Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Avotampio_
profiilit
Avotampio_
Avotampio_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
149
Kommenttia
3194
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+kannattaa+SIOITTAA!++Heti+laitan+kaikki+ONECOINIT+tähän!++Hyväksyyköhän+ne+ONECOINEJA?
MUAHAHAMUAHAHAHMUHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
04.03.2018 17:23
Kas,+sivustoilla+näkyy+myös+teinejä.
04.03.2018 08:43
Samaa+mieltä.++Sama+kuin+Hollannin+tulppaanikupla+1600-luvulla
04.03.2018 08:42
Jaa+siis+että+valtio+takavarikoisi+jotain+jota+ei+ole+olemassa+ja+sitten+vielä+yrittäisi+huutokaupata+tätä?!?++MUAHAHAMUAHAHAAAA
Onecoineja+ei+ole+olemassa,+muuten+kuin+Rujan+SQL-tietokannassa.++Ei+ole+olemassa+mitään+virtuaalista+lompakkoa+jonka+tunnukset+voisi+takavarikoida+ja+sitten+huutokaupata+lompakkoa.++Niin+tai+ehkä+tarkoitat+että+takavarikoidaankin+Rujan+palvelin?!?++No,+sekään+ei+onnistu+sillä+käytännössä+nykyään+kaikki+serverit+ovat+virtuaalisia.++Ja+sellaiset+kyllä+sijaitsevat+isoissa+serverihalleissa,+sellaisissa+joissa+väitettiin+onecoinia+louhittavan.
MUAHAHAMAUHAAHHMUAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
04.03.2018 08:41
Hei!++Minä+saan+tuosta+ohjelmasta+13000€+per+päivä.+Mutta+en+anna+sinulle+ohjeita+koska+se+vaarantaa+minun+päivittäisen+tuloni.++SIOITA+lisää,+ainoastaan+se+takaa+minun+tuloni!
03.03.2018 04:45
Hiihaa!++Unohdin+edellisestä:
>mutta+ainahan+parannettavaa+myös+löytyy+jokaisesta+yrityksestä+ja+kritiikkiä+saakin+tulla+mutta+se+pitäisi+tulla+asiakkailta.
Kyllähän+asiakkailta+on+tosiaan+tullut+kritiikkiäkin.++Mutta+sen+seurauksena+kyseisen+asiakkaan+koinitili+on+suljettu+ja+koinit+takavarikoitu.++Asiakas+on+potkaistu+koinismin+ulkopuolelle.++Tylyä+meininkiä,+MUAHAHAMUAHAHAHAA
Poijjaat!!++Taasen!
27.02.2018 22:52
Tämä+on+selkeästi+koinisti,+hän+puhuu+aitoa+KOININ+KIELTÄ.++Ainoastaan+KOINISTI+osaa+kirjoittaaj+YHDYS+SANAT+juuri+tällä+tavoin.++Tosin+edellä+hän+teki+KIRJOITUS+VIRHEEN:+hän+kirjoitti+"ulosoton"+kun+taas+100%+koininkielentaitaja+(KOININ+KIELEN+TAITAJA)+kirjoittaisi:+ULOS+OTON
Nämä+kaksiaivosoluiset+ovat+ovelaa+porukkaa!
MUAHAHAMUAUUHAUHAAAAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
27.02.2018 22:44
Korjataan+nyt+taas+tämän+nimimerkin+kommentit,+ties+kuinka+monennen+kerran+...+
>Suomen+KRP+on+todennut,+että+OneCoinissa+on+erihintaisia+koulutustuotteita+joita+ei+voida+tuomita+laittomiksi
KRP+ei+ole+tuollaista+todennut.++KRP+on+penkonut+onecoinia+pari+vuotta+sitten+ja+päätti+tuolloin,+ettei+se+silloisten+tietojen+perusteella+lähde+jatkotutkintaan.++KRP+ei+ole+julkistanut+miksi+se+tuollaisen+päätöksen+teki,+enkä+lähde+sitä+tässä+arvailemaan.
KRP+on+jo+kaksi+vuotta+sitten+varoittanut+että+onecoin+on+mahdollisesti+pyramidihuijaus+ja+sen+lupaamat+tuotot+ovat+epärealistisia.++KRP+on+varoittanut+IHMISIÄ+PYSYMÄÄN+KAUKANA+ONECOINISTA.
Tänään+olemme+paljon+viisaampia.++Nythän+TIEDÄMME+että+onecoin+on+pyramidihuijaus,+se+ei+ole+kryptovaluutta+eikä+sillä+ole+lohkoketjua,+ja+tiedämme+ettei+kukaan+koskaan+saa+sen+lupaamia+tuottoja.
Retorinen+kysymys:+mitä+pyramidi+sanoi+kaatuessaan?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
27.02.2018 22:40
Kaikkihan+todellakin+tietävät+mitä+PYRAMIDI+sanoi+kaatuessaan.
No,+sehän+sanoi+juuri+kuten+edellä+kirjoitettiin:+KOPS!!!
MUAHAHAMUAHAHAHAAA
Poijjaat!!++Taasen
27.02.2018 22:30
Kiitos+palautteesta!
Vuosien+varrella+olen+saanut+erittäin+positiivista+palautetta+tilannehakuisen+_KÄRKEVÄN_+kommentin+esittämisestä.
Kenties+SINÄ+et+pysty+tätä+käsittämään.
>Avotampio_+:+"Koska+olet+tarkistanut+lääkityksesi+viimeksi?
Ei,+ei+minulla+ole+muuta+lääkitystä+kuin+lähikaupan+sixpack.
>Olen+nyt+manannut+SAATANAN+sinun+asuntoosi!+Häivy+sieltä+ja+vähän+äkkiä!!
No+tuota+noin,+tuota+olentoa+ei+ole+täällä+päin+vielä+näkynyt.++Ehkä+sinun+pitäisi+manata+vielä+KOVEMPAA!
Ja+pyydän+että+TEE+SE+TÄLLÄ+PALSTALLA.++Ko.+olento+ei+ole+vielä+ilmaantunut,+mutta+ME+KAIKKI+HALUAMME+ETTÄ+se+ilmaantuisi.++Ja+se+tapahtuu+ainostaan+jos+SINÄ+jaksat+vielä+ihastuttaa+meitä+RETORIIKALLASI!!
MAUAHAMAUUMAUAHAHAHAAAA
Poijjaat!+++Taasen!
27.02.2018 00:57
Eli+tarkoitat+sanoa+tämän+verkostomarkkinoijan+perusvastauksen:+"ota+SELVÄÄ+asioista+ennen+kuin+TULET+tänne+heilumaan"?
Tällä+legendaarisella+kommentillahan+kaikki++verkostomarkkinoijat+selvittävät+kiusallisen+kysymyksen+liittyen++"bisneksiin".+++Bisneksiin+jotka+eivät+kestä+päivänvaloa.
Eli+totean++sinulle+VERKOSTOHUIJARILLE+näin:
OTA+V...U+SELVÄÄ+ASIOISTA+ennen+kuin+tulet+tänne+heilumaan,+H..O,+ID...TTI
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAAAAA
Poijjaat!!++Taasen!
26.02.2018 22:28
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA!!!
POIJJAAAT!+++TAASEN!
26.02.2018 22:22
Niin,+miten+sinä+"valaistunut"+vastaat+kritiikkiin?++Kuten+olen+sanonut:+KAIKKI+TÄYSJÄRKISET,+PYSYKÄÄ+EROSSA+LYONESSISTA
25.02.2018 16:04
Tässä+meillä+taitaa+olla+taas+heikkolahjainen+vähä-älyinen+kansalainen+joka+jauhaa+loputtomiin+samaa+mantraa+eikä+itsekään+-+heikkolahjaisena+-+ymmärrä+mistä+on+kysymys.++Ilmeisesti+hän++kuitenkin+tekee+em.+perusteella+ratkaisevan+päättelyn+"coinit+ovat+jees".++
Niinpä+nin,+myös+heikkolahjaisilla+ihmisillä+on+täällä+oikeus+elää.++Niinpä+niin.
25.02.2018 16:00
Sanot+että+"hyvältä+näyttää".++Tuota+noin,+minunkin+mielestäni+näyttää+HYVÄLTÄ+kun+Krista+voitti+tänään+Suomelle+hopeamitalin+hiihdosta.++Mutta+arvatenkin+tämä+minun+"hyvä"+näkymä+on+aivan+jotain+muuta+kuin+mihin+SINÄ+viittaat.
Voisitko+nyt+tarkentaa+MIKÄ+näyttää+hyvältä.++Me+muut+olemme+pudonneet+SINUN+vauhdistasi.
25.02.2018 11:24
MInä+ostan+heti!+Mutta+mulla+ei+ole+kuin+ONECOINEJA,+tulevaisuuden+maksuvaluuttaa!
25.02.2018 09:49
Eiköhän+se+oo+KAKKOSEN+miehiä?
25.02.2018 09:11
JES!+Hyvä+analyysi!++Näin+se+menee!
Poistaakohan+moderaattori+jos+kirjoittaa+tähän+auki+nämä+onecoin+huijareiden+nimet.+Nämä+samat+nimet+joilla+on+kokemusta+aiemmista+ja+nykyisistä+kusetuksista,+emgoldex,wincapita,bitconnect,jne.mitä+niitä+on:
TIMPPA=Timo+Liimatainen
PERTSA=Pertti+Hautala
SIRPA=SIrpa+Yarvensivu+ja+puoliso+Dimitri
WESPA=Vesa+Äijälä
SAUNAPELLE=Seppo+Metsälä
25.02.2018 09:10
Jaa,+no+entäpä+sitten?
24.02.2018 12:58
Ostettaisko+porukalla+yksisuuntaiset+lentoliput+Kampalaan+näille:
-MAAJOHTAJA
-SIRPPIS+&+puoliso
-WESPA