Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OikeistoSosDem
OikeistoSosDem
OikeistoSosDem
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoitin jo 2016 kuinka Suomesta olisi tullut Pohjolan Milano Kekkoslovakian sijaan jos Fage olisi valittu 1956.
30.07.2023 12:02
Vapaan maan kansalaisia estettiin vapaasti asettamasta ehdokasta.
30.07.2023 12:01
HEITÄ HOMO VOLTTI!
30.07.2023 11:49
Ei spagetissa reikää ole.
30.07.2023 02:15
Olet ilmeisesti aina keittänyt Myllyn Parhaasi ylikypsiksi.
30.07.2023 02:14
Pula oli makaronista. Ei oikeasta pastasta. En koskaan osta suomalaista "pastaa".
Pitäisi nyt tämmöinen tietää kun vielä Everstiluutnantti on.
30.07.2023 02:12
Kuuluuko asia sulle jotenkin idiootti?
30.07.2023 02:06
Vedä käteen neiti. Ite aloitit joten lopeta itkeminen.
Vittu hei.
30.07.2023 02:06
Hyi saatana.
29.07.2023 20:25
Heitä kommari voltti!
Oikeistodemari Sapeli Simonen vähän opetti teikäläisiä Kemissä 1949..
Vitum idiootti en ole koskaan demari väittänyt olevanikaan.
29.07.2023 20:19
Ryssille on.
29.07.2023 17:28
Rottakoulupohjalta.
29.07.2023 16:58
Tiedetään että Nevanlinnan pohdinta on sulle liian vaikeaa.
29.07.2023 16:55
Kai nyt Ryssää Ryssäksi sanotaan.
29.07.2023 16:52
Ja Persuryssä kuuluu Venäjälle.
29.07.2023 16:51
Koivisto pisti Väyrysen ja Maalaisliiton järjestykseen keväällä 1987.
29.07.2023 16:00
Pitäisi sotakorkean käyneen miehen tuon verran historiaa tuntea
SDP on Lehtistä lainatakseni läntinen ja Maalaisliitto itäinen puolue.
29.07.2023 15:59
Älä sekaannu asioihin jotka ei sinulle kuulu. Täällä on jo ylläpito.
Palstan säännöissä on myös spämmääminen kielletty.
29.07.2023 10:35
Ainakin "kadettikoulun" äidinkielen kypsyysnäytteessä tuli hylsy.
29.07.2023 10:31
1956 vaalissa Moskovan käskystä ja Ruplakasssalla jaettiin kommunistien äänet toisella kierroksella ja Paasikivi pelattiin törkeällä tavalla ulos.
29.07.2023 08:31
2 / 1241