Nyt olisi Kepun aika olla aidosti isänmaallinen!

Anonyymi-ap

Äärivasemmistolainen ja yhden asian kielipuolue RKP ulos hallituksesta ja Keskusta sen tilalle ja sitä kautta yhteisen isänmaamme Suomen asiat kuntoon.

124

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysymys kuuluukin haluaako kepu olla isänmaallinen vai jatkaako se piikana oloaan vasemmistoemäntien komennossa?

    • Anonyymi

      Harvoin keskustalla on ollut tällaista paikkaa tarjolla. Rkp ulos ja keskusta tilalle pelastamaan Suomi. Minusta rkp kuuluu vihervassareihin eikä keskusta.

    • Anonyymi

      Tässä keväällä yks kansanedustaja sanoi, jotta ei Kepu lähde persulien kelkkaan, antaa nyt niiden yrittää, jotka haluavat, Kepu ei lähde.

      • Anonyymi

        Kepu lähtee vain vihervassareiden kelkkaan.


    • Hyvä kommentti. Talouden ja työmarkkinoiden rakenteelliset uudistukset on parempi meidän itsemme eikä Maailmanpankin ja IMF:n toteuttaa.
      Voi olla että jollakulla tekee tiukkaa mutta semmosta se elämä on. Aina voi mennä töihin.
      Vapauden valtakunnassa vallitsee harmonia ja järjestys.

      • Anonyymi

        SIEG HEIL! 88!


      • Anonyymi kirjoitti:

        SIEG HEIL! 88!

        Ikävää kun kommunisti joutuu töihin.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ikävää kun kommunisti joutuu töihin.

        Ai ne kaikki reilut 3000, jotka antoivat vaaleissa äänensä SKP:lle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne kaikki reilut 3000, jotka antoivat vaaleissa äänensä SKP:lle?

        Näitä laillisen hallituksen vastaisia voimia on tällä hetkellä aika lailla enemmän koossa Helsingissä.
        Toivottavasti autorisoidut väkivaltakoneistot ovat valmiina demokratian turvaamiseksi.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Näitä laillisen hallituksen vastaisia voimia on tällä hetkellä aika lailla enemmän koossa Helsingissä.
        Toivottavasti autorisoidut väkivaltakoneistot ovat valmiina demokratian turvaamiseksi.

        Pallomekkopoika kusee alleen haaveillessaan tankeista kaduilla :)))

        Heil Halla-aho?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pallomekkopoika kusee alleen haaveillessaan tankeista kaduilla :)))

        Heil Halla-aho?

        Mee puhumaan juntti Ranskassa Polka Dotista Pallomekkona niin päällesi syljetään.
        Hyvän Veljeni kanssa nauramme sinulle ivallisesti.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Mee puhumaan juntti Ranskassa Polka Dotista Pallomekkona niin päällesi syljetään.
        Hyvän Veljeni kanssa nauramme sinulle ivallisesti.

        "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino".

        -Jussi Halla-aho-

        Pallomekkopojan väkivaltakoneistopuheille löytyy siis esikuva? Milloin mielialalääkityksesi on tarkistettu viimeksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino".

        -Jussi Halla-aho-

        Pallomekkopojan väkivaltakoneistopuheille löytyy siis esikuva? Milloin mielialalääkityksesi on tarkistettu viimeksi?

        Juntti ja ämmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne kaikki reilut 3000, jotka antoivat vaaleissa äänensä SKP:lle?

        Ei taida olla enää tuossa muinaismuistossa montaa työikäistä.


    • Anonyymi

      Freudenthal-rasistinen ja yhden asian kolonialisti-kielipuolue RKP ---

      korjaus aloitukseen

      • Anonyymi

        No ei oikeastaan korjaus, mutta täysin asiallinen lisäys kylläkin. Aloittaja kiittää.


    • Anonyymi

      Soopaa, "äärivasemmistolainen" RKP?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän ne itse tiedä ovatko oppositiossa vai hallituksessa

        Ei ole vielä kellekään selvinnyt kunnolla millaisessa hallituksessa ovat, tai siis mitä kaikkea persuissa piileekään. Epäillä tietty sopii. Ja persu pettyy aina.
        Ennen vaalikauden loppua persujen kannatus on puolittunut ja paniikki & hajaannus alkaa.


    • Anonyymi

      Keskusta haluaa marginaali puolueeksi ja leimautua vasemmistoon. Todella ikävää seurattavaa kun vanha perinteinen puolue tuhotaan muutaman jäärä muijan takia.

      • Anonyymi

        Saarikko ulos, Kaikkonen tilalle
        RKP ulos, Kaikkosen johtama Kepu tilalle?


    • Anonyymi

      Persut ovat alkaneet painostuksensa Keskustaa kohtaan? Millä tavalla Keskustan isänmaallisuus on riippuvainen persuista? Keskusta osoittaa isänmaallisuutta sanomalla "no thank you" huurupäisille rasisteille. Painukaa Putinlandiaan, siellähän on persuhenkinen meno jo muutenkin. Ei Suomi tarvitse synkkää persurasismia riesakseen.

      https://www.youtube.com/watch?v=_9D3EZu5-8Y&t=351s

      • Anonyymi

        Naulan kantaan yllä oleva kommentti. Keskusta ei lähde samaan hallitukseen inhottavien persutollojen kanssa, se on varma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naulan kantaan yllä oleva kommentti. Keskusta ei lähde samaan hallitukseen inhottavien persutollojen kanssa, se on varma.

        No siis Maalaisliitollehan on tarjolla apupuolueen paikka. Vittu hei. 10 prosentin kannatuksella.
        Jäätteenmäki 2003. Mitä muistoja herättää?
        Vai kiinnostaako vallankumouksen tekeminen kommunistien kanssa enemmän?


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        No siis Maalaisliitollehan on tarjolla apupuolueen paikka. Vittu hei. 10 prosentin kannatuksella.
        Jäätteenmäki 2003. Mitä muistoja herättää?
        Vai kiinnostaako vallankumouksen tekeminen kommunistien kanssa enemmän?

        Oikestosossunkin sängyn alla pyörii kommunisteja kuten Pankkomajurinkin?


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        No siis Maalaisliitollehan on tarjolla apupuolueen paikka. Vittu hei. 10 prosentin kannatuksella.
        Jäätteenmäki 2003. Mitä muistoja herättää?
        Vai kiinnostaako vallankumouksen tekeminen kommunistien kanssa enemmän?

        Siivoo suus natsi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siivoo suus natsi!

        Haista vittu kommari!


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Haista vittu kommari!

        Hae narua ittelles.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hae narua ittelles.

        Vedä käteen kommari!


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Vedä käteen kommari!

        Hyppää pituutta, natsi!


    • Anonyymi

      Etkä sinä isänmaan petturi mene hoitoon

    • Anonyymi

      Noniin keskusta , nyt pukkaa hallituspaikkaa RKP,n tilalle .

      • Anonyymi

        Persut saavat nyt maistaa omaa lääkettään.


    • Anonyymi

      Jos PS haluaa kepun hallitukseen, niin PS joutuu pyytämään kepulta julkisesti anteeksi, että PS on liioitellut ja jopa valehdellut Kepun tekemisistä Marinin hallituksessa.

      PS:lta oli paha taktinen virhe polttaa siltoja Kepun suuntaan vielä silloinkin, kun vaalit oli jo ohi.

    • Anonyymi

      No ekö nää joka puolueen pösilöt ole myös ollut pyromaaneja .

    • Anonyymi

      Sama oli hallitukssessa tai ei kannatus ei mene kun alaspäin

    • Anonyymi

      Eiköhän sovita, että persut nielevät oman soppansa rantaruotsalaisten kanssa. Ei siihen keskustaa tarvita.

      Eikun lakki käteen ja pyytelemään amteeksi ruotsalaisilta.

    • Kepu lähtee kyllä hallitukseen, mutta vasta sitten kun se on tulevissa vaaleissa saanut suurimman osan persuille menettämistään äänesäjistä takaisin. Ei Kepukaan nyt sentään niin itsetuhoinen puolue ole, että se lähtisi persujen takuumieheksi vähentämään edelleen kannatustaan.

      Kepu nauttii tilanteesta, koska se antaa jonkunmoista toivoa siitä, että puolueen kannatus voisi kääntyä nousuun. Persujen alamäki kun on Kepun ylämäki.

      • Anonyymi

        No sitä saadaan odottaa kauan ja sitä ennen isänmaamme asiat menevät koko ajan huonompaan ja huonompaan suuntaan. Missä se keskustan kuuluisa isänmaallisuus ja vastuunkanto oikein on?

        Onko sitä enää ainoastaan Saarikon ja kump. juhlapuheissa, eikä missään muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä saadaan odottaa kauan ja sitä ennen isänmaamme asiat menevät koko ajan huonompaan ja huonompaan suuntaan. Missä se keskustan kuuluisa isänmaallisuus ja vastuunkanto oikein on?

        Onko sitä enää ainoastaan Saarikon ja kump. juhlapuheissa, eikä missään muualla?

        Persujen isänmaallisuus ja vastuunkanto ovat yhtä todellisia kuin satu Lumikista ja 7:stä pienestä kääpiöstä. Jo nyt nähdään, millaisia negatiivisia vaikutuksia Suomelle ja suomalaisille on PS-puolueesta. Eurooppa seuraa tyrmistyneenä, tuo viiteryhmä johon mekin kuulumme. PS veisi Suomea kohti Unkarin tietä ja siten lähemmäs Putinin vaikutusvaltaa. Hämmentävää seurata, miten Kokoomus on upottamassa itseään samaan suohon, mihin PS on jo matkalla.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/41138ee7-62cc-41a0-87ca-a086e6e5fc65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen isänmaallisuus ja vastuunkanto ovat yhtä todellisia kuin satu Lumikista ja 7:stä pienestä kääpiöstä. Jo nyt nähdään, millaisia negatiivisia vaikutuksia Suomelle ja suomalaisille on PS-puolueesta. Eurooppa seuraa tyrmistyneenä, tuo viiteryhmä johon mekin kuulumme. PS veisi Suomea kohti Unkarin tietä ja siten lähemmäs Putinin vaikutusvaltaa. Hämmentävää seurata, miten Kokoomus on upottamassa itseään samaan suohon, mihin PS on jo matkalla.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/41138ee7-62cc-41a0-87ca-a086e6e5fc65

        Et sitten huomannut että tämä on keskustan palsta ja tässä ketjussa keskustellaan kepun tilanteesta ja sen isänmaallisuudesta, ei muiden puolueiden, paitsi ehkä vähän RKP:n jota ollaan laittamassa ulos hallituksesta niin että kepulla olisi siinä tilaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten huomannut että tämä on keskustan palsta ja tässä ketjussa keskustellaan kepun tilanteesta ja sen isänmaallisuudesta, ei muiden puolueiden, paitsi ehkä vähän RKP:n jota ollaan laittamassa ulos hallituksesta niin että kepulla olisi siinä tilaaa.

        Kommentoin väitettä siitä, että Keskusta olisi muka epäisänmaallinen, jos ei tue persujen fasistista sekä rasistista politiikkaa. Mitä isänmaallista persut ovat muka saaneet aikaan koko olemassaolonsa aikana? Ei oikeastaan mitään, mutta sellaisella mielikuvalla puolue ratsastaa. Keskustalla löytyy tekoja puheiden lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten huomannut että tämä on keskustan palsta ja tässä ketjussa keskustellaan kepun tilanteesta ja sen isänmaallisuudesta, ei muiden puolueiden, paitsi ehkä vähän RKP:n jota ollaan laittamassa ulos hallituksesta niin että kepulla olisi siinä tilaaa.

        Mihinkäs perspentti RKP:ta ollaan muka laittamassa? Eiköhän se ole RKP, joka tekee omat ratkaisunsa ja samalla tekee ratkaisun myös persujenkin puolesta. Keskusta ei persuja lähde pelastamaan. Miksi lähtisi? Kantakaa nyt vaan vastuu omista hölinöistänne. Persut eivät Keskustaa määräile.


    • Anonyymi

      Kepun ja kepulaisten pitäisi nyt kysyä kumpaan ryhmään he kuuluvat enemmin: oikeisto-keskustalaiseen isänmaalliseen porukkaan joka aidosti yrittää rakentaa parempaa Suomea ja pitää huolta taloudesta

      Vai äärivasemmistolaiseen räyhäävään velkaa ottavaan porukkaan, joka on kyllä hyvännäköistä ja bilettää jauhojengin kanssa kovasti ja pitää hauskaa? Tosin Saarikon bileireissu rokkifestareilla päättyi aika nolosti.

      • Anonyymi

        Olen mieluummin punamultahalllituksissa oleva keskustalainen kuin rasistien, tyhjänpäiväisten housuihin spntivien TikTokkaajien ja äärettömän tyhmien persujen ja köyhiä riistävien kokoomuslaisten leirissä.


      • Anonyymi

        Kaivahan pääsi omasta takapuolestasi. Suomi ei ole samanlainen jakautunut yhteiskunta vielä toistaiseksi, missä olisi vaihtoehtoina vain oikeisto tai vasemmisto. Tähän persut ovat yrittäneet Suomea viedä trumpimaisen vastakkainasettelun kulttuuria juurruttamalla, mutta fiksut suomalaiset eivät tuohon lankaan lennä. Suomalainen puolue- ja aatekenttä on yhä edelleen se sama vaikka persut yrittäisivät sitä kuinka mieluisekseen väännellä.

        Suomessa on poliittinen vasemmisto, keskusta ja oikeisto, josta viimeisimmästä persut kuuluvat sinne äärimmäisen oikeaan laitaan. Keskusta on yhä siinä kentän keskellä. Sipilän aika oli poikkeuksellinen hetken lipsahdus keskeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivahan pääsi omasta takapuolestasi. Suomi ei ole samanlainen jakautunut yhteiskunta vielä toistaiseksi, missä olisi vaihtoehtoina vain oikeisto tai vasemmisto. Tähän persut ovat yrittäneet Suomea viedä trumpimaisen vastakkainasettelun kulttuuria juurruttamalla, mutta fiksut suomalaiset eivät tuohon lankaan lennä. Suomalainen puolue- ja aatekenttä on yhä edelleen se sama vaikka persut yrittäisivät sitä kuinka mieluisekseen väännellä.

