Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloitetaanpas+nyt+alusta.++Voisitko+kertoa+miten+SÄHKÖ+liittyy+internettiin?++Minun+mielestäni+se+ei+liity+internettiin+mitenkään?
Ja+kysymys+kaksi:+miten+radioamatöörit+liittyvät+internettiin?++Onko+maailmassa+ensimmäistäkään+IP+osoitetta+jonka+takana+on+radioamatöörien+ylläpitämä+laite,+joka+siis+toteuttaa+IP+protokollan+mutta+käyttäen+radioamatöörien+laitteita?
Vastaan:+ei+ole+koska+se+on+teknisesti+mahdotonta.++Voitko+osoittaa+väitteeni+vääräksi?
29.01.2020 14:31
MUAHAHAMUAHAHAAAAA
Aloittaja+ei+KOSKAAN+ole+menossa+mukana!!++MAUAHAHAMUAHAHAHAAAA
"Digitaaliset+lähetelajit"+...++MUAHAHAMUAHAHAHHAAAAA
"Serverit+pystyyn"++...+MUAHAHAMUHAHAHAHAAAAA
"Internetin+palvelut"+...+MUAHAHAMUHAHAHAHAAAAA
"Google+ja+Facebook+ovat+internet"+...+MUAHAHAMUHAHAHAHAHAHAA
(huom.+viimeiseen+röhönauruun+tallennettu+"lataus",+houkuttelen+siihen+VIHAISTA+kommenttia,+MUAHAHAMUAHAHAHAA)
29.01.2020 14:26
Nämä+koinistit+ovat+lapsen+aivoilla+varustettuja+aikuisia.
Kuten+Rujakin+on+todennut:+"These+people+are+idiots"
Lapsella+on+se+etu+että+hän+kuuntelee+vilpittömällä+mielellä+ja+yrittää+ymmärtää+aikuista.
Koinistilla+sen+sijaan+on+ennakkoluuloja,+hän+kuuntelee+vain+sitä+mikä+häntä+miellyttää.
On+aivan+turha+yrittää+puhua+koinistille+järkeä.++Se+ei+johda+mihinkään.
Pitäisikö+säätää+laki,+että+on+oikein+kusettaa+koinistia?++Ihan+analogiana+sille+että+syyntakeetonta+ei+pidä+tuomita!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
25.01.2020 14:08
Kannattaa+lukea+tämä+ennenkuin+aloittaa+rahapelit:
https://www.lansivayla.fi/artikkeli...i-lahes-20-000-dollariin-sitten-tuli-romahdus
Virtuaalivaluutat+eivät+ole+sijoitustuotteita.++Ne+ovat+rahapelejä.
24.01.2020 14:40
Ei+vaan,+eihän+se+taikuutta+ole.
Tässä+tarkastellaan+vain+yhden+meklarin+-+coinmotionin+-+määrittämiä+kursseja.++Jokainen+toimija+määrittää+omansa.++Mutta+jos+kaupankäynti+yleisesti+hiipuu,+meklari+laskee+kursseja+saadakseen+liikevaihtoa.++Ja+tietenkin+hän+laskee+samalla+kertaa+kaikkien+hallinnoimiensa+kryptovaluuttojen+kursseja.
Ja+kun+kaupankäynti+kuumenee+meklari+voi+hilata+kursseja+ylöspäin+ja+saa+näin+enemmän+katetta.
Kurssien+määrittelyssä+on+tietenkin+tarkkailtava+kilpailijoiden+kursseja+ettei+käy+niin+että+omat+asiakkaat+siirtyvät+kilpailijan+talliin.
Koinikaupassa+ainoa+varma+voittaja+on+meklari.++Pitkällä+tähtäimellä+SIOITTAJA+häviää+aina.++Tämä+olisi+nollasummapeliä+ilman+meklaria,+voiton+todennäköisyys+pitkällä+tähtäimellä+50%.+++Aivan+kuten+kolikonheitossa+kunhan+sovitaan+ettei+kolikko+voi+koskaan+päätyä+kantilleen.++Mutta+meklarin+mukanaolo+kääntää+todennäköisyyden+<50%.
