Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehdottomasti+mukana!++Ja+sama+kysymys:+voiko+maksaa+onecoineilla,+tulevaisuuden+maksuvaluutalla?
07.07.2020 09:25
Tämä+arpa+ei+voita.+Kingjayms+kiittää+kannatuksesta.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
06.07.2020 12:45
Legendaarista!!
Löytyisiköhän+mistään+linkkiä+Petterin+ja+MAAJOHTAJAn+"radiokeskusteluun"?
06.07.2020 12:25
Ok,+ostan+heti+koulutuspaketin!++Onko+teillä+suositella+minulle+sopivaa?
01.07.2020 15:07
Nämä+kaksiaivosoluiset+ovat+erikoista+väkeä.++He+ovat+hit-and-run+kategoriaa,+he+heittävät+ilmaan+kommentin+-+jota+kukaan+täysjärkinen+ei+voi+käsittää+-+ja+häipyvät+sen+jälkeen.++Dialogi+heidän+kanssaan+on+mahdoton,+jo+lähtökohtaisesti.++Kaksiaivosoluinen+ei+kykene+sellaiseen.++Eihän+simpanssikaan+osaa+jatkaa+"dialogia"+saatuaan+hoitajaltaan+banaanin.
Tämä+on+mielenkiintoinen:
>Yritykset+kaatuu+toinen+toisen+perään+kovan+vastustelun+jälkeen+vai+onko+käynyt+niin+että+yrittäminen+kaataa+yritykset+ei+ole+saanut+oikien+tuulta+purjeisiin.+
Mahdotonta+ymmärtää+mitä+kaksiaivosoluinen+tällä+hakee.++Mutta+ehkä+hän+uskoo+että+täällä+(TÄÄLÄ)+kirjoitetut+tekstit+voisivat+jotenkin+vaikuttaa+yritysten+kaatumisiin?!?!?++
Edelleen+hän+jatkaa:
>Onecoin+ei+näköjään+ole+kaatunut.+Kannattiko+täällä+meuhkaaminen?+
Onecoinin+tilanne+on+tunnettu.++Mutta+siitä+huolimatta+hän+kysyy+MEILTÄ+kannattiko+täällä+(TÄÄLÄ)+"meuhkaaminen".
Vastaukseni+on+KYLLÄ,+sillä+olemme+saaneet+hyvää+huumoria+juuri+tällaisten+kaksiaivosoluisten+kustannuksella.++Harmi+vaan+että+nämä+ovat+kaikki+aina+häipyneet+takavasemmalle,+kuten+tämäkin+yrittäjä.
Mutta+SUURET+kiitokset+tälle+kaksiaivosoluiselle!!++Tuotitte+jälleen+meille+HUUMORIA!++Sitä+te+teette+aina+kun+esiinnytte,+TAVALLA+TAI+TOISELLA!
MUAHHAHAHAMUAHAHAHANMUHHHAUHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
30.06.2020 12:29
Niinpä+niin+ja+joopa+joo.++Anonyymi+päättää+siis+hyökätä+vähäistä+avotampiota+vastaan+joka+ei+itse+edes+pysty+päättämään+menemisistään+ja+tulemisistaan,+koska+kaikki+sellainen+on+ihanien+hoitsutätien+mielipiteestä+kiinni+(maksuton+mainos+Niuvanniemen+olosuhteista:+jos+olet+kiltti,+saat+"karkkia"+ja+jos+olet+oikein+kiltti+saat+ehkä+"namuakin",+mutta+tämä+vaatii+jo"+erityiskiltteyttä").
Vähäinen+avotampio+on+asettanut+vähäiset+voimavaransa+estääkseen+mahdollisimman+monta+muuta+joutua+kusetettaviksi.++Tätäkö+anonyymi+siis+moittii?++Näinkö+on?
Onko+anonyymi+kenties+sitä+mieltä+että+hänen+itse+mainitsemansa+onecoin+on+menestystarina?++Ja+hänen+argumenttinsa+kuuluu:+"se+ei+ole+vielä+kaatunut"?!?++Näinkö+on?++Todellakin?
Maininta+zinzinosta+ohitetaan.++Anonyymi+kun+olet+(ehkä?)+vapaa+kulkemaan+niin+kysypä+kadunkulkijoilta+kuinka+moni+heistä+on+koskaan+kuullut+sanan+"zinzino"+tai+"onecoin".++Näin+saat+ehkä+vähän+kosketusta+todellisuuteen.++Sellaiseen+jota+moni+muu+voi+vain+kuvitella+...
MUAHAHAMUAHAHAHM+UHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
29.06.2020 13:38
Hyvä+kommentti.++Todella+hyvä!++Siis+tämä+"saako+yksinkertaista+jymäyttää".
Vuosien+varrella+olen+-+monen+muun+suuremmallakin+avustuksella+-+yrittänyt+retoriikan+keinoin+valaista+näitä+kaksiaivosoluisia,+siis+näitä+joita+on+populaatiosta+Kari+Wahlroosin+mukaan+5%.++Mutta+aina+olen+törmännyt+seinään.++Aluksi+kuvittelin+että+tämä+johtuu+minun+puutteellisesta+tavastani+kertoa+asioita.++Mutta+tulosta+ei+tule+vaikka+miten+yritän+muuttaa+retoriikkaa.
Alan+taipua+tappiomielialaan.++Ei+näitä+kaksiaivosoluisia+saa+korjattua+oikealle+tielle+JÄRJEN+sanoin.++Se+on+mahdotonta.++He+säännönmukaisesti+valitsevat+oman+tappioon+vievän+tiensä+eikä+heidän+ymmärrystään+muukan+MIKÄÄN+argumentti.
Kyllä,+POIJJAAT!!++Olen+vaipunut+tappiomielialaan.++Onekonnaa+ei+koskaan+voi+JÄRJELLÄ+luotsata+selvemmille+vesille.
MUAHAMUAHAHAMUAHHAHAHAHAAAAA
21.06.2020 14:19
Se+on+KYRPOVALUUTTA
18.06.2020 09:15
Vielä+lisää++nyt+kun+näin+MAAJOHTAJAN+kommentin+toisaalla.++Hän+sanoo+että+"Konsta+tekee+yhteistyötä+USA:n+viranomaisten+kanssa".++Kyllä,+tämä+pitää+paikkansa.++Kannattaa+laulaa+kaikki+tietämänsä+jotta+pääsisi+joskus+vapaaksi+vankilasta.
Kumma+kun+MAAJOHTAJA+ei+kommentissaan+todennut+Konstasta+muuta+kuin+tuon+ylläolevan.++Hänen+pitäisi+tietää+minkä+takia+Konsta+on+pidätetty+ja+hänen+pitäisi+tietää+mistä+häntä+epäillään+ja+syytetään.++Ja+hänen+pitäisi+tietää+mitä+Konsta+on+julkisuudessa+sanonut+onecoinista+ja+sisarestaan+yms.++Kummallista+tosiaan.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
12.06.2020 16:03
Jaa,+kyllä+USA:ssa+tilanne+on+toinen.+++Onecoin+on+todettu+kusetukseksi+ja+Rujan+veli+Konstantin+on+laulanut+kuin+laululintu+päästäkseen+joskus+elävänä+vankilasta.++Ilman+sitä+tuomio+olisi+ollut+>+100+vuotta.++Konsta+on+itse+sanonut+että+onecoin+on+huijaus.
Että+tässä+lisää+faktaa+onecoinista!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
12.06.2020 15:57
Vielä+tuohon+koinistin+kirjoitukseen+jossa+uskovainen+epätoivoisesti+puolustaa+onecoinin+ja+dealshitter-kirpputorin+voittokulkua+...
Onkohan+koinisti+koskaan+tullut+ajatelleeksi+mitä+järkeä+kenenkään+on+myydä+tavaraa+onecoineilla+ilmoitetulla+kurssilla+>40€.++Nimittäin+kun+samaan+aikaan+koineja+saa+alle+euron+kappalehintaan++ostamalla+koulutuspaketteja.++
Eihän+tämä+koinisti+koskaan+tule+tänne+takaisin+vastaamaan+tällaisiin+kiusallisiin+kysymyksiin.++Mutta+olisi+kiinnostavaa+tietää+miten+koinistin+ajatusmaailmassa+tämä+ristiriita+ratkaistaan?!?++Mutta+joo,+juuri+sen+takiahan+hän+onkin+KOINISTI!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
09.06.2020 12:07
Pakko+vielä+puuttua+coinistin+sanontaan,+josko+se+antaisi+valoa+tähän+outoon+mielenmaailmaan.
Hän+kirjoittaa:
"Voisi+myös+kysyä,+että+missä+kirpparilla+on+myynnissä+esim.+kauneudenhoitopalveluja,+pitsaa/ruokaa,+hierontaa,+turvesaunaa/tuotteita+mm.+"
Puutun+tähän+siksi,+että+on+aiemmin+yhdistetty+termi+"KIRPPUTORI"+tähän+mainioon+alustaan+"DEALSHAKER".++No,+kaksiaivosoluisen+logiikka+tietenkin+puuttuu+siihen+mitä+hän+elämässään+tietää,+ja+tämä+kertoo+että+"missään+KIRPPUTORILLA+ei+saa+tuppilautaa+tai+mutakylpyjä."++Siksi+DEALSHAKER+ei+voi+mitenkään+olla+KIRPPUTORI.
