Vapaa kuvaus

Aloituksia

150

Kommenttia

3194

  1. Aloitetaanpas+nyt+alusta.++Voisitko+kertoa+miten+SÄHKÖ+liittyy+internettiin?++Minun+mielestäni+se+ei+liity+internettiin+mitenkään?Ja+kysymys+kaksi:+miten+radioamatöörit+liittyvät+internettiin?++Onko+maailmassa+ensimmäistäkään+IP+osoitetta+jonka+takana+on+radioamatöörien+ylläpitämä+laite,+joka+siis+toteuttaa+IP+protokollan+mutta+käyttäen+radioamatöörien+laitteita?Vastaan:+ei+ole+koska+se+on+teknisesti+mahdotonta.++Voitko+osoittaa+väitteeni+vääräksi?
  2. Leikkirahapelleily+jatkuu+pitkään.++Sille+käy+samoin+kuin+wincapitalle,+vasta+vuosien+jälkeen+se+hiipuu+ja+sittenkin+jää+näitä+marielehtimäkiä+jotka+väittävät+että+kapitalistit+sulkivat+onecoinin+koska+uhka.Marie+Lehtimäki+on+kuulemma+nainen+joka+vastasi+Lahden+Onecoin+keskuksesta.++Kuulemma+aika+hiljainen+tyyppi+nykyään.++Onkohan+hän+eläkkeellä,+siis+sairaseläkkeellä+ongelmiensa+tähden?+Tai+siis,+eihän+hän+itse+mitään+ongelmaa+näe.++Yhteiskunta+kustantaa+hänen+elatuksensa+ja+Marie+on+tyytyväinen.++Moni+muu+ei+ole.Lähitulevaisuudessa+toivoisin+että+onelife.eu+domain+ajetaan+alas.++Olen+toiveikas+koska+nämä+nykyiset+johtajat+tuntuvat+olevan+täysin+kädettömiä.++Eiväthän+he+saaneet+edes+pelastettua+niiden+palvelimien+domaineja+joilla+hoidettiin+sähköpostit.++Luulen+että+heillä+ei+ole+mitään+pääsyä+palvelinten+kontrolliin,+joten+mitään+muutoksia+nykyiseen+softaan+ei+tule,+koskaan.Uusia+jäseniä+ei+tule,+joten+ainoa+keino+on+rahastaa+dealshakerin+kautta.++Näinhän+rosvomme+ovat+tehneetkin.++MAAJOHTAJA+on+päivässä+kääntänyt+takkinsa+eikä+enä+edes+halua+pörssiä+vaan+kehoittaa+kaikkia+myymaan+ja+ostamaan+dealshakerissa.MAAJOHTAJAn+motiivit+jäävät+arvoitukseksi.++Onkohan+hän+eläkeläinen,+siis+sairaseläkkeellä+kun+on+todettu+työkyvyttömäksi,+eihän+häne+ole+pystynyt+itselleen+mitään+ammattia+hankkimaan?++No,+ketä+se+sitten+kiinnostaa.++Rikollinen+joka+tapauksessa.Dealshakerin+ongelma+on+ja+pysyy.+Se+on+käänteinen+pörssiin+nähden.++Dealshakerissa+olisi+ostajia+mutta+kukaan+ei+halua+myydä+mitään+leikkirahalla.Poijjaat!!++Taasen!MUAHAHAMUAHAHHAMUAHHAHAHAAAA
  3. Koinisti+on+vahva+uskossaan.Maailmassa+ei+ole+sellaista+argumenttia+-+faktaa+tai+valefaktaa+-+joka+saisi+uskovaisen+luopumaan+uskostaan.++Hän+näet+haluaa+kuulla+vain+sellaista+joka+vahvistaa+hänen+uskoaan.++Kaikelle+muulle+löytyy+selitys,+valemedia,+huijarisivustot,+vihaajat,+...Minä+en+ole+vihaaja.++Kukaan+ei+ole+vihaaja.++Nämä+"vihaajat"+ovat+vain+koinistijohtajien+keksimä+valeharso+jonka+syyksi+voi+laittaa+kaikki+onecoinin+epäonnistumiset.++Tarkoitan+tällä+rikottuja+lupauksia.++Pörssin+piti+tulla+mutta+ei+nyt+tulekaan+koska+vihaajat,+tai+koska+keskuspankki,+tai+koska-mitä-vaan.Täällä+ollaan+yritetty+vitseillä+ja+faktoilla+osoittaa+koinismi+kusetukseksi.++Jotkut+toivottavasti+ovat+sen+ymmärtäneet.++Paatuneimmat+eivät+koskaan.++Ja+nähkääs,+eihän+voi+säätää+lakia+joka+estäisi+ihmistä+tekemästä+tyhmyyksiä.Mutta+yritetään+kuitenkin:+anonyymin+kannattaisi+lukea+avoimin+mielin+sivustoja+joissa+onecoinia+käsitellään+kriittisesti.++Eihän+tämä+koinistimme+siinä+mitään+häviäisi.++Ja+hänen+kannattaisi+punnita+sieltä+löytyviä+tekstejä+tunnettuja+tosiasioita+vasten:-Rujan+lähettämät+tekstiviestit+kertovat+suoraan+että+kusetushan+tämä+on-Hänen+veljensä+on+myöntänyt+tämän+USA:n+oikeusistuimelle.+Asiakirjat+ovat+julkisia-On+luvattu+pörssi,+mutta+sitä+ei+tule+koska+kurssi+laskisi.+Tämä+on+selvä+koska+kaikki+haluavat+myydä+kolikoita+mutta+kukaan+ei+halua+ostaa,+jolloin+myyjät+joutuvat+kilpailemaan+ostajista.-Kehotus+käydä+kauppaa+dealshakerissa.+Siellä+on+myyjä-ostajasuhde+päinvastainen+kuin+kuvitellussa+pörssissä.++Ostajia+kyllä+löytyisi+mutta+kukaan+ei+halua+myydä.++Miksikähän?++Tätä+anonyymin+kannattaa+miettiä+syvällisesti!+++Tätä+kautta+hän+ymmärtää+ettei+kukaan+oikeasti+ota+riskiä+myydä+leikkirahalla+mitään-Dealshaker+edelleen:+onecoinin+kurssi+on+hieman+alle+30+euroa.++Mutta+kaikki+myyjät+tietävät+että+ostajat+ovat+saaneet+kolikoita+huomattavasti+halvemmalla+koulutuspakettien+kautta.++Kukaan+järkevä+myyjä+ei+määrittelisi+hintaa+virallisen+kurssin+n.30€+mukaan+vaan+sen+kurssin+mukaan+mikä+on+suhteessa+siihen+paljonko+hän+on+itse+kolikoista+maksanut+-Myymällä+ja+ostamalla+tavaroita+dealshakerissa+kolikon+arvo+muka+vahvistuu.++Näin+ei+mitenkään+voi+tapahtua.++Jos+siellä+oikeasti+käytäisiin+kauppaa,+myyjät+käyttäytyisivät+kuten+yllä+kirjoitin:+tämä+tarkoittaisi+kolikolle+raskasta+inflaatiota.++Kukaan+ei+myisi+30€+arvoista+tuotetta+yhdellä+kolikolla,+vaan+niin+monella+kolikolla+mitä+hän+on+koulutuspaketin+kautta+saanut+30+eurollaPoijjaat!!++Taasen!MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA