Onko mahdollista että OneCoin vielä saa raksuttamaan "raha koneensa"

Anonyymi

Meitä on täällä iso sakki etelä pohjan maalla joka odottaa kuin kuuta nousemaa että One Coin alkaa jauhamaan tuottoja. Haluttaisi uskoa että One Coin tästä vielä nousee.

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se raksuttaa koko ajan MUtta ei koskaan teille pohojalaisille. Ruja ja muu koijariryhmä nauttii euroistanne joten yhtykää heidän iloon.
      Iloitaa koijareiden nerokkuudesta vaikkakin olette nyt PA.
      Useimmat teistä "koulutti" itseään lainarahalla,

      • Anonyymi

        Nyt tuli asiaa iloitkaa Ruja nauttii rahoista niin kun te ette vaan osaa


    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin uskon ett Ruja tulee takaisin ja palauttaa rahat. Varmana ei ole manit veskassa!

      • Anonyymi

        Häh hää mulla on koulutukset tallessa. Eivät ole häipynyt minnekkään. Voin myydä 5000 tai eniten tarjoavalle


      • Anonyymi

        Mitä maksaa jos tulet pitämään luennon ?
        Osaat varmaankin ulkoa koko materiaalin.


    • Anonyymi

      KÄYTETTÄVYYS RATKAISEE - EI KOKO!

      • Anonyymi

        Sanoo Salmari Myllykoski / Koria.


    • Anonyymi

      Sinähän odotatte. Ei riitä loppuelämä!

    • On, se on mahdollista!!

      https://youtu.be/jeduECwI0iI

      Katsokaa MAAJOHTAJAN syväluotaava ja luotettava analyyshi!! Kyllä, se tapahtuu ihan KOHTA! Ollaan aivan KALKKIVIIVOILLA!

      Ja KESKUSPANKKI on takana! Ei ole epäilystäkään nyt enää!

      Minä ainakin uskon henkilökohtaisesti tähän. Sääli ettei kukaan tule kauppaamaan minulle KOULUTUSPAKETTIA. Ostaisin heti!

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

      • Anonyymi

        "Minä ainakin uskon henkilökohtaisesti tähän. Sääli ettei kukaan tule kauppaamaan minulle KOULUTUSPAKETTIA. Ostaisin heti!"

        Meille on ohjeistettu, että ei kannata rekrytoida patologisille paskanjauhajille/heittereille, itkuiitoille, mulle kaikki heti tyypeille, persaukisille negatiivisille nettiriippuvaisille, joilla ei ole omaa elämää ja henkisesti sairaille.
        Ei myöskään henkilöille jotka aikovat rahoittaa koulutuksensa velaksi.

        Ehkäpä Avotampio kuulut johonkin noista mainitsemistani ryhmistä ja ehkäpä kuulut jokaiseen ryhmään? Onhan tässä viisi vuotta toimittu menestyksekkäästi, että aikaa olisi ollut ostaa koulutuspaketteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä ainakin uskon henkilökohtaisesti tähän. Sääli ettei kukaan tule kauppaamaan minulle KOULUTUSPAKETTIA. Ostaisin heti!"

        Meille on ohjeistettu, että ei kannata rekrytoida patologisille paskanjauhajille/heittereille, itkuiitoille, mulle kaikki heti tyypeille, persaukisille negatiivisille nettiriippuvaisille, joilla ei ole omaa elämää ja henkisesti sairaille.
        Ei myöskään henkilöille jotka aikovat rahoittaa koulutuksensa velaksi.

        Ehkäpä Avotampio kuulut johonkin noista mainitsemistani ryhmistä ja ehkäpä kuulut jokaiseen ryhmään? Onhan tässä viisi vuotta toimittu menestyksekkäästi, että aikaa olisi ollut ostaa koulutuspaketteja.

        Edellisell....Jos tämä ei ole provo, lääkkeet joudut vaihtamaan, ettei satu pahempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minä ainakin uskon henkilökohtaisesti tähän. Sääli ettei kukaan tule kauppaamaan minulle KOULUTUSPAKETTIA. Ostaisin heti!"

        Meille on ohjeistettu, että ei kannata rekrytoida patologisille paskanjauhajille/heittereille, itkuiitoille, mulle kaikki heti tyypeille, persaukisille negatiivisille nettiriippuvaisille, joilla ei ole omaa elämää ja henkisesti sairaille.
        Ei myöskään henkilöille jotka aikovat rahoittaa koulutuksensa velaksi.

        Ehkäpä Avotampio kuulut johonkin noista mainitsemistani ryhmistä ja ehkäpä kuulut jokaiseen ryhmään? Onhan tässä viisi vuotta toimittu menestyksekkäästi, että aikaa olisi ollut ostaa koulutuspaketteja.

        MUAHAHAMAUHAAAA. Minä kuulun niihin KAIKKIIN!!! MUAHAHAMUAHAHA

        Mutta joo, taas uusi todiste että onecoinistit ovat keskimääräistä huomattavasti heikkolahjaisempia
        -eivät ymmärrä sarkasmia (ei, tampiosetä ei AIKUISTEN oikeasti ottaisi onecoineja vastaan, paitsi jos maksetaan riittävästi niin sitten asia on toinen)
        -eivät ymmärrä paljon muutakaan
        -ei vaikka rautalangasta vääntäisi. He kun kiinnittävät huomionsa itse rautalankaan, ei siihen mitä sillä tehdään, MUAHAHAMUAHAHA

        > Ei myöskään henkilöille jotka aikovat rahoittaa koulutuksensa velaksi.

        Aika mielenkiintoinen kommentti, suoraan puskista. Mikähän oksennus tämä oli heikkolahjaiselta?!? Heikkolahjaisen mielestä on näkojään kyseenalaista ottaa velkaa ja/tai rahoittaa opintonsa sillä?!? No, heikkolahjaista on mahdoton ymmärtää. Tämäkin luonteva tapa rahoittaa koulutuksensa on heikkolahjaisen mielestä jotenkin väärää tms.

        Hei heikkolahjainen: oletko huomannut että lainojen korot ovat yleensäkin historiallisen alhaalla?!? Osaatko vetää siitä mitään johtopäätöksiä, heikkolahjainen?!?

        MUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä ainakin uskon henkilökohtaisesti tähän. Sääli ettei kukaan tule kauppaamaan minulle KOULUTUSPAKETTIA. Ostaisin heti!"

        Meille on ohjeistettu, että ei kannata rekrytoida patologisille paskanjauhajille/heittereille, itkuiitoille, mulle kaikki heti tyypeille, persaukisille negatiivisille nettiriippuvaisille, joilla ei ole omaa elämää ja henkisesti sairaille.
        Ei myöskään henkilöille jotka aikovat rahoittaa koulutuksensa velaksi.

        Ehkäpä Avotampio kuulut johonkin noista mainitsemistani ryhmistä ja ehkäpä kuulut jokaiseen ryhmään? Onhan tässä viisi vuotta toimittu menestyksekkäästi, että aikaa olisi ollut ostaa koulutuspaketteja.

        "Meille on ohjeistettu..." ...

        Ei oo todellista, pakko olla trolli. Ei kukaan voi olla noin pihalla, ei mitenkään. Ei ole mahdollista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä ainakin uskon henkilökohtaisesti tähän. Sääli ettei kukaan tule kauppaamaan minulle KOULUTUSPAKETTIA. Ostaisin heti!"

        Meille on ohjeistettu, että ei kannata rekrytoida patologisille paskanjauhajille/heittereille, itkuiitoille, mulle kaikki heti tyypeille, persaukisille negatiivisille nettiriippuvaisille, joilla ei ole omaa elämää ja henkisesti sairaille.
        Ei myöskään henkilöille jotka aikovat rahoittaa koulutuksensa velaksi.

        Ehkäpä Avotampio kuulut johonkin noista mainitsemistani ryhmistä ja ehkäpä kuulut jokaiseen ryhmään? Onhan tässä viisi vuotta toimittu menestyksekkäästi, että aikaa olisi ollut ostaa koulutuspaketteja.

        Patologinen paskanjauhaja taitaa kuitenkin olla KOINISTI ITSE!

        Muaahahaaaa!

        Viisi vuotta ollaan oltu "ihan kalkkiviivoilla"

        Ruuaaaahahahahahaaaaa!

        Kohta pörssiin, keskuspankki takaa!

        Aaaaaaa-----aaa-a-a-aaaaaaa-aaaaaaaa - - - - - kohta kuollaan nauruun! Ai keskuspankki takaa! RUUUAAAAHAHAHAAAA! MUUUUAAAHAHAAA!

        Löytyisiköhän jostain maailmasta niin rupinen ja kamala valtio, jonka kassa olisi niin huonossa hapessa, että muutamalla kymppitonnilla "takaisi" Coinin?

        KESKUSPANKKI TAKANA - NYT ON KAIKKI HYVIN TAAS!

        MUAAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA! EIKÖ LAPSELLISEMPAA JUONTA KEKSITTY, ETTÄ SAADAAN VIIIMEISET TUHKAT HLÖMÖLÄISILTÄ KERÄTTYÄ POIS?

        RUAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - USKOMATONTA! EI VOI MUUTA SANOA!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä ainakin uskon henkilökohtaisesti tähän. Sääli ettei kukaan tule kauppaamaan minulle KOULUTUSPAKETTIA. Ostaisin heti!"

        Meille on ohjeistettu, että ei kannata rekrytoida patologisille paskanjauhajille/heittereille, itkuiitoille, mulle kaikki heti tyypeille, persaukisille negatiivisille nettiriippuvaisille, joilla ei ole omaa elämää ja henkisesti sairaille.
        Ei myöskään henkilöille jotka aikovat rahoittaa koulutuksensa velaksi.

        Ehkäpä Avotampio kuulut johonkin noista mainitsemistani ryhmistä ja ehkäpä kuulut jokaiseen ryhmään? Onhan tässä viisi vuotta toimittu menestyksekkäästi, että aikaa olisi ollut ostaa koulutuspaketteja.

        "Onhan tässä viisi vuotta toimittu menestyksekkäästi, että aikaa olisi ollut ostaa koulutuspaketteja."

        VIISI VUOTTA TOIMITTU MENESTYKSEKKÄÄSTI!

        HUOM!

        M E N E S T Y K S E K K Ä Ä S T I

        Huh huh huh huh huh huh huh sentään! On erikoinen laji tuo moiseen hurlumheihin hurahtaneet. Onko tyhmyyttä vai pelkkää sinisilmäisyyttä? Aivopesua tms.

        Miksi hommassa ei ole mukana ns. tavallisia ihmisiä, koulutettuja tai esim. talous- ja rahamaailmaa tuntevia?

        AIVAN! SIINÄPÄ KIUSALLINEN KYSYMYS, JOHON YKSIKÄÄN KOINISTI EI OSAA EIKÄ HALUA VASTATA!

        (no ei tietenkään ole, kun huijaus haisee naapurikylään saakka - homma onkin alun alkaen suunniteltu tyyliin: Rahat pois yksinkertaisilta, tarpeeksi tyhmä kun on, ei ansaitse pitää edes niitä pennosia, joita on sattunut saamaan)


      • Anonyymi

        Onecoinista puhuvat enää trollit ja mielisairaat. Kumpikohan aloittaja on vai kenties molempia?


    • Anonyymi

      En ole pitkään aikaan seurannut tätä palstaa joten siksi kysyn onko kauppapaikat jo avautuneet?

      • Anonyymi

        Kohta aukeaa. Kesään mennessä tulee 50000 nytten ihan ensimmäisten joukossa.


    • Anonyymi

      Hohhoh...

      Teitä on tosiaan iso sakki idiootteja.

      Miten olettekin niin typeriä?

      Laittakaa seuraavaksi Vantageen rahat ja coinit.....
      Kusettajat nauraa partaansa!

      MUAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAA!
      BRUAHAHAAAHAHAHAAAAAAAAAA!

    • Minä luotan täysin siihen että pörssi aukeaa "ihan kohta" ja kaikki koinistit pääsevät vaihtamaan kolikkonsa euroiksi, "ihan kohta".

      Tässä on tosin pari ristiriitaa tai epäselvyyttä. Viittaan MAAJOHTAJAN kahteen viimeaikaiseen webinaariin.

      1) Takaajana toimiva KESKUSPANKKI huolehtii siitä että kaikki pääsevät vaihtamaan vähintään $10000 arvosta koineja kuussa. Näin MAAJOHTAJAn puheista voi päätellä

      2) Samaan hengenvetoon MAAJOHTAJA korostaa että dealshaker-kauppiailla on etuasema pörssissä.

      Tarkoittaako MAAJOHTAJA että jos pörssissä ei muuten löydy ostajia koineille (sic!) niin mainittu KESKUSPANKKI rahoittaa myyntejä max. $10000 kuussa per henkilö? Siis käytännössä ostaa koinit itselleen. Miksi muuten mitään "takaajaa" tarvittaisiin? Jätetään pohdinnan ulkopuolelle mitä se KESKUSPANKKI aikoisi tehdä ostamillaan koineilla, joku raja absurdiudellakin.

      Dealshaker kauppiailla on etusija. Tarkoittaako tämä että KESKUSPANKKI ei takaakaan kaikkia myyntitarjouksia vaan ainoastaan rajoitetusti? Ja yhtiö valitsee ne onnelliset - siis etusijalla kauppiaat - jotka saavat rahoituksen KESKUSPANKILTA. Näin tämä lienee tulkittava.

      Mitenkähän yhtiö määrittelee kauppiaan? Jos minä tarjoaisin esim. 10 kiloa käytettyjä kiukaankiviä hintaan 150ONE (self-organized shipping) niin pääsisinkö tavalllisesta koinin omistajakategoriasta ylempään kauppiaskategoriaan?

      Ikävää että MAAJOHTAJA ei pysty määrittelemään niiden onnellilsten lukumäärää jotka saavat rahoituksen myyntiä varten takaajana toimivalta KESKUSPANKILTA.

      Ikävää ettei MAAJOHTAJA kykene tarkemmin määrittelemään mikä on mainitun KESKUSPANKIN rooli nimenomaan TAKAAJANA. Mitä se "takaa"? Itse kuvittelen sen takaavan rahoituksen jos pörssissä ei löydy ostajia kolikolle (sic!). Onko näin? Tähän on turha odottaa MAAJOHTAJAn vastausta.

      terv. tampiosetä

      PS. Huomaatteko kuinka maltillisesti tampiosetä osaa asetella sanansa? Ehkä se johtuu siitä että hoitsut ovat vaihteeksi lisänneet keltaisten ja vaaleanpunaisten "pastillien" määrää tampiosedän joka-aamuisessa lääkintätuokiossa.

      • Anonyymi

        Miksi tampiosetä ei ala käyttämään ternimaitokapseleita, niidenhän väitettiin aikoinaan parantavan melkein kaiken ja kuulemma erektiokin oli aivan valtava verkostomarkkinoinnin ternimaitokapseleiden ansiosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tampiosetä ei ala käyttämään ternimaitokapseleita, niidenhän väitettiin aikoinaan parantavan melkein kaiken ja kuulemma erektiokin oli aivan valtava verkostomarkkinoinnin ternimaitokapseleiden ansiosta.

        Ehei, tampiosetää ei nämä erektionlisäystarpeet kiinnosta. Kahdesta syystä, sedällä vielä pelivehkeet toimii kunhan hoitsutädit antavat oikeanvärisiä "pastilleja" - edellyttäen että setä toimii "kiltisti" - ja toisaalta siksi että sedän suurin kiinnostus on nyt tässä onecoinin LOPULLISESSA ROMAHDUKSESSA, jonka tampiosetä odottaa tapahtuvan siinä että PÖRSSI EI KOSKAAN AUKEA.

        Saas nähdä. MAAJOHTAJA tuskin vastaa kysymyksiin, koskapa hän ei ole tilanteen tasalla.

        Katsotaan mitä tapahtuu ... vanhaan malliinhan mitään ei koskaan tapahdu .. MUAHAHAMUAHHAAAA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe