Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikein!+Ja+sanomattakin+on+selvää+luovut+kaikista+eduista+ja+hyödyistä+jotka+tämä+mainitsemasi+paskamaa+verorahoilla+tarjoaa.++Mutta+tämä+ajatus+tietenkin+jo+sisältyi+lausuntoosi+vaikka+et+sitä+erikseen+maininnutkaan,+eikö+niin?
07.09.2020 08:06
Järvisen+blogissa+heiluva+onelahkolainen+on+varmaan+vuorinen+itse.++Ei+kai+noin+hulluja+oikeasti+enää+voi+olla+olemassa.
28.08.2020 13:54
Minä+sioittaisin+kaiken+hetipaikalla+takaisin+onecoiniin+ja+kiittäisin+herraa+tästä+ihmeellisestä+tilaisuudesta!!!
24.08.2020 15:20
Tyypillinen+vastaus+kaksiaivosoluiselle.++Massipäällikölle.
Toteamme+siis+että+(tässäkin)+kaikki+puheet+olivat+mielikuvituksen+tuotetta.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAA
Poijjaat!!++Taasen!
21.08.2020 08:56
Luulisi+sitä+voivan+sanoa+edes+firman+nimen?++Tuohan+olisi+mainiota+mainosta+firmalle.++Ei+siinä+ole+mitään+salattavaa+eikä+sinun+anonymiteettisi+vaarannu!
Niin+paitsi+jos+sellaista+firmaa+ei+oikeasti+olekaan+olemassa+...
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
20.08.2020 19:44
Ja+verkostomarkkinoinnista+oli+tietenkin+kyse?++Kerrotko+vielä+mistä+VM-firmasta+saa+noin+hyvät+tulot?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
20.08.2020 11:35
Eikö+ole+mielenkiintoista+että+nämä+verkostohörhöt+antavat+aina+tällaisia+vältteleviä+vastauksia.++"Ei+edes+tiedetä+mitä+vm+firmoja+Suomessa+toimii".++No,+luettele+nyt+tässä+muutamia!+
(tähän+tulee+jaas+joku+kiertelevä+vastaus,+jos+ollenkaan)
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
19.08.2020 08:13
Kyllä,+parasta+mahdollista+huumoria,+kiitos!++Ja+parasta+mahdollista+kannustusta+tampiosedälle!++Kiitos!!
18.08.2020 19:24
Lämpimät+kiitokset+jälleen+kannustuksesta!!
18.08.2020 07:58
No+niin,+kuten+nähtiin,+nyt+meni+oksentaja+hiljaiseksi.
Näin+se+menee+kaksiaivosoluisten+kanssa.++Nämä+viisiprosenttilaiset+voidaan+kusettaa+mihin+tahansa+huijaukseen.++Heillä+ei+oikeastaan+ole+omaa+tahtoa,+ei+omaa+järkeäkään.++He+elävät+ja+kulkevat+tuulten+mukana.++
Heidän+tarpeensa+ovat+primitiiviset.++Kun+on+vessahätä+mennään+ulostamaan,+jonnekin.++Kun+on+nälkä,+pitää+saada+suuhun+jotain.
Kun+nämä+kaksi+tarvetta+täyttyvät,+kaksiaivosoluinen+on+onnellinen.
Esitän+retorisen+kysymyksen:+eikö+oksentajaa+lainkaan+nolota+kun+minä+näin+häntä+halveksin?+++Mahtaako+oksentaja+lainkaan+käsittää+mistä+minä+puhun/kirjoitan?
Kuten+näemme/tulemme+näkemään,+tämä+kysymys+oli+täysin+retorinen.
MUAHAHAMUAHAHAHMUAHAHAHHAAA
Poijjaat!!++Taasen!
15.08.2020 14:43
Juuri+näin!+Ja+ylipäätään,+nimetkää+edes+yksi+kansainvälisesti+menestynyt+VERKOSTOMARKKINOINTIYRITYS
MUAHAHMUAHAHAMUAHHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
15.08.2020 14:37
Juuri+näinhän+se+menee.++Verkostomarkkinointi+on+matemaattinen+mahdottomuus.+Mutta+eiväthän+hönöt+sitä+ymmärrä
14.08.2020 12:58
Mutta+uskokaa+tai+älkää,+niin+tämä+MAAJOHTAJA+on+edelleen+mukana+näissä+kuvioissa.
Jos+olette+nähneet+hänen+neuroottisen+esiintymisensä+radiohaastattelussa+vs.+Petteri+Järvinen+-+joka+onneksi+videoitiin+jälkipolville,+voitte+vain+ihmetellä+mistä+reiästä+tämä+miekkonen+on+syntynyt.
Joskus+ajattelin+että+MAAJOHTAJA+on+mukana+loppuun+asti+ainoastaan+säilyttääkseen+omat+voittonsa+onecoinista+ja+voidakseen+sanoa+"olen+oikeasti+itsekin+kusetettu".++Ja+että+MAAJOHTAJAlla+olisi+oikeasti+järkeä+päässään.++
Mutta+kun+katsoo+tämän+Radiorockin+haastattelun+takavuosilta+(+https://www.ruutu.fi/video/2104042+)+niin+todella+alkaa+epäilyttää+...+todella+pahasti+
Taasen!
14.08.2020 12:52
Tästä+oksennuksesta+on+vaikea+päätellä+mitä+tämä+henkilö+haluaa+sanoa+tai+tuoda+esiin.++Joku+voisi+perustellusti+kysyä+"kumpi+meistä+on+hullumpi",+huomioiden+että+toisessa+vaakakupissa+on+räiskyvä+kielenkäyttö+asiasisältö+ja+toisessa+vain+käsittämätön+kielenkäyttö.++Kummassa+vaakakupissa+on+anonyymin+itsensä+mielestä+enemmän+painoa?
Mutta+olisiko+oksentajalla+antaa+jotain+kommenttiä+täällä+(TÄÄLÄ)+esitettyihin+verkostomarkkinointikriittisiin+lausuntoihin?++Sellaista+ei+ole+näissä+oksennuksissa+nähty+vielä+(VIELLÄ)+ensimmäistäkään.
Tulkitsen+täten,+että+oksentaja+oikeasti+kannustaa+minua+koska+ei+kiistä+ensimmäistäkään+lausuntoani,+vaan+keskittyy+puheenvuorossaan+täysin+toissijaisiin+asioihin.+Sellaisiin+joihin+vain+viisivuotias+tarttuisi+(hetkinen...+tästä+nousikin+tampiosedän+mieleen+kauhea+epäilys+...+eihän+se+voi+olla+totta+...+eihän+...)
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
14.08.2020 12:47
Ei+todellakaan+ollut+mitään+vittuilua,+vaan+kannustusta!++Kiitokset!!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
14.08.2020 09:08
Ei+voi+mitään,+minun+on+pakko+jatkaa+jeremiadia.
Kaksiaivosoluinen+kirjoitti
>Nimimerkkisi+kertoo+kaiken+tarvittavan.+"Avo"+tosin+voi+olla+"suljettu".
Minua+kiinnostaisi+kovasti+tietää+mitä+tämä+henkilö+saa+irti+ihan+pelkästä+nimimerkistä.++Millaisia+johtopäätöksiä+hän+tekee+"nimimerkistä".?!?++Jos+nimimerkkini+olisi+PERÄSAUKKO+niin+osaisiko+hän+siitäkin+tehdä+samat+johtopäätökset+kuin+nimimerkistä+AVOTAMPIO?
Minä+pahasti+pelkään+että+tämä+henkilö+häipyy+eikä+koskaan+halua+perustella+lausettaan.++No,+oliko+yllätys,+näin+nämä+kaksiaivosoluiset+aina+toimivat
MUAHAHAMUIAHAHAMUAHHHHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
13.08.2020 14:44
Kyllä+minä+ymmärsin+tuon+täysin+kannustukseksi!
