Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OksastettuOksa
profiilit
OksastettuOksa
OksastettuOksa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
1070
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisiko+aloittaja+määritellä+mitä+tarkoittaa+lahkolla+ja+lahkolaisilla?
11.06.2016 10:20
Hyvä+huomio!
11.06.2016 10:18
Minkähänlainen+meno+ollenkaan+ateistien+prometheus-leireillä+onkaan+:=)
10.06.2016 11:20
"Kun+Jeesuksen+aikaan+ko.+alueella+"+Mistä+alueesta+tarkalleen+ottaen+puhui?
10.06.2016 11:17
Miksi+et+lainaa+Paavolan+kirjoituksia+vaan+kirjoituksia+Paavolan+kirjoituksista?
10.06.2016 11:14
Ei+minusta+vaan.+Jokainen+saa+kirjoittaa+omilla+kotisivuillaan+mitä+haluaa+kunhan+ei+riko+lakia.+Kenenkään+ei+ole+pakko+kirjoituksia+lukea,+ei+sinunkaan!
10.06.2016 11:13
Taidat+tuntea+aika+erikoisia+"uskovia"+:=)
10.06.2016 10:16
"jos+itse+ajattelet+niin+olet+tyhmä,+mutta+kun+annat+muiden+ajatella+puolestasi,+olet+viisas!+Anna+siis+johtajan+ajatella+puolestasi.+"
Ajattelu+on+ihan+jokaisen+ihmisen+perusominaisuus+se+erottaa+ihmisen+eläimestä.+Viisaus+ei+ole+pelkästään+ajattelua+tai+älyä,+tiedäthän+sen?
Sinun+ajatuksesi+tuntuvat+olevan+kovin+sekavia+++:=(
10.06.2016 10:15
Roomalaiskirje+1:sessä+jo+Paavali+tämän+kertoi
20.+Sillä+hänen+näkymätön+olemuksensa,+hänen+iankaikkinen+voimansa+ja+jumalallisuutensa,+ovat,+kun+niitä+hänen+teoissansa+tarkataan,+maailman+luomisesta+asti+nähtävinä,+niin+etteivät+he+voi+millään+itseänsä+puolustaa,
21.+koska+he,+vaikka+ovat+tunteneet+Jumalan,+eivät+ole+häntä+Jumalana+kunnioittaneet+eivätkä+kiittäneet,+vaan+ovat+ajatuksiltansa+turhistuneet,+ja+heidän+ymmärtämätön+sydämensä+on+pimentynyt.
22.+Kehuessaan+viisaita+olevansa+he+ovat+tyhmiksi+tulleet
23.+ja+ovat+katoamattoman+Jumalan+kirkkauden+muuttaneet+katoavaisen+ihmisen+ja+lintujen+ja+nelijalkaisten+ja+matelevaisten+kuvan+kaltaiseksi.
24.+Sentähden+Jumala+on+heidät,+heidän+sydämensä+himoissa,+hyljännyt+saastaisuuteen,+häpäisemään+itse+omat+ruumiinsa,
25.+nuo,+jotka+ovat+vaihtaneet+Jumalan+totuuden+valheeseen+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.
10.06.2016 09:42
""+Älykkäät+ihmiset+muita+harvemmin+uskovaisia.""
Tuo+pitää+varmasti+paikkansa+koska+älykkäät+ihmiset+ovat+niin+tyhmiä,+että+luulevat+itse+pelastavansa+itsensä+ja+olevansa+näin+älyllisyyden+huipentuma.
Tuo+humanismi+johtaa+juuri+siihen,+että+ihminen+omassa+mainioidessaan+luulee+olevansa+luomakunnan+kruunu+ja+kaikkivoipa.
Normaali+järjellä+varustettu+ihminen+tajuaa+oman+rajallisuutensa+ja+sen,+että+on+häntä+korkeampi+Jumala+joka+on+hänet+luonut+ja+joka+pitää+hänestä+huolta.+
Me+uskovat+saamme+luottaa+kaikessa+hyvään+Isään+Jumalaan+ja+Hänen+Poikaansa+Jeesukseen+eikä+meidän+tarvitse+yrittää+itse+itseämme+pelastaa+ja+maailman+murheita+kantaa+:=)
10.06.2016 09:25
Kiitos+tiedoista+ja+Siunausta+tapahtumallenne!
09.06.2016 12:14
ps.+nimenomaan+lapsi+tarvitsee+isän+ja+äidin+:=)+hyvä+kun+sinäkin+olet+vahvasti+sitä+mieltä.
09.06.2016 09:39
Isä+ei+ole+kyvytön+mutta+ei+pysty+korvaamaan+äitiä+lapselle.+Eikö+ole+Jumala+hienosti+suunnitellut+ihmisen+pariuutmisen+ja+lisääntymisen+:=)
Yhdessä+mies+ja+nainen+ovat+kokonainen+:=)
09.06.2016 09:35
Jumalan+Sana+Raamattu+ilmoittaa+Jeesuksen+käskeneen+Sauluksen+apostolikseen.
Ja+kun+hän+oli+matkalla,+tapahtui+hänen+lähestyessään+Damaskoa,+
että+yhtäkkiä+valo+taivaasta+leimahti+hänen+ympärillänsä;+
ja+hän+kaatui+maahan+ja+kuuli+äänen,+joka+sanoi+hänelle:+
"Saul,+Saul,+miksi+vainoat+minua?"++Apt.+9:+3+-+4
Seurue+oli+lähestymässä+Damaskoa.+Oli+keskipäivä.+Ruskealla+arolla+oli+tukahduttava+helle,+mutta+laaksossa+häämötti+jo+kaupunki.+Yhtäkkiä+leimahti+valo+taivaasta.+Saulus+kaatui+maahan+ja+kuuli+äänen:+"Saul,+Saul,+miksi+vainoat+minua?"+Niin+Saulus+kysyi:+"Kuka+olet,+herra?"+Hän+kuuli+vastauksen:+"Minä+olen+Jeesus,+jota+sinä+vainoat.+Mutta+nouse+ja+mene+kaupunkiin,+niin+sinulle+sanotaan,+mitä+sinun+pitää+tekemän."++Ne+miehet,+jotka+olivat+Sauluksen+kanssa,+kuulivat+kyllä+äänen,+mutteivat+nähneet+ketään.+Kun+Saulus+nousi+maasta,+hän+ei+nähnyt+mitään.
Niin+hänet+talutettiin+kädestä+pitäen+Damaskoon+Juudaan+taloon,+joka+oli+Suoran+kadun+varrella.+Saulus+ei+halunnut+syödä+eikä+juoda.+Hän+oli+sokea.+Koko+hänen+elämänsä+oli+romahtanut.+Murhanhimo+oli+vaihtunut+epävarmuudeksi+ja+peloksi.+Jeesus+oli+ilmestynyt+hänelle.+Jeesus+eli.+Jeesuksella+oli+hänelle+asiaa.+"Työläs+sinun+on+potkia+tutkainta+vastaan",+hän+oli+sanonut.+Mutta+pelon+keskellä+kasvoi+toivo.+Jeesuksen+ääni+ei+ollut+vihainen+vaan+lempeä.+Jeesus+rakasti+myös+häntä,+vainoojaansa.+Saulus+rukoili.
Ethän+vain+poimi+taas+rusinoita+pullasta+ja+usko+vain+Jeesuksen+eettisiä+opetuksia+:=)
09.06.2016 09:19
Ei+isä+pysty+imettämään+lasta+eikä+hänellä+ole+äidinvaistoja+ja+rakkauttaa.+Varmaan+lapsi+hengissä+pysyy+miehenkin+hoidossa+mutta+miksi+riistää+lapselta+oman+äidin+läheisyys,+ruoka,+ja+rakkaus+jota+lapsi+on+jo+9kk+saanut+nauttia+ja+siinä+kasvanut.
Kuulostat+aivan+siltä+kuin+nainen+olisi+vain+synnytyskone+ja+lapsella+ja+äidillä+ei+olisi+erityistä+suhdella.+Toivottavasti+homoagenda+ei+ole+saanut+päätäsi+sekaisin+ja+taistelemaan+maailman+erityisintä+ja+ihmeellisintä+suhdetta+-+lapsen+ja+äidin+-+vastaan.
09.06.2016 09:00
Peukku+sulle!
08.06.2016 22:05
Kyllä+koska+ei+voi+itse+ajaa+pitkässä+koltussaan+:=)
08.06.2016 22:04
Tämä+tulee+myös+Radio+Deiltä!
08.06.2016 21:52
Korjaus:
Mitä+sinä+rakastat+islamissa?
08.06.2016 21:48
Mitä+sinä+takastat+islamissa?
08.06.2016 21:47
21 / 54