        Suomessa on poliittinen vasemmisto, keskusta ja oikeisto, josta viimeisimmästä persut kuuluvat sinne äärimmäisen oikeaan laitaan. Keskusta on yhä siinä kentän keskellä. Sipilän aika oli poikkeuksellinen hetken lipsahdus keskeltä.

        Pahaa pelkää että Sanna Marin toiminnallaan jakoi maan aika pahasti kahteen eri blokkiin vaalien alla, eivätkä nämä vasemmistoliiton "Orpo on rotta" lausunnot ainakaan auta asiaa. Lausunnot joita ei jostakin syystä ole tuomittu valtamedian tai vasemmistoliiton Li Anderssoninkaan taholta vaikka poliittista vihapuhetta ne tavallaan ovat.

        Tähänkö blokkiin keskusta todella kuuluu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahaa pelkää että Sanna Marin toiminnallaan jakoi maan aika pahasti kahteen eri blokkiin vaalien alla, eivätkä nämä vasemmistoliiton "Orpo on rotta" lausunnot ainakaan auta asiaa. Lausunnot joita ei jostakin syystä ole tuomittu valtamedian tai vasemmistoliiton Li Anderssoninkaan taholta vaikka poliittista vihapuhetta ne tavallaan ovat.

        Tähänkö blokkiin keskusta todella kuuluu?

        Ei Marin jakanut maata kahteen eri blokkiin. Polarisaatio on tapahtunut aivan muuta tietä niin meillä kuin muualla. Sen on aiheuttanut laitaoikeistolainen populismi. Nämä laitaoikeistolaiset puolueet on aluksi asetettu poliittiseen disponibiliteettiin kaikkien muiden puolueiden toimesta. Näin meilläkin heti vuonna 2017, kun Halla-aho nousi persujen johtoon. Kannattaa tutustua siihen, mitä Orpo ja Sipilä sekä heidän puolueensa sanoivat oikeistopersuista silloin. Kokoomuksen kanta on sen jälkeen muuttunut. Persut eivät ole muuttuneet. Maltillinen oikeisto on alkanut hyväksyä laitaoikeistoa kumppanikseen. Vihervasemmistolla on jyrkkä ei-suhde laitaoikeistoon, mutta maltillisen oikeiston kanssa se on valmis ainakin Suomessa tekemään yhteistyötä, mikä on ollut Suomessa tavanomaista. Blokkiutumiskehityksen takana on selkeästi persut ja heidän kannatuksensa kasvu. Vihervasemmisto ei sulkenut Soinin johtamia persuja pois yhteistyömahdollisuuksista.

        Kepu on ehkä muita oikeistopuolueita paremmin tunnistanut persujen laitaoikeistolaisuuden ja pitänyt sen poliittista sanomaa vastenmielisenä, suomalaiseen poliittiseen kulttuuriin kuulumattomana. Kepu haluaa ehkä kuitenkin tehdä yhteistyötä mieluummin maltillisten oikeistopuolueiden kanssa. Tämä koskee myös RKP:tä, joka nyt kipuilee kovasti juuri tämän kysymyksen parissa. Nämä kaksi puoluetta ovat valmiita yhteistyöhön niin maltillisen oikeiston kuin maltillisen vasemmiston kanssa. Vasemmistossahan ei ole tapahtunut mitään radikalisoitumista kuten oikeistossa on tapahtunut.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Ei Marin jakanut maata kahteen eri blokkiin. Polarisaatio on tapahtunut aivan muuta tietä niin meillä kuin muualla. Sen on aiheuttanut laitaoikeistolainen populismi. Nämä laitaoikeistolaiset puolueet on aluksi asetettu poliittiseen disponibiliteettiin kaikkien muiden puolueiden toimesta. Näin meilläkin heti vuonna 2017, kun Halla-aho nousi persujen johtoon. Kannattaa tutustua siihen, mitä Orpo ja Sipilä sekä heidän puolueensa sanoivat oikeistopersuista silloin. Kokoomuksen kanta on sen jälkeen muuttunut. Persut eivät ole muuttuneet. Maltillinen oikeisto on alkanut hyväksyä laitaoikeistoa kumppanikseen. Vihervasemmistolla on jyrkkä ei-suhde laitaoikeistoon, mutta maltillisen oikeiston kanssa se on valmis ainakin Suomessa tekemään yhteistyötä, mikä on ollut Suomessa tavanomaista. Blokkiutumiskehityksen takana on selkeästi persut ja heidän kannatuksensa kasvu. Vihervasemmisto ei sulkenut Soinin johtamia persuja pois yhteistyömahdollisuuksista.

        Kepu on ehkä muita oikeistopuolueita paremmin tunnistanut persujen laitaoikeistolaisuuden ja pitänyt sen poliittista sanomaa vastenmielisenä, suomalaiseen poliittiseen kulttuuriin kuulumattomana. Kepu haluaa ehkä kuitenkin tehdä yhteistyötä mieluummin maltillisten oikeistopuolueiden kanssa. Tämä koskee myös RKP:tä, joka nyt kipuilee kovasti juuri tämän kysymyksen parissa. Nämä kaksi puoluetta ovat valmiita yhteistyöhön niin maltillisen oikeiston kuin maltillisen vasemmiston kanssa. Vasemmistossahan ei ole tapahtunut mitään radikalisoitumista kuten oikeistossa on tapahtunut.

        Korporaatiososialistinen Vasliitto on häviävä kommunistipuolue joka ei saanut ketään mukaansa radikalisoitumaan

        uustaistolaiset ovat sossussa Kela-syöttiläisinä, punaisia prikaateja ei saatu toimimaan, ei sosiaalifoorumia, ei attack-järjestöä ... puolue on passiivinen twitterilässypuolue, eikä sitä kannata työväenluokka, metallimiehet, rakennusmiehet ... vaan erilaiset taivaan- jne. ryysyrannan maalarit

        LiAndersson on tyypillinen taivaanrannanmaalariperheen lellitty kakara
        Turusta, joka on muka kaksikielinen, ei ole, on vain yksi segregaatiokoulu ruotsalaisille

        Korporaatiososialismilla, jota sdp ja vasemmisto edustavat, on hyvin vähän tekemistä työväestön kanssa. Ei työntekijän etu ole se, että hänen palkkansa sosialisoidaan ja kylvetään toimettomien maahanmuuttajien elättämiseen tai lähetetään EU-eliitin
        käytettäväksi jakopolitiikassa

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/gallup-tuntija-nostaa-esiin-mullistuksen-sdp-menetti-duunarit-perussuomalaisille-tarkea-luku-on-hurjat-41-5-/6ae86f3d-5ab5-443d-872b-031feda8f977


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korporaatiososialistinen Vasliitto on häviävä kommunistipuolue joka ei saanut ketään mukaansa radikalisoitumaan

        uustaistolaiset ovat sossussa Kela-syöttiläisinä, punaisia prikaateja ei saatu toimimaan, ei sosiaalifoorumia, ei attack-järjestöä ... puolue on passiivinen twitterilässypuolue, eikä sitä kannata työväenluokka, metallimiehet, rakennusmiehet ... vaan erilaiset taivaan- jne. ryysyrannan maalarit

        LiAndersson on tyypillinen taivaanrannanmaalariperheen lellitty kakara
        Turusta, joka on muka kaksikielinen, ei ole, on vain yksi segregaatiokoulu ruotsalaisille

        Korporaatiososialismilla, jota sdp ja vasemmisto edustavat, on hyvin vähän tekemistä työväestön kanssa. Ei työntekijän etu ole se, että hänen palkkansa sosialisoidaan ja kylvetään toimettomien maahanmuuttajien elättämiseen tai lähetetään EU-eliitin
        käytettäväksi jakopolitiikassa

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/gallup-tuntija-nostaa-esiin-mullistuksen-sdp-menetti-duunarit-perussuomalaisille-tarkea-luku-on-hurjat-41-5-/6ae86f3d-5ab5-443d-872b-031feda8f977

        Vasemmistoliitto ei ole kommunistinen puolue vaan sosialistinen. Kommunistinen SKP on eduskunnan ulkopuolella oleva pienpuolue. Tämä nyt vain selvennykseksi poliittista historiaa lukeneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliitto ei ole kommunistinen puolue vaan sosialistinen. Kommunistinen SKP on eduskunnan ulkopuolella oleva pienpuolue. Tämä nyt vain selvennykseksi poliittista historiaa lukeneena.

        kun et tiedä

        Vasliitto perustettiin 1918 Moskovassa sosdemeille eli Otto Kuusinen ja Kullervo Manner ,,, nimellä SKP

        sitten sillä on ollut eri nimiä kuten skdl sodan jälkeen

        ELE ALENIUS EI KOSKAAN OLE OLLUT Vasliiton jäsen koska protestoi sitä
        että se on kommunistinen eli Esko Seppänen Jaakko Laakso Kari Uotila ... erilaisia kommunistien SKP jäseniä otetiin nimenmuutoksen yhteydessä puolueeseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun et tiedä

        Vasliitto perustettiin 1918 Moskovassa sosdemeille eli Otto Kuusinen ja Kullervo Manner ,,, nimellä SKP

        sitten sillä on ollut eri nimiä kuten skdl sodan jälkeen

        ELE ALENIUS EI KOSKAAN OLE OLLUT Vasliiton jäsen koska protestoi sitä
        että se on kommunistinen eli Esko Seppänen Jaakko Laakso Kari Uotila ... erilaisia kommunistien SKP jäseniä otetiin nimenmuutoksen yhteydessä puolueeseen

        Voi voi, kun persu potkaisi itseään ja lujaa omaan otsalohkoonsa :))))))

        Vai on Vasemmistoliitto perustettu Moskovassa vuonna 1918? Vasemmistoliitolla ja SDP:llä ei ole mitään tekemistä keskenään. Vasemmistoliitto on sosialistinen puolue kun taas SDP on sosialidemokraattinen puolue.

        Vasemmistoliitto on perustettu 1990 Helsingissä SKDL:n sekä SKP pohjalle, johon myöhemmin liittyi myös entinen DeVa.

        SDP on puolestaan perustettu autonomisen Suomen Turussa vuonna 1899.

        Näin poliittista historiaa lukeneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kun persu potkaisi itseään ja lujaa omaan otsalohkoonsa :))))))

        Vai on Vasemmistoliitto perustettu Moskovassa vuonna 1918? Vasemmistoliitolla ja SDP:llä ei ole mitään tekemistä keskenään. Vasemmistoliitto on sosialistinen puolue kun taas SDP on sosialidemokraattinen puolue.

        Vasemmistoliitto on perustettu 1990 Helsingissä SKDL:n sekä SKP pohjalle, johon myöhemmin liittyi myös entinen DeVa.

        SDP on puolestaan perustettu autonomisen Suomen Turussa vuonna 1899.

        Näin poliittista historiaa lukeneena.

        Joo joo kummaa sönkötystä henkilö joka ei tajua
        EI VASLIITTO OLE PERUSTETTU 1990 YRITÄ NYT PERUSTAA JOKU PUOLUE JA SAADA SE EDUSKUNTAAN EI SE NOIN TOIMI

        SOINI YRITTI SEITSEMÄN KERTAA EDUSKUNTAAN ENNEN KUIN PÄÄSI perussuomalaisena smp:n raunioille

        JA TÄÄLLÄ JOKU PELLE SELITTÄÄ

        ETTÄ VASLIITTO PERUSTETTIIN 1990 JA PÄÄSI EDUSKUNTAAN noin tuosta vain

        eli SE OLI PELKKÄ NIMENMUUTOS
        skdl-puolueen nimi muutettiin vasliitoksi jne




        mutta siis Venäjälle paenneet sosdemit Otto Kuusinen, Kullervo Manner ...

        tarvitsivat sosdem-puolueen ja sellaista ei voi vieläkään perustaa

        Venäjälle saati sitten Stalin-Lenin aikana

        EIKÄ ULKOMAALAINEN VOI PERUSTAA PUOLUETTA VENÄJÄLLE VIELÄKÄÄN
        SAATI 1918
        eli Stalin ja Lenin ovat perustaneet Venäjälle menneille sosdemeille puolueen SKP ja tämä tapahtui myöhäiskesänä Moskovassa
        ei Pietarissa
        ei Helsingissä
        ei . ei ei e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo kummaa sönkötystä henkilö joka ei tajua
        EI VASLIITTO OLE PERUSTETTU 1990 YRITÄ NYT PERUSTAA JOKU PUOLUE JA SAADA SE EDUSKUNTAAN EI SE NOIN TOIMI

        SOINI YRITTI SEITSEMÄN KERTAA EDUSKUNTAAN ENNEN KUIN PÄÄSI perussuomalaisena smp:n raunioille

        JA TÄÄLLÄ JOKU PELLE SELITTÄÄ

        ETTÄ VASLIITTO PERUSTETTIIN 1990 JA PÄÄSI EDUSKUNTAAN noin tuosta vain

        eli SE OLI PELKKÄ NIMENMUUTOS
        skdl-puolueen nimi muutettiin vasliitoksi jne




        mutta siis Venäjälle paenneet sosdemit Otto Kuusinen, Kullervo Manner ...

        tarvitsivat sosdem-puolueen ja sellaista ei voi vieläkään perustaa

        Venäjälle saati sitten Stalin-Lenin aikana

        EIKÄ ULKOMAALAINEN VOI PERUSTAA PUOLUETTA VENÄJÄLLE VIELÄKÄÄN
        SAATI 1918
        eli Stalin ja Lenin ovat perustaneet Venäjälle menneille sosdemeille puolueen SKP ja tämä tapahtui myöhäiskesänä Moskovassa
        ei Pietarissa
        ei Helsingissä
        ei . ei ei e

        Voi voi kun potkit itseäsi yhä vaan lujempaa omaan kupoliisi :)))))

        Perehdypäs nyt poliittiseen historiaan. Olet selvästikin propagandan uhtri. Tuossa pikaoppitunti Vasemmistoliittoon.

        "Puolue luotiin vuonna 1990 Suomen Kansan Demokraattisen Liiton ja Suomen Kommunistisen Puolueen pohjalle. Saman vuoden lopulla myös Demokraattisen Vaihtoehdon kansanedustajat liittyivät puolueeseen. Vasemmistoliitto perustettiin 28.–29. huhtikuuta 1990 Helsingin Kulttuuritalolla ja jäähallissa pidetyssä avoimessa kokouksessa, johon otti osaa 3 500 kannattajaa."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Vasemmistoliitto

        Ei historia muutu siitä mitenkään vaikka sinä kuinka huutaisit ja öyhöttäisit yksinkertaistuksiasi ja rakentelemalla niistä omia johdatteleivia tarinoitasi vuoteen 1918 ja Neuvosto-Venäjälle. Et näemmä tunne itänaapurinkaan valtion hallinnollisen historian muutoksia, kun nimitit sitä Venäjäksi, mitä se ei olut vuonna 1918.

        Jos vielä jäi jotakin epäselvää, kysy sieltä persujen puoluetoimistolta. Siellähän istuu puolueen Venäjä-asiantuntija Luukkanen, jonka olettaisi tuntevan enemmänkin itänaapurista.


    • Anonyymi

      Kepu kuvittelee kasvavansa oppositiossa , niin ei todellakaan tule käymään. Neljän vuoden kuluttua puolueen kannatus on 5-6 % luokkaa.

      • Voi olla, mutta vielä varmemmin se kutistuu tekemällä yhteistyötä persujen kanssa. Jos Kepun äänestäjät huomaavat tämän, loputkin Kepun äänestäjät voivat siirtyä persuihin. Kepu on sentään vielä jonkinlainen tulppa maaseudun persuuntumiselle.


      • Anonyymi
        mielipidepankki kirjoitti:

        Voi olla, mutta vielä varmemmin se kutistuu tekemällä yhteistyötä persujen kanssa. Jos Kepun äänestäjät huomaavat tämän, loputkin Kepun äänestäjät voivat siirtyä persuihin. Kepu on sentään vielä jonkinlainen tulppa maaseudun persuuntumiselle.

        Timo Soini kommentoi tuossa hiljattain, että mikäli hallitus hajoaa, ei PS tule pääsemään enää pitkiin aikoihin hallituspuolueeksi. Tämä tarkoittaisi varmaankin sitä, että PS:n olemisen edellytykset kapenisivat olennaisesti, koska puolue ei kelpaisi enää tämän jälkeen yhdellekään muulle eduskuntapuolueelle hallituskumppaniksi. Kepussa voidaan olla siis aika luottavaisia siihen, että jossakin vaiheessa "karanneet lampaat" alkavat mahdollisesti tekemään paluuta ainakin jossakinmäärin. Näin haja-asutusalueiden valtikka siirtyisi takaisin Kepulle. Vaikka PS säilyttäisikin suosiotaan, niin mitään hyötyähän siitä ei olisi puoluetta kannattaville. Siksi onkin aika todennäköistä, että PS:n kannatus kuihtuisi aika olemattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Soini kommentoi tuossa hiljattain, että mikäli hallitus hajoaa, ei PS tule pääsemään enää pitkiin aikoihin hallituspuolueeksi. Tämä tarkoittaisi varmaankin sitä, että PS:n olemisen edellytykset kapenisivat olennaisesti, koska puolue ei kelpaisi enää tämän jälkeen yhdellekään muulle eduskuntapuolueelle hallituskumppaniksi. Kepussa voidaan olla siis aika luottavaisia siihen, että jossakin vaiheessa "karanneet lampaat" alkavat mahdollisesti tekemään paluuta ainakin jossakinmäärin. Näin haja-asutusalueiden valtikka siirtyisi takaisin Kepulle. Vaikka PS säilyttäisikin suosiotaan, niin mitään hyötyähän siitä ei olisi puoluetta kannattaville. Siksi onkin aika todennäköistä, että PS:n kannatus kuihtuisi aika olemattomiin.

        timo sioni on tietäjä ja erotettu kaikista puolueista myös sinisistä

        eli hän ei koskaan tule olemaan missään asemassa politiikassa milloinkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        timo sioni on tietäjä ja erotettu kaikista puolueista myös sinisistä

        eli hän ei koskaan tule olemaan missään asemassa politiikassa milloinkaan

        Etkö kykene kohtaamaan todellisuutta? Soinista viis, mutta tässä asiassa hän on täysin oikeassa. Mikä puolue suostuisi enää tekemään yhteistyötä rasistisen sekä fasistisen PS-puolueen kanssa? Vähissä ovat vaihtoehdot jatkossa, vielä vähäisemmät kuin tänä keväänä. Käytännössä tuskin yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kykene kohtaamaan todellisuutta? Soinista viis, mutta tässä asiassa hän on täysin oikeassa. Mikä puolue suostuisi enää tekemään yhteistyötä rasistisen sekä fasistisen PS-puolueen kanssa? Vähissä ovat vaihtoehdot jatkossa, vielä vähäisemmät kuin tänä keväänä. Käytännössä tuskin yhtään.

        soini joka on pelannut itsensä paitsioon on oikeassa että on pelannut itsensä paitsioon
        ja muuten täysin epäuskottava Purralle kateellinen vanha eläkeläismies sopeutumisrahalla eduskunnasta pelinsä pelannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        soini joka on pelannut itsensä paitsioon on oikeassa että on pelannut itsensä paitsioon
        ja muuten täysin epäuskottava Purralle kateellinen vanha eläkeläismies sopeutumisrahalla eduskunnasta pelinsä pelannut

        Ei muuta kuitenkaan sitä todellisuutta, että PS:stä on ajautumassa hylkiöpuolueen asemaan.


    • Anonyymi

      Hallitusohjelma tehtiin tälle kokoonpanolle. Uutta ei tule ilman uusia vaaleja.

      • Anonyymi

        Riippuu Kokoomuksesta, haluaako se yrittää toista kokoonpanoa. Jos ei niin silloin joko hallitustunnustelijan viitta siirtyy eteenpäin (mikä käytännössä tarkoittaisi SDP:n yritystä, koska PS:lla ei ole mitään mahdollisuutta saada muodostettua hallitusta) tai sitten uusia vaaleja.


    • Anonyymi

      Persujen kanssa samaan hallitukseen EI KIITOS!

      • Tämä on tietysti järkikepulainen ajatusmaailma. Ja sitä on syytäkin alleviivata isoilla kirjaimilla kirjoitettuna.


    • Anonyymi

      Onko Kepu pehmotulppa marinpreseessä ja liukenee Saarikon johdolla sdp:hen

      • Anonyymi

        Näyttää pikemminkin siltä, että PS aloittaa oman liukenemisensa poliittisena puolueena.

        "Suomessa on suuri joukko ihmisiä, jotka ovat valmiita äänestämään äärikansallista puoluetta. Perussuomalaisten näkökulmasta tämä on myös ongelmallista, koska he eivät tule pystymään muodostamaan hallitusta enää tämän jälkeen."

        https://yle.fi/a/74-20041370


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää pikemminkin siltä, että PS aloittaa oman liukenemisensa poliittisena puolueena.

        "Suomessa on suuri joukko ihmisiä, jotka ovat valmiita äänestämään äärikansallista puoluetta. Perussuomalaisten näkökulmasta tämä on myös ongelmallista, koska he eivät tule pystymään muodostamaan hallitusta enää tämän jälkeen."

        https://yle.fi/a/74-20041370

        somo tioni on erotettu ps ja siniset -puolueista joten hän on pieni joukko ihmisiä joka ei koskaan tule esiintymään puolueissa tuskin muualla kun ylen haastteluissa jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        somo tioni on erotettu ps ja siniset -puolueista joten hän on pieni joukko ihmisiä joka ei koskaan tule esiintymään puolueissa tuskin muualla kun ylen haastteluissa jne

        Kova on persujen kohtalo :))))))


    • Anonyymi

      Keskusta on paskanpuhuja puolue. Keskustan kansanedustajien rahankäyttö pitäis tutkia pohjamutia myöten. Sipilä, kaikkonen jne. Nuorisosäätiö on muistissa.

      • Anonyymi

        Keskusta ei nimellä keskusta tule enää koskaan olemassa missään hallituksessa
        se vain liukenee sdp:hen ja jatkaa jotenkin siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta ei nimellä keskusta tule enää koskaan olemassa missään hallituksessa
        se vain liukenee sdp:hen ja jatkaa jotenkin siellä

        Persua selvästikin ahdistaa :)

        Mitäs virkaa koko persupuolueella kohta on, kun se ei kelpaa kenellekään hallituskumppaniksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persua selvästikin ahdistaa :)

        Mitäs virkaa koko persupuolueella kohta on, kun se ei kelpaa kenellekään hallituskumppaniksi?

        Oppositiossa päästään taas tekemään näyttäviä tiktok-päivityksiä.


    • Anonyymi

      Ei yksikään järkevä puolue lähde natsien kanssa hallitukseen!

      • Anonyymi

        Eli siis Antti Lidtmanin johtamien demareiden. Olet varmaan nähnyt ne 88 ja heil hitler kuvat demareiden mahdollisesti seuraavasta puoluejohtajasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis Antti Lidtmanin johtamien demareiden. Olet varmaan nähnyt ne 88 ja heil hitler kuvat demareiden mahdollisesti seuraavasta puoluejohtajasta?

        Ei ole Antti roomalaisterveyhdystä tehnyt. Persu projisoi oman sisulaispersuryhmänsä maneereja.


    • Anonyymi

      Suomessa olisi porvarillinen enemmistö ilman RKP:täkin. Olen entinen demarien äänestäjä, mutta nyt olen sitä mieltä, että demareista ei ole enää muuhun kuin kiusantekoon suomalaisia kohtaan. Mielestäni vihervasemmisto olisi pidettävä vähintäin 8 vuotta poissa hallituksesta jotta Suomi saataisiin elämänlaadultaan muiden pohjoismaiden tasolle. Suomen vihervasemmisto haluaa tehdä maailman kunnianhimoisinta ilmastopolitiikkaa, kannattaa maailman avoiminta maahanmuuttoa (kaikki tänne vaan) ja kuuluu koko Euroopan innokkaimpiin EU-integraation kannattajiin. Suomen itsenäisyydestä voitaisiin luopua vaikka saman tien jos se olisi vihervasemmistosta kiinni. Sateenkaarikulttuurin pitää vihervasemmiston mielestä olla Suomessa valtakulttuuria ja perinteiset perhearvot on hylättävä kokonaan. Kun arvot ovat tällaisia niin ei ole ihme jos Suomella ja suomalaisilla menee huonosti kun vihervasemmmisto on vallassa.

      • Anonyymi

        On loogisesti mahdotonta että toimeentulotukipuolue Vasliitto
        jossa ei ole duunareita vaan LianDerssonin kaltaisia taivaanrannan ja kaikenkarvaisten
        sossuistujien maalareita muttei lankkumaalareita

        että tällainen puolue voisi muuta kuin hävitä eduskunnasta kuten skp

        Sitten vihreät ovat nuorten opiskelijatyttöjen läpikulkupuolue eli nuorena sisään
        ja kun verot tulevat maksuun ulos

        Keskustan kannatus on kadonnut perheviljelmät ja Kekkonen muisto vain
        joten sen tie on loppu

        sitten jää RKP KD joku pikkupuolue (protesti-NYT, vasliitto vihreät keskusta) tätä on se rikkonainen
        pelikenttä pienpuolueita ITALIAN TAPAAN

        ja sitten on nämä kolme suurempaa puoluetta

        Tämä on nieltävä nyt eikä ulkoparlamenttaarinen Hesari-törkyturpatoimitus
        tätä muutettua saa kunhan päätään avelee ja raivoaa
        TÄYTYY MUISTAA ETTÄ SANOMA OYn pörssikurssi enemmän KUIN PUOLITTUNUT viimeisen 12 kuukauden aikana ja Erkot lahjoittavat osakkeitaan lapsilleen että menee
        vähemmän perintöveroa
        eli ei valehtelu kauan kanna
        ehkä tilaajia on pian vain opiskelijat opiskelija-alennuksella jne


      • Anonyymi

        Ex-demari kääntyi valkokaulusköyhälistöön wannabe-porvariksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On loogisesti mahdotonta että toimeentulotukipuolue Vasliitto
        jossa ei ole duunareita vaan LianDerssonin kaltaisia taivaanrannan ja kaikenkarvaisten
        sossuistujien maalareita muttei lankkumaalareita

        että tällainen puolue voisi muuta kuin hävitä eduskunnasta kuten skp

        Sitten vihreät ovat nuorten opiskelijatyttöjen läpikulkupuolue eli nuorena sisään
        ja kun verot tulevat maksuun ulos

        Keskustan kannatus on kadonnut perheviljelmät ja Kekkonen muisto vain
        joten sen tie on loppu

        sitten jää RKP KD joku pikkupuolue (protesti-NYT, vasliitto vihreät keskusta) tätä on se rikkonainen
        pelikenttä pienpuolueita ITALIAN TAPAAN

        ja sitten on nämä kolme suurempaa puoluetta

        Tämä on nieltävä nyt eikä ulkoparlamenttaarinen Hesari-törkyturpatoimitus
        tätä muutettua saa kunhan päätään avelee ja raivoaa
        TÄYTYY MUISTAA ETTÄ SANOMA OYn pörssikurssi enemmän KUIN PUOLITTUNUT viimeisen 12 kuukauden aikana ja Erkot lahjoittavat osakkeitaan lapsilleen että menee
        vähemmän perintöveroa
        eli ei valehtelu kauan kanna
        ehkä tilaajia on pian vain opiskelijat opiskelija-alennuksella jne

        Mussolinin ihailijan puhetta.....


    • Anonyymi

      Kepuhan sai jo maakunnat! Olikos sillä jotain omia tavoitteitakin viime vaaleissa, Orpo vois nyt "kulisseissa" luvata Annikalle jotain pientä niin saatais todellinen Suomalaisten etua ajava hallitus kasaan!

      • Anonyymi

        Keskustalaiset ajattelevat aina isänmaan parasta ja juuri siinä on syy, miksi persujen kanssa ei halua olla missään tekemisissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustalaiset ajattelevat aina isänmaan parasta ja juuri siinä on syy, miksi persujen kanssa ei halua olla missään tekemisissä!

        Ymmärsinkö nyt oikein että olet sitä mieltä että on Suomen että myös keskustan etu että puolue jatkossa yhdistetään räyhäävään äärivihervasemmistoon? Se on sitten keskustan loppu. Nyt olisi puolueelle viimeinen mahdollisuus todistaa että he todella välittävät isänmaan kohtalosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustalaiset ajattelevat aina isänmaan parasta ja juuri siinä on syy, miksi persujen kanssa ei halua olla missään tekemisissä!

        Hmm... Miks Annika sit kiukutteli että kepun äänestäjiä siirtyi Persuihin viime vaaleissa? No, kepu vetää vaan sitä omaa linjaansa kunnes se kuuluisa pää tulee vetävän käteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö nyt oikein että olet sitä mieltä että on Suomen että myös keskustan etu että puolue jatkossa yhdistetään räyhäävään äärivihervasemmistoon? Se on sitten keskustan loppu. Nyt olisi puolueelle viimeinen mahdollisuus todistaa että he todella välittävät isänmaan kohtalosta.

        Ei Keskustaa yhdistä vihervasemmistoon ketkään muut kuin valehtelevat trumpilaiset persut väittämällä, ettei Suomessa olisi kuin oikeisto ja vasemmisto. Persujen isänmaallisuus on kyseenalaistettu vahvasti, koska puolueelle ei näytä merkitsevän yhtään mitään vaikka vientiteollisuutemme kuolisi. Pääasia, ettei ole mamuja, maksoi mitä maksoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Keskustaa yhdistä vihervasemmistoon ketkään muut kuin valehtelevat trumpilaiset persut väittämällä, ettei Suomessa olisi kuin oikeisto ja vasemmisto. Persujen isänmaallisuus on kyseenalaistettu vahvasti, koska puolueelle ei näytä merkitsevän yhtään mitään vaikka vientiteollisuutemme kuolisi. Pääasia, ettei ole mamuja, maksoi mitä maksoi.

        No kyllähän Suomi Sanna Marinin toimien takia on käytännössä ajautunut blokkipolitiikkaan. En sano että se on välttämättä hyvä asia lainkaan, mutta niin vain Marin toimi ja sai osin tahtonsa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän Suomi Sanna Marinin toimien takia on käytännössä ajautunut blokkipolitiikkaan. En sano että se on välttämättä hyvä asia lainkaan, mutta niin vain Marin toimi ja sai osin tahtonsa läpi.

        Oikeastaan Orvon hallituksessa istuva RKP:kaan ei kuulu oikeistoblokkiin ja kokoomuskin kuuluu siihen vain puolittain. Sinipuna on yhä realistinen vaihtoehto koota syksyllä uusi hallitus kevään eduskuntavaalien tulosten pohjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan Orvon hallituksessa istuva RKP:kaan ei kuulu oikeistoblokkiin ja kokoomuskin kuuluu siihen vain puolittain. Sinipuna on yhä realistinen vaihtoehto koota syksyllä uusi hallitus kevään eduskuntavaalien tulosten pohjalta.

        Mutta miten demarit voi nousta hallitukseen jos kerran kaksi viikkoa on nyt huudettu että ei natseja hallitukseen? Oletan että olet nähnyt ne Antti Lidtmanin naisvihaa ja 88natsiflirttiä tihkuvat valokuvat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten demarit voi nousta hallitukseen jos kerran kaksi viikkoa on nyt huudettu että ei natseja hallitukseen? Oletan että olet nähnyt ne Antti Lidtmanin naisvihaa ja 88natsiflirttiä tihkuvat valokuvat?

        Ai ne photoshopatut kuvat, jotka on todistettu käsitellyiksi kuviksi? Olemassa on yksi autenttinen kuva ja siinäkään Lindtman ei vedä roomalaistervehdystä, toisin kuin pari lukion elokuvaryhmän kaveriaan tekevät. Missäs Lindtmanin fasistiset kirjoitukset sitten ovat? Ei ole persutollot vielä yhtään sellaista bonganneet luettavaksi? Ei taida löytyäkään?


    • Anonyymi

      Keskusta nousee jos se ymmärtää tulla hallituksen tueksi lynkkaushulinoita vastaan.

    • Anonyymi

      Yksi iso este. Puheenjohtajalla on demariaviomies. Toteutuisiko vasemmistolaista puheenjohtajaa vaihtamalla porvaripuheenjohtajaksi.

    • Anonyymi

      Ei tuo käy. Nykyinen kepun johto ei aio sietää Purraa ja persuja. He lukivat mitä Purra kirjoitti säkeistä. Kepussa ymmärretään että säkissä eläminen ja vaginan ympärileikkaus voi olla naisen ihan oma valinta. He ottavat huomioon muslimiäänestäjien tunteet eivätkä ala yhteistyöhön sellaisten kanssa jotka vaativat muslimeja lopettamaan säkittämisen ja tyttöjen silpomisen. Lisäksi Purran jahtaaminen on kepulle mahdollisuus yrittää kaataa hallitus ja palauttaa punamulta.

      • Anonyymi

        On kunniaksi keskustalle, ettei se ole osa perskokkarehallitusta! Herään joka aamu onnelllisena siitä, etten ole tuollainen rasisti, valehtelija, uhriutuja ja kitisijä kuin persut on.


      • Anonyymi

        "Nykyinen kepun johto" Tähän on olemassa enenmmän kuin helppo ratkaisu: aurinkorasva Saarikko ulos ja Kaikkonen tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nykyinen kepun johto" Tähän on olemassa enenmmän kuin helppo ratkaisu: aurinkorasva Saarikko ulos ja Kaikkonen tilalle.

        Ei Kaikkonenkaan lähtisi Keskustaa tuhoamaan persujen kelkkaan lähtemällä.


    • Anonyymi

      Keskustan on turha haaveilla uudesta noususta. SDP laittoi keskustan vasemmistoon. Keskustalle ainut hallituspohja Vas, Vihr, SDP ja tätä kukaan maata, yritystä tai muuta omistusta omaava ihminen ei tänä päivänä äänestä.
      Miksi antaa käden sellaiselle puolueelle, joka käy toisen taskulla? Aika on ajanut ohi Keskusta. Turha on Persuja haukkua ja moittia he ovat omistaja myönteinen puolue.

      • Anonyymi

        Persut päivystävät keskustan palstalla 24/7 ja haukkuvat keskustalaisia. Turha on keskustaa haukkua ja moittia, keskusta on kunnon ihmisten puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut päivystävät keskustan palstalla 24/7 ja haukkuvat keskustalaisia. Turha on keskustaa haukkua ja moittia, keskusta on kunnon ihmisten puolue.

        Koko ajan kuvistuva vasemmistolaisten piikapuolue valitettavasti. Näitä ns. kunnon ihmisiä keskustassa ovat kaiketi väyrysen haamu ja rokkifestareilla itsensä oksennuskuntoon dokaava puheenjohtaja Saarinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan kuvistuva vasemmistolaisten piikapuolue valitettavasti. Näitä ns. kunnon ihmisiä keskustassa ovat kaiketi väyrysen haamu ja rokkifestareilla itsensä oksennuskuntoon dokaava puheenjohtaja Saarinen?

        Miltä tuntuu persujen piikapuoluelaista? Orpo roikuttaa teitä hallituksessa vain. jotta saa kokoomuksen laatiman hallitusohjelman läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu persujen piikapuoluelaista? Orpo roikuttaa teitä hallituksessa vain. jotta saa kokoomuksen laatiman hallitusohjelman läpi.

        Mikäs täällä oikein inisee kuin pieni hyttynen? Ai katos onkos se alle 10% kannatuksen omaava Saarikon piika-kepu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs täällä oikein inisee kuin pieni hyttynen? Ai katos onkos se alle 10% kannatuksen omaava Saarikon piika-kepu?

        Katostaanpa, persupiika, mikä on tilanne 4 vuoden kuluttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katostaanpa, persupiika, mikä on tilanne 4 vuoden kuluttua.

        Mitäs jos katottaisiin mikä se on juuri NYT?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos katottaisiin mikä se on juuri NYT?

        Ei ole kauan.


    • Anonyymi

      Mitä apupuolue kepu tekee hallituksessa?, jee jees miähiä kyllä vetureille piisaa muutenkin.

    • Anonyymi

      kepu on sosialistipuolue eikä pyydä anteeksi

      • Anonyymi

        Peltokangas nöyristeli jo RKP:n edessä. Kyllä kokoomus ja RKP opettavat persuille tapoja.


    • Anonyymi

      Hahhhaa, nyt sinä vitsin murjaisit. Ketkutko olisi isänmaallisia ja ajattelisi omaa kansaa? Hahhahaaa. Tärkeintä noille ketkuille on oma ja kaverien taskut, miten niihin saisi vielä enemmän käännettyä veronmaksajien rahoja. Siinä sulle ketkupaskiaisten touhuja yli 40 vuoden kokemuksella. Arvasit varmaan, että ketkupaskat ei minulta ole ääntä saaneet sitten nuoruuden tyhmyyden. Yhden (1) kerran, kuten kirjoitin, nuoruuden tyhmyydessä, äänestin tuota paskasakkia, enkä todellakaan ole tuota virhettä toistanut.

      • Anonyymi

        Keskusta on ainoa puolue, joka puolustaa Suomen jokaista kolkkaa ja on niin aina tehnyt. Siinä totuus sinulle, sinä persujen paskasakin edustaja.
        Persut ei edes tiedä, mitä isänmaan paras tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusta on ainoa puolue, joka puolustaa Suomen jokaista kolkkaa ja on niin aina tehnyt. Siinä totuus sinulle, sinä persujen paskasakin edustaja.
        Persut ei edes tiedä, mitä isänmaan paras tarkoittaa.

        Jetsulleen. Hyvin sanottu.

        Rantaruotsalaiset näppäilee persujen hanureita ja soitto raikaa....


    • Anonyymi

      Tuota Eva Bidéén ja kump. eilen ilmoittamaa viides kolonna hanketta kun katsoo niin tulee vain yksi asia mieleen: keskustan on todellakin nyt aika olla aidosti isänmaallinen ja ilmoittaa olevansa valmis hallitukseen RKP:n tilalle.

      • Anonyymi

        Persuruput tarvitsevat bideetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuruput tarvitsevat bideetä?

        Tämä on keskustan keskustelupalsta ja sinä höpiset vaan jotakin persuista. Kerrotko miten he liittyvät tähän vai oletko vain pakkomielteinen antipersu?


      • Anonyymi

        Kovaa on persun anelu Keskustaa kohtaan. Koittakaa nyt Suomen tuhoojat kantaa vaan se vastuunne itse. Keskusta ei osallistu Suomen tuhoamisoperaatioonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on keskustan keskustelupalsta ja sinä höpiset vaan jotakin persuista. Kerrotko miten he liittyvät tähän vai oletko vain pakkomielteinen antipersu?

        Kas kas, Kopiopersuko se tekee myyräntyötään Keskustan palstalla hölöttäessään antipersusta?


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä? Saadakseen kokea tappion vielä seuraavissakin eduskuntavaaleissa+


    • Anonyymi

      Vai äärivasemmistolainen xD RKP on kyllä ihan oikeistopuolue. Ei ihan yhtä paha kuin Kokoomus, mutta siellä päin kumminkin. Ja tuskinpa Kepu haluaa rasistien kanssa yhteistyöhön. Juurihan joku paikallinen Kepun kunnanvaltuutettukin oli ollut hallituksenvastaisessa mielenosoituksessakin, ja sanonut olleensa siellä vastustamassa persuja. Nostan hattua, että halutaan irtisanoutua rasismista ja muusta perseilystä.

      • Anonyymi

        Persut kiehuvat nyt omassa rasismin liemessään, mistä selvästi kertoo, että Keskustaa maalitetaan vihervasuripuolueeksi. Persuilla näyttää olevan ylipäätäänkin hirvittävän ylimielinen asenne muita puolueita kohtaan, koska väittävät muiden isänmaallisuuden olevan siitä kiinni, suostuvatko ne tukemaan persujen rasistista politiikkaa vaiko eivät. Ja mikäli et ole samaa mieltä persuöykkäreiden kanssa, olet välittömästi kommunisti.

        Ketkä tämän jälkeen haluavat olla tekemisissä persujen kanssa? Vähissä taitaa olla halukkaat, vielä vähemmässä määrin kuin kevään vaalien jälkeen. Nykyhallituspuolueista ei takuulla ainakaan RKP, mutta tuskin Kokoomuskaan saati KD. Nykyisiä oppositiopuolueita on turha edes mainita, sillä niiden kohdilla asia on ollut jo pidempään selvillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut kiehuvat nyt omassa rasismin liemessään, mistä selvästi kertoo, että Keskustaa maalitetaan vihervasuripuolueeksi. Persuilla näyttää olevan ylipäätäänkin hirvittävän ylimielinen asenne muita puolueita kohtaan, koska väittävät muiden isänmaallisuuden olevan siitä kiinni, suostuvatko ne tukemaan persujen rasistista politiikkaa vaiko eivät. Ja mikäli et ole samaa mieltä persuöykkäreiden kanssa, olet välittömästi kommunisti.

        Ketkä tämän jälkeen haluavat olla tekemisissä persujen kanssa? Vähissä taitaa olla halukkaat, vielä vähemmässä määrin kuin kevään vaalien jälkeen. Nykyhallituspuolueista ei takuulla ainakaan RKP, mutta tuskin Kokoomuskaan saati KD. Nykyisiä oppositiopuolueita on turha edes mainita, sillä niiden kohdilla asia on ollut jo pidempään selvillä.

        Perussuomalaiset ovat kyllä valmiita tarvittaessa joustamaan Orpon hyvän oikeistohallituksen koossa pitämiseksi koko nelivuotiskauden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset ovat kyllä valmiita tarvittaessa joustamaan Orpon hyvän oikeistohallituksen koossa pitämiseksi koko nelivuotiskauden ajan.

        Kommunistit väittävät, etteivät perussuomalaiset jousta, mutta kyllä he tulevat joustamaan.


    • Anonyymi

      Keskusta tulee sitten hallitukseen kun persut lähtee

    • Anonyymi

      Persut sieltä joutaisi ulos mutta saivat huijattua liikaa porukkaa eduskuntaan.
      Vastuunkantajaksihan niistä räksyttäjistä ei tietenkään ole.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe