Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

300

1. Ja+sitte?+Mikä+siinä+on++ongelma?
  2. Awws,+kiitoksia!
  3. Melkein+kuukausi+saatiin+olla+rauhassa+ja+taas+alkoi+syyttely+ja+poliiseilla+uhkailu.No+ensin,+tiedätte+kyllä+kuka,+alkoi+valittamaan+erään+vanhemman+ikinuoren+ajamisesta+kyseisen+talon+ohi.+Samaa+paskaa,+ajaa+saatanan+lujaa+jne.++Eipä+se+niin+paljoa+haitannut+ketään+meistä.Ja+tänään+taas+kantautui+isäni+tuomana+ilouutisia,+taas+oli+keksitty+helvetin+hyvä+syy+valittaa+ja+uhkailla+poliiseilla.+Ja+vieläkään+ei+ole+kyseistä+henkilöä+ärsytetty+tai+kiusattu.Tarina+tällä+kertaa:Ilmeisesti+tämä+rouva+oli+vetänyt+kilarit+siitä,+kun+muutama+kaverini+oli+viikkoja+sitten+ajanut+viikonloppuna+kyseistä+tietä+tämän+talon+ohi+musiikit+soiden.+Talohan+on+tiestä+n.+150m+päässä.+Taas+poliisit+soitetaan+perään,+jossei+tollainen+lopu.+Jos+joku+vittu+kerran+ajaa+talon+ohi+musiikit+soiden+ja+vieläpä+viikonloppuna,+onko+se+syy+alkaa+vainota+ja+uhata+poliiseilla?+Auto+ohittaa+esim.+60kmh+vauhdissa+aika+ripeästi+sen+talon,+ei+varmasti+siinä+mene+yli+10:ntä+sekuntia.+Että+niin+pitkään+on+sinua+häiritty.Oli+jopa+tiedetty+autossa+olleiden+nimet+ja+heti+epäilty+minunkin+olevan+kyytissä.+Voin+kuule+ihan+suoraan+sanoa,+että+mikä+vittu+sua+akka+oikeen+mussa+risoo,++menen+aamu+8-9+töihin+ja+tulen+sieltä+pois+klo+19-21.+Ei+siinä+paljoa+ole+aikaa+yöisin+missään+hypätä,+jos+meinaa+töihin+jaksaa+mennä.+Ettäs+tiedät.+Ja+en+ole+istunut+kyytissä+prkl!+Emmekä+enään+elä+1940-+luvun+natsisaksassa..Josset+ole+itse+huomannut,+että+sinulla+on+pakollinen+tarve+puuttua+muiden+elämään+ja+saada+syytellä+muita+ihmisiä+aivan+turhista+asioista,+nyt+luulisit+sen+tietävän.Hyvä+kun+kerroit+isälleni,+että+seuraat+tätä+palstaa,+niin+voin+kertoa,+että+käy+tutkituttamassa+se+pääsi+ja+lakkaa+ihmisten+vainoaminen.+Ei+ole+normaalia+tämmöinen+touhu.Haluatko+asianomaisten+puhelinnumerot,+niin+saat+soittaa+heille+ja+välittää+asiasi+suoraan+heille?Ja+mulle+on+sitten+ihan+sama,+haluaako+kotoväkesi+olla+väleissä+minulle.+Selviän+kyllä+ilman+heitäkin.Se+valittaminen+voisi+tosiaan+loppua,+alkaa+kaveriporukalta+käämit+palaa.+Muistat+varmaan+autonperään+sidottujen+tynnyrien+tapauksen+monen+kymmenen+vuoden+takaa?+Kyllä+näitä+kiusauskonsteja+riittää,+jos+siihen+tarvii+alkaa.+Itsellesi+vain+teet+kiusaa.+Ei+vain+viitsisi+alkaa+noin+lapsellisiin+touhuihin,+eli+olisko+aika+pitää+mölyt+mahassaan?+Huutele+vain+sielä+kotonas+niitä+uhkauksias,+meille+niitä+ei+tarvi+kertoa.Terveisiä+tästä+parin+kilometrin+päästä,+manitte+vain+isälleni+tarvikko+ne+puh.+nrot,+niin+voin+ne+postilootasi+jättää..
  4. Kiitos tiedosta.
  5. Alkaa menemään aivan liian sairaaksi tämä rummukkaperän kyläpoliisitouhu. Ensin raivotaan kotiväelle yms. tutuille että ajokortti multa pois, kun ajetaan noin lujaa. "Nytku olis poliisit tuola tutkaamassa, olis niiiiiiin mukavaa ku lähtis kortti pojalta" jne juttuja ensin lauottiin isälle, kun tämän "kyläpoliisin" miehen kanssa on tuttuja ja paljon tekemisissä. No tähän vähän vain vittuunnuin ja melki asia pääsi jo unohtumaan.

Ja ehei, ei tässä vielä kaikki.

Puoli kuukautta kuluu aikalailla hiljaisessa meiningissä.

Sitten alkoi taas paasaaminen siitä, kuinka tie kuovitaan pilalle ja ajetaan niin lujaa että tulee urat. "Tullaha niin lujaa vastaha että kivet oikeen lentää". Siinä saatanan tiellä on edelleen se ---80KMH--- (joko ymmärrät?) yleisrajoitus ja sitä nopeutta saa siinä ajaa, sun sanas ei sitä kumoa. Ja sattuuko sinulla "kyläpoliisi" olemaan tutka, jolla mittaat minun ja kaverieni ajonopeudet? Ei taida olla? Miten sitten tiedät, että ajamme ylinopeutta? Joku tämänkin palstan lukija voi ajaa välin Rummukkaperäntie - Ilvesjoentie ja kertoa missä nämä edellä mainitut urat yms sutimisjäljet on.

Luulitteko et jo riitti? Ootte vieläkin väärässä.

Käytiin tässä n. 1,5 viikkoa takaperin hakemassa kaverien (3kpl) kanssa työkaluja lainaan tuolta suunnalta yheltä tutulta. Mentiin kyseisen talon ohitse kolmen auton letkassa ihan yleisellä tiellä. No kyläpoliisi oli SOITTANUT POLIISIT meidän perään, syynä kuovittelu HÄNEN tienpäässään ja samalla valehdellut poliiseille että ajoimme reilua ylinopeutta siitä ohitse. Itse olin tosin silloin kaverin kyytissä, en itse ajanut, mutta vakuutan ettei kumpikaan väite pidä paikkaansa. Sorivaan, mutta 9cm maavaraisella autolla, jossa on 18´tuumaiset aluvanteet matalaprofiilirenkailla, ei ajeta edes sitä 80kmh tollasella irtosoralla, sen verran vaarallisen oloista tolla combolla.. Oli se mustamaija sitten tuntia myöhemmin kiertänyt sen lenkin ja olishan se kotona tullut käymään, jos asiaan tulisi puuttua.

Eli hänen silmätikukseen on nyt tullut lisäksi 3 kaveriani.. Ja meitä kuulemma vihaa koko Karviankylä.. Vieläkun tietäisikin, mitä pahaa ollaan hänelle tehty et saadaan tälläistä kohtelua. En ole edes nähnyt kyseistä ihmistä reiluun 10:een vuoteen alta 30m etäisyydeltä.

Eikä vieläkään lopu..

Tän aiheen nro 3 viesti oli mun kirjoittama, tosin pyysin ylläpitoa poistamaan sen kun siitäkin tämä "kyläpoliisi" alkoi ottaa lämpöä. Siinä mainittujen asioiden takia alkoi tästä samasta osoitteesta kuulua, et laitetaan asiasta kunnianloukkaussyyte vetämään, jos tämmöinen paljastelu jatkuu. Finlexistä saa lukea mikä lasketaan kunnianloukkaukseksi, sitä tämä viesti ei ollut.

KUNNIANLOUKKAUS MÄÄRITELMÄ: Kunnianloukkaus on luonnollista henkilöä kohtaan kohdistuva asianomistajarikos, josta rangaistaan rikoslain mukaan. Kunnianloukkauksen täyttymistä arvioitaessa ydinkysymys on usein se, onko väite tai vihjaus ollut totta vai onko se virheellinen. Lähtökohtaisesti ---OIKEAN TIEDON esittäminen ei ole kunnianloukkaus---.

Siinä viestissä oli 110% faktaa ja henkilön nimeä EI OLLUT mainittu kokonaisena eli ei siinä ollut mitään mistä nostaa minkäänlaista syytettä. Kuulemma en saisi enää kirjoitella tänne mitään ja en myöskään saa ajaa sitä valtion omistamaa tietä tämän talon ohi tai muuten se on aina poliisien soitto perääni. Se on sitä rummukkaperän diktatuuria.

Tiedän, että sinä "parempi ihminen", "kyläpoliisi" tai miksikä ikinä haluatkaan itseäsi kutsuttavan, luet tätäkin palstaa. Ota neuvosta vaari ja lopeta tollainen pelleily, et saa siitä mitään muuta kuin paskan maineen päällesi ja kohta puutun siihen, että sekaat yksityiselämääni ja huutelet valheellisia juoruja pitkin kyliä. Ja LOPETA isäni kautta asioiden tuominen minulle, hänkin alkaa olemaan lopen kyllästynyt ainaiseen huutoosi ja valittamiseen. Tule MINULLE sanomaan asiasi, ei ne kuulu kenenkään muun murheeksi. Tiedät kyllä missä asun.

Tässäpä teille ihmiset luettavaa, minkämoista mekastusta tyhjästä pidetään. Tämän tien jokapäiväinen ajo on minulle pakollista, sillä työmaalleni pitää kulkea tuota kautta, tai onhan siinä toinenkin vaihtoehto, mutta se on 20km pitempi reitti työmaalle. Ja deekudieselille samaten pakollinen kulkureitti, nimittäin sattuu asumaan tuolla välillä. Miten voi kieltää ketään menemästä kotiinsa?

Tässäpä teille ihmiset luettavaa, minkämoista mekastusta tyhjästä pidetään.

Paljon tuli tarinoitua, mut minä meen ny keittään kaffeet ja lähden reilun tunnin päästä töimaalle. Toivottavasti pääsee sinne ilman poliisisaattuetta..

Saas nähdä kuinka kova huuto tästä kirjoituksesta syntyy, ketään ei tosin ole tässä tekstissä nimetty täksi "kyläpoliisiksi" ja ainoa joka tietää, kenestä kirjoitan on "kyläpoliisi" itse ja satunnaiset tämän suunnan "parempien" ihmisten tietäjät.

- JJT @ 10.5.2016 klo 5.08