Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Mutta+jos+tuntuu+ettei+korjaaminen+onnistu,+tai+haluat+jotain+muuta,+niin+onhan+ainakin+pari+muutakin+ratkaisua+olemassa.+Salasuhde.+Joillekin+ihmisille+hyvä+ja+toimiva+tapa+saada+läheisyyttä,++hyväksyntää+ja+seksiä.+Kestääkö+omatunto+sellaisen?Ja+sitten+tietenkin+avioero.++Sekin+on+joillekin+hyvä+ratkaisu.
  2. Ai+että+se+reilu+vuosi+oli+"pitkä+aika"?Me+olemme+suunnilleen+50+vuotiaita,+minä+vähän+yli,+vaimo+vähän+alle.Meillä+pisin+seksitön+aika+oli+suunnilleen+7+(seitsemän)+vuotta!Sitten+oli+muutaman+viikon+aikana+seksiä+muutaman+kerran+ja+nyt+ilman+seksiä+olen+taas+ollut+yli+2+vuotta.Ja+syynä+on+ollut+niinkin+merkittävä+asia,+että+vaimoani+"ei+vaan+kiinnosta".+Sen+tarkemmin+hän+ei+ole+välittänyt+asiaa+perustella.+Ja+se+omituinen+innostus+tuossa+välissä+johtui+siitä,+että+vaimoni+luuli+minulla+olevan+suhde+toiseen+naiseen.+No+suhde+kyllä+oli,+mutta+se+oli.pelkkä+keskustelusuhde.+Tosin+se+toinen+nainen+olisi+halunnut+suhteen+olevan+enemmän,+mutta+omatuntoni+ei+sallinut+sellaista.+Omituista+asiassa+on+se,+että+vaimoni+nautti+seksistä,+sai+orgasmeja+melko+helposti,+mutta+jo+muutama+minuutti+orgasmin+jälkeen,+saattoi+todeta,+että+aivan+yliarvostettua+hommaa.Eikä+hän+siihen+koskaan+ole+osallistunut+muuten,+kuin+levittänyt+jalkansa.+Siitä+kaikki+eteenpäin,++onkin+sitten+ollut+mun+hoidettavana.Useasti+olen+miettinyt,+että+millaista+seksi+olisi+sellaisen+naisen+kanssa,+joka+haluaisi+aktiivisesti+osallistua+seksiin.En+tiedä,++jääkö+se+vain+haaveeksi?