Emgoldex päivitys

markussetä

24

600

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivakuutayhtään

      Vanderbuilt on mies joka varmuudenvuoksi julistaa lähes kaikki suurimmat nettiyritykset scammeiksi, jopa Bitcoinin ja miksikähän?

      No ihan yksinkertaisesti todellinen motiivi hänellä on se että mahdollisimman paljon käviöitä globalisti sivuilleen jotka vilisevät mainoksia, jotka taasen puolestaan tuovat hänelle mahdollisimman paljon mainostuloja.

      Ei se, että hänen kritiikkinsä ei kestä tarkempaa tutkiskelua häiritse häntä yhtään ja se, että hän tietoisesti levittää tiettyä mielikuvaa esim. Emcoldex/USA sivustosta huijarisivustona, jolla ei kuitenkaan ole mitään oikeutta olla edes olemassa, verrattuna viralliseen Emcoldex sivustoon.

      Tottakai hän tekee kaiken tietoisesti ja tajuaa, että kun kaikista urputtaa, niin aina joskus joku oikeakin huijaus jää kiinni, mutta se taasen on oikeuslaitoksien käsissä ja siihen tälläisella mainosrahojen keräyssivustolla ei liene mitään vaikutusta, joskin se tietenkin uppoaa joihinkin mielisairaisiin älämölöihin Suomessakin ja luo jonkinlaista peloitetta aremille ihmisille, mutta yleensä jotka näihin riskirahoituksiin lähtevät tietävät kyllä riskien tason aika tarkaan ja sen, että mikään ei ole pysyvää oli sitten nettiyritys tai perinteinen yritys, niin aina lopulta homma syystä tai toisesta kosahtaa.

      Faktaa kuitenkin on, että monet ovat tehneet ja tekevät näillä hyvää tiliä ja huijausta ei ratkaise Vanderbuiltin kaltaiset rahankerääjät kuin evät myöskään mitkään paskaa suoltavat keskustelupalstat.

      Vanderbuiltin perusteettoman surkean kevyet varoitukset menevät riskisijoittajien kategoriassa samaan sarjaan kuin se, että jotkut "tietävät" maailmanlopun tulevan syyskuussa 2015

      • EmKuzetus

        Emgoldex - sijoita kultaan ja saat 11-kertaisen tuoton sijoituksellesi kullan hinnan pysyessä paikoillaan. Tärkeintä on värvätä lisää rahaa sisään systeemiin. Ei kuulosta yhtään epäilyttävältä...


      • markussetä

        Eihän sillä ole mitään tekemistä sillä tienaako sillä rahaa
        toki monet sponsorit saa tuloja mutta silti se ei muuta mitenkään sitä factaa
        että homma on huijaus


      • Totuusvainkiinostaa
        EmKuzetus kirjoitti:

        Emgoldex - sijoita kultaan ja saat 11-kertaisen tuoton sijoituksellesi kullan hinnan pysyessä paikoillaan. Tärkeintä on värvätä lisää rahaa sisään systeemiin. Ei kuulosta yhtään epäilyttävältä...

        Ensinnäkin sijoituskullan hinta ei pysy paikoillaan ja voit tarkistaa paljonko kullan hinta on noussut esim. 10-vuodessa niin se on aika valtava nousu.

        Toiseksi sinulta unohtui taas jotain väitteessäsi, joka on lisäksi vain omasi, sillä ei Emgoldex väitä voittojen tulevan kullanhinnan kohoamisesta esim. kahdessa kuukaudessa, kun saat kultaa. Puhut siis selvää paskaa, mikä ei tietenkään yllätä ja kyse onkin vain siitä suollatko paskaa tyhmyyttäsi vai tarkoituksella, niin saat valita.

        Ai, että on FAKTAA, että Emgoldex on huijaus? No sitten kerrot missä oikeudessa faktasi on toteutunut tai pidät nassusi kiinni.;) Tiedän ettet kerro, kun ei tuomioita ole. :)

        Tiedoksesi ihan oikeaa faktaa, että Suomessahan Emgoldex oli KRP:n esitutkinnassa, jota ei tehnyt asiakkaan pyynnöstä kukaan, vaan se tehtiin polisiihallinnon puolelta. Tuloksenhan voi jokainen tarkistaa itse, eli se ei johtanut tietenkään syytteisiin ja ei edes syyteharkintaan. Tämä on oikeaa faktaa.


      • hähtäh
        Totuusvainkiinostaa kirjoitti:

        Ensinnäkin sijoituskullan hinta ei pysy paikoillaan ja voit tarkistaa paljonko kullan hinta on noussut esim. 10-vuodessa niin se on aika valtava nousu.

        Toiseksi sinulta unohtui taas jotain väitteessäsi, joka on lisäksi vain omasi, sillä ei Emgoldex väitä voittojen tulevan kullanhinnan kohoamisesta esim. kahdessa kuukaudessa, kun saat kultaa. Puhut siis selvää paskaa, mikä ei tietenkään yllätä ja kyse onkin vain siitä suollatko paskaa tyhmyyttäsi vai tarkoituksella, niin saat valita.

        Ai, että on FAKTAA, että Emgoldex on huijaus? No sitten kerrot missä oikeudessa faktasi on toteutunut tai pidät nassusi kiinni.;) Tiedän ettet kerro, kun ei tuomioita ole. :)

        Tiedoksesi ihan oikeaa faktaa, että Suomessahan Emgoldex oli KRP:n esitutkinnassa, jota ei tehnyt asiakkaan pyynnöstä kukaan, vaan se tehtiin polisiihallinnon puolelta. Tuloksenhan voi jokainen tarkistaa itse, eli se ei johtanut tietenkään syytteisiin ja ei edes syyteharkintaan. Tämä on oikeaa faktaa.

        Mistä ne tuotot muuten emgöldexissä tulee? Tähän ei ole vieläkään saatu mitään järkevää selitystä? Kohta pari vuotta odotettu!


      • ihansamamullekin
        hähtäh kirjoitti:

        Mistä ne tuotot muuten emgöldexissä tulee? Tähän ei ole vieläkään saatu mitään järkevää selitystä? Kohta pari vuotta odotettu!

        Minä uskon, että sinulle se ei selviä vielä kahdessakymmenessäkään vuodessa vaikka se sivuilla selitetään, koska et osaa englantia. ;) Mutta ei minua ainakaan paljon purista ymmärrät tai et.


    • Sairasvääns

      Ihan vaan pari kysymystä sutki suhoselle (lapin lahjalle)

      Ihmettelen, että miksi Emgoldex ei kosahtanutkaan Suomessa, vaikka sinä niin pari kuukautta sitten lupasit. Ihmettelen vaan kun olen tottunut pitämään sinua niin jätterehellisenä tyyppinä. Mites tässä nyt näin kävi?

      Samoin kun olen tottunut luottamaan sinuun kuin kirveen silmään, niin lupasit pysyä lopullisesti pois täältä sivuilta taas kuinkahan monennen kerran?

      Tässä kuule minunkin vahva uskoni sinuun on kärsinyt kolauksen, että miten puolustelet tekemisiäsi. Voitko kertoa?

      Voiko tässä enää keneenkään luottaa, kun suhonenkin pettää hyvän kaveruuden ja luottamuksen. Uskonkin sinulta löytyvän hyvän selityksen, sillä en tahdo vieläkään uskoa, että hyvä kaverini petti minut???

      • ertyuivbnm

        Kerrotko miten olen pettänyt sut?

        Entäs ne teidän jutut että esitutkinta olisi lopetettu ym
        se muuten on valehtelua se


      • Outohyypiö

        "Kerrotko miten olen pettänyt sut?"

        Taidat olla hieman hidas, jos kaveri selvästi kertoo missä kokee tulleensa petetyksi, niin sinä tyhmänä kysyt että missä olet pettänyt?? Haloo!

