Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+mäkin+joskus+luulin.
01.09.2016 12:08
Eipä+noista+osunut+mikään+oikeaan+mun+kohdallani.
En+ole+koskaan+pettänyt+vaimoani,++vaikka+hän+on+jo+usean+vuoden+ajan+kieltäytynyt+seksistä+ja+myös+kaikesta+muusta+fyysisestä+läheisyydestä.
Koska+asumme+isossa+talossa,+niin+pääosin+kotityöt+jakautuvat+niin,+että+minä+hoidan+talon,+pihan,+autot,+yms,+vaimoni+hoitaa+ruoan,+siivouksen,+yms.
En+käytä+alkoholia,+en+tupakoi,+en+ole+koskaan+ollut+naiselle+väkivaltainen,++en+edes+ole+koskaan+huutanut+vaimolleni.
Käyn+töissä,+tienaan+hyvin,+huolehdin+hygienistani,+katson+peiliin+ennen+kun+lähden+ulos,+kuntoilen+yms
,+mutta+siltikään+en+kelpaa+vaimolleni.
Hänelle+olen+ilmeisesti+vain+hyvän+elämän+tarjoaja+ja+mukava+kämppäkaveri.
Ehkä+miesten+pitäisi+tietää,+että+kun+lapset+on+tehty+ja+hääkakku+syöty,+niin+nainen+menettää+kaiken+kiinostuksen+mieheen,+läheisyyteen+ja+seksiin.+Laittaa+jalat+ristiin+ja+elää+vain+itselleen.
29.08.2016 23:17
Kirjoita+vaan,+äläkä+välitä+tuollaisista+kommenteista.
Ainakin+minua+kiinnostaa+myös+muiden+murheet,+sekä+mahdolliset+keinot+murheen+poistamiseen,+tai+ainakin+olon+helpottamiseksi.
11.08.2016 00:41
Miksi+olet+ajatellut+elää+loppuelämäsi+yksin?
Jos+itse+eroan,+en+todellakaan+pidä+mitenkään+mahdollisena,+että+olisin+yksin+edes+vuotta.
Mutta+aivan+kuten+Sinullakin,+tuo+yhdessä+rakennetun+rikkominen+on+ehkä+se+suurin+este+erolle.
Eikä+se+omaisuuden+jakaminenkaan+oikein+houkuttelevalta+vaikuta.
30.07.2016 11:58
Kyllä+meitä+muitakin+onnettomissa+ja+hellyydettömissä+avioliitoissa+eläviä+on.
Mutta+itsekin+olen+miettinyt,+mikä+saa+pysymään+huonossa+liitossa?
Vaikka+tietää+ettei+asiat+parane,+niin+silti+jaksaa+odottaa+ja+toivoa+muutosta.
Miksi+päätös+erosta,+on+niin+vaikea+tejtäväksi?
29.07.2016 10:01
Surullista,+että+joutuu+uhraamaan+oman+onnellisuutensa+siksi,+että+on+joskus+valinnut+puolison,+joka+myöhemmin+osoittautuukin+tunne-elämältään+vialliseksi.+
Minkä+ikäisiä+te+olette?
29.07.2016 08:10
On+todella+outoa+lukea+naisten+kirjoituksia,+ettei+oma+puoliso+suostu+seksiin.
Itselläni+ei+ole+koskaan+käynyt+edes+mielessä+kieltäytyä,+jos+oma+puoliso,+tai+aiemmat+tyttöystävät,+on+osoittaneet+halukkuutta,++ei+ole+tarvinnut+edes+pyytää.
Mutta+se,+että+vaimoni+pyytäisi+seksiä,+on+vain+kaukainen+haave,+joka+todennäköisesti+ei+koskaan+toteudu.+
Hän+ei+suostu+edes+minkäänlaisiin+kosketuksiin.
Ei+ole+suostunut+kahteen+vuoteen!
Välillä+tuntuu,+että+elämä+valuu+hukkaan,++kun+elää+kämppäkaverina+naisen+kanssa,++joka+ei+halua+seksiä,+ei+suudelmia,+ei+halauksia,+ei+hellyyttä,+ei+läheisyyttä.
Itselläni+olisi+vielä+halu+niitä+antaa+ja+saada.
26.07.2016 06:18
Kuinka+asian+voi+selvittää+puolison+kanssa?
Vaimoni+ei+halua+koskea+muhun,+eikä+halua+mun+koskevan+häneen.
Hänen+kantansa+on+ollut+jo+pitkään+muuttumaton.
Karkeasti+laskettuna+on+kolme+vaihtoehtoa.
Ero,+meno+vieraisiin,+tyytyminen+nykyiseen.
24.07.2016 22:15
Mutta+onko+viisikymppisenä+vielä+mahdollisuus+aloittaa+uusi+suhde?
Kuitenkin+vaimoni+kanssa+olemme+aikuistuneet+yhdessä+ja+se+on+tehnyt+meistä+sen+ja+ne,+mitä+on+nyt.
Siis+sekä+yksilöinä,+että+yhdessä.
Siksi+varmaan+tuntuu+niin+suurelta+loikalta+tämän+jättäminen+ja+uuteen+siirtyminen.+
Kelpaanko+enää+kenellekään+(+juu,+on+sanottu+että+ulkonäön+ja+luonteen+perusteella+saat+kenet+vaan,+itse+en+vaan+siihen+usko),+onko+mulla+omituisia+tapoja,++joita+toinen+ei+hyväksy,++onko+toisella+tapoja,++joita+minä+en+hyväksy,++yms.
