Kasvoton virkamiesarmeija tienaa valtiolle muhkeat voitot OneCoineilla. Bulgarian ihme tri. Rujasta kaavaillaan Suomen valtionvarainministeriä kirkuu koinistien äänenkannattaja Maajohtaja-lehti.
Maajohtaja-lehden mukaan koinistit pääsevät valtion sopeutumiseläkkeelle salaisen sopimuksen mukaisesti ja saavat kukin Lampotziiiiiiinin. Suomen viralliseksi valuutaksi Maajohtaja-lehti kertoo tulevan OneCoinin!
Eduskuntatalon eteen tulee myös patsaita kun vanhat poistetaan. sauna-sepi, parru, sirpis, timppa&pertsa, kartsa ja tomppa-maajohtaja saavat näköispatsaan Juhan af Granin patsaan taakse.
Jo perinteeksi muodostunut OneCoin-gaala pidetään tänä vuonna Vinlandia-talossa. Cowboy-lätsäinen tomppa juontaa gaalan ja esittelee uudet elokuvansa mm.
1. Kourallinen Coineja
2. Vain muutaman Coinin tähden
3. Hyvät, pahat ja Coinit
Ei koinilaiset saavat seurata tapahtumaa ulkona avojaloin ja ilman pipoa!
Se ei ollutkaan salaliittoteoria!
OneCoin-huumori. Coinisti on lahja!
18
428
Vastaukset
- onemestari
Entinen mega-julkkis ja maajohtaja on nykyjään hirrrveen ujo!
Myös WESPA ansaitsee patsaan!
- Rutjatov
Tietysti! Tuleva tiedoitus- ja mediaministeri!
- UgandaMielessään
Ja eikun Ugandaan leipomaan piszneksiä - siellä hyvää maaperää Coinin kaltaisille hömpötyksille..
UgandaMielessään kirjoitti:
Ja eikun Ugandaan leipomaan piszneksiä - siellä hyvää maaperää Coinin kaltaisille hömpötyksille..
Ostettaisko porukalla yksisuuntaiset lentoliput Kampalaan näille:
-MAAJOHTAJA
-SIRPPIS & puoliso
-WESPA
-TIMPPA, PERTSA ja SAUNAPELLE- Rutjatov
UgandaMielessään kirjoitti:
Kampalaan eventti! Ai että, pisnis luistaa! Tietysti nuo retaleet pitäsi jäädä paikan päälle odottamaan "sijoituksien" kotiutuksia ja satumaista arvon nousua. sippet, sepit, kartsat ja muut koijarit juoksis 100m alle 8 sekunnin.
- KampelaOnKala
Avotampio_ kirjoitti:
Ostettaisko porukalla yksisuuntaiset lentoliput Kampalaan näille:
-MAAJOHTAJA
-SIRPPIS & puoliso
-WESPA
-TIMPPA, PERTSA ja SAUNAPELLEOlen ehdottomasti mukana! Maailma olisi edes hieman parempi paikka sitten. Ja tiedä vaikka Kampalan eventin jälkeen Uganda lähtee uuteen nousuun, ihan muutamassa kuukaudessa Ugandan shillinki konvertoidaan (HUOM! KONVERTOIDAAN :) Onecoineiksi ja maa alkaa elpyä. Korruptio poistuu käytännössä kokonaan, väkivaltaisuudet ym. jäävät historiaan ja maa näyttää mallia muille.
Kaikille Ugandan 42 miljoonan populaatiolle jaetaan KONSERTOIVA Masteri, jolla on sitten mukava tehdä ostoksia ja saada pelivaraa arjen tarpeisiin!
Kortti maksaa tosin 100 dollaria, koska se on konvertoiva, mutta äkkiäkös ihmiset vaihtavat sen verran äxkoinäx - pörssissä käypää valuuttaa, että saavat homman pelittämään. Kaikille kun on inflaatiosta piittaamatta jaettu 100 000 000 coinia ja vieläpä muutaman splitin kera - kaikilla on nyt rahaa, kaikki ovat onnellisia ja elämä kukoistaa.
Kuulostaa hömpötykseltä, eikö? Mutta ei se sitä ole - juuri tätä on suomessakin markkinoitu, hieman eri sanoilla vain. Kumpikohan on ollut hullumpi/tyhmempi - värvääjä ja värvättävä? - KampelaOnKala
KampelaOnKala kirjoitti:
Olen ehdottomasti mukana! Maailma olisi edes hieman parempi paikka sitten. Ja tiedä vaikka Kampalan eventin jälkeen Uganda lähtee uuteen nousuun, ihan muutamassa kuukaudessa Ugandan shillinki konvertoidaan (HUOM! KONVERTOIDAAN :) Onecoineiksi ja maa alkaa elpyä. Korruptio poistuu käytännössä kokonaan, väkivaltaisuudet ym. jäävät historiaan ja maa näyttää mallia muille.
Kaikille Ugandan 42 miljoonan populaatiolle jaetaan KONSERTOIVA Masteri, jolla on sitten mukava tehdä ostoksia ja saada pelivaraa arjen tarpeisiin!
Kortti maksaa tosin 100 dollaria, koska se on konvertoiva, mutta äkkiäkös ihmiset vaihtavat sen verran äxkoinäx - pörssissä käypää valuuttaa, että saavat homman pelittämään. Kaikille kun on inflaatiosta piittaamatta jaettu 100 000 000 coinia ja vieläpä muutaman splitin kera - kaikilla on nyt rahaa, kaikki ovat onnellisia ja elämä kukoistaa.
Kuulostaa hömpötykseltä, eikö? Mutta ei se sitä ole - juuri tätä on suomessakin markkinoitu, hieman eri sanoilla vain. Kumpikohan on ollut hullumpi/tyhmempi - värvääjä ja värvättävä?Niin, kumpi tyhmempi ja onnettomampi - värvääjä vai värvättävä. Ilmeisesti on todella niin, että karkeasti ottaen 0,3 - 0,5 % väestöstä on alttiita sotkeentumaan tällaisten valheiden vyyhdin ympärille kudottujen ponzien verkkoon,
Eikös tuo arvio 0,3 - 0,5% liene aika lähellä totuutta, riippuen siitä, kuinka kauan mikäkin härpätys ehtii markkinoilla olla ennen romahtamistaan. - Rutjatov
KampelaOnKala kirjoitti:
Olen ehdottomasti mukana! Maailma olisi edes hieman parempi paikka sitten. Ja tiedä vaikka Kampalan eventin jälkeen Uganda lähtee uuteen nousuun, ihan muutamassa kuukaudessa Ugandan shillinki konvertoidaan (HUOM! KONVERTOIDAAN :) Onecoineiksi ja maa alkaa elpyä. Korruptio poistuu käytännössä kokonaan, väkivaltaisuudet ym. jäävät historiaan ja maa näyttää mallia muille.
Kuulostaa hömpötykseltä, eikö? Mutta ei se sitä ole - juuri tätä on suomessakin markkinoitu, hieman eri sanoilla vain. Kumpikohan on ollut hullumpi/tyhmempi - värvääjä ja värvättävä?Tottahan koinistille on tullut Afrikka tutuksi jo Nigeria pisniksistä. Koinarihan vapautti prinssin varat mummilta ja pikavippi firmalta saamillaan rahoilla. Harmi vaan että prinssi joutui salaisen palvelun kaappaamaksi mutta rahaahan on tulossa!
Äkkiähän uusi pisnis pyörähtää käytiin. ABC- asemalla koinari sanoo keräävänsä 25$ jokaiselta Ugandalaiselta ternimaitokapseleista ja miljardi on kasassa. Köyhä kansa kohahtaa suuren visionäärin suuntaviivoista.