Kiitos+tästä!
Mitä+muuten+tarkoittaa+"winkarin+hörhöt"?++Sitä+ei+meistä+kukaan+ymmärrä.
Mutta+kiitokset+lämpimästä+kannustuksesta!++Jatkan++iloksenne+samaa+rataa!
Poijjaat!!
13.08.2020 14:27
Aina+pätee+joukko+KIRJOITTAMATTOMIA+sääntöjä,+jotka+jokainen+täysijärkinen+tajuaa:
JOS+TUOTE+OLISI+HYVÄ+JA+TOTEUTTAA+TARKOITUKSENSA+JA+ON+TUOTANTOHINNALTAAN+SUURTEN+MASSOJEN+HANKITTAVISSA,+sitä+ei+ikinä+markkinoitaisi+verkostomarkkinoinnin+keinoin.+++Verkostomarkkinoinnin+volyymi+on+niin+naurettava+että+kukaan+järkevä+tuottaja+ei+harkitsisikaan+verkostomarkkinointia.
JOS+TUOTE+OLISI+NIIN+ERINOMAINEN+JA+SUPERHYVÄ+JA+LUKSUSTA+ETTÄ+SIITÄ+VOIDAAN+PYYTÄÄ+KOVAA+HINTAA,+sitä+ei+ikinä+markkinoitaisi+verkostomarkkinoinnin+keinoin.++Ehei,+siitä+luotaisiin+muotibrändi,+nimike,+jota+myytäisiin+"paremmalle+väelle"+luksushintaan.+Ja+massoina,+ei+verkostomarkkinoinnin+keinoin+naamasta+naamaan.+Tuottaja+haluaa+massoja,+ei+verkostomarkkinoinnin+näpertelyä,+"tupperware+kutsuja"+(=kaksiaivosoluiset:+tämä+on+"kielikuva",+ei+tarkoita+muovikipposia,+älkää+olko+neandertalilaisia)
JOS+TUOTE+OLISI+BULKKITAVARAA,+LAADULTAAN+TARKOITUKSENSA+TÄYTTÄVÄÄ,+MUTTA+EI+MARKETTIEN+HYLLYSSÄ,+sitä+voitaisiin+yrittää+markkinoida+verkostomarkkinoinnin+kautta.++Mutta+yksikköhinta+nousee+tällöin+kovin+korkeaksi.++Onko+järkeä,+kun+volyymi+jää+pieneksi?++Tuottaja+-+järkevä+sellainen+-+luopuisi+tästä+hankkeesta,+kun+ei+pääse+markettien+hyllyille.
MIHIN+VÄLIIN+tässä+yhtälössä+jää+VERKOSTOMARKKINOINTI?
Niinpä+niin,+tämä+on+hyvä+kysymys.
Kun+kerran+verkostomarkkinoinnilla+ei+VOI+KOSKAAN+olla+kaupallista+volyymiä,+pitää+miettiä+mihin+sitä+tarvitaan.
NIINPÄ+NIIN:+MIHIN+TARVITAAN+VERKOSTOMARKKINOINTIA?
Vastaus:+ei+ainakaan+tuotteiden+markkinointiin.++Päinvastoin,+sitä+tarvitaan+aivan+jonkin+muuhun.++Raha+kulkee+ja+käy+pyydykseen.++Kaksiaivosoluisia+piisaa+loputtomasti+ja+kusettajat+ottavat+pois+sen+mikä+on+löyhästi+kiinni.
MUAHAHAMUAHAHAHAMUAHAHAHHAAA
Poijjaat!!++Taasen!
12.08.2020 14:13
Kiitos+tästä+kannustuksesta!++Juuri+tällaista+toivoinkin!+Lämpimät+kiitokset!!
12.08.2020 13:41
Kiitos+tästä+kannustuksesta!++Juuri+tällaista+toivoinkin!+Lämpimät+kiitokset!
12.08.2020 13:38
18 / 160