Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidintähti
profiilit
Daavidintähti
Daavidintähti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1193
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+vastasi+siihen,+että+se+ei+ollut+amalekilaisten+maa+kuten+väitettiin+:=)
Joko+olet+löytänyt+todisteet+minun+herjaamisellesi++vai+myönnätkö+valehdelleesi?
01.09.2016 12:03
Sitähän+minäkin,+ettei+ollut+kennenkään+maata+joten+on+valhe+väittää,+että+amalekilaiset+puolustivat+omaa+maataan+ja+se+oikeutti+heidät+hyökkäämään+israelilaisten+kimppuun.+Ja+miten+siinä+sitten+kävikään...
01.09.2016 11:55
Room1.+
24.+Sentähden+Jumala+on+heidät,+heidän+sydämensä+himoissa,+hyljännyt+saastaisuuteen,+häpäisemään+itse+omat+ruumiinsa,+
25.+nuo,+jotka+ovat+vaihtaneet+Jumalan+totuuden+valheeseen+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.+
26.+Sentähden+Jumala+on+hyljännyt+heidät+häpeällisiin+himoihin;+sillä+heidän+naispuolensa+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+yhteyden+luonnonvastaiseen;+
27.+samoin+miespuoletkin,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+naispuolen+kanssa,+ovat+kiimoissaan+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+riettautta+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti.+
28.+Ja+niinkuin+heille+ei+kelvannut+pitää+kiinni+Jumalan+tuntemisesta,+niin+Jumala+hylkäsi+heidät+heidän+kelvottoman+mielensä+valtaan,+tekemään+sopimattomia.
01.09.2016 11:52
Miksi+sitten+kirjoitat+Raamatusta+ja+vetoat+siihen+jos+et+sitä+tunne?
Raamatun+sana+ei+muutu+vaikka+ihminen+sitä+vääntelee+itselleen+sopivaksi+ja+pitää+sitä+vanhanaikaisena.
01.09.2016 11:49
Etkö+enää+muuta+keksinyt+:=)
01.09.2016 11:47
Mutta+se+ei+koskaan+ole+ollut+amalekilaisten+maa.
01.09.2016 11:45
Saatanan+kirjoitukset+ovat+luettavissa+esim.+Koraanissa.+
Krislam+on+juuri+sitä+mitä+sinä+ja+evl.kirkon+"mäkiset"+teette+-+sekoitatte+kristinuskon+ja+islamin+väittämällä,+että+nämä+uskonnot+palvelevat+samaa+Jumalaa.
01.09.2016 11:41
Minä+en+päätä,+kuka+on+kristitty+ja+kuka+ei+mutta+kristitty+ei+voi+olla+ihminen+joka+uskoo+Koraanin+Allahin+olevan+Jumala.+Mietipä+siis+ihan+ensiksi+mihin+oikein+uskot+ja+mitä+se+uskosi+tarkoittaa.
"Jokainen+joka+suostu+vihaamaan+sitä+muslimien+Jumalaa,+on+muslimi?+"
Jokainen+joka+ei+vihaa+muslimien+jumalaa+ei+vihaa+saatanaa.+Ja+et+soi+rakastaa+Jeesusta+ja+saatanaa+yhtäaikaa.+Olet+joko+Jeesuksen+oma+tai+saatanan+oma.
Aabrahamin,+Iisakin+ja+Jaakobin+Jumala+juutalaisten+Jumalan+on+Jeesuksen+Isä.+Sama+Isä+joka+on+on+myös+meillä.
Mikä+yhteys+Koraanin+Allahilla+on+Isään+Jumalaan+ja+Jeesukseen?+Tämän+voisit+minulle+kertoa.
Minun+uskoni+perustuu+täysin+Raamattuun+ja+Raamatun+Jumalaan+-+juutalaiskristilliseen+oppiin.+Ilman+juutalaisia+ja+juutalaisuutta+ei+olisi+Jeesusta+eikä+kristittyjä.
01.09.2016 11:38
"Ehkä+minulle+Jumala+tarkoittaa+kaikkivaltiasta+ja+jotain+niin+suurta,+ettei+hän+meidän+ihmisten+mittoihin+sovi?+"
Et+siis+tiedä+mitä+Jumala+sinulle+tarkoittaa.+Et+varmaakaan+jos+Hän+on+sinulle+sekä+Raamatun+että+Koraanin+Jumala.
Miten+itse+sovellat+noita+Raamatun+kohtia+elämääsi+koska+Koraanihan+taas+kumoaa+nuo+täysin?
01.09.2016 11:30
Minä+taas+olen+ihan+eri++mieltä+kuin+te.+Tällä+palstallakin+jo+sunniteltiin+homohäitä+kirkossa+heti++kun+eduskunta+hyväksyi+spn.+aviolittolain.+Tietääkseni+Aa+ei+ole+ottanut++mitään+kantaa+homo-+tai+lesboparien+kirkkovihkimissiin+vai+onko+sinulla+siitä+näyttöä?
01.09.2016 11:26
Sinä+olet+kuin+vellovasa+suossa+noine+jankutuksinesi+ja+syytöksinesi.+Yritä+hyvä+ihminen+tempaista+itsesi+sieltä+pois+ettet+ihan+kokonaa+uppoa+:=)
01.09.2016 11:24
Mikä+oli+amalekilaisten+maa+jota+puolustivat?
01.09.2016 10:04
"Evl+kirkon+pitäisi+suuren+jäsenmääränsä+ja+hallintomallinsa+takia+noudattaa+suurin+piirtein+samoja+arvoja+kuin+siviiliyhteiskunta.+"
Miten+perustelet+tämän?
01.09.2016 10:01
Taas+nimittelet+ihmisiä.+Kerro+muutama+kieroilu+ja+velehtelu+niin+katsotaan+miten+luontaista+sinulle+tuo+valehtelu+on.
01.09.2016 09:58
Kovan+metelin+kuitenkin+piditte+asiasta+kun+spn.+aviliittolaki+hyväksyttiin+eduskunassa.+Onko+sinusta+sama+tehdäänkö+kirkossa+paljon+vai+vähän+syntiä+ja+Jumalan+ilmoituksen+vastaisia+asioita?
01.09.2016 09:45
Missään+Raamatussa+ei+sanota,+että+nainen+ei+saisi+äänestää+mutta++missä+Raamatussa+sanotaan,+että+kaksi+miestä+tai+kaksi+naista+olisi+aviopari?
Kun+Raamatun+käskyjä+noudatat+etkä+ala+leikkiä+juutalaisten+historiaa+niin+pysyt++takuulla+häkin+ulkopuolella,
01.09.2016 09:43
Älä+sitten+omista+mutta+erikoista+on+rakkautesikin+koska+kiellät+Jeesuksen+olevan+Jumalan+poika+koska+uskot+Koraanin+Allahin+ja+Raamatun+Jumalan+olevan+sama.
Raamatussa+Jeesus+on+Jumlaan+Poika+ja+Jumala+mutta+Koraanissa+Allahilla+ei+ole+poikaa.
Mitä+tästä+haluat+kertoa?
01.09.2016 09:30
Heh-heh+mikä+minua+kiukuttaisi+:=)+Minua+vain+naurattaa,+että+kutsut+itseäsi+täällä+kristityksi+mutta+uskot+silti,+että+Koraanin+ja+Raamatun+Jumala+on+sama.
Kristitty+ei+missään+"opissa"+ole+ihminen+joka+uskoo+Koraanin+Allahin+ja+Raamatun+Jumalan+olevan+sama+Jumala.
Olisi+kiva+jos+selittäisit+miten+tämä+on+mahdollista.
01.09.2016 09:27
Totta+ei+peri+avionrikkojakaan+jos+ei+tee+parannusta+ja+kadu,+pyydä+anteeksi+puolisoltaan+ja+Jumalalta.
Tällä+palstalla+ei+kukaan+ole+kerskunut+aviorikoksillaan+eikä+ole+väittänyt,+että+se+olisi+Raamatun+mukaista+eikä+olisi+syntiä.
Avionrikkojat+sentään+osaavat+hävetä+syntiään+eivätkä+niillä+kersku+ja++vaadi+muilta+hyväksyntää+niille.
Säännön+on+ihan+samat+mutta+kun+homot+on+ainoat+jotka+eivät+osaa+edes+hävetä+tekojaan+vaan+ylpeilevät+niillä+ja+vaatilat+hyväksyntää+vastoin+Raamatun+sana+omalla+synnilleen.
Oletko+täällä+lukenut+kenenkään+väittävän,+että+aviorikos+ei+olisi+väärin,+synti+tai+hävettävä+asiaa.+Ja+se+on+Raamatussa+sallittua.
01.09.2016 01:09
Amalekilaiset+hyökkäsivät!
31.08.2016 23:27
27 / 60