Vai niin. Vai on Ruja raskaana ja hölmöt vieläpä uskovat moisen väitteen. Eihän tämä Onecoin kusetus muuten olisikaan, jos ei loppuun saakka pissittäisi tunkkeja silmään. Tämä on vain yksi vaihe monivaiheisessa kusetuksessa. Tämän vaiheen nimi on ”pillit pussiin ja menoksi”.
Muistamme, että Onecoinissa oli taustalla nimekäs taustajoukko; Sebastian Greenwood, John NG ja Nigel Allan. Jokainen heistä on taattu ja tunnettu pyramidikusettaja. Myöhemmin tähän liittyi mukaan kotimaisia koijareita, kuten juhat ja karit. Heidän taustojaan minun ei tarvitse täällä toistella, pistäkää vain termimaitonappi huuleen ja koettakaa muistella vähän itsekin. Valtakunnanjohtajasta en viitsi sanoa yhtään mitään, huulesta vedettävä raukkaparka. Taustajoukko oli siis kunnossa ja Ruja oli keulakuvana, kuten hyvässä kusetuspaatissa aina kuuluukin olla. Jokos sen tajuatte?
Kusetuksen toimipaikaksi kerrotaan Bulgaria. Toki asiaa sekoitetaan vielä sillä, että toimijoita on useita. One Network Services Ltd toimii Bulgariassa. Onecoin Ltd toimii Dubaissa. https://www.onecoin.eu/en/terms-and-conditions
Aluen alkaen Onecoin Ltd osoite oli Gibraltarilla. Tämä osoitesekamelska on tyypillistä pyramidikusetukselle. Tällä pyritään sotkemaan jälkiä ja vaikeuttamaan viranomaisten toimintaa.
Muuten kusetuksen toteuttamistapa oli nykyaikainen ja web-keskeinen. Uutta web-sivua syntyi tiuhaan tahtiin, YouTube-videoita syntyi vieläkin enemmän. Oli juhlaa ja eventtiä, Ruja puhui siellä ja täällä, esityksiin haalittu -toisinaan jopa palkattu - yleisö taputti seisaaltaan. Oli suuria uutisia ja vielä suurempia uutisia. Kaikki tämä sekoitti Pölhö-Einarin pään. Onhan sen oltava totta, kun filmissäkin näin sanotaan. Kuten Kari niin sattuvasti sanoi, eihän kusetuksen tarvitse vedoita koko väestöön vaan pelkästään väestön heikoimpaan osaan, siihen viimeisen 5 prosenttiin.
Vaan nyt alkavat rekikelit olemaan lopussa. Suomessa toiminta on jo hyytynyt, Englannissa Daily Mirror kirjoitti pilkallisia juttuja Onecoinista, kiinalaisia on päätynyt putkaan saakka. On aika suunnata kohti uusia kusetuksia. Siksipä Ruja pätkähti raskaaksi, miten nyt sattuikaan. ;D
Kuppi nurin ja Ruja paksuksi
17
114
Vastaukset
- suruPuserossa
Tunkki menee aina lankaan, again and again.... Which is pretty sad.
- AinaCoinisti
Jos tieto pitää paikansa, ainakin yksi kauppapaikka on auennut. ;D
- 0Ne-Kauppapaikka
Mitä, saako poliisivankilassa ostaa Onecoinneilla, tämähän on edistystä.
http://www.poliisi.fi/itauusimaa/yhteystiedot#Vantaanpääpoliisiasema
Saiskohan samalla uusittua ajokortin kun istuu odottamassa tuomiota ? - Rahaministeri
Kyllä poliisivankilan kanttiinissa kelpaa onecoin. Sitä kun käytät saat yhdellä coinnilla kunnon iskun kumipuunokdalla.
Iskusarjan saa. Viidellä. Suosittelen sarjaa
- ErkkiJunttipää
Hehehheehah - varsin ajankohtainen avaus. Ovatko coinistit kadonneet maan päältä, kun vastinetta ei näy?
- asiselvä
Coinistit keskustelevat salaisissa ryhmissä. Splittiä odotetaan ennen 1.10.2016 jollon kolikot kaksinkertaistuu. Tuliko selväksi?
- Oc-vesku
asiselvä kirjoitti:
Coinistit keskustelevat salaisissa ryhmissä. Splittiä odotetaan ennen 1.10.2016 jollon kolikot kaksinkertaistuu. Tuliko selväksi?
Tuli. Epäselvää on ainoastaan se,että mistä kolikot tähän tuplaukseen tulevat.
- Wincapitamiljönääri69
Splittauksen ajankohta lähenee. Moni äkkirikastumista vartoova oman elämänsä toimitusjohtaja viettää unettomia öitä sängyssään pyörien ja hikoillen kuvitellen pääsevänsä ykkösluokkaan, niin Finskin Pattayan koneessa, kuin muutoinkin elämässään. Samalla tietysti unelmoiden, että voisi päivittää nyt vieressä kuorsaavan ja piereskelevän Wilma-Annikin uuteen modernimpaan versioon, jolla olisi D-kupin rinnat ja A-koon perse. Uusi Toijotakin, sellainen hopean värinen, olisi kiva.
Mutta takaraivossa jäytää ajatus...entä jos ei sittenkään...oliko se sittenkin kusetusta...Siinä voi olla vaimolle selittämistä kun perintörahat, joilla piti mennä sinne Pattayalle, on pistetty poikimaan One Coiniin tai useiden pikavippien huomautuslaskut erääntyvät samaan aikaan odotetun splittauksen kanssa.
Aionkin nauttia skeptisenä ihmisenä täysillä siitä, kun nämä "sijoittajagurut" tajuavat tulleensa muutaman päivän sisään kusetetuiksi, taas jälleen kerran elämässään. Ihminen joka tälläiseen ns. ponzi/pyramidihuijaukseen lähtee vielä mukaan kaikkien varoittavien esimerkkien jälkeen, ei varmasti tule kusetetuksi ensimmäistä kertaa elämässään ja ehkä ansaitseekin tulla kusetetuksi.
Opittiinko Wincapitasta oikeudenkäynteineen mitään? No okei, jotkut harvat voittivat, mutta suurin osa myöhään mukaan tullista tuulipukujullikoista hävisi...ja suurelta osalta voittajistakin poliisitutkinta ja oikeudenkäynnit veivät "voitot". Ja huhujen mukaan uusi tutkinta Wincapita rahojen takavarikoimiseksi on alkamassa ulkomailla juurikin nyt syksyllä. Espanja ja Thaimaa ovat ainakin kohteina. Ko. maiden viranomaiset ovat luvanneet täyden tukensa talousrikostutkijoille, jotta rikoshyötyyn päästään ko. maissa käsiksi.
Monelle näistä sijoittelijoista ovat varmaan kaikenmaailman verkostomarkkinoinnit tuttuja, kun jo niillä piti rikastua ja saada se Toijota vaihdetuksi uuteen. Kuinka monta verkostomarkkinointi miljonääriä tiedätte...häh? Minä tiedän vain yhden ja hänkin on jo edesmennut hukuttuaan traagisesti.
Jotkut vain eivät opi koskaan, että ilmaisia lounaita ei ole. Eikä näissä ollut kyse edes huijauksesta. Nämä "kehitelmät" eivät vain enää toimi pyramidien alemmilla tasoilla. Raha ei valu ikinä alemmas, se joku muu valuu. Mutta uskominen onneen on tietysti inhimillistä...jos minuakin kerran onni suosisi...
Poliisi tulee todennäköisesti hukkumaan tutkintapyyntöihin kun Coinistit aloittavat tutkintapyyntöjensä tekemiset poliisille, jos kehtaavat. Minä en kehtaisi. Mutta seurattavaa tulee riittämään useaksi vuodeksi, sillä tästä nousee semmoinen haloo, joka ei heti lopukkaan.
- cindilowe
Hei muka miljonääri69.me ainakin miehen kaa uskotaan oncoiniin.ollaan lainattu mun äitiltä ja sen mies kaverilta muutama tonni rahaa ja omaaki paljon.kun spilttaus tulee ollaan tosi rikkaita tai ainaski hyvin on rahaa.mut ei me kultsin kans Pattayijalle mennätäiskää me mennää U:S.Aan Wegasiin ja siel naimisiin elwis kappelissa.jääkää te köyhät SuOmeen me mennää kultsin kaa lomalle ku rahat tulee.voihan sitä olla raskaana jos on töissä oncoinissa:) mä ainakin tiedän et tää toimii ku kultsi on luvannu ja se on tosi fiksu.sitte näätte ku muilla ja meillä on rahaa. kiss ja lowe; cindi
- Kiitosjanäkemiin
"Splittauksen ajankohta lähenee. Moni äkkirikastumista vartoova oman elämänsä toimitusjohtaja viettää unettomia öitä sängyssään pyörien ja hikoillen kuvitellen pääsevänsä ykkösluokkaan, niin Finskin Pattayan koneessa, kuin muutoinkin elämässään."
Voi näitä täälä päivystäviä ihmisiä, kuinka harhassa te todella voitte olla?
Teille OneCoin tuntuu olevan päivittäinen pohdinnanaihe toisin, kuin meille asiakkaille?
Ei kai nyt kenenkään elämää ole rakennettu johonkin OneCoiniin kuin pieneltä osaltaan osana mielenkiintoista projektia, mutta että oikein unettomia öitä sen takia viettäisimme niin on kyllä täyttä tuubaa joka lähinnä huvittaa.
Olen kyllä näitä ykkösluokkia lentää saanut kokea jo vuosia sitten työhöni liittyen tietyissä ryhmissä, mutta ihan mielelläni matkustan kakkosluokassa. Urheilujutuissa olen aika useinkin istunut VIP- katsomossa jossa palvelu ilmaisine tarjoiluineen mukana, mutta se johtuu siitä että olen ostanut mainostilaa heidän seinilleen tai laidoilleen, että ei minun tarvitse näiltä osin tavoitella mitään sellaista mitä minä en olisi jo kokenut.
Toisaalta kovin mielenkiintoista lukea teidän ajatuksenjuoksua ja samalla miettiä mistähän tämä kaikki oikein kumpuaa, mutta ei siinä mitään jatkakaa vain, mutta itselläni tämä visiitti riittää taasen kuin entisen miehen silakka melke puol vuotta. :)- Onegoin
Mites kirppis pyörii?
- RujatHousuissa
"Kiitosjanäkemiin" kertoilee lentäneensä ykkösluokassa. Ehkä niin. Suomen kielen oikeinkirjoitusta hän kuitenkin on opiskellut kakkosluokassa.
Voi olla, että koit Onecoin mielenkiintoiseksi projektiksi. Minä taas en katso aiheelliseksi antaa rahojani Bulgarianmustalaiselle, en millään puheella enkä millään lupauksilla. Se ero meissä on. ;DDD - Wincapitamiljönääri69
Mahtavaa tai upeeta ellen sanoisi. Onecoin on saanut ihmiset näköjään liikkeelle luokkarajoista ja oletettavista varallisuuseroista huolimatta. Osa on näköjään pistänyt koko omaisuutensa likoon ja anoppikin on hälytetty apuun. Rikkaimmat "pisnes-miehet" ovat sijoittaneet vain osan ilmeisen suuresta huvirahastostaan Onecoiniin, Ongoingiin vai oliko se Oncoiniin :) Ja aina yhtä touhukkaat kirpputoriyrittäjätkin ovat mukana.
Toivottavasti tämä sangen vilkas keskustelujetju ei lopu kohta koittavaan splittaukseen tai spilttaukseen, vaan saamme lukea kirjoittelijoiden mietteitä ja kokemuksia myös jatkossa. Toivon myös "elwis-pariskunnan" pääsevän unelmamatkalleen, ilmeisesti siis Las Vegasiin ja siellä naimisiin. Kaikkea hyvää heille! Toivon myös "shampanja-Kuninkaan" jatkossakin lentävän ykkösluokassa ja pääsevän VIP-katsomoon/telttaan eri tilaisuuksissa.
Eli toiset haluavat mullistaa koko elämänsä ja toiset vain vähän hupia jo ilmeiseen yltäkylläisyyteensä. Toisilla on panoksena "koko elämä" ja toiset ovat vain kouraisseet arkihousujen vasemmasta sivutaskusta vähän vaihtorahaa Onecoiniin sijoitettavaksi.- RujatHousuissa
Kaikkia juttuja ei pidä ottaa todesta. Ykkösluokassa lentelevä varakas sijoittaja on vain tuulipukutorvelon virtuaalihahmo, haavekuva siitä, mitä torvelo niin kovin mielellään haluaisi olla.
Kyllä Onecoin on haalinut mukaan todella valikoidun joukon. Nämä ovat niitä pöljistä pöljimpiä, jotka kuvittelevat voivansa rikastua jollakin ihmeellisellä kertatempulla. Kuvittelevat, vaikka heitä on jo moneen kertaan kusetettu monissa aiemmissa vedätyksissä. ;DD - hölmö_OC
Kari Wahlroos on useasti todennut ja kehottunut tunkkeja etsimään ne 5% ihmistä jotka ovat alttiita kusetukseen. Hölmöläisiä, jotka eivät kysele tai kyseenalaista tunkin sanomaa.
- cindilowe
huomena se tapahtuu me ollaan rikkaitta.ollaan kultsin kanssa koko yö juhlittu ja katottu romanttisii leffoja ja syöty mässyi ja sipsei ja suunniteltu tulevii ja oltu onnellisii,piti mennä tallinnaan kylpylää mut ei saatu lippui mut ei haittaa ku koht mennää wegasiin.mä oon niin onnellinen siis kerranki mul on hyvä tuuri.mul on yleensä menny aina kaikki jutut pielee siis aina mut ei mee enää ku mul on kultsi joka osaa nää jutut.se sano et oncoin muuttaa meidän elämän.hei olkaa ilosii mun puolesta mä rakastan teit ihan kaikkii. lowe cindi
cindilowe kirjoitti:
huomena se tapahtuu me ollaan rikkaitta.ollaan kultsin kanssa koko yö juhlittu ja katottu romanttisii leffoja ja syöty mässyi ja sipsei ja suunniteltu tulevii ja oltu onnellisii,piti mennä tallinnaan kylpylää mut ei saatu lippui mut ei haittaa ku koht mennää wegasiin.mä oon niin onnellinen siis kerranki mul on hyvä tuuri.mul on yleensä menny aina kaikki jutut pielee siis aina mut ei mee enää ku mul on kultsi joka osaa nää jutut.se sano et oncoin muuttaa meidän elämän.hei olkaa ilosii mun puolesta mä rakastan teit ihan kaikkii. lowe cindi
Aika huvittava purkaus. Ja retoriikka myös.
Sitten kun ootte selvinneet niin on aika pukea työasu päälle ja palata kaupan kassalle tms. tekemään sitä oikeata tiliä eikö vaan? Ei sillä tilillä mihinkään Vegasiin päästä, mutta ei kai ollut tarkoituskaan ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637