Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta+jos+tuntuu+ettei+korjaaminen+onnistu,+tai+haluat+jotain+muuta,+niin+onhan+ainakin+pari+muutakin+ratkaisua+olemassa.+
Salasuhde.+Joillekin+ihmisille+hyvä+ja+toimiva+tapa+saada+läheisyyttä,++hyväksyntää+ja+seksiä.+
Kestääkö+omatunto+sellaisen?
Ja+sitten+tietenkin+avioero.++Sekin+on+joillekin+hyvä+ratkaisu.
06.11.2016 11:33
Teillä+ehkä+on+vielä+mahdollisuus+muuttaa+suhdettanne+sellaiseksi,+kun+sen+haluatte+olevan.
Et+ole+kertonut+mitään+selvää+syytä,+miksi+suhteenne+on+tuossa+tilassa.
"Nosta+kissa+pöydälle"+ja+kerro+miehellesi+mitä+haluat+ja+kerro+myös+se,+mitä+sinä+olet+valmis+tekemään+suhteenne+eteen.
Ilmeisesti+pelkäät+ottaa+suhteenne+keskustelun+alle,+mutta+miksi?
Mitä+sinä+siinä+voisit+menettää?
Jos+ette+puhu,+liittonne+kärsii+ja+todennäköisesti+hajoaa.
Jos+puhutte,+liittonne+korjautuu,+tai+hajoaa.+
Mutta+tuo+vain+sillä+edellytyksellä,++että+sinä+haluat+saada+suhteenne+vielä+kuntoon.
Niin+ja+vielä+vastaus+kysymykseesi.
Miehesi+tuntee+olevansa+haluttu,+jos+sinä+osoitat+sen.
Ehkä+silloin+saat+myös+saman+itsellesi.
06.11.2016 00:54
Anteeksi+jos+edellinen+kommenttini+aiheutti+ymmärrysvaikeuksia,+vaikka+syy+ei+ollut+kommenttini.
04.11.2016 18:43
Juu,+noinhan+se+on.+Tosin+en+enää+pidä+vaimoni+halujen+palaamista+kovinkaan+todennäköisenä.
Siihen+on+olemassa+ihan+selvä+syy,+miksi+se+nyt+vaan+on+noin.
04.11.2016 14:12
Kyllä+ihan+varmasti+mies+ymmärtää,+että+nainen+haluaa+olla+haluttu.+
Ja+ainakin+mun+kohdalla,++lähes+jokainen+tuollainen+nainen+herättää+haluni,+ilman+yritystä
Kyllä+siihen+riittää+naisen+oikea+asenne,+joka+yleensä+näkyy+jo+silmistä.
Kyllä+mies+katsoo+naisen+silmiäkin,niistä+yleensä+näkee+paljon.+
Ja+muuten,+kyllä+mieskin+haluaa+tuntea+olevansa+haluttu.+
Jos+nainen+suostuu+seksiin+vain+miehen+mieliksi,++se+ei+ole+rakastelua,+vaan+lähinnä.masturbointia+toiseen+ihmiseen.
En+itse+kaipaa+sellaista,+vaan+haluan+tuntea+halun+ja+se+tekee+halun+antaa+nautintoa+toiselle.
Ja+nautinnon+tuottaminen+toiselle,+antaa+täydellisen+tyydytyksen+myös+itselle.
Ei+miehetkään+ihan+oikeasti+niin+yksioikoisia+ole+:)
04.11.2016 09:16
Kiitos+neuvoistasi,+mutta+ehkä+ne+sopii+paremmin+jollekin+toiselle?
Mulla+ei+ole+mitään+syytä+kiristää+vaimoani+seksiin,+vaan+toiveeni+on,+että+hän+haluaisi+sitä.
Enkä+usko,+että+neuvoillasi+hänen+halunsa+lisääntyisi
04.11.2016 09:06
Outoa,+stereotypioissahan+naiset+aina+kertoo,+kuinka+miehen+ajatukset+on+niin+yksinkertaisia+ja+suoraviivaisia+:)
01.11.2016 07:18
Olin+jo+nukahtamassa,+kun+yhtäkkiä+ymmärsin+jotain.+
Aivan+niin+kuin+minäkin,+uskot+että+jos+olet+riittävän+hyvä+sängyssä,++miehesi+haluaisi+enemmän.
Ilmeisesti+tätä+tarkoitit,+kun+olit+huolissasi+seksistä+tauon+jälkeen?
Miehen+haluttomuus+on+vaan+mulle+asia,++jota+en+pysty+sisäistämään,+vaikka+se+lukiessa+saattaa+hetken+pysyäkin+mielessä.
