- Oikein! Ja sanomattakin on selvää luovut kaikista eduista ja hyödyistä jotka tämä mainitsemasi paskamaa verorahoilla tarjoaa. Mutta tämä ajatus tietenkin jo sisältyi lausuntoosi vaikka et sitä erikseen maininnutkaan, eikö niin?
- Järvisen blogissa heiluva onelahkolainen on varmaan vuorinen itse. Ei kai noin hulluja oikeasti enää voi olla olemassa.
- Minä sioittaisin kaiken hetipaikalla takaisin onecoiniin ja kiittäisin herraa tästä ihmeellisestä tilaisuudesta!!!
- Tyypillinen vastaus kaksiaivosoluiselle. Massipäällikölle.
Toteamme siis että (tässäkin) kaikki puheet olivat mielikuvituksen tuotetta.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAA
Poijjaat!! Taasen! - Luulisi sitä voivan sanoa edes firman nimen? Tuohan olisi mainiota mainosta firmalle. Ei siinä ole mitään salattavaa eikä sinun anonymiteettisi vaarannu!
Niin paitsi jos sellaista firmaa ei oikeasti olekaan olemassa ...
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen! - Ja verkostomarkkinoinnista oli tietenkin kyse? Kerrotko vielä mistä VM-firmasta saa noin hyvät tulot?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen! - Eikö ole mielenkiintoista että nämä verkostohörhöt antavat aina tällaisia vältteleviä vastauksia. "Ei edes tiedetä mitä vm firmoja Suomessa toimii". No, luettele nyt tässä muutamia!
(tähän tulee jaas joku kiertelevä vastaus, jos ollenkaan)
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen! - Kyllä, parasta mahdollista huumoria, kiitos! Ja parasta mahdollista kannustusta tampiosedälle! Kiitos!!
- Lämpimät kiitokset jälleen kannustuksesta!!
- No niin, kuten nähtiin, nyt meni oksentaja hiljaiseksi.
Näin se menee kaksiaivosoluisten kanssa. Nämä viisiprosenttilaiset voidaan kusettaa mihin tahansa huijaukseen. Heillä ei oikeastaan ole omaa tahtoa, ei omaa järkeäkään. He elävät ja kulkevat tuulten mukana.
Heidän tarpeensa ovat primitiiviset. Kun on vessahätä mennään ulostamaan, jonnekin. Kun on nälkä, pitää saada suuhun jotain.
Kun nämä kaksi tarvetta täyttyvät, kaksiaivosoluinen on onnellinen.
Esitän retorisen kysymyksen: eikö oksentajaa lainkaan nolota kun minä näin häntä halveksin? Mahtaako oksentaja lainkaan käsittää mistä minä puhun/kirjoitan?
Kuten näemme/tulemme näkemään, tämä kysymys oli täysin retorinen.
MUAHAHAMUAHAHAHMUAHAHAHHAAA
Poijjaat!! Taasen! - Juuri näin! Ja ylipäätään, nimetkää edes yksi kansainvälisesti menestynyt VERKOSTOMARKKINOINTIYRITYS
MUAHAHMUAHAHAMUAHHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen! - Juuri näinhän se menee. Verkostomarkkinointi on matemaattinen mahdottomuus. Mutta eiväthän hönöt sitä ymmärrä
- Mutta uskokaa tai älkää, niin tämä MAAJOHTAJA on edelleen mukana näissä kuvioissa.
Jos olette nähneet hänen neuroottisen esiintymisensä radiohaastattelussa vs. Petteri Järvinen - joka onneksi videoitiin jälkipolville, voitte vain ihmetellä mistä reiästä tämä miekkonen on syntynyt.
Joskus ajattelin että MAAJOHTAJA on mukana loppuun asti ainoastaan säilyttääkseen omat voittonsa onecoinista ja voidakseen sanoa "olen oikeasti itsekin kusetettu". Ja että MAAJOHTAJAlla olisi oikeasti järkeä päässään.
Mutta kun katsoo tämän Radiorockin haastattelun takavuosilta ( https://www.ruutu.fi/video/2104042 ) niin todella alkaa epäilyttää ... todella pahasti
Taasen! - Tästä oksennuksesta on vaikea päätellä mitä tämä henkilö haluaa sanoa tai tuoda esiin. Joku voisi perustellusti kysyä "kumpi meistä on hullumpi", huomioiden että toisessa vaakakupissa on räiskyvä kielenkäyttö asiasisältö ja toisessa vain käsittämätön kielenkäyttö. Kummassa vaakakupissa on anonyymin itsensä mielestä enemmän painoa?
Mutta olisiko oksentajalla antaa jotain kommenttiä täällä (TÄÄLÄ) esitettyihin verkostomarkkinointikriittisiin lausuntoihin? Sellaista ei ole näissä oksennuksissa nähty vielä (VIELLÄ) ensimmäistäkään.
