Voisiko joku aloittaa minun puolestani kampanjan jonka päämääränä on saada TIETÄJÄ presidentiksi? Minä olen suljetulla, ne eivät anna minulle edes puhelinta.
Mutta AAPO LAAKSO on meidän tulevaisuutemme! Hän TIETÄÄ mitä meidän pitää tehdä! Huom. esim. hänen kauaskantava kommenttinsa "jos me vain tiedettäisiin mitä meidän pitää tehdä"
Aapolla on syvällisempiä tietoja yhteiskunnasta ja maailmasta, vierailkaa esim. hänen facebook sivullaan. Hän häikäisee neroudellaan!
AAPO LAAKSO PRESIDENTIKSI!
MUAHAHAMUIAHAHAHMUHAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
AAPO LAAKSO presidentiksi!
5
55
Vastaukset
- Anonyymi
Aapon tunnistaa naamakirjassa siitä että hän esiintyy profiilikuvassa identtisen sisaruksensa kanssa. Heitä on todella vaikea erottaa toisistaan. Pystyykö joku?
- Anonyymi
Samaa mieltä!
Jos maailmassa olisi enemmän AAPOJA olisi maailma suorastaan PARATIISI!
Vai onko sittenkin niin, että kyseessä onkin tyypillinen coinisti = PARASIITTI.............?????????
Tätä pohtikaamme tämän viikonlopun ajan samalla kun vaalikampanja käynnistyy.
Kumpi AAPO on?
Lintu vai kala?
Onko seuraava ylistetty, pelätty ja kunnioitettu MAAJHTAJA jopa?
Elämme huikean jännittäviä aikoja ihmiset. - Anonyymi
Ihana yhdistelmä onecoin huijari ja vihreän aatteen kannattaja!
Heh, melkeinpä löydän linkolalaisia (RIP) piirteitä hänen "ajatusmaailmastaan". Lainausmerkit siksi, että sellaisen olemassaolo on meikäläisittäin kyseenalaista.
Oikeasti hän lienee jonkinlainen paikallinen kylähullu tms. Näitä kaikkia taivaanrannanmaalaireita yhdistää se ettei heidän perimmäisistä ajatuksistaan tai tarkoitusperistään pääse mitenkään selville.
Tai ehkä edellämainittu johtuu siitä, ettei heillä sellaisia ole ...
MUIAHAHAMUAHAHAHMUUHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Avotampio_ kirjoitti:
Heh, melkeinpä löydän linkolalaisia (RIP) piirteitä hänen "ajatusmaailmastaan". Lainausmerkit siksi, että sellaisen olemassaolo on meikäläisittäin kyseenalaista.
Oikeasti hän lienee jonkinlainen paikallinen kylähullu tms. Näitä kaikkia taivaanrannanmaalaireita yhdistää se ettei heidän perimmäisistä ajatuksistaan tai tarkoitusperistään pääse mitenkään selville.
Tai ehkä edellämainittu johtuu siitä, ettei heillä sellaisia ole ...
MUIAHAHAMUAHAHAHMUUHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!Juuri näitä kylähulluja tuntuu mahtuvan coinisteihin poikkeuksellisen paljon. He jaksavat julistaa sanomaa tohkeissaan eivätkä edelleen ymmärrä olevansa mukana likaisessa huijauksessa.
Surullista tavallaan, eikö näitä ihmisiä saada holhoukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4013013V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944556Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1154163- 513698
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳553410- 1203377
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul502301- 432261
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312074On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151733