Media agitoi vallankumousta.
Maalaisliitto Punakaartissa
25
297
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää?
- Anonyymi
Kun on ympäri päissään,
- Anonyymi
Laittomat matut vetivät äijän invalidiksi
Jakoon ei käsittely mennyt vaan ukko jauhaa matuntuonnin välttämättömyydestä
Suomalainen poliitikko on k-mikko
""Vihreiden ex-puoluesihteerin Brysselissä ryöstäneelle kahdeksan vuoden tuomio
Panu Laturi on ollut ryöstön ja pahoinpitelyn jälkeen pitkässä kuntoutuksessa."- Anonyymi
Hei persuapina, turkkialaisapina voitti korkeushypyn.
Anonyymi kirjoitti:
Hei persuapina, turkkialaisapina voitti korkeushypyn.
Hei hei kommarispina.
- Anonyymi
https://www.hameensanomat.fi/uutissuomalainen/6073485
Ehkä sunkaan ei tarvitse pohtia enää huomisesta alkaen noita asioita, joilla yrität agitoida milloin ketäkin puolellesi vaikka lähes aina tapahtuu päin vastoin.
Ota vaan lääkkeet ja mene päivätorkuille. Se rauhottaa kummasti vai jatkoitko eilen sitä hienon konjakkipullon tyhjentämistä tänäänkin kun huuda (isot kirjaimet) Hehhehhe - Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Hei hei kommariapina.
Ohhoh!!!! Mitenkäs sinä Oikeistosossu aloit puhumaan ja käyttäytymään kuin persu? Edellä jopa huusit. Eikös se ole niin, että se huutaa joka pelkää? Miksi sinä puhut leimaamisesta natsiksi, kun omat julkitulosi ovat välillä kuin jyrkimmän sortin kansallissosialistilla? Mitäs leimaamista siinä muka on? Muiden vika, että leukaluusi lonksuttavat väliin ihan himmeää soopaa?
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Hei hei kommarispina.
Mitä psyykelääkkeitä sulle on kirjoitettu, kun eivät näytä tehoavan?
Kyllä taidat ollakin taas vetänyt lärvit.
Jestas...muuttuuko sitä jotkut iäkkäämpänä ikään kuin kuivuneeksi omenaksi, ryppyiseksi päältä ja mädäksi sisältä. Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh!!!! Mitenkäs sinä Oikeistosossu aloit puhumaan ja käyttäytymään kuin persu? Edellä jopa huusit. Eikös se ole niin, että se huutaa joka pelkää? Miksi sinä puhut leimaamisesta natsiksi, kun omat julkitulosi ovat välillä kuin jyrkimmän sortin kansallissosialistilla? Mitäs leimaamista siinä muka on? Muiden vika, että leukaluusi lonksuttavat väliin ihan himmeää soopaa?
Olen Asevelisosialisti kuten Työmies. l
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olen Asevelisosialisti kuten Työmies. l
Oletko myös raiskaaja kuten persujen Työmies?
Se äijähän on latvastaan ihan laho. Entä sinä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh!!!! Mitenkäs sinä Oikeistosossu aloit puhumaan ja käyttäytymään kuin persu? Edellä jopa huusit. Eikös se ole niin, että se huutaa joka pelkää? Miksi sinä puhut leimaamisesta natsiksi, kun omat julkitulosi ovat välillä kuin jyrkimmän sortin kansallissosialistilla? Mitäs leimaamista siinä muka on? Muiden vika, että leukaluusi lonksuttavat väliin ihan himmeää soopaa?
Eihän tämä oikeistososdem ole kuin persutrolli.
- Anonyymi
Kierrokset käy korkeana, jännitys tiivistyy, kaatuko vai ei?
Vitun tyhmä. Lue otsikko. Spämmäämisesi muuten loppuu huomenna kun ylläpito on paikalla.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olen Asevelisosialisti kuten Työmies. l
Kansallissosialisti sinä olet.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Vitun tyhmä. Lue otsikko. Spämmäämisesi muuten loppuu huomenna kun ylläpito on paikalla.
Kas kun et uhkaillut taas lakimiehelläsi. Taitaa iso ratas heittää vai kuinka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei persuapina, turkkialaisapina voitti korkeushypyn.
Hei, ei turkkilaisessa mitään vikaa ole vaan maahamme jalkautuneissa kurdipaskaläjissä.
- Anonyymi
7 miljoonan vihreä ilmastointihuijaus, sinä maksat
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/entisen-kansanedustaja-antero-vartian-yritys-konkurssiin-business-finlandille-jai-miljoonaluokan-saatavat/98e0b86a-5a36-466b-9c1a-7e5afa9f707b
Mistä on kyse huijauksessa
""Vihreiden kansanedustaja Antero Vartia on perustanut ilmastonmuutokseen keskittyvän säätiön. Hän ei asetu ehdolle ensi kevään eduskuntavaaleihin. KUVA: JUSSI NUKARI / LEHTIKUVA
Niko Vartiainen HS
15.10.2018 12:49
VIHREIDEN kansanedustaja Antero Vartia on vaitonainen perustamansa Kompensäätiö-nimisen säätiön toiminnasta.""- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ja säätiöt ovat luonnollisesti verovapaita.
Fyrken finns, sanoi Timo Soini ja muka halusi säätiöt verolle. Ministerinä tuokin unohtui. Ihan samoin kuin juppikuunarit.
Huomenna on Petteri Orpon hallituksen osittaiset hautajaiset. Alahan harjata mustaa pukuasi pölystä ja silittämään valkoista paitaa.
- Anonyymi
Hesarin rikostaustainen toimittaja tunnusta olevansa massarikollinen
https://twitter.com/suonpaa/status/1604545182086696960 - Anonyymi
Suomen Keskustan palstalla ei ole sanaakaan Suomen Keskustasta, vaan pelkästään persutrollien paskanheittoa.
- Anonyymi
Onko tuosta siis tulkittavissa, että olet persutrolli?
- Anonyymi
Kepu on historian väärällä puolella tässä(kin) tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