Kaikkea+tuollaista+pyörii+mielessä....
24.07.2016 22:07
On,+se+oli+heti+ensimmäinen+ajatus.
Siitä+olen+useasti+kysynyt+ja+vastaus+on+ei.
Siitä+ei+myöskään+ole+mitään+merkkiä.
Uskon+että+tässä+useiden+vuosien+aikana+hänellä+olisi+tapahtunut+edes+yksi+lipsahdus,+joka+olisi+salasuhteen+paljastanut.+
Mutta+vaimoni+on+sanonut,+ettei+seksi+missään+muodossa+kiinnosta+vähääkään.
Ei+miehen,+ei+naisen,+ei+edes+itsensä+kanssa.
24.07.2016 11:41
Aivan+kuten+"Rohkeeu"+kertoi,+seksi+on+tärkeää+silloin,+kun+sitä+ei+ole.
Joku+viisas+on+joskus+sanonut,++että+parisuhteessa+seksin+osuus+10%+ja+90%+on+muuta+yhdessäoloa.
Mutta+silloin+kun+seksi+puuttuu+prosenttiosuuksien+paikat+vaihtuu.
Seksillä+ja+muulla+lähelläololla+osoitetaan+toiselle,+että+hän+on+haluttu,+hyväksytty,+rakastettu.
24.07.2016 00:44
Tuo+kuulostaa+niin+tutulta.+Itsekin+olen+koittanut+puhua,+ehdottanut+milloin+mitäkin,+mutta+tuntuu+ettei+mikään+ehdottamani+asia+kiinnosta.
Sellainen+välinpitämättömyys+syö+ilon+pois+elämästä.
Haluaisin+joka+päivä+saada+ja+antaa+tunteen,+että+on+rakastettu+ja+haluttu.++Se+ei+vaadi+paljoa,+muutama+halaus,+suudelma,+lähekkäin+oleminen.+
Mutta+yksin+niitä+ei+voi+tehdä.+Joskus+yritin+muuttaa+tätä+juuttunutta+tilannetta+ja+aloin+antamaan+vaimolleni+halauksia+joka+päivä.
Toivoin+että+se+muuttaisi+jotakin,+mutta+toiveeni+oli+turha.+
Vaimoni+selvästi+ahdistui+siitä,+että+halasin+häntä.
Enää+en+tiedä,+mitä+vielä+voisin+tehdä.
Jos+hellyyttä+ja+läheisyyttä+haluan,+onko+ero+tai+salasuhde+ainoat+vaihtoehdot?
24.07.2016 00:35
Onko+teillä+joku+selvä+syy+seksin+loppumiseen?
23.07.2016 23:14
Tuleepas+paljon+kirjoitusvihreitä,+kun+ei+suurenna+kännykän+näyttöä,+eikä+"tarvitse"+lukulaseja+;)
21.07.2016 13:27
Kiitos+kun+selvensit+tuon+ongelmamies+sanan+merkityksen.
Oletin+kaikkien+sen+ymmörtävän+jjuuri+noim,+mutta+aina+joku+onnistuu+yllättämään+:)
21.07.2016 13:25
Kiitos.+En+ota+stressiä,+mutta+mielestäni+on+hyvä+kuulla+myös+täysin+ulkopuolisten+ihmisten+mietteitä+asioista,+vaikka+itse+joudun+päätökset+tekemään+ja+niiden+kanssa+elämään.
21.07.2016 11:55
Eikö+kumpikaan+ole+täällä?
20.07.2016 20:15
Uskon+hänen+tarkoittaneen,+että+ongelmattomat+miehet+ovat+jo+parisuhteessa.+
Jos+aikuinen+mies+on+vapaa,+niin+joku+vika+hänessä+on.
Tuo+on+tietenkin+rankasti+yksinkertaistettu,++mutta+suunnilleen+noin+sen+itse+käsitin.
Ja+hauska+sattuma+nimimerkkisi+suhteen,++tuo+nainen+oli+nimeltään+Jaana,+sukunimi+tosin+alkoi+aakkosissa+muutama+kirjain+ennen+X+kirjainta.
20.07.2016 20:11
Hienoa+kuulla+tuo+Naisen+suusta.+
Aiemmin+mainitsin+"toisen+naisen",+mutta+hän+oli+vain+keskustelukumppani,+vaikka+olisi+voinut+olla+paljon+muutakin.
Hän+kertoi,+että+vapaata,+täysipäistä,+ongelmatonta+miestä+on+hyvin+vaikea+löytää.
Siksi+hänkin+oli+ollut+jonkun+varatun+miehen+kanssa+ja+olisi+kovasti+tahtonut+suhteen+mun+kanssa.
Mutta+onko+totta,+että+tavallinen,+asiansa+hoitava+mies+on+hankala+löydettäväksi?
Kumpaa+tahdoit+enemmän,+seksiä+vai+läheisyyttä.
Ja+vielä+hyvin+epäkohtelias+kysymys,+minkä+ikäinen+(suunnilleen)+olet?
20.07.2016 11:39
Miksi+luulet,+että+käyttäisin+muita+naisia+hyväkseni?
Ja+mistä+tiedät+"arvoni"?
Kävikö+mielessäsi,+että+se+"toinen+nainen"+saattaisi+olla+samassa+tilanteessa+kuin+minäkin?
Eläisi+hellyydettömässä+suhteessa,+koska+jostain+syystä+se+olisi+eroa+parempi+vaihtoehto.+
Kumpi+silloin+käyttäisi+kumpaa+hyväkseen?
20.07.2016 08:42
12 / 16