Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OksastettuOksa
profiilit
OksastettuOksa
OksastettuOksa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
1070
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli Jumala on luonut varkaan varkaaksi, pedofiilin pedofiiiliksi, murhamiehen murhamieheksi, juopon juopoksi eikä heitä saa kehoittaa ja kannusta muuttamaan tapojaan vaikka ne ovat Jumalan tahdon vastaisia?
24.04.2016 10:22
Ihan aluksi tulisi aloittajan ja kaikkien ymmärtää että pappi ja pastori ovat kaksi eri asiaa. Kummasta siis nyt puhutaan?
24.04.2016 10:17
Raamatussa ei ole määritelty tarkkoja ikärajoja naimisiin menolle koska tyttöjen osalta päätökset tekivät vanhemmat. Mutta Raamatussa ainakin 70vuotias voi mennä naimisiin ja 14 vuotias kihloihin. Eikä minullakaan ole tänäpäivänä sitä vastaan mitään kunhan jättävät avioliiton myöhäisemmäksi ja aviollisen elämän hääyöhön :=)
Eri asia tietysti on miksi mies joka voisi olla tytön isoisoisä haluaisi kihlata/naida noin nuoren ja miksi tyttö haluasi naida isoisoisänsä ikäisen miehen :=)
24.04.2016 10:06
Valitettavasti ateistit ja Jumalan sanaa vastustavat joukkiot ovat äänekkäinä ja hallitsevina tällä palstalla. Sitä en ymmärrä miksi tietoisesti tullaan kristilliselle palstalle kun Raamattu, Jumala ja uskovat ärsyttävät.
24.04.2016 09:52
Niissä seurakunnissa missä Jumalan yksiselitteinen sana on kaikkien ohjenuora ei tarvitse riidellä. Mutta evl. kirkossa ei ole enää Jumalan sana Raamattu ohjenuorana ja moniäänityyttä jopa peräänkuulutetaan silloin ei enää voi olla yksimielisyyttä ja sehän näkyy kirkon parinkymmenen vuoden toiminnan aikana hajaannuksena, riitelynä ja eroina kirkosta. Ihmisten opit eivät seurakuntaa kanna.
24.04.2016 09:50
Ei siinä ole mitään kyseenalaistamista kuten ei Raamatussa yleensäkään. Raamattua ei tule tulkita vaan lukea ja ymmärtää. Matteus lainaa kirjaimmellisesti Sararian kirjan profetiaa.
24.04.2016 09:45
Tätä tunnelin löytymistä, tuhoamisesta sekä laitetta näytettiin IsraelNewsissä 19.4.
http://vod.tv7.fi/vod/tv7_israel_news/tv7_israel_news-1514-w.MP4
23.04.2016 19:37
Eikö sinua muuten olenkaan lohduta tieto, että Jumalan anteeksianto on tarjolla yhtä lailla homoseksuaalille kuin avionrikkojalle, epäjumalanpalvelijalle, murhaajalle, varkaalle jne.
Jumala myös lupaa kaikille Jeesukseen Kristukseen turvautuville voiman voittaa synnin, myös homoseksuaalisuuden?
23.04.2016 18:11
Onko sinulla jotain asiaa minulle?
23.04.2016 17:45
Laitatko muutaman homomyönteisen Raamatunkohdan, kiitos!
23.04.2016 16:44
Kaikki kristityt rakastavat toisiaan koska ovat yhtä Jeesuksessa. On vain yksi Jeesuksen seurakunta ja sen jäseniä löytyy kaikista kristillisistä seurakunnista ja yhteisöistä.
Jeesus sanoi:
"34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. "
Minä olen yhteiskristillinen enkä ole koskaan kenenkään havainnut olevan soetämätön toisia kristittyjä kohtaan. Kristittyjen kesken on rakkaus Jeesuksessa. Olisi mielenkiintoista tietää missä sinä olet törmännyt tuohon toistensa sietämättömyyteen ja muuhun epäsopuun.
23.04.2016 16:16
Tuolla motiivilla sinun ei kannata seurakuntaan lähteä.
23.04.2016 16:09
Jumala lähestyy niitä jotka Häntä etsivät. Kaikki jotka aidosti ja vilpittömästi etsivät Jumalaa Hänet kyllä löytävät. Etsivä löytää kolkuttavalle avataan.
Kysymys on siis siitä mitä ihminen etsii sen hän löytää.
Kysyinkin jo, että mitä sinä seurakunnasta etsit ja haluat löytää ja miksi?
23.04.2016 15:44
Mitä sinä seurakunnalta odotat?
23.04.2016 14:46
Muistutan tästä hyvästä Raamatunopetuksesta.
23.04.2016 14:31
En tiedä mitä ajat takaa. Kumpaa nyt yrität kyseenalaistaa Raamattua, evankerlistoja vai meitä uskovia?
Näet nyt ilmeisesti ristiriidan siinä kun Matteus kertoo Jeesuksen ratsastaneen aasin, työjuhdan varsan selässä ja toiset evankelistat kertovat Jeesuksen ratsastaneen aasilla. En ymmärrä mitä merkitystä on sanooko evankelista aasia aasiksi vai varsaksi. Samasta eläimestähän on kysymys.
Matteus lainaa Sakarian ennustusta ja käyttää sanaa aasin varsa. Onhan tuo viittenäkin jakeessa.
Jos sinulla on vielä epäselvää kuuntele tästä Norvannon opetus asiasta
http://www.rkk-sansa.net/raamattu-kannesta-kanteen/uusi-testamentti/matteuksen-evankeliumi/268
23.04.2016 14:10
Haluat varmaan todistaa väitteesi. Muuten uskomme, että puhit itsestäsi.
22.04.2016 15:47
Tuota olen usein minäkin miettinyt. En osaa kuitenkaan antaa vastausta muuten kuin jaloillani :=)
22.04.2016 13:10
Miten nuo edellä mainitsemasi asiat toteutuvat ja näkyvät neljän miljoonan evl.kirkon jäsenen elämässä?
22.04.2016 12:59
Siis laissa ei ole lakia alaikärajaan??? No, miten nyt yleensä olemattomaan suhtaudutaan :=)
22.04.2016 10:26
45 / 54