Faktaa välillä!

FaktaaVälillä

Persaukiset kateelliset irvailevat uudelle valuutalle joka mullistaa maksuliikenteen ja lopettaa pankkien välistävedon. Tri Rujan piirustukset ovat toteutumassa. Olemme kalkkiviivalla. Olemme muita kyrptoja edellä, maalikamaraa ei tarvita. Bitcoinistit elvilstelevät, kylmä korpi odottaa. Q2 2018 ja Onecoin listautuu. Silloin jytisee, silloin tulee tsunami maksuliikenteessä.
Kuka veikkasi laukkaa hevosta, se nähdään.

33

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rujan_veska
      • Elviss

Aloittajalle: älä sijoita enempää, vaikka olisit oikeassa me muut opimme läksymme jo tälläkin summalla.

• Rutjatov

OneCoinin arvo = 0

Käytettävyys on sen salaisuus!

Q2 2018 = Coini huumoria!

• FaktaakinVälillä

"OneCoinin arvo = 0"

Oikein kerrottuna onecoinien arvo on 0 yleisillä markkinoilla. (siis ei ole vielä yleisillä markkinaehtoisilla markkinoilla)

"Käytettävyys on sen salaisuus!"

Käytettävyys ei ole mikään salaisuus. OneCoin/OneLife mahdollistaa käymään hyvin palkitsevaa suosittelumarkkinointia tuotteella talouskoulutus ja se on numero yksi tällä kertaa ansaitsemisen suhteen.
        Käytettävyyttä sitten antaa jäsenten käymä DealShakerin globaali tuotemyynti jossa paljon diilejä ihan pelkillä onecoineillakin ja kauppiaat voivat käyttää saamansa onecoinit myös hankkimalla tuotteita, jos haluavat.

Käytettävyydestä vielä sen verran, että nyt nopeasti arvoaan nostanut ja käytettävyyttään lisännyt Bitcoin perustettiin n. 6,5-vuotta aiemmin kuin OneCoin, mutta jo nyt on OneCoin verkosmarkkinoinnin ansaintalistalla 1,2 ja 3 parhainta ansaitsevaa ja sitten vielä sijat 6 ja 9.
        Jälkeen siis jäävät monet vanhat jenkkienkin verkostojen rakentajat että heilahtaa. Asiakkaiden määrä myös n. 3v on 3,3-miljoonaa on omassa sarjassaan ylivoimainen.

Bitcoin ei ollut 6,5-vuotta sitten "asiantuntijoiden" mielestä muuta kuin nörttien puuhastelua, jolla oli pyramiidihuijauksen apina selässään.

Ei se ole Coini huumoria vaan OneCoin valmistuu jatkuvasti suunitellen niin, että sillä on oikeus muuttaa suunitelmiaan mikäli palavereissaan tulevat siihen päätökseen, että näin on parasta ja näin on myös tuon Q2 2018 kohdalla tehty. Asiat valmistuvat aikanaan ja jos jotkut asiat esim. MasterCardit eivät valmistuneet, koska siihen ei ollut mahdollisuuksia ja tämä välivaihe jäi pois, kuten se jäi aikoinaan myös Bitcoinilta.
        Ihmettelin aikoinaan myös huhuja oman pankin ostamisesta, kun nyt tietää OneCoinin tavoitteet tulevaisuuteen? Rahat siirtyvät kyllä ilman omaa pankkiakin ja huhuksihan tämä paljastuikin.

• FaktaakinVälillä kirjoitti:

"OneCoinin arvo = 0"

Oikein kerrottuna onecoinien arvo on 0 yleisillä markkinoilla. (siis ei ole vielä yleisillä markkinaehtoisilla markkinoilla)

"Käytettävyys on sen salaisuus!"

Käytettävyys ei ole mikään salaisuus. OneCoin/OneLife mahdollistaa käymään hyvin palkitsevaa suosittelumarkkinointia tuotteella talouskoulutus ja se on numero yksi tällä kertaa ansaitsemisen suhteen.
        Käytettävyyttä sitten antaa jäsenten käymä DealShakerin globaali tuotemyynti jossa paljon diilejä ihan pelkillä onecoineillakin ja kauppiaat voivat käyttää saamansa onecoinit myös hankkimalla tuotteita, jos haluavat.

Käytettävyydestä vielä sen verran, että nyt nopeasti arvoaan nostanut ja käytettävyyttään lisännyt Bitcoin perustettiin n. 6,5-vuotta aiemmin kuin OneCoin, mutta jo nyt on OneCoin verkosmarkkinoinnin ansaintalistalla 1,2 ja 3 parhainta ansaitsevaa ja sitten vielä sijat 6 ja 9.
        Jälkeen siis jäävät monet vanhat jenkkienkin verkostojen rakentajat että heilahtaa. Asiakkaiden määrä myös n. 3v on 3,3-miljoonaa on omassa sarjassaan ylivoimainen.

Bitcoin ei ollut 6,5-vuotta sitten "asiantuntijoiden" mielestä muuta kuin nörttien puuhastelua, jolla oli pyramiidihuijauksen apina selässään.

Ei se ole Coini huumoria vaan OneCoin valmistuu jatkuvasti suunitellen niin, että sillä on oikeus muuttaa suunitelmiaan mikäli palavereissaan tulevat siihen päätökseen, että näin on parasta ja näin on myös tuon Q2 2018 kohdalla tehty. Asiat valmistuvat aikanaan ja jos jotkut asiat esim. MasterCardit eivät valmistuneet, koska siihen ei ollut mahdollisuuksia ja tämä välivaihe jäi pois, kuten se jäi aikoinaan myös Bitcoinilta.
        Ihmettelin aikoinaan myös huhuja oman pankin ostamisesta, kun nyt tietää OneCoinin tavoitteet tulevaisuuteen? Rahat siirtyvät kyllä ilman omaa pankkiakin ja huhuksihan tämä paljastuikin.

Jaaha ... aika väsynyt trolli. Eihän kukaan voi asioiden tässä vaiheessa enää oikeasti uskoa kaikkeen tuohon roskaan?!? Eihän?

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• FaktaaVälillä
        Avotampio_ kirjoitti:

Jaaha ... aika väsynyt trolli. Eihän kukaan voi asioiden tässä vaiheessa enää oikeasti uskoa kaikkeen tuohon roskaan?!? Eihän?

Poijjaat!! Taasen!

Kateelliset vasta väsyneitä ovatkin. Olisi pitänyt aikanaan tulla mukaan mullistavaan valuuttaan ja nyt olisit taloudellisesti riippumaton. Lapsesi saisivat parhaan mahdollisen koulutuksen. Mikä parasta , Onevaluutan arvo ei heilahtele kuten Bitcoinin.
        Köyhällä ei ole varaa riskisijoituksiin. Q2 on ovella.

• zzmakezz

Anteeksi nyt. Olen ilmeisesti tipahtanut kelkasta. Kertokaapa nyt yhteen asiaan järkevävastaus eikä mitään paskan jauhantaa.

Nyt täällä taas kirjoitettiin etttä Onecoinin arvo on nolla? Mikä valuutta se sitten on?
        Nyt on ollut isona puheen aiheena kryptovaluutan verotus. Olen huomannut kuinka täällä kirjoitetaan siitä että onko verotmaksettu ja verrataan Onecoinia kryptovaluuttaan, Seuraavassa viestiketjussa jikukirjoittaa että ei Onecoin ole kryptovaluutta. Päättäkää.
        Onko nyt niin että te asiantuntijat ette itsekkään tiedä kuinka asia on.

Sen verran olen itse pelanut verojen kanssa ja joutunut tyhmyyttäni niitä jälkeenpäin oikomaan että voin sanoa että verottaja ei valitettavasti kiinnostu arvottomaan kryptovaluuttaan. Sehän on myös teidän näkemys Onecoinista että se on arvoton.

Se on taas ero asia mitä jotkut on saaneet suosittelu palkkioita niihin verottaja pääsee mutta sekin on sellainen tie että ei kovin helposti lähde siihenkään.

Kannattanyt ihan porukalla päättää onko sillä arvoa vai ei. Tuo onpas eipäs ei ainakaan teidän kommentteja yhtään uskottavimmiksi tee.

• Maajahtaaja
        zzmakezz kirjoitti:

Anteeksi nyt. Olen ilmeisesti tipahtanut kelkasta. Kertokaapa nyt yhteen asiaan järkevävastaus eikä mitään paskan jauhantaa.

Nyt täällä taas kirjoitettiin etttä Onecoinin arvo on nolla? Mikä valuutta se sitten on?
        Nyt on ollut isona puheen aiheena kryptovaluutan verotus. Olen huomannut kuinka täällä kirjoitetaan siitä että onko verotmaksettu ja verrataan Onecoinia kryptovaluuttaan, Seuraavassa viestiketjussa jikukirjoittaa että ei Onecoin ole kryptovaluutta. Päättäkää.

Sen verran olen itse pelanut verojen kanssa ja joutunut tyhmyyttäni niitä jälkeenpäin oikomaan että voin sanoa että verottaja ei valitettavasti kiinnostu arvottomaan kryptovaluuttaan. Sehän on myös teidän näkemys Onecoinista että se on arvoton.

Se on taas ero asia mitä jotkut on saaneet suosittelu palkkioita niihin verottaja pääsee mutta sekin on sellainen tie että ei kovin helposti lähde siihenkään.

Kannattanyt ihan porukalla päättää onko sillä arvoa vai ei. Tuo onpas eipäs ei ainakaan teidän kommentteja yhtään uskottavimmiksi tee.

Suomalainen DeakSankkeri kertoo KÄYTETTÄVYYDEN. EI ARVIO

• zzmakezz kirjoitti:

En kommentoi ennen kuin kirjoitat COININ KIELTÄ oikein! MUAHAHAMAUAHAHAA

Tässä pahimmat KIRJOITUS VIRHEET:
        -"täällä" => TÄÄLÄ
        -"kryptovaluutta" => KRYPTO VALUUTTA
        -"asiantuntijat" => ASIANTUNTIAT => ASIAN TUNTIAT

Puuttuvia sanoja, jotka tekevät tekstistä käsittämättömän:
        -KLOPAALISTI (a.k.a GLOBAALISTI)
        -LOUHIA
        -LOHKO KETJU (a.k.a BLOCK CHANGE)
        -TUPA ILLAT
        -KATEELLISET
        -KÄYTETTÄVYYS

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA

Poijjaat!! Taasen!

• PonzipaPonzi
        zzmakezz kirjoitti:

Silloin kun verotetaan, on kansalainen aina maksajan roolissa. Koinin arvottomuudella ei ole väliä verotuksen kannalta.

Jos Rutkale sanoo koinin arvoksi sata euroa kappale, lasketaan ja tulee verot sen mukaan.

Se onko koinilla todellista arvoa tai voiko sillä esim nakkikauppias ostaa raaka aineitaan (=nakkeja ja sämpylöitä tukkuriltaan)a, ei verotuksen kannalta ole merkitystä.

Kansalaisen osa verotuksen edessä on olla maksajana aina.

Verolaki antaa yksiselitteisen määritelmän siitä kuinka koineihin suhtaudutaan verotuksen näkökulmasta.

Voit siis lopettaa leikkimästä tyhmää, ja alkaa itse ilmoittamaan koinisi verottajalle. Jos "jäät kiinni" saat korotetut verot ja sanktiot, eli rangaistusmaksut päälle.

• zzmakezz kirjoitti:

No mutta! Sehän on coinin arvoa jatkuvasti pohdiskeleva koinisti-inssi!! Pitkästä aikaa!

Kerropas koinisti-inssi mikä koinin arvo sinun mielestäsi on? TÄÄLÄ ei ASIAN TUNTIAT osaa tosiaankaan päättää onko se nolla vai ehkä jotain muuta. Onko sillä arvoa vai eikö sillä ole? Osaisitko vastata?

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• FaktaaVälillä
        Avotampio_ kirjoitti:

No mutta! Sehän on coinin arvoa jatkuvasti pohdiskeleva koinisti-inssi!! Pitkästä aikaa!

Kerropas koinisti-inssi mikä koinin arvo sinun mielestäsi on? TÄÄLÄ ei ASIAN TUNTIAT osaa tosiaankaan päättää onko se nolla vai ehkä jotain muuta. Onko sillä arvoa vai eikö sillä ole? Osaisitko vastata?

Poijjaat!! Taasen!

(A)Siantuntijat sättivät Onecoinia kateellisina. DealShaker myy autoja, tontit vaihtavat omistajaa. Junä mäni, tulette perässä resiinalla tyhjätaskuina.

• PonzipaPonzi
        Avotampio_ kirjoitti:

Poijjaat!! Taasen!

KOINISTI-INSSI?????!!!!!!! Avotampio... YOU ARE THE BEST! Sain päivän parhaat naurut... Muahahahaharuahahaha...

Ja sulle FaktaaVälillä, Ei ole MYYTY mitään autoja tai tontteja koineilla. Ei missään.

On eri asia laittaa jotain myyntiin, kuin todella MYYDÄ.

No miksi laittaisi myyntiin kun ei ole aikomustakaan saada autoa tai tonttia myydyksi? .. No siksi että auto tai tontti ei ole se kaupattava kohde, vaan KOINISMI on se kaupattava kohde.

Kun "auto" tai "tontti" on MUKAMAS!! myytävänä koineilla, saattaa joku onneton luulla että koini olisi jotakin muuta kuin sitä mitä se on. Koinihan on siis PONZI HUIJAUS!! mikäli jollekin koinismi on uusi asia.

• FaktaaVälillä
        PonzipaPonzi kirjoitti:

KOINISTI-INSSI?????!!!!!!! Avotampio... YOU ARE THE BEST! Sain päivän parhaat naurut... Muahahahaharuahahaha...

Ja sulle FaktaaVälillä, Ei ole MYYTY mitään autoja tai tontteja koineilla. Ei missään.

On eri asia laittaa jotain myyntiin, kuin todella MYYDÄ.

No miksi laittaisi myyntiin kun ei ole aikomustakaan saada autoa tai tonttia myydyksi? .. No siksi että auto tai tontti ei ole se kaupattava kohde, vaan KOINISMI on se kaupattava kohde.

Kun "auto" tai "tontti" on MUKAMAS!! myytävänä koineilla, saattaa joku onneton luulla että koini olisi jotakin muuta kuin sitä mitä se on. Koinihan on siis PONZI HUIJAUS!! mikäli jollekin koinismi on uusi asia.

Epäusko on usein esteenä rikastumiselle ja paremmalle elämälle. Tri Ruja tiedostaa pessimistien vallan mutta älykkö etsii oikeaa tietoa Onelife sivuilta.

• zzmakezz kirjoitti:

Koinisti-inssi on siitä hauska veikko että se menee täysin mykäksi kun siltä kysyy jotain. Koinisti-inssi kyllä aina koittaa TÄÄLÄ kysellä mikä on kolikon arvo. Mutta kun siltä itseltään kysytään mielipidettä, niin tämä kadottaa konseptinsa. Erikoinen yksilö kertakaikkiaan.

KOINISTI-INSSI: KERRO MEILLE MIKÄ SINUN MIELESTÄSI ON KOLIKON ARVO! Meneekö jakeluun? HÄH?

• FaktaaVälillä
        Avotampio_ kirjoitti:

Poijjaat!! Taasen!

Puupäät eivät usko vaikka näkevät Onecoinin maailmanvalloituksen.

• FaktaaVälillä

Persaukiset kitisevät. Onejuna puksuttaa kohti maailmanvalloitusta.

• PonzipaPonzi

>Persaukiset kateelliset irvailevat uudelle valuutalle joka mullistaa maksuliikenteen ja lopettaa pankkien välistävedon.<

Vastaus:

"Pankkien välistäveto" on oikeiden pankkien normaalia palvelumaksupolitiikkaa, jonka laskutuskäytännön tulevat ottamaan ahneet koinien välittäjähuijarit aivan samoin käyttöönsä sitä mukaa kun mitään alkaisi tapahtua minkään "rahaliikenteen" (=koinien) välittämisen alalla.

>Tri Rujan piirustukset ovat toteutumassa.<

Vastaus:

"Tri" Ruja ei ole Tri (on vain huijaileva tavallinen mustalainen muiden mustalaisten joukossa eikä mitään muuta).

Toteutunut on Sofian kiinteistökaupat tunkkien ja tunkitettujen rahoilla. Toteutunut on petos ja kavallus, jossa vääriä tietoja antamalla saatiin erehdyttämällä asioista tietämättömiä ihmisiä maksamaan rahaansa mustalaisten ja venäläisten huumekauppiaiden taskuihin.
      Tältä osin "piirustukset" ovat toteutuneet PONZIN perustajien puolelta kyllä.

>Olemme kalkkiviivalla.<

Vastaus:

Kalkkiviivalla mistä? Siitäkö että PONZIN perustajat lähtivät kuka minkäkin verukkeen perusteella karkuun, ja pääsivät rahojen kanssa karkuun. Saivat pestyksi kätensä PONZISTA ja vedettyä rahat VESKAANSA.
      Voihan toki ajatella että osalle huijareista saattoi vetää kalkkiviivoille että onnistuivat livahtaa karkuun ennenkuin poliisi tavoitti.

Aika moni on kuitenkin kopitettunakin.

>Olemme muita kyrptoja edellä<

Vastaus:

Niinkö? Edellä karkuun juoksussa poliisit perässä ensimmäisten joukossa. Muut kyrptovaluutat tulevat perässä kun ei ole poliisi vielä huomannut koijauksia.

>Q2 2018 ja Onecoin listautuu.<

Vastaus:

Ei muuten listaudu. Ei ole ketään joka olisi Onecoinin asioita viemässä eteenpäin perustajien puolelta.
      On vain muutama perässähiihtäjä tunkki, joka yrittää epätoivoisesti saada myytyä jäsenyyksiä vouchereiden avulla saadakseen jotain rahaa omiin taskuihinsa aiheuttamalla vahinkoa toisille.
      Tunkki on vain laittamassa "lapsen karuselliin" eli "vahingon kiertämään.

Tuossa Onecoin pääpiirteet tänään.

• LuottamusOnAnsaittava

Onejuna puksuttaa eteenpäin, lämmittäjä heittää koko ajan suurempaa halkoa pesään, jarrulaikat hehkuvat punaisena kuulaassa talvimaisemassa. Ravintplavaunussa on ilo ylimmillään. Karin valkoiset hampaat iskeytyvät Onecoinilla maksettuun pihviin,, medium paistettuun. Ilmassa on suuren juhlan tuntua koska Onecoin osakkeet tulevat pian kaikkien saataville. Älä missaa tulevaisuuttasi.
        terv. Tri Ruja Inva Toope

• Rujan_veska

Kuinka tyhmä voi Coinisti olla? On fakta että mitään blockchainia ei ole koskaan ollutkaan eli OneCoin ei ole edes puupennin arvoinen.

Kolikon arvo -tässä tapauksessa siis nolla- TUPLATAAN mustalaiseukon toimesta ja Coinisti hurraa! ! ! Onko hullumpaa kuultu? ? ?

Avotampion sanoin MUAHHAH.....HAA

• Rutjatov

Nyt on käynyt niin että "faktaa välillä" ei edes ymmärrä mitä edellytyksiä tarvitaan kun listaudutaan pörssiin!

Kun kumartaa päivät pitkät OneCoin-alttaria ei näe ympäröivää maailmaa!

Mitä tuo Q2 2018 Coinistille. Pettymyksen

OneCoin trplauksen jälkeen = 0

DealShaker = Mitä tuohon voisi sanoa!

• FaktaaVälillä

Q2 tuo meille kaikille rohkeille, Onecoiniin uskoville onnen. Se päivä on lähellä, 15.2.2018 jysähtää. Näin on Ruja luvannut . Luottamus on ansaittava, Ruja on tehnyt sen.

• Rutjatov

Q2 2018 jälkeen jää MegaCoinistin viimeinen kortti. Se on salaliittoteoria!

• Rutjatov
        FaktaaVälillä kirjoitti:

Q2 tuo meille kaikille rohkeille, Onecoiniin uskoville onnen. Se päivä on lähellä, 15.2.2018 jysähtää. Näin on Ruja luvannut . Luottamus on ansaittava, Ruja on tehnyt sen.

Onnea pörssiin!

• Rutjatov
        FaktaaVälillä kirjoitti:

....ja luottamus on ansittava!

• äläannaväärääkuvaa
        Rutjatov kirjoitti:

Onnea pörssiin!

Teidän ongelmanne on se että luette kuin piru Raamattua kun ette tunne kirjoituksia kokonaisuudesta.
        Tuon julkistuksen jälkeen alkoi sisäinen viestintä ja yksi kysymyksistä oli, ... "mitä tapahtuu OFC:lle ja siis onecoineille jos pörssiin ei mennä?" Vastaus oli, että silloin OFC:t muuttuvat takaisin onecoineiksi.
        Myöhemminhän asia on muuttunut niin, että mennään ICO:n 8.10.2018 ja merkintää sinne voi tehdä esim. muuttamalla osan OFC tai kaikki ICO:n ja merkitsemättömät OFC:t muuttuvat sitten onecoineiksi. Pörssiin ei sitten tämän tiedon mukaan vielä 2018 mennä, mutta eihän sitä ole koskaan varmaksi luvattukaan, että eipä taasen takerruta muka lupauksiin.