Kannattaa+mieluummin+pelata+Veikkauksen+pelejä+kuin+leikkiä+kryptovaluuttojen+kanssa,+paitsi+ellet+todella+ymmärrä+mistä+on+kysymys.
21.01.2020 09:41
Et+ole+uskossasi+heikko+etkä+vainoharhainen.+++
Onecoinin+kurssi+ei+voi+koskaan+laskea,+yhtiö+takaa+tämän!++
Pörssi+aukeaa+sitten+kun+dealshakerissa+käydään+riittävästi+kauppaa+mikä+vahvistaa+kolikon+arvoa.++
Sinunkin+on+nyt+syytä+tutkia+mitä+kaikkea+omaisuuttasi+voisit+myydä+onecoineilla+dealshakerissa,+koska+kaikki+siellä+käytävä+kauppa+vahvistaa+kolikon+arvoa+ja+tuo+pörssin+aukeamisen+lähemmäs!+
Pitää+olla+vahva+uskossa!
20.01.2020 09:43
Tämä+on+TAIKUUTTA!++Mehän+tiedämme+että+kryptovaluuttojen+arvo+ei+perustu+mihinkään+muuhun+kuin+SPEKULOINTIIN,+koskapa+kryptovaluutoilla+ei+voi+tehdä+mitään+eikä+niiden+olemassaololla+ole+mitään+tarkoitusta.++Siten+ei+ole+muuta+vastausvaihtoehtoa+kuin+että+kyseessä+on+TAIKUUS!
Tämä+ei+voi+mitenkään+liittyä+seuraaviin+pseudofaktoihin:
-kryptovaluutta-alustat+säätelevät+itse+kursseja+tehostaakseen+liikevaihtoa,+ja+kilpailijoiden+toimintaa+seurataan+tarkasti
-jos+jokin+kryptovaluutta+vahvistuu+tai+heikentyy,+syntyy+sopuli-ilmiö+muidenkin+osalta
Ei,+kyseessä+on+ehdottomasti+TAIKUUS!
20.01.2020 09:31
MAAJOHTAJA+on+sanonut+että+Bulgariassa+on+todistettu+että+onecoinilla+on+oikea+lohkoketju+(blockchange).++Se+todistaa+että+kyseessä+on+rehellinen+yritys.++Se+myy+koulutusta.++Älkää+vikiskö+vaan+SIOITTAKAA+onecoiniin.++Minä+en+pysty+SIOITTAMAAN+kun+olen+täällä+Niuvanniemessä+suljetulla
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
17.01.2020 18:38
>Olen+nähnyt+monia+virtuaalivaluuttoja,+jotka+ovat+nousseet+ja+laskeneet+aivan+eri+tahtiin+kuin+muut
Minä+taas+olen+nähnyt+monia+sopulilaumoja+jotka+ovat+poikenneet+valtavirrasta,+yhtyäkseen+samaan+virtaan+sitten+jälkeenpäin,+ja+erotakseen+siitä+uudelleen.++Nekin+ovat+siis+"nousseet+ja+laskeneet"+aivan+eri+tahtiin+kuin+muut.
Oliko+tähän+kenelläkään+lisättävää?
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
PS.+anonyymi:+pysy+KAUKANA+virtuaalivaluutoista!
17.01.2020 18:36
Virtuaalivaluuttojen+arvo+perustuu+ainoastaan+spekulointiin.++Kuten+sopulit,+virta+vie+sattumanvaraisesti+minne+tahansa,+vaikka+jyrkänteeltä+alas.++Kysyntäpiikit+ja+romahdukset+ovat+täysin+sattumanvaraisia.
Älkää+puhuko+pörssikursseista+samassa+yhteydessä+KYRPOVALUUTTOJEN+kanssa.++Pörssiyhtiön+osakkeen+takana+on+yritys+joka+tuottaa+jotain,+myy,+tekee+lisäarvoa,+investoi,+jne.++Joskus+laiva+ajaa+kiville+mutta+sekään+ei+perustu+SATTUMAAN.
Joku+sanoi+jossain+tähän+tyyliin:+"jos+et+syvällisesti+ymmärrä+kryptovaluuttojen+taustoja,+pysy+kaukana+niistä".++Tampiosetä+siksi+suosittelee+ennemmin+Veikkaus+OY:n+pelejä+kuin+sekaantumista+KYRPOVALUUTTOIHIN!
Poijjaat!!++Taasen!
17.01.2020 18:32
Voiko+maksaa+ONECOINEILLA?
14.01.2020 18:03
Hyvä+MILJUNÄÄRIT!
Laittakaa+vaan+kaikki+peliin!++Kannattaa!
14.01.2020 18:02
Joojoo.++Ja+sitten+minusta+tuli+MILJUNÄÄRI!
Varo+vaan,+huomenna+häviät+saman+summan+kuin+tänään+tienasit.
Nämä+meklarifirmat+ovat+varsin+ovelia+manipuloimaan+kursseja.++Sitten+huomaat+kertaheitolla+hävinneesi+kaiken,+ja+rahat+meni+meklarin+taskuun
14.01.2020 18:01
Dealshitterissä+ei+tarjonta+päätä+huimaa.++Suomessa+on+tarjolla
-villasukkia
-t-paitoja
-seinäkalenteri
-runokirja
Siitäpä+vaan+kaupoille!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAA
Poijjaat!!++Taasen!
13.01.2020 11:59
Onecoinilla+ja+leikkirahalla+ei+ole+mitään+eroa.++Kummallakaan+ei+tee+mitään.++Siksi+niitä+ei+kukaan+halua+ottaa+vastaan.
Pörssiä+ei+ole+eikä+tule+koska+kukaan+ei+halua+ostaa+leikkirahaa.+Myyjiä+kyllä+olisi.
Dealshakerissa+ei+oikeasti+käydä+kauppaa,+sillä+kukaan++-+edes+koinisti+-+ei+ole+niin+typerä+että+luovuttaisi+hyödykkeitä+vastikkeettomasti.++Ostajia+kyllä+olisi,+mutta+ei+myyjiä+-+oikeita+sellaisia.
Joku+kyseli+remonttimiestä+kattoremontiin+ja+olisi+maksanut+onecoineilla.++Kas+kun+ketään+ei+ilmaantunut.++Paitsi+tietenkin+jos+mukana+annettaisiin+oikeata+rahaa+remonttihintaa+vastaava+määrä.
Onko+anonyymi+muuten+itse+koskaan+ostanut+onecoineilla+mitään?++AIVAN!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
13.01.2020 09:47
Kyllä,+näin+ehdottomasti+on!
Me+kaikki+tiedämme+että+menneet+tapahtumat/historia+on+ja+ovat+tae+tuleville+tapahtumille!
Tupperware+myy+menestyksekkäästi+tuotteitaan.++Tämä+todistaa+sen+että+kaikki+verkostomarkkinointi+on+menstyksekästä+ja+ne+kaikki+myyvät+menestyksekkäästi+tuotteitaan!
Suomi+lähtee+nousuun+kun+kaikki+keskitymme+vain+verkostomarkkinointiin,+joka+on+kaikkialla+MENESTYS!++Minä+en+AIJO+(aio)+ketään+ärsyttää+vakaumuksellani,+mutta+olen+TODELLAKIN+sitä+mieltä+että+koska+Tupperware+menestyy,+niin+KAIKKI+muukin+verkostomarkkinointi+MENESTYY!+++TÄÄLÄ!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
09.01.2020 16:22
Tämä+on+tyypillinen+koinistin+oneliner.++Kukaan+ei+voi+ymmärtää+mitä+hän+tällä+kysymyksellä+tarkoittaa+saati+miten+edellisestä+kirjoituksesta+saadaan+johtopäätökseksi+kysymys+"oletko+sinä+holhouksessa".
Tutkimattomat+ovat+koinistin+mielen+"syöveri".++Lainausmerkit+siksi,+että+tämä+"syöveri"+on+äärimmäisen+matala.
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
08.01.2020 12:47
Leikkirahapelleily+jatkuu+pitkään.++Sille+käy+samoin+kuin+wincapitalle,+vasta+vuosien+jälkeen+se+hiipuu+ja+sittenkin+jää+näitä+marielehtimäkiä+jotka+väittävät+että+kapitalistit+sulkivat+onecoinin+koska+uhka.
Marie+Lehtimäki+on+kuulemma+nainen+joka+vastasi+Lahden+Onecoin+keskuksesta.++Kuulemma+aika+hiljainen+tyyppi+nykyään.++Onkohan+hän+eläkkeellä,+siis+sairaseläkkeellä+ongelmiensa+tähden?+Tai+siis,+eihän+hän+itse+mitään+ongelmaa+näe.++Yhteiskunta+kustantaa+hänen+elatuksensa+ja+Marie+on+tyytyväinen.++Moni+muu+ei+ole.
Lähitulevaisuudessa+toivoisin+että+onelife.eu+domain+ajetaan+alas.++Olen+toiveikas+koska+nämä+nykyiset+johtajat+tuntuvat+olevan+täysin+kädettömiä.++Eiväthän+he+saaneet+edes+pelastettua+niiden+palvelimien+domaineja+joilla+hoidettiin+sähköpostit.++Luulen+että+heillä+ei+ole+mitään+pääsyä+palvelinten+kontrolliin,+joten+mitään+muutoksia+nykyiseen+softaan+ei+tule,+koskaan.
Uusia+jäseniä+ei+tule,+joten+ainoa+keino+on+rahastaa+dealshakerin+kautta.++Näinhän+rosvomme+ovat+tehneetkin.++MAAJOHTAJA+on+päivässä+kääntänyt+takkinsa+eikä+enä+edes+halua+pörssiä+vaan+kehoittaa+kaikkia+myymaan+ja+ostamaan+dealshakerissa.
MAAJOHTAJAn+motiivit+jäävät+arvoitukseksi.++Onkohan+hän+eläkeläinen,+siis+sairaseläkkeellä+kun+on+todettu+työkyvyttömäksi,+eihän+häne+ole+pystynyt+itselleen+mitään+ammattia+hankkimaan?++No,+ketä+se+sitten+kiinnostaa.++Rikollinen+joka+tapauksessa.
Dealshakerin+ongelma+on+ja+pysyy.+Se+on+käänteinen+pörssiin+nähden.++Dealshakerissa+olisi+ostajia+mutta+kukaan+ei+halua+myydä+mitään+leikkirahalla.
Poijjaat!!++Taasen!
MUAHAHAMUAHAHHAMUAHHAHAHAAAA
05.01.2020 15:33
Niin,+tarkoitatko+että+jos+kusettaa+vain+yhtä+tai+kahta,+tai+ehkä+pariakymmentäkin+niin+se+on+ok+mutta+kun+vuoriset+ja+kumppanit+ovat+kusettaneet+enemmän+niin+se+ei+ole+ok?
Minun+oikeustajuni+mukaan+kusettaminen+on+rikos,+oli+kohteena+1+tai+enemmän.
Pasi+on+POHJANMAAN+KONNA!++Pasi+kantaa+aikanaan+vastuunsa+ja+vastaa+teoistaan+OIKEUDESSA.++On+vain+ajan+kysymys+kun+hänen+henkilöllisyytensä+tiedetään+ja+rikosilmoitusten+tekijät+ovat+silloin+valmiina!
Pasi,+rauhallisia+yöunia!
Poijjaat!!++Taasen!
03.01.2020 14:36
Koinisti+on+vahva+uskossaan.
Maailmassa+ei+ole+sellaista+argumenttia+-+faktaa+tai+valefaktaa+-+joka+saisi+uskovaisen+luopumaan+uskostaan.++Hän+näet+haluaa+kuulla+vain+sellaista+joka+vahvistaa+hänen+uskoaan.++Kaikelle+muulle+löytyy+selitys,+valemedia,+huijarisivustot,+vihaajat,+...
Minä+en+ole+vihaaja.++Kukaan+ei+ole+vihaaja.++Nämä+"vihaajat"+ovat+vain+koinistijohtajien+keksimä+valeharso+jonka+syyksi+voi+laittaa+kaikki+onecoinin+epäonnistumiset.++Tarkoitan+tällä+rikottuja+lupauksia.++Pörssin+piti+tulla+mutta+ei+nyt+tulekaan+koska+vihaajat,+tai+koska+keskuspankki,+tai+koska-mitä-vaan.
Täällä+ollaan+yritetty+vitseillä+ja+faktoilla+osoittaa+koinismi+kusetukseksi.++Jotkut+toivottavasti+ovat+sen+ymmärtäneet.++Paatuneimmat+eivät+koskaan.++Ja+nähkääs,+eihän+voi+säätää+lakia+joka+estäisi+ihmistä+tekemästä+tyhmyyksiä.
Mutta+yritetään+kuitenkin:+anonyymin+kannattaisi+lukea+avoimin+mielin+sivustoja+joissa+onecoinia+käsitellään+kriittisesti.++Eihän+tämä+koinistimme+siinä+mitään+häviäisi.++
Ja+hänen+kannattaisi+punnita+sieltä+löytyviä+tekstejä+tunnettuja+tosiasioita+vasten:
-Rujan+lähettämät+tekstiviestit+kertovat+suoraan+että+kusetushan+tämä+on
-Hänen+veljensä+on+myöntänyt+tämän+USA:n+oikeusistuimelle.+Asiakirjat+ovat+julkisia
-On+luvattu+pörssi,+mutta+sitä+ei+tule+koska+kurssi+laskisi.+Tämä+on+selvä+koska+kaikki+haluavat+myydä+kolikoita+mutta+kukaan+ei+halua+ostaa,+jolloin+myyjät+joutuvat+kilpailemaan+ostajista.
-Kehotus+käydä+kauppaa+dealshakerissa.+Siellä+on+myyjä-ostajasuhde+päinvastainen+kuin+kuvitellussa+pörssissä.++Ostajia+kyllä+löytyisi+mutta+kukaan+ei+halua+myydä.++Miksikähän?++Tätä+anonyymin+kannattaa+miettiä+syvällisesti!+++Tätä+kautta+hän+ymmärtää+ettei+kukaan+oikeasti+ota+riskiä+myydä+leikkirahalla+mitään
-Dealshaker+edelleen:+onecoinin+kurssi+on+hieman+alle+30+euroa.++Mutta+kaikki+myyjät+tietävät+että+ostajat+ovat+saaneet+kolikoita+huomattavasti+halvemmalla+koulutuspakettien+kautta.++Kukaan+järkevä+myyjä+ei+määrittelisi+hintaa+virallisen+kurssin+n.30€+mukaan+vaan+sen+kurssin+mukaan+mikä+on+suhteessa+siihen+paljonko+hän+on+itse+kolikoista+maksanut+
-Myymällä+ja+ostamalla+tavaroita+dealshakerissa+kolikon+arvo+muka+vahvistuu.++Näin+ei+mitenkään+voi+tapahtua.++Jos+siellä+oikeasti+käytäisiin+kauppaa,+myyjät+käyttäytyisivät+kuten+yllä+kirjoitin:+tämä+tarkoittaisi+kolikolle+raskasta+inflaatiota.++Kukaan+ei+myisi+30€+arvoista+tuotetta+yhdellä+kolikolla,+vaan+niin+monella+kolikolla+mitä+hän+on+koulutuspaketin+kautta+saanut+30+eurolla
Poijjaat!!++Taasen!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA
03.01.2020 13:58
28 / 160