Tämä+heikkolahjainen+ei+mitenkään+voi+ymmärtää+niitä+termejä+joilla+me+täällä+(TÄÄLÄ)+keskustelemme.++Ja+sama+koskee+kaikkia+onecoinisteja:+kukaan+järkevä+ihminen+ei+koskaan+...+jne.jne.jne.+(ja+huomatkaa,+koinisti+EI+ymmärrä+mitä+kirjoittamatta+jättämäni+sanat+voisivat+olla)
Onneksi+kaksiaivosoluisia+on+vain+5%+populaatiosta,+muutenhan+he+voisivat+vaikka+vaikuttaa+vaaleihin+ikävällä+tavalla?!??!
MUAUUHAHAUHAMUHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
07.06.2020 13:38
Vai+että+"fiksut+pärjää"?!?++
Ei,+se+ei+voi+mitenkään+pitää+paikkaansa,+koska+minä+olen+täällä+(TÄÄLÄ)+suljetulla.
Niin+tai+sitten,+jos+se+onkin+täysin+toisinpäin+.....
MUAHAHAMUAHAHAHMUAHAHAHAA+
Poijjaat!!++Taasen!
07.06.2020 13:30
Onecoinisti+taas+seurassamme!!++Hienoa!!++Tervetuloa,+teitä+ja+teidän+kommenttejanne+on+kaivattu+tähän+vihaajien+yhteisöön!!!!!!
Mutta+asiaan.
>Sinulla+on+selkeästi+ylivoimaista+hyväksyä,+että+sadoista+yrityksistä+ja+kosahdus/+piuhat+irti+jutuista+huolimatta+OneCoin,+OneLife+ja+global+dealshaker+parantavat+hitaasti+mutta+vääjäämättömästi+kohti+parempaa+huomista
Kosahdus+ja+piuhat-irti+kommentit+ja+jutut:++niissä+tilanteissa+on+todellakin+ollut+perusteltua+odottaa+että+tämä+oli+nyt+tässä.+
Onelife+ja+dealshaker+eivät+paranna+vauhtiaan.++Suomesssa+ei+ole+varmaan+koskaan+ollut+yli+kymmentä+dealshaker+kauppiasta+samanaikaisesti.++Eikä+tule+olemaankaan.++Ja+sama+pätee+muihin+maihin.++
Arvaan+koinistin+seuraavan+kysymyksen:+"mistä+muka+tiedät+että+muilla+mailla+olisi+yhtä+vähän+tarjouksia+kuin+Suomessa".++Vastaan+valmiiksi:+"miksi+ihmeessä+muut+maat+olisivat+erilaisia+Suomeen+verrattuna"?!?
Suurin+osa+dealshakerin+"tarjouksista"+on+feikkidiilejä+ja+toistensa+kopioita+jotta+se+näyttäisi+oikealta+kauppapaikalta.++Suurin+osa+tarjouksista+mainostaa+samoja+kiinalaisia+teepottuja.
Jos+katselet+vakavasti+otettavia+tarjouksia,+huomaat+että+niistä+pyydettävä+euromäärä+on+sama+tai+enemmänkin+kuin+jos+saman+tuotteen+ostaisi+vapailta+markkinoilta.++Onecoinit+ovat+siinä+vain+arvoton+lisäke.
Lisäksi+dealshakerin+käyttöliittymä+on+ala-arvoinen.++Kukaan+ei+vakavissaan+tuo+sinne+myytäväksi+tarjottavaa.++Paljon+suuremman+yleisön+myyjä+saa+kun+mainostaa+esim.+paikallisessa+lehdessä+tms.
Dealshaker/onelife+ei+kasva+mihinkään.++Se+kutistuu+ja+lähiaikoina+kuolee+tarpeettomana+pois.++Kun+ei+ole+asiakkaita,+ei+ole+kauppiaitakaan
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
06.06.2020 14:07
Niinhän+se+sai+MAAJOHTAJAkin+ilmeisesti+houkuteltua+muutamia+uskovaisia+osallistumaan+suureen+arvontaan+2000€+arvoisella+paketilla,+johon+sisältyy+400+arpaa.
Näinköhän+MAAJOHTAJAkin+kusetti+uskovaisia?++Ei+kai+MAAJOHTAJAkaan+niin+typerä+ole+että+tilitti+uskovaisten+rahat+eteenpäin?!?
05.06.2020 10:18
Kyllä,+käytettävyys+ratkaisee!++MUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Nykypäivään:+nyt+ne+keräävät+jokaiselta+jäseneltä+PUHELINNUMERON,+joka+toimii+id:nä+kaikkiin+tietoihin!!++Hienoa!+Oli+siis+turhaa+lähettää+passinkopio+tai+sotu+ja+hetu+ja+vaikka+mitä!!++Jos+pääsisin+vapaalle+niin+ostaisin+R-kioskilta+prepaidin+ja+pääsisin+liittymään+mukaan+tähän+tulevaisuuden+maksuvaluuttaan!!
Poijjaat!!++Taasen!
29.05.2020 15:37
Tämä+on+loistava!
Tommihan+sanoi+julkisesti+että+hän+on+kahden+vuoden+kuluttua+joko+sankari+tai+narri.
MUTTA+KUTEN+KAIKKI+TIEDÄMME,+KARAVAANI+KULKEE+JA+KAMELIT+HAUKKUU
joten+kyllä+se+tommi+sankari+tietenkin+on
MUAHAHAMUAHAHAMUIAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
PS.+Harmi+ettei+mistään+kuulu+mitään+tommin+normielämästä?!?!?++Mahtaako+enää+käydä+avantouintisaunassakaan+Tampereella??++Olisi+mielenkiintoista+mitä+kuuluu+"tommin"+elämään,+millä+tämä+ihmispolo+elättää+itsensä!+Käykö+kenties+leipäjonoissa+arkisin?
27.05.2020 15:29
USKON+pitää+säilyä!
Ketään+ei+ole+HUIJATTU+(huiattu?+täälä?)
Karibian+voodoomiehen+koulutuksia+SUUREEN+ARVONTAAN+liittyen+on+myyty+yllättävän+vähän.++Nyt+pitäisi+MAAJOHTAJAn+tulla+esiin+ja+valaa+uskoa!
Sen+sijaan+MAAJOHTAJA+esittää+vitsipalstallaan+naamaryhmässä+koosteen+sveitsiläisestä+WIR+valuutasta,+joka+sekään+ei+ole+pörssissä+(webbilinkki+saattaa+hajota,+ottakaa+copypaste)
https://murobbs.muropaketti.com/threads/onecoin-uusi-pyramidihuijaus-krp-rikosta-voidaan-arvioida-luotettavasti-vasta-myoehemmin.1197240/page-859
Tässä+wikipediaa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/WIR-pankki
MUAHAHAMUAHAHAHHAHAAAA
Ikävää+on+että+MAAJOHTAJA+ei+vaivaudu+kertomaan+mitä+YHTEISTÄ+on+sveitsiläisellä+rinnakkaisvaluutalla+ja+ONECOIN+KUSETUKSELLA,+mikä+ei+liity+yhtään+mihinkään+...+kun+ei+ole+valuutta+ollenkaan+eikä+sillä+ole+arvoakaan!
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
27.05.2020 15:16
Erään+nimeltämainitsemattoman+valtion+presidentti+-+jolla+on+kokemusta+myös+valtion+varain+hallinnasta+-+totesi+juuri+muutama+päivä+sitten+että+"rahan+määrä+lisääntyy+siten++että+keskuspankit+voivat+luoda+lisää+omaa+valuuttaansa+ja+näin+velkamäärä+kasvaa".
MUAHAHAHAMAUIHAHAHAAAAA++poijjaat!!++Tämä+kokenut+näkemys+ei+taida+koskea+lainkaan+onecoinia.++Tätä+tulevaisuuden+maksuvaluuttaa+jota+johtaa+...+niin+siis+kuka+...+joku+vitun+"yhtiö"+...+tai+tämä+Karibian+voodoomies+kingjayms+...
MUAHAHAMUAHHHAHAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
PS.+viidenpisteen+kysymys:+mikä+on+tämä+valtio+jota+tässä+kysytään,+ensimmäinen+kirjain+on+'S'+ja+viimeinen+kirjain+on+....+mikä+se+voisi+olla+?"!?!?!?!?!?!?!
26.05.2020 15:24
Kuten+toisaalla+siis+todettiin,+nämä+kaikki+kirjoitukset+ovat+minun+kirjoittamiani:+minä+keskustelen+itseni+kanssa+anonyyminä.++Näin+on+osoitettu.++
Myönnän+tämän+kaiken,+ja+jatkan+tässäkin+keskustelua+itseni+kanssa,+nähkääs+sekin+anonyymi+joka+minua+tästä+syytti,+OLIN+MINÄ+ITSE,+MUAHAHAHAA
Mutta+otetaan+käyttöön+raskaan+sarjan+keinot!++Jotta+selvittäisimme+identiteettimme,+meidän+pitää+ymmärtää+antiikin+filosofeja+kun+he+lausuivat+"ajattelen,+siis+olen".
Mutta+näin+onecoin+maailmassa+-+tulevaisuuden+maksuvaluutta+-+meidän+pitää+muuttaa+tuo+legendaarinen+lausunto+muotoon+"onecoin+vei+rahani,+siis+olen"
MUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
26.05.2020 14:25
22 / 160