Vapaa kuvaus

Aloituksia

149

Kommenttia

3194

1. Tässä+on+hyvin+tiivistettynä+mega-eventin+ristiriitaisuuksia:http://kusetukset.blogspot.fi/2016/10/onecoin-bangkok-event-and-new.htmlJa+silti+jotkut+vielä+ottaa+onecoinin+tosissaan.++Aina+vaan+coinismi+jaksaa+yllättää+yhä+uudestaan+ja+vetämällä+räikeästi+överiksi.++Ihan+kuin+jo+edellisistäkin+"julkistuksista"+ei+olisi+alkanut+usko+ihmiskuntaan+olla+koetuksella.Ei+taida+coinistia+liikauttaa+tuonkaan+blogin+sisältö?++Arvaan+jo+vastauksenkin.++Valitkaa+joku+allaolevista-täyttä+roskaa,+blogin+kirjoittaja+ei+tiedä+mistään+mitään-roskaa+ja+valehtelua+eikä+blogin+kirjoittaja+ymmärrä+mistään+mitään-blogin+kirjoittaja+on+vain+kateellinen+eikä+pysty+perustelemaan+väittämiään+(eikä+ymmärrä+mistään+mitään)
  2. mihin?
  3. >homma+vaan+edelleen+jatkuuKorjataanpas+nyt,+että+"homma"+on+hyvinkin+päättymässä+kun+ignatova+hyppää+kelkasta.++Ja+mikä+on+tähän+asti+"jatkunut"?++Coinia+ei+voi+käyttää+mihinkään,+ei+ole+koskaan+voinut,+eikä+koskaan+voikaan.+++Jos+tätä+tarkoitat,+niin+se+homma+TODELLAKIN+JATKUU:+coinin+käyttökelvottomuus>KRP+ei+löytänyt+edellytyksiä+edes+esitutkinnan+aloittamiselle,+eli+koita+nyt+kestää.Jep,+tiedetään.+Olet+tainnut+jo+mainitakin+tämän+muutamaan+otteeseen.++Taidat+olla+ainoa+palstoillaheiluja+kuka+on+vielä+KRP:stä+kiinnostunut.++Itse+(ja+kaikki+muut)+kyllä+ymmärtävät+miksei+KRP:llä+ole+keinoja+puuttua+tähän+ponziin.++Eipä+siitä+sen+enempää.++Kumma+kun+sen+sijaan+et+ole+kiinnostunut+coinin+käytettävyydestä,+olet+vain+kiinnostunut+KRP:stä.++Aika+erikoista?!?>Voittanut+jo+olen,+mutta+voiton+määrä+selviää+myöhemminHeh+heh,+uskotko+edes+itse+tuohon.++Nythän+ei+ole+tilastoja+paperilla,+mutta+miksipä+tämä+ponzi+poikkeaisi+edeltävistä+ponzeista.++Huimia+voittoja+tekevät+vain+ne+jotka+ovat+pyramidin+kärjessä,+sen+jälkeen+ponzin+populaatiosta+1-3%+ovat+niitä+jotka+"pääsevät+omilleen",+loput+häviävät.++Kuulunetko+tähän+1-3%+joukkoon?++En+jaksa+uskoa+sellaista.++Unelmissasi+lienet+voitolla.++Ja+kuten+sanoit,+voiton+määrä+selviää+"myöhemmin".+En+halua+kuullakaan+niitä+laskukaavoja+joilla+"voittosi"+määrittelet.>Kylläpäs+tuntuu+taas+hyvälle+laittaa+Avotampiolle+jauhot+suuhun+:-)+Olen+imarreltu,+kiitos+tästä+:-)MUAHAHAHAHHAAAAAAAPoijjaat!!+Taasen!T.Avotampio
  4. Aika+surullista+luettavaa."minua+ei+kiinnosta+mistä+rahaa+tulee+kunhan+vaan+tulee""olen+saanut+vedettyä+sukulaisia+ja+kavereita""ehkä+joku+tienaa,+ei+kiinnosta"Mahtaako+tuolla+elämänasenteella+heiluvalla+tyypillä+oikeasti+kavereita+ollakaan?++On+nimittäin+niin+välinpitämätön+ja/tai+narsistinen+asenne+kanssaihmisiä+kohtaan,+että+pois+alta.++No,+eipä+taida+hepulla+olla+mitään+kosketuspintaa+jotta+nämä+sanat+tarttuisivat+johonkin+...Kyllä+sen+ihan+oikeasti+edes+_vähän_+pitäisi+kiinnostaa+mistä+sitä+rahaa+tulee.+Mutta+joo,+odotellaan+nyt+kosahtaako+tämä+pyramidi+nyt+kohtapuoliin.++On+ittekin+tullut+sitä+jo+ennusteltua+hatullistenkin+syöntiä+moneen+otteeseen.Ja+voihan+se+vielä+jatkaakin.++Nykyiset+päähahmot+häipynevät+takavasemmalle+ja+haihtuvat+kuvasta,+tyytyväisinä+saaliseensa.++Johtoon+nimetään+joku,+mutta+oli+se+kuka+hyvänsä,+ignatovan+karismaa+hänellä+ei+voi+olla.++Ja+siten+voisi+veikata+että+uusi+johto+ajautuu+nopeasti+sisäiseen+välienselvittelyyn+ja/tai+kilpailuun+vallasta,+joka+sitten+lopulta+johtaa+koko+systeemin+alasajoon.+++Ignatovahan+on+näet+omalla+karismallaan+pitänyt+koko+homman+hanskassa.++Aika+vmäiseen+paikkaan+itsensä+uusi+johto+laittaa+yrittäessään+täyttää+ignatovan+saappaita+...