• Rutjatov
        äläannaväärääkuvaa kirjoitti:

Teidän ongelmanne on se että luette kuin piru Raamattua kun ette tunne kirjoituksia kokonaisuudesta.
        Tuon julkistuksen jälkeen alkoi sisäinen viestintä ja yksi kysymyksistä oli, ... "mitä tapahtuu OFC:lle ja siis onecoineille jos pörssiin ei mennä?" Vastaus oli, että silloin OFC:t muuttuvat takaisin onecoineiksi.
        Myöhemminhän asia on muuttunut niin, että mennään ICO:n 8.10.2018 ja merkintää sinne voi tehdä esim. muuttamalla osan OFC tai kaikki ICO:n ja merkitsemättömät OFC:t muuttuvat sitten onecoineiksi. Pörssiin ei sitten tämän tiedon mukaan vielä 2018 mennä, mutta eihän sitä ole koskaan varmaksi luvattukaan, että eipä taasen takerruta muka lupauksiin.

One Coin ei mene koskaan pörssiin! One Coin pyramidi on kaatunut! Tunkit selittelee ja tollot uskoo että toivoa rikastumisesta olisi. Säälittävää touhua!

OneCoin tunkki - KRP on ovellasi

• Rutjatov
        FaktaaVälillä kirjoitti:

Loistavaa huumoria! Kohta jysähtää! Kops kun koini kaatui!

Eikö kukaan uhkaa oikeustoimilla kun OneCoinia pilkataan!

• Rutjatov kirjoitti:

Loistavaa huumoria! Kohta jysähtää! Kops kun koini kaatui!

Eikö kukaan uhkaa oikeustoimilla kun OneCoinia pilkataan!

Kaikkihan todellakin tietävät mitä PYRAMIDI sanoi kaatuessaan.

No, sehän sanoi juuri kuten edellä kirjoitettiin: KOPS!!!

MUAHAHAMUAHAHAHAAA

Poijjaat!! Taasen

• odotellaanrauhassa

Moi Parrusetä vai Kakeko siellä kirjoittelee? Aika epätoivoinen kirjoitus kun kauppapaikat eivät ole vieläkään avautuneet, mutta ehkä sitten helmi/maaliskuussa...

• FaktaaVälillä

Älämölöt pilkkaavat. Onejuna puksuttaa kohti uutta maksuvaluuttaa. Kateelliset ruikuttavat rannalla.

• Mutta onhan meillä KAUPPA PAIKKOJA. Suomessakin ainakin yksi tai kaksi, ehkä kolmekin. Ja kuten eräs koinistinero osasi kertoa, niin ainahan voi ostaa ULKO MAILTA ja myydä sitten täällä eteenpäin (oikealla rahalla, ei tietenkään koineilla).

Tämäkin em. NIMI MERKKI jätti huomaamatta että a) tavaran toimittaminen kotisuomeen pitää järjestää ja MAKSAA itse oikealla rahalla sekä b) tavarasta pitää maksaa TULLIA. Tulliviranomainen tarkistaa koinin väitetyn ruja-arvon MYYNTI SIVUILTA ja laskee hinnan, joka pitää maksaa OIKEALLA rahalla. Siitäpä sitten vaan ostamaan teepottua Kiinasta sopuhintaan 400 koinia tms. RÄÄHRÄÄHRÄÄHRÄÄHHHÄÄÄHHÄÄÄÄ. On meillä kerrassaan KAUPPA PAIKKA. HOHOHOHOHOHOOOOOOOO

(korostukset toivottavasti helpottavat koinisteja tajuamaan asian ytimen; vaikka taitaa olla turha yritys ...)

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Rutjatov

FaktaaVälillä
      17.12.2017 21:30

Kyllä jysähti!

Oikein maa tärisi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      208
      3987
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      20
      3003
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      258
      1815
    4. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      37
      1155
    5. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      1
      1145
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      142
      1002
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      79
      734
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      715
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176