Koinarin rahat riittävät pieneen kahviin koska OneCoineista saadut miljoonat on sijoitettuna ympäri maapallon. Aika vänkää! KampelaOnKala kirjoitti:
Kuulostaa hömpötykseltä, eikö? Mutta ei se sitä ole - juuri tätä on suomessakin markkinoitu, hieman eri sanoilla vain. Kumpikohan on ollut hullumpi/tyhmempi - värvääjä ja värvättävä?JES! Hyvä analyysi! Näin se menee!
Poistaakohan moderaattori jos kirjoittaa tähän auki nämä onecoin huijareiden nimet. Nämä samat nimet joilla on kokemusta aiemmista ja nykyisistä kusetuksista, emgoldex,wincapita,bitconnect,jne.mitä niitä on:
TIMPPA=Timo Liimatainen
PERTSA=Pertti Hautala
SIRPA=SIrpa Yarvensivu ja puoliso Dimitri
WESPA=Vesa Äijälä
SAUNAPELLE=Seppo Metsälä- Rutjatov
Avotampio_ kirjoitti:
JES! Hyvä analyysi! Näin se menee!
Poistaakohan moderaattori jos kirjoittaa tähän auki nämä onecoin huijareiden nimet. Nämä samat nimet joilla on kokemusta aiemmista ja nykyisistä kusetuksista, emgoldex,wincapita,bitconnect,jne.mitä niitä on:
TIMPPA=Timo Liimatainen
PERTSA=Pertti Hautala
SIRPA=SIrpa Yarvensivu ja puoliso Dimitri
WESPA=Vesa Äijälä
SAUNAPELLE=Seppo MetsäläAikamoinen kavalkadi paskanjauhajia! Tarkemmin sanottuna huijareita jotka kusettaa vielä tollompien fyrkat!
- Rutjatov
Miksi kukaan ei myy minulle koulutuspakettia? Tahtoisin nähkääs konsertoivan mastercardin!
- Shitcoin
Minulla olis Thai kielen koulutus. Haluatko ostaa?
Shitcoin kirjoitti:
MInä ostan heti! Mutta mulla ei ole kuin ONECOINEJA, tulevaisuuden maksuvaluuttaa!
- Rutjatov
Shitcoin kirjoitti:
Ilman muuta! Saako sitten sen konsertoivan MasterCardin? Olisiko swahilin-kielen kursseja tarjolla?
- Shitcoin
Avotampio_ kirjoitti:
MInä ostan heti! Mutta mulla ei ole kuin ONECOINEJA, tulevaisuuden maksuvaluuttaa!
Onecoinin eivät tällähetkellä kelpaa, mutta tulevaisuudessa sitten.
- Shitcoin
Rutjatov kirjoitti:
Ilman muuta! Saako sitten sen konsertoivan MasterCardin? Olisiko swahilin-kielen kursseja tarjolla?
Lisää koulutus paketteja tulee Q3 ja palkkio coinit Q4 kun saamme louhittua ne, MasterCardin tulevat Q1 2019. Pörssissä olemme jo, mutta emme voi kertoa mikä pörssi.
- Rutjatov
Shitcoin kirjoitti:
Lisää koulutus paketteja tulee Q3 ja palkkio coinit Q4 kun saamme louhittua ne, MasterCardin tulevat Q1 2019. Pörssissä olemme jo, mutta emme voi kertoa mikä pörssi.
No tää on niin tätä! En ehtinyt Q2 koulutuspaketteja ostamaan kun ne myytiin loppuun. Saan kuitenkin ostettua ennen Q3:sta pesuainetta jolla puhdistan Nigerian prinssin musteen sotkemat dollarit.
Salainen pörssi on kyllä hyvä katsos kun ei kaikki jahvetit niinku tota pääse sinne pörssiin asioita niinku sotkee tai tollee!
Konsertoiva MosterCord on saatava Q1 2019 että saan Lampportziiinin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2083987Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k203003Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2581815Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371155Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11145Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1421002Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin79734- 63715
- 176700
- 30667