Vihdoinkin tämä tapahtui. Olemme rukoileet Jehovaa. Toivottavasti sisar pätevä ja sen mies siirtyy jonnekin kauas.
KAUSALAN srk lopetetaan
8
294
Vastaukset
- kookoo2veli
Olen vajaaälyinen, runkkari, paska, ja mulkku. En ymmärrä mistään mitään.
Tokihan minä sen tiedän, mutta tarviiko jt-ominaisuuksiasi oikein toitottaa. Ole hiljaa, niin ihmiset vain luulevat jt. Avaa suusi ja poistat kaikki epäilykset, tollo.
- 24689
Koirat haukkuu, karavaani kulkee. On yksi paskan hailee mitä mätäaivo kookoo2 täällä puhuu. Ei yksi eikä edes kaksi kookoota saa JT. työtä loppumaan.
Eihän jt-tyhmyydelle mitään mahda. Kuuluisa runoilija Schillerkin kiteytti asian:" Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens",
Tyhmyyttä vastaan itse jumalatkin taistelevat turhaan.- eksytettyjäkaikki
24689 kirjoitti:
Koirat haukkuu, karavaani kulkee. On yksi paskan hailee mitä mätäaivo kookoo2 täällä puhuu. Ei yksi eikä edes kaksi kookoota saa JT. työtä loppumaan.
J mitähän se JT:n työ olikaan?
Seisomista tyhmän näköisenä kärryn vieressä? Tuppisuuna?
Yksi uusi julistaja 10.000 tunnin työn tuloksena.
"Te käännätte kivet ja kannot saadaksenne yhden käännynnäisen" -sanoi joku. Kuka?
Tosiaan:
Karavaani kulkee. Mutta mihin? Vaikka jyrkänteeltä alas jos lahko määrää, Niin kuin Gedarin alueen siat. - 24689
kookoo2 tätä työtä ei pysty lopettamaan. On liian heiveröinen paska siihen.
- Kaasualan.srk.69
Missäs me Kaasualan jehovantotistajat mennään Valtakunnansalille, kun Suomen ainoa Kaasualan seurakunta lopetetaan? Kaasualalla tämä on totisesti murheen päivä!
Jeesuskin oli kaasualan miehiä. Meille on Valtakunnansalilla opetettu, että Jeesus ruumiillisesti hajosi kaasuiksi ylösnoustuaan.
KAASUALA RULES!- kaasualan_tietopaketti
kaasualalla ei ole koskaan tarvittu valtakunnansaleja
http://www.oil.fi/fi/ajankohtaista/tapahtumat/nestekaasukurssi-asentaminen-ja-kayton-valvonta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082665
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521876Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531453Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3681426Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3571356Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe631251Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251246Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141156- 551006
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23928