Vapaa kuvaus

Aloituksia

725

Kommenttia

3861

1. Kehitysbiologia+on+puhtaasti+epigeneettisten+mekanismien+ja+tekijöiden+ohjauksessa,+kuten+tuoreempi+tutkimus+osoittaa.+Nykytutkimus+ei+juurikaan+enää+edes+käytä+termejä,+joita+aloituksessasi+viljelet.+On+kuitenkin+selvää,+että+histonien+epigeneettiset+markkerit+ja+koodaamattomat+RNA-molekyylit+ohjaavat+alkionkehitystä+ja+muuta+kehitysbiologiaa.http://europepmc.org/articles/pmc1855229"Histone+acetylation+and+deacetylation+are+important+for+transcriptional+regulation+with+a+general+correlation+between+histone+acetylation+and+active+transcription+(Roth+et+al.+2001;+Schubeler+et+al.+2004).+Indeed,+prior+work+from+our+laboratory+demonstrated+that+the+Rpd3+histone+deacetylase+is+important+for+maintaining+the+Runt-dependent+repression+of+the+segment-polarity+gene+en+(Wheeler+et+al.+2002)."Miltä+tuntuu+ottaa+pataansa+koko+ajan?+Yrität+saada+minua+kiireiseksi+onnettomilla+aloituksillasi,+mutta+et+tajua,+että+olen+tutkinut+näitä+asioita+jo+useiden+vuosien+ajan+ja+tiedän,+missä+mennään.+Lopeta+trollaamisesi+ja+päivitä+opintosi.
  2. //Darwin+videossa+jonka+arvotit+roskaksi+oli+esimerkki;+hiirilaji+jonka+turkki+oli+vaaleanruskea+pärjäsi+mainiosti+hiekkaisessa+vaaleanruskeassa+maastossa+koska+saalistajat+eivät+havainneet+niitä.+Jonkun+tapahtuman+seurauksena+maasto+kuitenkin+muuttui+läikittäin+hyvin+tummaksi,+jolloin+vaaleanruskeat+pikku+kaverit+syötiin+suihin.Evoluutio,+siis+mutaatio,+sai+aikaan+tummanruskean+turkin+jolloin+tilanne+tasoittui.//Tietääkseni+hiiren+turkin+väritys+johtuu+epigeneettisestä+säätelystä.+Nykytieteen+mukaan+eliöt+kykenevät+itse+modifioimaan+omaa+genomiaan+epigenomin+kautta.+Ikävä+kyllä+tuo+epigeneettinen+säätely+johtaa+hienovaraisiin+sekvenssivirheisiin.+Tuossa+hiiren+karvan+värityksen+muuttumisessa+ei+siis+tapahdu+evoluutiota+vaan+devoluutiota,+eli+rappeutumista.Olisiko+sinulla+muita+esimerkkejä?