VEHJE1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
349
Jammun kaasuvaijeri
Moro! Mikä mahtaa olla kun yhtäkkiä kaasu "hävisi"? Vaihteet menee normaalisti päälle mut kun kääntää kaasua niin ei tap154- 753
RATTORIMIEHII?
Olisko täällä ketään muita ketkä on rattorimiehiä? Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään 60 vuotiaiden masinistien paskanjau050lääkärintodistus??
Mitä ne teille teki mopo/traktorikortin tarkastuksessa? Olitteko koulun terkalla vaiko lääkärissä??050Ainoa valmetti jonka perä ei ulise!
Valmet 864 on nimittäin casen vaihteistolla. Harvinainen peli nykyään ja suurin osa rakenneltiin kaivureiksi.244läÄKäRIntOdistuS????
Mitäs jos menee lekuriin ja sanoo et haluaa mopokortille lääkrintodistuksen mitä ne siellä mulle tekee?043- 143
Traktorilla kouluun!
Jumalaut sit ku mää saan kortin nii mä jyrään teiän mautot mun valmetilla!042- 042
Tuulilasiveneen varustus
Juu elikkäs mulla on Bellan 440tl vene ja pitäis se ens kesäks saada laitettua pikku uisteluveneeksi. Tilaahan ei ole pa235FORD 6700 HUIPPUNOPEUS!?!?!
Paljonko menee 'vakiona'? Ois tutulla tollane tarjolla kohtuu hintaan koulurattoriks! Etukummi puhki ni ei pääse koittaa225Traktorilla kouluun!
Harrastaako kukaan? Kuulkaas mää ajan mun Valmetilla teijän Terpien yli ja jää vaan märkä läntti. Jumalauta sit ku mää s022Irwin Goodmanikin kääntyy haudassaan!
Joku retardimuusikko taas tehnyt perkeleellisen paskan kopion!!! https://www.google.fi/url?sa=t&source=web&rct=j&url=h120