Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

1193

1. Vain+satunnaisesti+olen+täällä,+onneksi+varsinainen+elämäni+on+ihan+muualla+:=+)+Toivottavasti+myös+sinun.
  2. Ef610.+Lopuksi,+vahvistukaa+Herrassa+ja+hänen+väkevyytensä+voimassa.+11.+Pukekaa+yllenne+Jumalan+koko+sota-asu,+voidaksenne+kestää+perkeleen+kavalat+juonet.+12.+Sillä+meillä+ei+ole+taistelu+verta+ja+lihaa+vastaan,+vaan+hallituksia+vastaan,+valtoja+vastaan,+tässä+pimeydessä+hallitsevia+maailmanvaltiaita+vastaan,+pahuuden+henkiolentoja+vastaan+taivaan+avaruuksissa.+13.+Sentähden+ottakaa+päällenne+Jumalan+koko+sota-asu,+voidaksenne+pahana+päivänä+tehdä+vastarintaa+ja+kaikki+suoritettuanne+pysyä+pystyssä.+14.+Seisokaa+siis+kupeet+totuuteen+vyötettyinä,+ja+olkoon+pukunanne+vanhurskauden+haarniska,+15.+ja+kenkinä+jaloissanne+alttius+rauhan+evankeliumille.+16.+Kaikessa+ottakaa+uskon+kilpi,+jolla+voitte+sammuttaa+kaikki+pahan+palavat+nuolet,+17.+ja+ottakaa+vastaan+pelastuksen+kypäri+ja+Hengen+miekka,+joka+on+Jumalan+sana.+18.+Ja+tehkää+tämä+kaikella+rukouksella+ja+anomisella,+rukoillen+joka+aika+Hengessä+ja+sitä+varten+valvoen+kaikessa+kestäväisyydessä+ja+anomisessa+kaikkien+pyhien+puolesta;+19.+ja+minunkin+puolestani,+että+minulle,+kun+suuni+avaan,+annettaisiin+oikeat+sanat+rohkeasti+julistaakseni+evankeliumin+salaisuutta,+20.+jonka+tähden+minä+olen+lähettiläänä+kahleissa,+että+minä+siitä+rohkeasti+puhuisin,+niinkuin+minun+puhua+tulee.+21.+Mutta+että+tekin+tietäisitte+tilani,+kuinka+minun+on,+niin+on+Tykikus,+rakas+veljeni+ja+uskollinen+palvelija+Herrassa,+antava+teille+siitä+kaikesta+tiedon.+22.+Minä+lähetän+hänet+teidän+tykönne+juuri+sitä+varten,+että+saisitte+tietää+meidän+tilamme+ja+että+hän+lohduttaisi+teidän+sydämiänne.+23.+Rauha+veljille+ja+rakkaus,+uskon+kanssa,+Isältä+Jumalalta+ja+Herralta+Jeesukselta+Kristukselta!+24.+Armo+olkoon+kaikkien+kanssa,+jotka+rakastavat+meidän+Herraamme+Jeesusta+Kristusta+-+katoamattomuudessa
  3. Amen!