Se+että+naisen+tarvitsisi+pysyä+haluttavana+on+mulle+outo+asia.
Yhdenkään+tyttöystäväni,+tai+myöhemmin+vaimoni,++ei+ole+koskaan+tarvinnut+yrittää+olla+haluttava.+
Olen+halunnut+ilman+mitään+yritystäkin.
30.10.2016 23:22
Anteeksi,++mutta+olen+eri+mieltä.
Naisen+ei+tarvitse++näytellä+pitävänsä,+jos+ei+pidä!
Jos+näyttelet+pitäväsi+jostain,++mistä+et+pidä,+niin+kuinka+mies+koskaan+oppisi+tietämään+mistä+oikeasti+pidät+ja+mitä+haluat?+
Koska+ainakin+itse+naista+hyväillessäni+käsilläni+tai+suullani,+koko+ajan+tunnustelen,+kuuntelen+ja+muutenkin+tarkkailen+jokaista+pientäkin+elettä,+joka+kertoisi+miltä+se+tuntuu.
Jos+se+ei+lisää+hengitystä,+liikettä,+ääntä,+se+ei+ole+haluttua+ja+sama+toisii+myös+toisinpäin.++
Jos+sormeni+hyväilee+klitorista+ja+naisen+hengitys+kiihtyy,+kynnet+painuu+selkään+ja+käsivarteen,++lantio+työntyy+kättäni+vasten,+silloin+teen+jotain+oikein.
En+varmasti+ole+ekspertti+naisen+anatomiassa,+mutta+olen+käsittänyt,+ettei+kostumista+voi+määrätä+itse.
Siis+ettei+voi+kostua,+jos+ei+oikeasti+halua?
30.10.2016 22:52
Ehkä+huomasit+sen+hymiön+siellä+lopussa?+
Kyllä+tässä+tilanteessa+on+pystyttävä+pitämään+edes+vähän+huumoria+mukana+rankoissakin+asioissa.+
Tietysti+tälläisen+kirjoittelun+huono+puoli+on,+ettei+koskaan+voi+tietää+toisen+tilaa+kirjoitushetkellä,+eikä+toisaalta+myöskään+lukemisen+hetkellä.
Puhuttaessa+ilmeet+ja+äänenpainot+kertovat+paljon.+
Olen+pahoillani,++jos+pahoitin+mielesi.+Ei+ollut+tarkoitus.+Toivottavasti+ymmärrät,+että+kirjoitushetkellä+se+oli+vain+kevyt+heitto.
30.10.2016 22:32
En+oikein+ymmärrä,+että+miten+nainen+voisi+tuntea+paineita+onnistumisesta?
Eihän+naisen+tarvitse+kuin+maata+selällään+ja+antaa+miehen+hoitaa+hommat+:)
Näin+se+ainakin+meillä+on+aina+mennyt.
30.10.2016 19:50
Nyt+on+kotona+hieman+normaalirytmi+sekaisin,+enkä+ole+ehtinyt+vastata.
Mutta+nyt+vastaan+vain+lyhyesti+ja+myöhemmin+sitten+paremmin.
Meillä+erillään+nukkumisen+(vaimoni+ilmoittama)+syy,+on+mun+kuorsaus.
Mutta+on+outoa,+jos+se+alkaa+häiritsemään+vasta+yli+25+vuoden+jälkeen+:)
Silloin+tulee+mieleen,+että+se+on+enempi+tai+vähempi+tekosyy.
28.10.2016 11:35
Uskon+tietäväni,+mitä+tarkoitat.
Kun+näkee+ulkona,+tai+vaikka+telkkarissa+jonkun+parin,+jotka+halaa,+suutelee,+pitää+toisistaan+kiinni,++katsoo+toisiaan+silmiin+tavalla+josta+näkee+rakkauden,++niin+aina+silloin+tuntee+katkeruutta+siitä,+mitä+ilman+joutuu+olemaan.+
Eikä+tämä.erillään+nukkuminen+ainakaan+helpota+tilannetta.
Nytkin+istun+yksin+sängyllä+ja+naputtelen+puhelinta.
Jos+asiat+olisi+niin+kuin+tahtoisin,+olisin+tälläkin+hetkellä+hyväilemässä+naista+jota+haluaisin+ja+joka+haluaisi+minua.+
Tässä+ehtii+ajatteleen+liikaa+sitä,+mitä+ilman+jää.
Se+katkeroittaa+mielen.
On+vaikeaa+jaksaa+olla+hyvällä+tuulella+aina+päivisin,++kun+edelleen+joka+ilta+todellisuus+lyö+päin+näköä.
25.10.2016 22:42
Tuskin+sinä+yksin+jäisit,+ottajia+varmasti+riittää,+mutta+onko+ne+uudet+parempia+kuin+nykyinen?
Vuodet+on+kuitenkin+veistelleet+molemmille+omat+tehtävät,+tavat,+yms.+johon+on+mukauduttu.
Eihän+niiden+vaihtuminenkaan+välttämättä+huono+asia+olisi,+mutta+koskaan+sitä+ei+voi+etukäteen+tietää.
Itselläni+omat+vapaa-ajan+harrastukset+on+aika+pitkälti+sidottu+nykyiseen+elämään+ja+omaisuuteen.+Erossa+se+kaikki+muuttuisi,+kun+pitäisi+myydä+talo,+niin+samalla+häviäisi+harrastukset,+ainakin+nykyisessä+muodossaan.
Tietysti+sivusuhde+olisi+yksi+vaihtoehto,++mutta+toisiko+se+sellaista+kokonaisvaltaista+tyydytystä,+kuin+minkä+saa+rakastelusta+rakastamansa+ihmisen+kanssa?
Ja+jos+sattuukin+rakastumaan+tähän+sivusuhteen+osapuoleen,+niin+pystyisikö+enää+teeskentelemään+suhdetta+puolison+kanssa?+
Vaimoni+on+joskus+ehdottanut,++että+hakisin+seksiä+muualta,+mutta+omatuntoni+ei+ole+sitä+sallinut.
Suoria+ehdotuksia+on+tullut,+mutta+joku+sisällä+sanoo+ei.
25.10.2016 22:30
Vaikea+sanoa,+mikä+haluttomuuteen+on+syynä,+kun+kysyttäessä+vastaus+on+aina+sama,+ei+vaan+kiinnosta.
Vaimoni+on+kaunis,+hoitaa+kodin+hyvin,+pitää+huolta+itsestään+yms,+eli+mistään+itsetunto-ongelmista+sen+ei+pitäisi+johtua.
Itse+en+polta,+olen+lähes+absolutisti,+työssäni+tienaan+hyvin,+kuntoilen,+olen+hoikka,+huolehdin+hygienistani,+yms.
Eli+sellaiset+perusasiat+on+kunnossa.
Joskus+vaimoni+on+todennut,++että+olen+paras+mahdollinen+aviomies,+mutta+meidän+kemiat+ei+kohtaa.+
Tuossa+on+ne+selitykset,+mitä+olen+hänestä.irti+saanut.
Ja+kun+kyse+ei+"pelkästään"+seksistä,+vaan+meillä+ei+ole+minkäänlaista+fyysistä+kosketusta.+Ei+halauksia,++ei+suudelmia,+ei+lähekkäin+oloa,+ei+siis+kertakaikkiaan+mitään.+
Emme+enää+edes+nuku+samassa+huoneessa.+
+Silloin+kun+seksi+loppui,+pidin+puutteessa+oloa+maailman+pahimpana+asiana,+mutta+huomasin+seksittömyyden+olleen+pikkujuttu,+sitten+kun+myös+läheisyys+loppui.
Se+on+oikein+oiva+keino+saafa
Parisuhde+voi+siis+olla+tälläinenkin.
Toivottavasti+sinä+ja+miehesi+osaatte+arvostaa+sitä+hyvää,+mitä+teillä+on.
25.10.2016 17:48
Ai+että+se+reilu+vuosi+oli+"pitkä+aika"?
Me+olemme+suunnilleen+50+vuotiaita,+minä+vähän+yli,+vaimo+vähän+alle.
Meillä+pisin+seksitön+aika+oli+suunnilleen+7+(seitsemän)+vuotta!
Sitten+oli+muutaman+viikon+aikana+seksiä+muutaman+kerran+ja+nyt+ilman+seksiä+olen+taas+ollut+yli+2+vuotta.
Ja+syynä+on+ollut+niinkin+merkittävä+asia,+että+vaimoani+"ei+vaan+kiinnosta".+Sen+tarkemmin+hän+ei+ole+välittänyt+asiaa+perustella.+
Ja+se+omituinen+innostus+tuossa+välissä+johtui+siitä,+että+vaimoni+luuli+minulla+olevan+suhde+toiseen+naiseen.+
No+suhde+kyllä+oli,+mutta+se+oli.pelkkä+keskustelusuhde.+Tosin+se+toinen+nainen+olisi+halunnut+suhteen+olevan+enemmän,+mutta+omatuntoni+ei+sallinut+sellaista.+
Omituista+asiassa+on+se,+että+vaimoni+nautti+seksistä,+sai+orgasmeja+melko+helposti,+mutta+jo+muutama+minuutti+orgasmin+jälkeen,+saattoi+todeta,+että+aivan+yliarvostettua+hommaa.
Eikä+hän+siihen+koskaan+ole+osallistunut+muuten,+kuin+levittänyt+jalkansa.+
Siitä+kaikki+eteenpäin,++onkin+sitten+ollut+mun+hoidettavana.
Useasti+olen+miettinyt,+että+millaista+seksi+olisi+sellaisen+naisen+kanssa,+joka+haluaisi+aktiivisesti+osallistua+seksiin.
En+tiedä,++jääkö+se+vain+haaveeksi?
24.10.2016 22:52
Tilanteesi+taitaa+olla+sama+kuin+mullakin.
Keskustelusta+ei+ole+apua,+koska+toinen+(vaimoni)+ei+näe+tilanteessa+mitään+ongelmaa,+koska+asiat+on+juuri+niin+kuin+hän+toivookin.
Vaihtoehdoksi+taitaa+jäädä+pettäminen,+ero,+tai+nykyiseen+tyytyminen.
Pettää+en+tahtoisi,+koska+se+ei+oikein+sovi+luonteeseeni.
Erota+en+haluaisi,+koska+eron+myötä+menisi+´se+kaikki,+jonka+eteen+olen+tehnyt+työtä+parikymmentä+vuotta,+se+pitää+sisällään+omaisuuden+ja+ihmissuhteet.
Enkä+tiedä,+löytäisinkö+koskaan+itselleni+sopivaa+uutta+naista.
En+myöskään+tahtoisi+tyytyä+nykyiseen,+koska+tämä+tuntuu+tappavan+kaiken+ilon+elämästä,+kun+joutuu+olemaan+ilman+seksiä+ja+läheisyyttä.
Vaikuttaa+siltä,+että+on+vain+huonoja+vaihtoehtoja,+enkä+tiedä,.+mikä+niistä+olisi+vähiten+huono.
24.10.2016 21:26
Henkisesti+ja+fyysisesti,+vahvan+ja+hyvinvoivan+miehen+ei+tarvitse+vetää+mitään+luolamiesroolia,+todistaakseen+muille+ja+etenkin+itselleen,+olevansa+mies.
Ja+halu+seksiin+on+jo+miehen+geeneissä,+joka+on+välttämätöntä+ihmislajin+lisääntymiselle.+Ja+siihen+samaan+liittyy+myös+tarve+parisuhteeseen,+jolla+taataan+jälkeläisten+turvallinen+kasvu.
Tietysti+perimältään+huonojen+yksilöiden+lisääntyminen+ei+palvele+evoluutiota+ja+jopa+miehen+matala+testosteronitaso+aiheuttaa+haluttomuutta+seksiin.
Mutta+miksi+joidenkin+miesten+testosteronitaso+alkaa+laskea+jo+melko+nuorena?
Onko+kyse+luonnon+valinnasta?
Ai+niin,+siitä+heikkoudesta,+nössöydesta+ja+puolustuskyvyttömyydestä.+
Mulla+on+menneiltä+vuosilta+erään+itsepuolustuslajin+Suomenmestaruus+parilta+vuodelta.
Joten+uskon+olevani+melko+kykenevä+hoitamaan+oman+osuuteni+useimmissa+tilanteissa.
24.10.2016 00:00
Kumman+toiveesta+olette+ilman+läheisyyttä?
Miten+läheisyyttä+kaipaava+on+osoittanut+halunsa?
Miten+toinen+on+siihen+suhtautunut?
Onko+teistä+jompikumpi+muuttunut+merkittävästi+ulkoisesti?+
Mitä+tarkoitat,++sanomalla+olevasi+eri+ihminen,+kuin+17+vuotiaana?
23.10.2016 23:05
Meillä+ei+ole+vaimoni+haluttomuudesta+johtuen+seksiä+ollut+viimeiseen+10+vuoteen,+kuin+yhden+käden+sormiin+mahtuva+määrä.+
Ja+muutamaan+viimeisen+vuoteen,+ei+minkäänlsista+läheisyyttäkään.
Avioliittomme+on+pelkkä+kaverisuhde.
Joten+uskon+tietäväni+miltä+Sinusta+tuntuu.
Tiedän+miltä+tuntuu+tulla+torjutuksi+ilta+toisensa+jälkeen.
Sängyssä+vaimo+vetäytyy+omalle+puolelleen,+kääntää+selkänsä+ja+vetää+peiton+tiukasti+ympärilleen,+tehden+selväksi+ettei+halua+kosketustani.
Vaikka+luulisi+että+siihen+tottuu+vuosien+aikana,++niin+ei+vaan+totu.
Aina+se+sattuu,++joka+ilta+pettyy+ja+aina+se+tuntuu+pahalta.
23.10.2016 00:48
7 / 16