Olen miettinyt öisin mahdollisuutta "astuinko miinaan?" Dealseekerin oivat tarjouksen houkuttelevat mutta sisimmässäni on pelko,, "laskeeko Onecoinin kurssi" ennekuin pörssi avautuu. Olenko uskossani heikko vai ainoastaan vainoharhainen? Onko huolestumiseni tarpeeton, vailla pohjaa?
Auttakaa One siskot ja veljet. Epäusko kalvaa mieltäni.
terv, nimimerkki "huoli huomisesta"
Kaveri suositteli
5
57
Vastaukset
Et ole uskossasi heikko etkä vainoharhainen.
Onecoinin kurssi ei voi koskaan laskea, yhtiö takaa tämän!
Pörssi aukeaa sitten kun dealshakerissa käydään riittävästi kauppaa mikä vahvistaa kolikon arvoa.
Sinunkin on nyt syytä tutkia mitä kaikkea omaisuuttasi voisit myydä onecoineilla dealshakerissa, koska kaikki siellä käytävä kauppa vahvistaa kolikon arvoa ja tuo pörssin aukeamisen lähemmäs!
Pitää olla vahva uskossa!- Anonyymi
Kiitos Veli Oneherrassa.
t. huoli huomisesta
- Anonyymi
Ainut valuutta jonka arvo säilyy!!
- Anonyymi
Kyllä, jos valuutan arvo on nolla niin ei se siitä ainakaan voi laskea.
- Anonyymi
Älä huoli, kyllä p.rs. aukeaa ihan pian, ellei ole jo auennut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651753- 1451256
- 78893
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35836Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39805- 101795
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44791Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67686- 50678
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4654