Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidintähti
profiilit
Daavidintähti
Daavidintähti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1193
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vain+satunnaisesti+olen+täällä,+onneksi+varsinainen+elämäni+on+ihan+muualla+:=+)+
Toivottavasti+myös+sinun.
12.09.2016 21:09
Ef6
10.+Lopuksi,+vahvistukaa+Herrassa+ja+hänen+väkevyytensä+voimassa.+
11.+Pukekaa+yllenne+Jumalan+koko+sota-asu,+voidaksenne+kestää+perkeleen+kavalat+juonet.+
12.+Sillä+meillä+ei+ole+taistelu+verta+ja+lihaa+vastaan,+vaan+hallituksia+vastaan,+valtoja+vastaan,+tässä+pimeydessä+hallitsevia+maailmanvaltiaita+vastaan,+pahuuden+henkiolentoja+vastaan+taivaan+avaruuksissa.+
13.+Sentähden+ottakaa+päällenne+Jumalan+koko+sota-asu,+voidaksenne+pahana+päivänä+tehdä+vastarintaa+ja+kaikki+suoritettuanne+pysyä+pystyssä.+
14.+Seisokaa+siis+kupeet+totuuteen+vyötettyinä,+ja+olkoon+pukunanne+vanhurskauden+haarniska,+
15.+ja+kenkinä+jaloissanne+alttius+rauhan+evankeliumille.+
16.+Kaikessa+ottakaa+uskon+kilpi,+jolla+voitte+sammuttaa+kaikki+pahan+palavat+nuolet,+
17.+ja+ottakaa+vastaan+pelastuksen+kypäri+ja+Hengen+miekka,+joka+on+Jumalan+sana.+
18.+Ja+tehkää+tämä+kaikella+rukouksella+ja+anomisella,+rukoillen+joka+aika+Hengessä+ja+sitä+varten+valvoen+kaikessa+kestäväisyydessä+ja+anomisessa+kaikkien+pyhien+puolesta;+
19.+ja+minunkin+puolestani,+että+minulle,+kun+suuni+avaan,+annettaisiin+oikeat+sanat+rohkeasti+julistaakseni+evankeliumin+salaisuutta,+
20.+jonka+tähden+minä+olen+lähettiläänä+kahleissa,+että+minä+siitä+rohkeasti+puhuisin,+niinkuin+minun+puhua+tulee.+
21.+Mutta+että+tekin+tietäisitte+tilani,+kuinka+minun+on,+niin+on+Tykikus,+rakas+veljeni+ja+uskollinen+palvelija+Herrassa,+antava+teille+siitä+kaikesta+tiedon.+
22.+Minä+lähetän+hänet+teidän+tykönne+juuri+sitä+varten,+että+saisitte+tietää+meidän+tilamme+ja+että+hän+lohduttaisi+teidän+sydämiänne.+
23.+Rauha+veljille+ja+rakkaus,+uskon+kanssa,+Isältä+Jumalalta+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!+
24.+Armo+olkoon+kaikkien+kanssa,+jotka+rakastavat+meidän+Herraamme+Jeesusta+Kristusta+-+katoamattomuudessa
12.09.2016 21:06
Olen+todellakin+vähän+asunnossani.+Eikö+tekniikka+olekin+ihmeellistä+:=)
12.09.2016 21:01
Amen!
12.09.2016 21:00
Voi+voi,+lyhyeenpä+loppui+taas+intosi+:=(
12.09.2016 20:57
Kysyikö+lakivaliokunta+Sanni+Moilaselta+ja+Jani+Toivolalta+mitä+mieltä+nämä+ovat+heteroseksistä,+heteroudesta+ja+heteroista?
12.09.2016 20:56
Kyllä+jatkan+mutta+perkele+en+ole+:=)
12.09.2016 20:53
Onko+lakivaliokunta+niin+ilmoittanut?
12.09.2016 20:52
Kyllä,+ihan+vapaaehtoisesti+täällä+kirjoittelen.+Tämä+on+hauskaa?+Maksaako+sinulle+sitten+joku,+kirkkoko?
Et+vieläkään+kertonut+missä+tapahtuu+kuvailemasi+asioita+ja+nyt+jo+lisäät+listaasi,+että+siellä+käyminenkin+maksaa+ja+tuntikausia+kolehtipuheita+pidetään.+Kerro+jo+mikä+tuo+paikka+on!
Kirkossa+uskotaan+väärin+jos+uskotaan,+että+saatana+on+sidottu+jo.+Jessus+voitti+kuoleman++ristillä+mutta+saatana+riehuu+edelleenkin+vapaana+villiten+maanpiiriä.
12.09.2016 20:50
Valaisin+tuolla+toisella+esimerkillä+miten+nuo+kaikki+asiat+ovat+yhtä+ja+samaa.
Taisit+ymmärtää.+Mutta+edellenkään+en+ymmärrä+miten+henkilökohtaiset+tuntemukset+vaikuttavat+lakivaliokuntaan.
12.09.2016 20:43
En+tunnista+vähätelleeni+kenenkään+ammattitaitoa+koska+en+ole+saanut+mittään+näyttöjä+kenekään+ammattitaidosta.
Haluatko+selvittää+asiaa+minulle?
12.09.2016 20:41
Jos+inhoat+varastamista+inhoatko+myös+varkautta+ja+varasta?
Mutta+miten+henkilökohtainen+tunne+kuuluu+edelleenkin+lakivaliokunnalle?
12.09.2016 20:37
Vain+kirkolla+siis+sinun+mielestäsi+on+oikeus+rahastaa+uskonnolla.
Missä+käsketään+ihmisiä+kirjoittelemaan+tälläisille+palstoille+ja+pakkokäännyttämään+lisää+jäseniä?+On+muuten+mielenkiintoinen+väite,+sinulla+on+varmaan+todisteita+tälläisestä+käytöksestä?
Jos+uskoo+mitä+Raamatussa+sanotaan+demoneista+niin+uskoo+niihin.+Miksei+siis+niistä+saa+varoittaa+koska+ne+Raamatun+mukaan+ovat+todellisia?+Miksei+kirkko+niistä+varoita?
12.09.2016 20:35
Miten+Rahkosen+henkilökohtaiset+tuntemukset+homoseksiä+kohtaan+kuuluvat+lakivaliokunnalle?
12.09.2016 20:30
Et+siis++t+a+a+s+k+a+a+n++pysty+esittämään+väitteillesi+katetta+:=+)
Ihan+vapaasti+saat+inhota+minua+ja+mielipiteitäni+mutta+älä+itsestäsi+silti+valahtelijaa+väärillä+syytöksilläsi++tee.++Itseäsi+sinä+tuollaisella+vahingoitat+etkä+minua.
12.09.2016 20:28
Eikö+ihminen+saa+inhota+homoutta+ja+sen+harjoittamista?
12.09.2016 20:25
No+mutta+hyvä+ihminen+minähän+juuri+kysyin+sinulta+mitä+sellaista+olen+kirjoittanut+mikä+on+uskovalle+sopimatonta+tekstiä.
Nyt+sinulla+on+mainio+tilaisuus+kopioida+kaikille+luettavaksi+tarkoottamasi+kirjoitukseni.+Sehän+on+helppo+juttu+sinuulle,+eikös+olekin?
12.09.2016 20:06
Oletko+muuten+tehnyt+ilmoituksen,+että+kirkollisvero+ja+kohehdit++on+uskonnolla++rahastamista?
12.09.2016 19:54
Edellen+kaikkihan+onkin+siten+hyvin+:=)
12.09.2016 19:51
No+sittenhän+kaikki+on+hyvin+:=)
12.09.2016 19:50
8 / 60