Maalaisliitto Punakaartissa

Media agitoi vallankumousta.

25

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro lisää?

    • Anonyymi

      Kun on ympäri päissään,

    • Anonyymi

      Laittomat matut vetivät äijän invalidiksi
      Jakoon ei käsittely mennyt vaan ukko jauhaa matuntuonnin välttämättömyydestä

      Suomalainen poliitikko on k-mikko

      ""Vihreiden ex-puoluesihteerin Brysselissä ryöstäneelle kahdeksan vuoden tuomio

      Panu Laturi on ollut ryöstön ja pahoinpitelyn jälkeen pitkässä kuntoutuksessa."

      • Anonyymi

        Hei persuapina, turkkialaisapina voitti korkeushypyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei persuapina, turkkialaisapina voitti korkeushypyn.

        Hei hei kommarispina.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Hei hei kommarispina.

        Hei hei kommariapina.


      • Anonyymi

        https://www.hameensanomat.fi/uutissuomalainen/6073485

        Ehkä sunkaan ei tarvitse pohtia enää huomisesta alkaen noita asioita, joilla yrität agitoida milloin ketäkin puolellesi vaikka lähes aina tapahtuu päin vastoin.

        Ota vaan lääkkeet ja mene päivätorkuille. Se rauhottaa kummasti vai jatkoitko eilen sitä hienon konjakkipullon tyhjentämistä tänäänkin kun huuda (isot kirjaimet) Hehhehhe


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Hei hei kommariapina.

        Ohhoh!!!! Mitenkäs sinä Oikeistosossu aloit puhumaan ja käyttäytymään kuin persu? Edellä jopa huusit. Eikös se ole niin, että se huutaa joka pelkää? Miksi sinä puhut leimaamisesta natsiksi, kun omat julkitulosi ovat välillä kuin jyrkimmän sortin kansallissosialistilla? Mitäs leimaamista siinä muka on? Muiden vika, että leukaluusi lonksuttavat väliin ihan himmeää soopaa?


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Hei hei kommarispina.

        Mitä psyykelääkkeitä sulle on kirjoitettu, kun eivät näytä tehoavan?
        Kyllä taidat ollakin taas vetänyt lärvit.
        Jestas...muuttuuko sitä jotkut iäkkäämpänä ikään kuin kuivuneeksi omenaksi, ryppyiseksi päältä ja mädäksi sisältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh!!!! Mitenkäs sinä Oikeistosossu aloit puhumaan ja käyttäytymään kuin persu? Edellä jopa huusit. Eikös se ole niin, että se huutaa joka pelkää? Miksi sinä puhut leimaamisesta natsiksi, kun omat julkitulosi ovat välillä kuin jyrkimmän sortin kansallissosialistilla? Mitäs leimaamista siinä muka on? Muiden vika, että leukaluusi lonksuttavat väliin ihan himmeää soopaa?

        Olen Asevelisosialisti kuten Työmies. l


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olen Asevelisosialisti kuten Työmies. l

        Oletko myös raiskaaja kuten persujen Työmies?
        Se äijähän on latvastaan ihan laho. Entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh!!!! Mitenkäs sinä Oikeistosossu aloit puhumaan ja käyttäytymään kuin persu? Edellä jopa huusit. Eikös se ole niin, että se huutaa joka pelkää? Miksi sinä puhut leimaamisesta natsiksi, kun omat julkitulosi ovat välillä kuin jyrkimmän sortin kansallissosialistilla? Mitäs leimaamista siinä muka on? Muiden vika, että leukaluusi lonksuttavat väliin ihan himmeää soopaa?

        Eihän tämä oikeistososdem ole kuin persutrolli.


      • Anonyymi

        Kierrokset käy korkeana, jännitys tiivistyy, kaatuko vai ei?


      • Vitun tyhmä. Lue otsikko. Spämmäämisesi muuten loppuu huomenna kun ylläpito on paikalla.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olen Asevelisosialisti kuten Työmies. l

        Kansallissosialisti sinä olet.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Vitun tyhmä. Lue otsikko. Spämmäämisesi muuten loppuu huomenna kun ylläpito on paikalla.

        Kas kun et uhkaillut taas lakimiehelläsi. Taitaa iso ratas heittää vai kuinka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei persuapina, turkkialaisapina voitti korkeushypyn.

        Hei, ei turkkilaisessa mitään vikaa ole vaan maahamme jalkautuneissa kurdipaskaläjissä.


    • Anonyymi

      7 miljoonan vihreä ilmastointihuijaus, sinä maksat

      https://www.kauppalehti.fi/uutiset/entisen-kansanedustaja-antero-vartian-yritys-konkurssiin-business-finlandille-jai-miljoonaluokan-saatavat/98e0b86a-5a36-466b-9c1a-7e5afa9f707b

      Mistä on kyse huijauksessa

      ""Vihreiden kansanedustaja Antero Vartia on perustanut ilmastonmuutokseen keskittyvän säätiön. Hän ei asetu ehdolle ensi kevään eduskuntavaaleihin. KUVA: JUSSI NUKARI / LEHTIKUVA

      Niko Vartiainen HS

      15.10.2018 12:49

      VIHREIDEN kansanedustaja Antero Vartia on vaitonainen perustamansa Kompensäätiö-nimisen säätiön toiminnasta.""

      • Ja säätiöt ovat luonnollisesti verovapaita.


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ja säätiöt ovat luonnollisesti verovapaita.

        Fyrken finns, sanoi Timo Soini ja muka halusi säätiöt verolle. Ministerinä tuokin unohtui. Ihan samoin kuin juppikuunarit.

        Huomenna on Petteri Orpon hallituksen osittaiset hautajaiset. Alahan harjata mustaa pukuasi pölystä ja silittämään valkoista paitaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomen Keskustan palstalla ei ole sanaakaan Suomen Keskustasta, vaan pelkästään persutrollien paskanheittoa.

      • Anonyymi

        Onko tuosta siis tulkittavissa, että olet persutrolli?


    • Anonyymi

      Kepu on historian väärällä puolella tässä(kin) tapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe