Vapaa kuvaus

Aloituksia

150

Kommenttia

3194

  1. Häh?+Enkös+mä+tossa+jo+pistänykkin?++Kuinka+rankkaa+pitää+tekstin+olla+että+se+teille+tunkioille+piisaa?t.nimim-eikö-mikään-vittu-riitä
  2. Höpsistä!++Eihän+Järvinen+ole+tehnyt+muuta+kuin+loogista+päättelyä,+sen+vähän+tiedon+pohjalta+mitä+onecoin+tarjoaa.++Ja+se+on+kaikki+hyvin+ristiriitaista.Isomaha+parhiala+on+verkostokusetuksissa+erikoistunut+huijari.++Hänellä+ei+todellakaan+ole+niin+paksu+lompakko+mitä+hän+yrittää+näyttää.++Saunaseppo+Seppo+Metsälä+ja+hänen+mentorinsa+Timo+Liimatainen+ovat+myös+verkostohuijareita.++Timo+Liimatainen+mm.+oli+mukana+nyt+kuihtuvassa+emgoldex-pyramidihuijauksessa.Mutta+summa+summarum+...+jos+te+vähä-älyiset+saatte+huumoria+lukemalla+Järvisen+blogia+niin+siitä+vaan.++Itse+en+kyllä+löydä+niistä+teksteistä+huumorin+häivääkään.++Mutta+joo,+te+coinistit+olettekin+oma+ihmisrotunsa.+Rotu,+jota+leimaa+vähä-älyisyys
  3. Miten+niin,+koko+ajanhan+minä+olen+määrätietoisesti+vittuilulinjalla+pysynyt.++Ja+aion+pysyä+vastakin!Teitä+typeryksiä+saa+ja+pitääkin+haukkua+raskaasti.Juttujen+loppuminen+taas+liittyy+siihen+mitä+uutta+onecoin-rintamalta+kuullaan.++Aika+vähän+sieltä+uusia+asioita+tulee,+kuten+huijauksen+"toimenkuvaan"+kuuluukin.++Transu+ruja+ei+halua+mitään+muutoksia+nykytilanteeseen,+jossa+hänelle+valuu+rahaa+ovista+ja+ikkunoista.++Riittää+kun+pitää+kerran+vuodessa+"mega+eventin"+jossa+puhutaan+soopaa,+mutta+uskovaiset+hurraavat.Samoja+asioita+tässä+valitettavasti+toistellaan+kun+ei+uutisia+kuulu.++Mutta+tuo+"saunaseppo"+olikin+piristävä+uutinen,+vaikkakin+niiden+videoiden+seuraaminen+herättää+vähän+myötähäpeääkin.++Ne+ihmiset+kun+oikeasti+tarvitsisivat+edunvalvojan.>+Sinä+toistat+ketjusta+toiseen+samoja+asioita+kuin+olisit+joku+todella+ammattilainenEn+ole+väittänyt+olevani+mikään+ammattilainen.++Sinä+sen+sijaan+juuri+sanoit+sen.+++Kiitokset+siitä!++Mutta+kerropa+nyt+edes+yksi+konkreettinen+esimerkki+jutuistani,+joka+sai+sinut+pohtimaan+tuota+"ammattilaisuutta".+++Yksikin+riittää!++Olen+perustanutt+juttuni+loogiselle+päättelylle+sen+vähäisen+tiedon+pohjalta+mitä+onecoin-lahko+tietoa+ulos+antaa.++Ja+kaikki+päättelyketjut+johtavat+johtopåäätökseen,+että+tämä+ei+voi+olla+muuta+kuin+pyramidihuijaus.Otetaan+nyt+muutama+esimerkki:-Koulutuspaketit,+joiden+arvo+nousee.++Salli+mun+nauraa!!++Mutta+ai+niin+...+coinejahan+minä+ostankin,+mutta+sitä+ei+saa+sanoa+ääneen,+pitää+sanoa+ostavansa+koulutuspaketteja.++Ja+joiden+arvo+nousee!++MUAHAHAHAA-Kolikon+arvo+määräytyy+jäsenten+määrän+mukaan.++Vai+niin?+++No+mitenkäs+jos+kaikilla+ihmisillä+olisi+hieman+enemmän+rahaa+taskussaan,+niin+miten+se+nyt+vaikuttaisi+rahan+arvon+nousuun?++Päinvastoin,+se+pikemminkin+lisää+inflaatiota+kun+kaikki+ryntäävät+kaupoille+setelitukkujensa+kanssa-Kolikon+arvo+nousee+louhinnan+vaikeutuessa.++Minkä+louhinnan?++Louhinnan+vaikeus+on+bitcoinin+kaltaisessa+avoimessa+järjestelmässä+käytännön+pakko,+jotta+kaikki+kolikot+eivät+tulisi+louhituksi+saman+tien+ja+jotta+yksi+taho+ei+pääsisi+kerralla+louhimaan+kaikkia+kolikoita+itselleen.+Mutta+transu+rujan+järjestelmäö+on+suljettu.++Mihin+ihmeeseen+hän+tarvitsisi+"vaikeutusta"+louhintaan?++Ja+miten+ylipäätään+"vaikeus"+voisi+liittyä+kolikon+arvoon,+kun+kerran+väitetty+louhinta+on+suljettu+ulkopuolisilta.Kun+nyt+noita+muutamaa+esimerkkiä+pohtii,+niin+ainoa+johtopäätös+on,+ettei+mitään+kolikkoa+ole+olemassa,+ei+ole+louhintaa,+ei+lohkoketjua.++Kaikki+on+pyramidihuijausta,+jonka+tarkoituksena+on+värvätä+mahdollisimman+paljon+porukkaa+ostamaan+ja+myymään+koulutuspaketteja.