset+onkin+selvitetty,+mutta+yksi+on+selvittämättä.+Eli+luksorin+vinksissä+lukee+yleisökäymälän+seinällä:+
☽♁☉☓☭⚚☤⚖☥☄♃++"+RUISAA ENKATA, JT+"+.+Eli+on+saatu++selvitettyä,+mitä+hieroklyyvit+ovat+kirjaimina,+mutta+mitä+tuo+tarkoittaa.+Se+kun+selviää,+niin+myös+peräilmaongelma+ratkeaa.+Näin+on+itse+mikael+unessa+ilmituonut.
Pääkonttori+pyytääkin+apua+kirjoituksen+selvittämisessä.+Palkintona+pääsee+taivaaseen.
08.07.2016 20:48
Nimestä+päätellen+niin+voisi+luulla.+Kannattaa+kuitenkin+ottaa+yhteyttä+taivaan+etäispesäkkeeseen,+Suomen+beeteliin+Vantaalla+ja+kysäistä.+Kyllä+he+antavat+henkeytetyn+vastuksen+alta+aikayksikön.+
Puutarhatie+60,01301+Vantaa
jw.org
09+825885
08.07.2016 20:31
Minä+uskon+kumiteräsaappaisiin.
08.07.2016 15:54
Asiapitoisimpia+aloituksia+tällä+palstalla.+Heti+minun+aloitusten+ja+viestien+jälkeen.+Täytyy+iltarukouksessa+pyytää+jessulilta+lisää+samanmoisia.
08.07.2016 15:52
Minä+pidin+juuri+pikkuveljeä+kädessä,+kun+kävin+WC:ssä.+Eikö+se+aja+saman+asian.
08.07.2016 08:52
152 / 184