        "Entäs ne teidän jutut että esitutkinta olisi lopetettu ym

        se muuten on valehtelua se"

        No ei todellakaan, sillä olen nähnyt sen syyttäjän sähköpostinkin päivämäärineen koska esitutkinta lopetettiin ja todellakaan se ei johtanut edes syyteharkintaan.
        Taitaa tuo valehtelu olla sinulle myös patologinen sairaus. Voi Voi!


      • ffffffdsss

        en usko mitään mitä sanot


      • markussetä
        Outohyypiö kirjoitti:

        "Kerrotko miten olen pettänyt sut?"

        Taidat olla hieman hidas, jos kaveri selvästi kertoo missä kokee tulleensa petetyksi, niin sinä tyhmänä kysyt että missä olet pettänyt?? Haloo!

        "Entäs ne teidän jutut että esitutkinta olisi lopetettu ym

        se muuten on valehtelua se"

        No ei todellakaan, sillä olen nähnyt sen syyttäjän sähköpostinkin päivämäärineen koska esitutkinta lopetettiin ja todellakaan se ei johtanut edes syyteharkintaan.
        Taitaa tuo valehtelu olla sinulle myös patologinen sairaus. Voi Voi!

        Kerrotko milloin tuo esitutkinta on lopetettu

        viimeksi väitit täällä että se on lopetettu ja soitin tutkijalle ja hän sanoi että ei
        ole lopetettu
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13095186


      • markussetä
        Outohyypiö kirjoitti:

        "Kerrotko miten olen pettänyt sut?"

        Taidat olla hieman hidas, jos kaveri selvästi kertoo missä kokee tulleensa petetyksi, niin sinä tyhmänä kysyt että missä olet pettänyt?? Haloo!

        "Entäs ne teidän jutut että esitutkinta olisi lopetettu ym

        se muuten on valehtelua se"

        No ei todellakaan, sillä olen nähnyt sen syyttäjän sähköpostinkin päivämäärineen koska esitutkinta lopetettiin ja todellakaan se ei johtanut edes syyteharkintaan.
        Taitaa tuo valehtelu olla sinulle myös patologinen sairaus. Voi Voi!

        """"Taasen esitutkinta Emgoldexista, jonka syyttäjä on lopettanut 21.11.2014 ei johtanut syytteisiin, eikä edes syyteharkintaan.""""

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13160220


      • Soitapauudelleen
        markussetä kirjoitti:

        """"Taasen esitutkinta Emgoldexista, jonka syyttäjä on lopettanut 21.11.2014 ei johtanut syytteisiin, eikä edes syyteharkintaan.""""

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13160220

        No minä en tuota ole kirjoittanut, mutta se pitää kyllä päivämäärineen paikkansa sen syyttäjän sähköpostin kanssa, joka on tullut asiakkaiden sähköpostiin.

        Tuostakin päivämäärästä (21.11.2014) on edetty reilusti yli puoli vuotta, eikö päässäsi mikään raksuta, että liekkö matkalla jotain sattunut? Vi...u mikä uuno olet!


    • Onecapita

      Vieläkö tuohon Emgoldexiin jotku yksinkertaiset uskoo?

      • Kultahyväkonsultti

        No pakkohan siihen on uskoa, jos sieltä kerran on kultaa saanut, oli sitten yksinkertainen tai kaksinkertainen, niin ei se nimittelemällä muuksi muutu.


      • Yli-insinööri

        Scandalous truth about go(u)ld!!!


      • VoittoPutki
        Kultahyväkonsultti kirjoitti:

        No pakkohan siihen on uskoa, jos sieltä kerran on kultaa saanut, oli sitten yksinkertainen tai kaksinkertainen, niin ei se nimittelemällä muuksi muutu.

        Juurikin näin, myös itse olen saanut goldeexista kissankullilla kullitetun kullinvärisen kultikellon ja Suomipoika lippiksen.


    • hhhgffty
    • NoGoldInSight

      Paljonkos kullan vuolijat ovat kusetuksellaan tienanneet? :D Aina aluksi hirveä meteli, mutta suuria seteleitä ei kukaan pysty jälkeenpäin näyttämään, vaan kadotaan taas kerran vähin äänin. Tai sitten liittytään lennosta seuraavaan kusetukseen kuten Onecoiniin jossa kaksi tässäkin vaikuttanutta henkilöä ovat mukana toivomassa taivaspaikkaa taas kerran.