Tulkitsen täten, että oksentaja oikeasti kannustaa minua koska ei kiistä ensimmäistäkään lausuntoani, vaan keskittyy puheenvuorossaan täysin toissijaisiin asioihin. Sellaisiin joihin vain viisivuotias tarttuisi (hetkinen... tästä nousikin tampiosedän mieleen kauhea epäilys ... eihän se voi olla totta ... eihän ...)
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen! - Ei todellakaan ollut mitään vittuilua, vaan kannustusta! Kiitokset!!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen! - Ei voi mitään, minun on pakko jatkaa jeremiadia.
Kaksiaivosoluinen kirjoitti
>Nimimerkkisi kertoo kaiken tarvittavan. "Avo" tosin voi olla "suljettu".
Minua kiinnostaisi kovasti tietää mitä tämä henkilö saa irti ihan pelkästä nimimerkistä. Millaisia johtopäätöksiä hän tekee "nimimerkistä".?!? Jos nimimerkkini olisi PERÄSAUKKO niin osaisiko hän siitäkin tehdä samat johtopäätökset kuin nimimerkistä AVOTAMPIO?
Minä pahasti pelkään että tämä henkilö häipyy eikä koskaan halua perustella lausettaan. No, oliko yllätys, näin nämä kaksiaivosoluiset aina toimivat
MUAHAHAMUIAHAHAMUAHHHHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen! - Kyllä minä ymmärsin tuon täysin kannustukseksi!
Kiitos tästä!
Mitä muuten tarkoittaa "winkarin hörhöt"? Sitä ei meistä kukaan ymmärrä.
Mutta kiitokset lämpimästä kannustuksesta! Jatkan iloksenne samaa rataa!
Poijjaat!! - Aina pätee joukko KIRJOITTAMATTOMIA sääntöjä, jotka jokainen täysijärkinen tajuaa:
JOS TUOTE OLISI HYVÄ JA TOTEUTTAA TARKOITUKSENSA JA ON TUOTANTOHINNALTAAN SUURTEN MASSOJEN HANKITTAVISSA, sitä ei ikinä markkinoitaisi verkostomarkkinoinnin keinoin. Verkostomarkkinoinnin volyymi on niin naurettava että kukaan järkevä tuottaja ei harkitsisikaan verkostomarkkinointia.
JOS TUOTE OLISI NIIN ERINOMAINEN JA SUPERHYVÄ JA LUKSUSTA ETTÄ SIITÄ VOIDAAN PYYTÄÄ KOVAA HINTAA, sitä ei ikinä markkinoitaisi verkostomarkkinoinnin keinoin. Ehei, siitä luotaisiin muotibrändi, nimike, jota myytäisiin "paremmalle väelle" luksushintaan. Ja massoina, ei verkostomarkkinoinnin keinoin naamasta naamaan. Tuottaja haluaa massoja, ei verkostomarkkinoinnin näpertelyä, "tupperware kutsuja" (=kaksiaivosoluiset: tämä on "kielikuva", ei tarkoita muovikipposia, älkää olko neandertalilaisia)
JOS TUOTE OLISI BULKKITAVARAA, LAADULTAAN TARKOITUKSENSA TÄYTTÄVÄÄ, MUTTA EI MARKETTIEN HYLLYSSÄ, sitä voitaisiin yrittää markkinoida verkostomarkkinoinnin kautta. Mutta yksikköhinta nousee tällöin kovin korkeaksi. Onko järkeä, kun volyymi jää pieneksi? Tuottaja - järkevä sellainen - luopuisi tästä hankkeesta, kun ei pääse markettien hyllyille.
MIHIN VÄLIIN tässä yhtälössä jää VERKOSTOMARKKINOINTI?
Niinpä niin, tämä on hyvä kysymys.
Kun kerran verkostomarkkinoinnilla ei VOI KOSKAAN olla kaupallista volyymiä, pitää miettiä mihin sitä tarvitaan.
NIINPÄ NIIN: MIHIN TARVITAAN VERKOSTOMARKKINOINTIA?
Vastaus: ei ainakaan tuotteiden markkinointiin. Päinvastoin, sitä tarvitaan aivan jonkin muuhun. Raha kulkee ja käy pyydykseen. Kaksiaivosoluisia piisaa loputtomasti ja kusettajat ottavat pois sen mikä on löyhästi kiinni.
MUAHAHAMUAHAHAHAMUAHAHAHHAAA
Poijjaat!! Taasen! - Kiitos tästä kannustuksesta! Juuri tällaista toivoinkin! Lämpimät kiitokset!!
- Kiitos tästä kannustuksesta! Juuri tällaista toivoinkin! Lämpimät kiitokset!