Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Häh?+Enkös+mä+tossa+jo+pistänykkin?++Kuinka+rankkaa+pitää+tekstin+olla+että+se+teille+tunkioille+piisaa?
t.nimim-eikö-mikään-vittu-riitä
12.07.2016 19:03
No+tota+noin+...+mä+olen+kuvitellut+tuon+juontavan+siitä+että+transulla+on+vaikeuksia+saada+rahavirtoja+kulkemaan+pankkien+kautta+ilmiselvien+rahanpesuepäilyjen+vuoksi.++Ja+tuohan+on+näppärä+keino+tunkille+saada+hilloa.
Mutta+ei+transu+mikään+tyhmä+ole.++Osa+tuotoista+on+kuitenkin+pakko+ottaa+coineina,+joten+kyllä+transu+on+etukäteen+laskenut+miten+pitää+hoitaa+jotta+rahaa+ei+valu+pyramidista+ulos+holtittomasti+eikä+tulovirrat+kärsi.
12.07.2016 18:37
Kannattaa+tosiaan+lukea+tuo+Vanderbuiltin+blogi.++Siellähän+kaveri+yksityiskohtaisesti+kuvaa+tuon+ohjelman+ja+miten+sillä+tehdään+rahaa.++Onecoinissa+tuo+kuvio+on+huomattavasti+yksinkertaisempi:+saat+tiliä+pyramidiin+värväämiesi+jäsenten+sijoituksista+kolmanteen+polveen+asti.+
Emgoldex+on+analoginen+onecoinin+kanssa+sikäli,+että+koulutuspaketit+ja+kolikot+ovat+pelkkää+savuverhoa+pyramidin+rakentamiseksi,+kuten+kulta+emgoldexissa.++Ja+nykyäänhän+sen+nimi+on+Global+Integold.++Webbisivut+näkyvät+vielä+olevan+toiminnassa,+joten+ehkä+ne+vielä+saa+jostain+sen+verran+sijoituksia,+ettei+kannata+ottaa+töpseliä+seinästä?!++Tuskin+se+enää+on+johtajilleen+mikään+kultakaivos+kumminkaan,+sen+verran+iäkäs+huijaus+on+kyseessä
12.07.2016 17:34
Ei+jumalauta!+Näitä+idiootteja+löytyy+vielä+jostain!
Maksaisin+näistä+tapporahaa+100e+kappaleelta.
Lähteekö+kukaan+mukaan?
11.07.2016 17:56
Niin+ja+oikeissa+töissä+taidat+sinäkin+REPPANA+käydä,+et+sinä+coineilla+tms.+niin+isoa+tiliä+tee+kuten+ehkä+annat+ymmärtää
Vai+oletko+kenties+halveksittava+TYÖTÖN.++Ihminen,+jonka+saa+tappaa?
11.07.2016 17:37
Fiksutpa+tosiaan.
Me+rehelliset+ihmiset+käydään+ihan+oikeissa+töissä.++Ja+saadaan+siitä+ihan+REHELLISESTI+oikeata+PALKKAA.
Sinä+sen+sijaan+harrastelet+säälittävää+verkostokusetusta+etkä+pääse+koskaan+kunnon+TILEILLE!++
IDIOOTTI!++PUUPÄÄ!!
11.07.2016 17:35
Paskat+on+aina+housussa,+avotampioilla!!
mutta+miten+lie+tämän+nimimerkin+-+joka+vaihtelee+sitä+-+jotenkin+kun+katson+emgoldex+huijauksen+kirjoitteluita+niin+jotenkin+tulee+kirjoitusasusta+mieleen+että+täytyy+olla+sama+tyyppi.+
Kun+sen+henkilöllisyyden+sais+vielä+kaapattua+tänne!+++Tämän+totaali-idiootin,+joka+kirjoittelee+aina+hymiö+perässä,+kuten+homolla+aina+on+...
11.07.2016 17:25
Tätäkin+on+väännetty+täällä+jo+monta+kertaa.++Onecoin+ei+ole+rikkonut+Suomen+lakeja.++Siksi+mitään+tutkintaa+ei+ole+aloitettu.++
Mutta+onecoinin+toiminnan+luonne+on+TÄYSIN+SELVÄ+kaikille+AJATTELUKYKYISILLE+ihmisille.++Ja+myös+viranomaiset+ovat+varoittaneet,+että+taustalla+on+hyvin+todennäköisesti+ponzihuijaus+ja+kehottanut+ihmisiä+pysymään+KAUKANA+tästä.
Mutta+nämä+asiat+eivät+tunnu+menevän+joillekin+JAKELUUN.
11.07.2016 11:44
Niin,+siis+ihan+oikeestiko+meinaat+että+rahat+tuplautuu.
No,+sitä+päivää+ei+koskaan+nähdä.
Lupaan+syödä+HATULLISEN+sitä+ihteään+jos+sellainen+päivä+nähdään!
10.07.2016 19:55
"Sisäinen+pörssi",+anna+mun+kaikki+kestää.
Mikä+ihmeen+"pörssi"?++Ei+se+ole+mikään+pörssi.++Siellä+ei+käydä+kauppaa+yhtään+millään.
"Sisäistä+pörssiä"+ei+koskaan+avata+yhtään+kenellekään.++Kukaan+ei+ole+kiinnostunut+onecoineista+eikä+kukaan+halua+ostaa+onecoineja.++Kauppapaikkoja+ei+koskaan+tule+koska+kukaan+ei+ota+vastaan+onecoineja+vaihdon+välineenä.
Nimimerkin+kirjoitus+on+vain+kulissin+ylläpitoa+ja+hiillokseen+puhaltamista.++Hänen+puheensa+kolikon+arvosta+ovat+järjettömiä,+ja+uppoavat+vain+ihmisiin+joilla+ei+ole+kykyä+tarkastalla+asioita+kriittisesti.
Onecoinilla+ei+ole+mitään+arvoa+eikä+koskaan+tule+olemaankaan.++Ignatova+tekee+kaikkensa+jotta+mitään+kauppapaikkoja+ei+koskaan+tulisikaan.++Sellaiset+näet+romuttaisivat+kaikki+illuusiot+onecoinin+arvosta+ja+romahduttaisivat+pyramidin.++Ignatovalla+menee+nyt+hyvin+kun+rahaa+tulee+ovista+ja+ikkunoista.++Miksi+helkkarissa+hän+riskeeraisi+hyvin+tuottavan+rahantekokeinon+lähtemällä+pelleilemään+onecoinin+vapaan+vaihdettavuuden+kanssa?
10.07.2016 16:43
Ai+mitkä+kauppapaikat?++Etkö+OC-Vesku+käsitä,+että+Ruja+ei+missään+tapauksessa+lähde+riskeeraamaan+tulonlähdettään+avaamalla+kauppapaikkoja.++Niissähän+mitattaisiin+onecoinin+arvo+oikeasti.++Ja+mitäpä+jos+sen+arvo+romahtaisi+nollaan,+kuten+todennäköisintä+olisikin,+niin+ignatovan+pyramidi+romahtaisi+kertaheitolla.
Ei,+ignatova+ei+missään+tapauksessa+edesauta+yhdenkään+kauppapaikan+syntymistä+ja+hän+tekee+kaikkensa+ettei+onecoinista+tulisi+vapaasti+vaihdettavaa.++Kaikki+sellainen+kun+sekoittaisi+hänen+tulonlähteensä:+tunkittajien+värväämien+ihmisten+sijoitukset.
Ja+jos+jatkat+tätä+ajatteluketjua,+huomaat+ettei+ignatovan+kannata+nähdä+vaivaa+kryptovaluutan+perustamiseenkaan.++Pidetään+se+mieluummin+"salassa",+eikä+julkisteta+koskaan+mitään.++Harrastetaan+muka-louhintaa+loputtomiin+ja+odotellaan+lisää+huijattavia.
Sitten+lopuksi+joskus+voidaan+ottaa+palvelimista+virrat+pois+ja+kadota+julkisuudesta.++Ja+nautiskellaan+rahoista.
10.07.2016 16:29
Älä+saatana+ojenna+kättä+näille+vähä-älyisille.+
Niin+pahaa+työtä+kumminkin+tekevät+nämä+jantterit+sellaisten+ihmisten+piirissä,+joilla+ei+oikeasti+olisi+varaa+hävitä+niitä+rahoja+mitä+coiniin+sijoittavat.
EI+MITÄÄN+ARMOA+COINISTEILLE!!++NOUTAJA+TULEE!!!!++EI+SÄÄLIÄ!!!!!!!
Coinistit+ovat+PERSEESTÄ!!!++Ei+mitään+armoa+näille+....
09.07.2016 16:57
Tämä+vähä-älyinen+täälä-mies+on+semmoinen+hit-and-run+tyyppi.++Se+käy+heittämässä+kirjoituksen+ja+häipyy+kuin+pieru+saharaan.++Koskaan+se+ei+vastaa+vastakysymyksiin.
No,+se+lienee+normaali+viisiprosenttilainen.++Se+ei+ymmärrä+vastakysymystä,+muuttuu+kysymysmerkiksi,+ja+vaikenee.++Täälä-mies+ei+käsitä+mikä+on+pyramidihuijaus.++Se+ei+pysty+argumentoimaan,+se+pystyy+ainoastaan+laukomaan+yleistyksiä.++Tietenkin+kun+ei+ymmärrä+syvällisemmin+mitä+tapahtuu.+
Vai+että+vieläkin+"täälä".++Mikähän+määly+se+tämäkin+on+miehiään.+
Millä+sen+saisi+aktivoitua+kirjoittamaan+enemmän+;-)
En+keksi+riittävän+pahaa+vittuilua.++
Auttakaa+joku+jos+keksitte+miten+sen+saisi+aktivoitua+;-)++Saatais+vaan+nauraa+enemmän+;-)
09.07.2016 15:47
Äh+...+kuka+tää+"autobonusmies"+nyt+taas+oli?++Mä+oon+tainnut+missata+jotain+...
Mutta+ei+kai+ignatova+mitään+palkkaa+kenellekään+maksa?!++Tietty+nää+suurimmat+kusipäät+on+saanu+jonkinlaisen+korvauksen,+kuten+walhroos,+parhiala,+greenwood+ja+mitä+muita+niitä+oli.++Ja+ignatovan+etu+on+tietenkin+maksaa+niille+riittävästi+että+pysyvät+tyytyväisenä+eivätkä+ainakaan+käänny+ignatovaa+vastaan.
09.07.2016 12:31
Tosiaan,+toi+konsertoiva+mastercard+oli+kanssa+loistava!++Helkkarin+kallis+pre-paid+kortti.++Mutta+tietty+sopii+idioottien+käytettäväksi.
Eikä+sille+kortille+voi+ladata+rahaakaan+enää+kun+MC+laittoi+välit+poikki+vahvasti+rikolliselta+kusetukselta+haiskahtaavaan+epämääräiseen+onecoiniin.
Se+konversio+onecoinista+oikeaksi+rahaksi+taisi+lopulta+olla+Vuorisen+omaa+keksintöä?!?++Eihän+mun+mielestä+sellaisesta+ole+alkujaankaan+puhunt+kuin+Vuorinen.++Vai+muistaako+joku?++
Ja+kaikki+nää+muutkin+top-leaderit+näköjään+heittelevät+juttunsa+ihan+omasta+taskustaan.++Kato+esim.+juha+"isomaha"+parhialan+videot.++
Ignatova+ei+ole+edes+sen+vertaa+viitsinyt+nähdä+vaivaa,+että+olisi+tehnyt+kaikille+yhtenäisen+käsikirjoituksen,+jotta+puhuisivat+edes+samaa+paskaa.++Mutta+toisaalta,+miksi+nähdä+sellainen+vaiva,+koska+nää+viisiprosenttilaiset+nielevät+kaiken+kakistelematta.
09.07.2016 12:23
Nimimerkki+"Reppana"+on+todellinen+uuno.++Toihan+oli+loistavaa+sarkasmia+ja+piruilua.++Tämä+reppanoiden+reppana+ei+vähä-älyisenä+voi+sellaista+käsittää.
PS.+Sana+"TÄÄLLÄ"+kirjoitetaan+todellakin+kahdella+L-KIRJAIMELLA!++Olis+kannattanu+käydä+se+peruskoulu+loppuun+asti.++Ai+niin,+mutta+sehän+oli+mahdotonta+koska+kaikki+alkoi+mennä+hilseen+yli+jo+ekaluokalta+alkaen.
09.07.2016 12:14
Typerys!++Ota+google+käteen+ja+surffaa+hetki+netissä,+niin+näet+emgoldexin+"toiminnan".++Kokoonkuivunut+kusetus.++Ja+samoin+tulee+aikanaan+käymään+onecoinillekin.++Jossain+vaiheessa+tulee+saturaatiopiste,+jossa+>50%+coinisteista+on+menettänyt+uskonsa+touhuun.++Ja+tästä+se+coinin+alamäki+sitten+alkaakin,+aivan+kuten+on+käynyt+näille+"kultakauppiaillekin".
>Täyspelle+olet+ja+uskottavuutesi+jo+aikoja+sitten+menettänyt
Hahaa,+pellehän+minä+ilman+muuta+olen!++Mutta+uskottavuuteni+olen+menettänyt+varmaankin+vain+sinun+silmissäsi.++Ja+sehän+ei+paljoa+paina,+MUAHAHAHAMUAHAHAHA.++Päinvastoin,+olisin+hyvin+huolissani+jos+sinunkaltaisesti+alkaisi+ylistää+uskottavuuttani,+MUAHAHAHAHAAAAA
09.07.2016 12:07
Höpsistä!++Eihän+Järvinen+ole+tehnyt+muuta+kuin+loogista+päättelyä,+sen+vähän+tiedon+pohjalta+mitä+onecoin+tarjoaa.++Ja+se+on+kaikki+hyvin+ristiriitaista.
Isomaha+parhiala+on+verkostokusetuksissa+erikoistunut+huijari.++Hänellä+ei+todellakaan+ole+niin+paksu+lompakko+mitä+hän+yrittää+näyttää.++Saunaseppo+Seppo+Metsälä+ja+hänen+mentorinsa+Timo+Liimatainen+ovat+myös+verkostohuijareita.++Timo+Liimatainen+mm.+oli+mukana+nyt+kuihtuvassa+emgoldex-pyramidihuijauksessa.
Mutta+summa+summarum+...+jos+te+vähä-älyiset+saatte+huumoria+lukemalla+Järvisen+blogia+niin+siitä+vaan.++Itse+en+kyllä+löydä+niistä+teksteistä+huumorin+häivääkään.++Mutta+joo,+te+coinistit+olettekin+oma+ihmisrotunsa.+Rotu,+jota+leimaa+vähä-älyisyys
08.07.2016 16:34
Ei+todellakaan!++Sivistystaso+ei+selviä+siitä.+Sen+sijaan+jos+nämä+"vanhukset"+huijaavat+rahaa+ponzipyramidiin,+heitä+sietääkin+haukkua!++
Sinua,+vähä-älyistä+-+ei+kukaan+arvosta+eikä+pidäkään!++Sinä+olet+ROSKALÄJÄ,+VÄHÄ-ÄLYINEN,+UMPILUUPÄÄ!++Sinua+ja+kaltaisiasi+saa+ja+pitääkin+haukkua+vapaasti!
IDIOOTTI!++VÄHÄ-ÄLYINEN!
08.07.2016 16:18
Miten+niin,+koko+ajanhan+minä+olen+määrätietoisesti+vittuilulinjalla+pysynyt.++Ja+aion+pysyä+vastakin!
Teitä+typeryksiä+saa+ja+pitääkin+haukkua+raskaasti.
Juttujen+loppuminen+taas+liittyy+siihen+mitä+uutta+onecoin-rintamalta+kuullaan.++Aika+vähän+sieltä+uusia+asioita+tulee,+kuten+huijauksen+"toimenkuvaan"+kuuluukin.++Transu+ruja+ei+halua+mitään+muutoksia+nykytilanteeseen,+jossa+hänelle+valuu+rahaa+ovista+ja+ikkunoista.++Riittää+kun+pitää+kerran+vuodessa+"mega+eventin"+jossa+puhutaan+soopaa,+mutta+uskovaiset+hurraavat.
Samoja+asioita+tässä+valitettavasti+toistellaan+kun+ei+uutisia+kuulu.++Mutta+tuo+"saunaseppo"+olikin+piristävä+uutinen,+vaikkakin+niiden+videoiden+seuraaminen+herättää+vähän+myötähäpeääkin.++Ne+ihmiset+kun+oikeasti+tarvitsisivat+edunvalvojan.
>+Sinä+toistat+ketjusta+toiseen+samoja+asioita+kuin+olisit+joku+todella+ammattilainen
En+ole+väittänyt+olevani+mikään+ammattilainen.++Sinä+sen+sijaan+juuri+sanoit+sen.+++Kiitokset+siitä!++
Mutta+kerropa+nyt+edes+yksi+konkreettinen+esimerkki+jutuistani,+joka+sai+sinut+pohtimaan+tuota+"ammattilaisuutta".+++Yksikin+riittää!++Olen+perustanutt+juttuni+loogiselle+päättelylle+sen+vähäisen+tiedon+pohjalta+mitä+onecoin-lahko+tietoa+ulos+antaa.++Ja+kaikki+päättelyketjut+johtavat+johtopåäätökseen,+että+tämä+ei+voi+olla+muuta+kuin+pyramidihuijaus.
Otetaan+nyt+muutama+esimerkki:
-Koulutuspaketit,+joiden+arvo+nousee.++Salli+mun+nauraa!!++Mutta+ai+niin+...+coinejahan+minä+ostankin,+mutta+sitä+ei+saa+sanoa+ääneen,+pitää+sanoa+ostavansa+koulutuspaketteja.++Ja+joiden+arvo+nousee!++MUAHAHAHAA
-Kolikon+arvo+määräytyy+jäsenten+määrän+mukaan.++Vai+niin?+++No+mitenkäs+jos+kaikilla+ihmisillä+olisi+hieman+enemmän+rahaa+taskussaan,+niin+miten+se+nyt+vaikuttaisi+rahan+arvon+nousuun?++Päinvastoin,+se+pikemminkin+lisää+inflaatiota+kun+kaikki+ryntäävät+kaupoille+setelitukkujensa+kanssa
-Kolikon+arvo+nousee+louhinnan+vaikeutuessa.++Minkä+louhinnan?++Louhinnan+vaikeus+on+bitcoinin+kaltaisessa+avoimessa+järjestelmässä+käytännön+pakko,+jotta+kaikki+kolikot+eivät+tulisi+louhituksi+saman+tien+ja+jotta+yksi+taho+ei+pääsisi+kerralla+louhimaan+kaikkia+kolikoita+itselleen.+Mutta+transu+rujan+järjestelmäö+on+suljettu.++Mihin+ihmeeseen+hän+tarvitsisi+"vaikeutusta"+louhintaan?++Ja+miten+ylipäätään+"vaikeus"+voisi+liittyä+kolikon+arvoon,+kun+kerran+väitetty+louhinta+on+suljettu+ulkopuolisilta.
Kun+nyt+noita+muutamaa+esimerkkiä+pohtii,+niin+ainoa+johtopäätös+on,+ettei+mitään+kolikkoa+ole+olemassa,+ei+ole+louhintaa,+ei+lohkoketjua.++Kaikki+on+pyramidihuijausta,+jonka+tarkoituksena+on+värvätä+mahdollisimman+paljon+porukkaa+ostamaan+ja+myymään+koulutuspaketteja.
08.07.2016 14:22
140 / 160