    • Mikäteitävaivaa

      Miksi sinulle pitäisi näyttää yhtään mitään seteleitä? Älä nyt hulluja puhu!

      Kultabisneksessä toimii edelleen moni, joka on myös OneCoinissa ja monessa muussakin loistavassa toiminnassa mukana.

      Viranomaiset pidättivät muutamassa maassa rikolliset, jotka esiintyivät Emgoldeksin nimissä ja se oli mielestäni oikein toimittu.
      Suomessa Emgoldex johti esitutkintaan koska luihu teki tutkintapyynnön, mutta ei johtanut siitä eteenpäin edes syyteharkintaan, että tässä sinullekin välillä vähän faktaakin, että ei tarvitse tuuleen huudella. Uusia tuotteita on tullut ja koulutukset pelaavat hienosti.

      OneCoinissahan ei löydetty mitään syytä lähteä edes esitutkintaan, mitä te älämölöt kiljuitte varmana nakkina. :)
      Aina te kateelliset reppanat saatte turpaanne ja fiksut pärjää aina vaan paremmin.

      • Fiksutpa tosiaan.

        Me rehelliset ihmiset käydään ihan oikeissa töissä. Ja saadaan siitä ihan REHELLISESTI oikeata PALKKAA.

        Sinä sen sijaan harrastelet säälittävää verkostokusetusta etkä pääse koskaan kunnon TILEILLE!

        IDIOOTTI! PUUPÄÄ!!


      • Niin ja oikeissa töissä taidat sinäkin REPPANA käydä, et sinä coineilla tms. niin isoa tiliä tee kuten ehkä annat ymmärtää

        Vai oletko kenties halveksittava TYÖTÖN. Ihminen, jonka saa tappaa?


      • rrh
        Avotampio_ kirjoitti:

        Fiksutpa tosiaan.

        Me rehelliset ihmiset käydään ihan oikeissa töissä. Ja saadaan siitä ihan REHELLISESTI oikeata PALKKAA.

        Sinä sen sijaan harrastelet säälittävää verkostokusetusta etkä pääse koskaan kunnon TILEILLE!

        IDIOOTTI! PUUPÄÄ!!

        Me rehelliset ihmiset käydään oikeissa töissä??? Uskon, väitän tai paremminkin tiedän että suurin osa täällä ja muropalstalla kirjoittelevista vastustaja rentuista ei tee töitä ja moni ei ole tehnyt päivääkään kunnon töitä. Amisviiksi jannut peesaa täällä ikiopiskelijoita jotka luulee että yliopisto on se kultakaivos. Työttömiä tulee kummastakin valitettavasti joka vuosi. En sano nyt että opiskelu ei kannata mutta pitää katsoa mitä opiskelee.


    • Kannattaa tosiaan lukea tuo Vanderbuiltin blogi. Siellähän kaveri yksityiskohtaisesti kuvaa tuon ohjelman ja miten sillä tehdään rahaa. Onecoinissa tuo kuvio on huomattavasti yksinkertaisempi: saat tiliä pyramidiin värväämiesi jäsenten sijoituksista kolmanteen polveen asti.

      Emgoldex on analoginen onecoinin kanssa sikäli, että koulutuspaketit ja kolikot ovat pelkkää savuverhoa pyramidin rakentamiseksi, kuten kulta emgoldexissa. Ja nykyäänhän sen nimi on Global Integold. Webbisivut näkyvät vielä olevan toiminnassa, joten ehkä ne vielä saa jostain sen verran sijoituksia, ettei kannata ottaa töpseliä seinästä?! Tuskin se enää on johtajilleen mikään kultakaivos kumminkaan, sen verran iäkäs huijaus on kyseessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1779
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      75
      1136
    3. 45
      1055
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      71
      1043
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      919
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      870
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      823
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      808
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe