Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OikeistoSosDem
OikeistoSosDem
OikeistoSosDem
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen ollut Vaasassa pariinkin otteeseen töissä ja huomannut että kaksikielisyys on ongelma vain kaltaisillesi.
Etkä sinä mikään kepulainen ole vaan persu.
21.07.2023 08:30
Ei kukaan käytä tuota nimeä Suomen Keskusta. Puhutaan Keskustasta, Kepusta tai jopa Maalaisliitosta
Toki puoluevaltuuston pöytäkirjoissa tuota virallista nimeä käytetään.
Voit keskustella Suomen Maalaisliitosta vaikka ilahduttamalla meitä linkillä noihin pöytäkirjoihin.
21.07.2023 02:48
Kekkonen itse asiassa radikalisoitui vasemmalle 1960-luvulla. Despootti despoottien tapaan ympäröi itsensä radikalisoituneella nuorisolla.
K-linjan vastenmielinen kumartelu sai huippunsa kun Eino Uusitalo ehdotti 19.9. toiseksi itsenäisyyspäiväksi.
Että kyllä sen suomalaisen porvarin suhteet Leniniin on ollut hyvin läheiset.
21.07.2023 02:37
Itseasiassa Everstiluutnantulle tiedoksi että NATO on nimenomaan Euroopan vasemmiston aikaansaannos.
21.07.2023 02:20
En tiennytkään että ruotsinkieliset suomalaiset ovat ruotsalaisia kuten väität. Mitä Vaasaan tulee siellä on aika runsaasti turvapaikkastatuksella olevia.
20.07.2023 21:46
Suhteita Länsi-Saksaan heikensi Kekkosen into tunnustaa DDR. Harkitsematon Pyjamantaskupuhe ja Kekkosen into NL:n etuja ajavaan ydinaseettomaan Pohjolaan heikensivät suhteita Norjaan.
ETYK:llä ei tosiasiassa ollut suurtakaan merkitystä Itäblokin vapautumiseen. Enemmän vaikuttivat Solzhenytshyn, Walesa ja Radio Free Europe.
Aina asialliselle MPP:lle asiallisesti palstan epäasiallisille taas epäasiallisesti.
Kekkosen syntilistaan myös se että hän hajoitutti SDP:n Moskovan tuella.
20.07.2023 21:17
Väinö Leskisen kuuluisa puhe: "Urho Kekkonen on rrrrikollinen".
20.07.2023 19:04
Itseasiassa tekstin pituus ei mitenkään korreloi sen laatuun. Päinvastoin hyvä kirjoittaja osaa tiivistää asiansa.
Tässä ei mitään henkilökohtaista. Ei mitenkään kohdistu Kapiin mutta minua ärsyttää lipominen..
20.07.2023 17:18
Mee puhumaan juntti Ranskassa Polka Dotista Pallomekkona niin päällesi syljetään.
Hyvän Veljeni kanssa nauramme sinulle ivallisesti.
20.07.2023 08:43
Vedä käteen kommari!
19.07.2023 23:37
Everstiluutnantin tekee miestä mieli. Ei tässä sen kummempaa.
19.07.2023 21:34
Näitä laillisen hallituksen vastaisia voimia on tällä hetkellä aika lailla enemmän koossa Helsingissä.
Toivottavasti autorisoidut väkivaltakoneistot ovat valmiina demokratian turvaamiseksi.
19.07.2023 19:12
Tuo oli oikeastaan aika hyvä.
19.07.2023 05:13
Hyvä että ovat heränneet. Poistavat perSSutrolliksi ja natsiksi herjaajat.
Eikö ole vähän säälittävää lipoa?
19.07.2023 05:11
Palstan parhaat avaukset? Vähänpä ymmärrät. Kapin avaukset ovat kieliopillisesti erittäin hyviä mutta teksti on vähän junnaavaa.
Tämä ei siis mitenkään liity Kapiin itseensä. Mukava mies. Lähinnä vittuilu kohdistuu tähänkin ketjuun pelmahtaneisiin myötäjuoksijoihin.
Tosta MPP:n kommentista: En minäkään Sotilaasta pidä mutta en myöskään pidä siitä että täällä maallikot leikkivät psykiatria mikä stigmatisoi mielenterveyssaurauksia yleisellä tasolla.
Kuten olen sanonut aina on tärkeää olla eri mieltä. Ja idiooteille rautalangasta kyse ei ole siitä että tuomitsisin Kapia tai MPP:tä ja puolustaisin sotilasta ei sinne päinkään.
19.07.2023 05:08
Vähän tekevät töitä. Minä olen tehnyt 9-01 päivää. Työpäivän jälkeen kävin vielä juoksemassa.
19.07.2023 04:53
Hirvittäviä riskejä Vingegaard otti aika-ajossa.
18.07.2023 22:56
Haista vittu kommari!
18.07.2023 21:33
Ay liike ei välitä vittuakaan muiden kuin 6 donaa kuussa yksinkertaisesta suorittavasta työstä saavien eduista!
18.07.2023 07:12
No siis Maalaisliitollehan on tarjolla apupuolueen paikka. Vittu hei. 10 prosentin kannatuksella.
Jäätteenmäki 2003. Mitä muistoja herättää?
Vai kiinnostaako vallankumouksen tekeminen kommunistien kanssa enemmän?
18.07.2023 07:07
5 / 1241