Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satinsheetfetishguy
profiilit
satinsheetfetishguy
satinsheetfetishguy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
128
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pahoin+pelkään+että+itelläkin+kiima+vie+voiton+jossain+vaiheessa+ja+ostan+sen+mythic+pussin,+onneksi+tuossa+vieressä+lojuva+rab+ignition+4+XL+makuupussi+auttaa+pahimpaan+kiimaan,+on+muuten+huolella+spermattu+makuupussi+tällä+hetkellä.+Ite+harkitsen+vakavasti+että+tilaisin+parkasitelta+jonkun+takin+työstetteväksi+jotenka+tuo+mythic+pussi+olisi+hyvä+unohtaa+toistaiseksi,+mutta+saa+nähä.
Oikein+muistat.+Tuo+glacier+takki+on+yks+suosikki+takkejani+ja+sitä+onkin+tullut+ahkerasti+spermattua.
29.07.2021 18:28
Itsekin+olen+tuota+rab+mythic+makuupussia+kuolannut,+en+vain+ole+vielä+raaskinut+sellaista+ostaa,+ehkä+joku+päivä+tyytyväisenä+sellaista+spermailen.+Yks+Rabin+makuupussi+multa+löytyy+ja+on+erittäin+nautinnollista+peuhata+sen+kans.+Jos+hankit+tuon+mythic+pussin+niin+ilmotteleppa+minkälaiset+kiksit+siitä+saa.
29.07.2021 14:28
Mikä+mahtaa+olla+millettien+kohtalo?+Kumpa+ite+vielä+kohtaisin+yhden+naikkosen+vuosien+takaa,++hänen+kanssaan+oli+kiva+puuhata+kaikkea+kivaa.
30.06.2021 23:31
Hyvinkös+Pamy+ja+Milletit+kärysivät?+Ite+päädyin+jameihin+joissa+nainen+poltti+satiinisen+hääpukunsa,+oli+kyllä+jännää+viihdettä,+oli+kyllä+spermattavan+näköinen+ihanuus,+harmi+kun+ei+tullu+tilaisuutta+tyhjentää+kasseja+siihen,+neitseellisenä+joutui+roviolle.+Myöhemmin+keksin+ite+kännipäissäni+polttaa+makuupussini,+oikein+oli+fiksu+veto,+loppu+reissu+nukkuttiin+sitte+likasen+maton+suojissa,+tyhmästä+päästä+saa+kärsiä+koko+ruumis.
30.06.2021 23:25
Mitäs+takkeja+on+menossa+juhannuskokkoon?+Harmi+kun+itsellä+ei+ole+mahdollisuutta+päästä+spermattuja+takin+raatoja+poltteleen.
12.06.2021 19:02
Olet+kyllä+oikeassa.+En+kylläkään+täällä+tahdo+yhteystietoja+antaa.
27.05.2021 22:07
Tottakai+olen,+mutta+mistä+voin+tietää+ettet+ole+mikään+feikki?
26.05.2021 22:05
Samasta+syystä+revin+ennen+itsekin+tyllit+pois+mutta+nykyään+tahdon+pitää+ne+alkuperäisessä+kunnossa.
26.05.2021 22:04
Eiköhän+nuo+ole+melkolailla+sama+asia.+Itellä+hyvä+valikoima+vanhojentanssimekkoja,+hääpukuja+ja+iltapukuja,+parhaimpia+on+ne+joissa+on+runsas+helma+ja+helmassa+enemmän+kuin+yksi+kerros+kangasta,+ennen+revin+noista+aina+tyllit+pois+mutta+en+enään,+ovat+parempia+naitavia+kun+muhkeutta+riittää.
23.05.2021 21:46
Nyt+se+Eviana+takki+tuli,+sehän+on+käytännössä+just+sama+takki+kuin+tuo+jungar+ainoa+ero+minkä+huomasin+on+vetoketjun+vetimet.+Neitsyys+siltä+lähti+samoin+tein+kun+paketista+pois+sain,+varmaan+univarvit+otan+vielä+illalla+sen+kans.+Tuon+"ajo-ominaisuudet"+muuten+paranee+käytön+myötä+pehmetessään.
27.04.2021 18:22
Itse+koen+kaikki+tuon+tyyppiset+kamat+spermattaviksi,+toiset+vain+ovat+parempia+kuin+toiset.+Toivottavasti+pääsen+testaileen+parkasiten+takkia+jossain+vaiheessa.+En+usko+että+tää+kiima+loppuu+koskaan+ja+mitäpä+se+haittaa,+varsin+mukavaa+ajanvietettähän+tää+on,+kovasti+taas+tuonu+iloa+ja+nautintoa+tähänkin+päivään+tosin+toisinaan+käy+kyllä+kukkaron+päälle.
25.04.2021 18:00
Onko+nuo+parkasiten+kamat+kuin+kalu+ystävälliset?+Ainakin+näyttävät+olevan+koko+lailla+spermattavan+näköisiä+tamineita.
25.04.2021 16:19
VAU!+Tuo+on+kyllä+sairaan+seksikäs+takki!+Tuota+kyllä+kelpaisi+spermata.+Mahtaa+olla+sulla+melkolailla+nautinnollinen+sunnuntai.+Itse+olen+nautiskellut+tuon+jungar+takin+kans,+mutta+spermoja+ei+siihen+passaa+vielä+päästellä+ku+tarttee+sitä+ihan+normi+käytössäkin+vielä,+spermarätteinä+oon+käyttänyt+halpoja+kevyt+untsikoita.+Melkein+vois+ostaa+itellekin+tuommoisen+Callis+takin,+mutta+mulla+on+tavoitteena+hommata+joku+parkasiten+untsikka+työstettäväksi+ja+pitäisi+koittaa+saaha+rahaa+kerättyä+säästöön+sen+takia.
25.04.2021 14:21
Ja+niinhän+siinä+kävi+kävi+että+piti+tilata+tuo+https://www.intersport.fi/fi/tuote/luhta-eviena-jacket-w-vanutakki-56538001/?gclid=CjwKCAjwg4-EBhBwEiwAzYAlsvZzL2fUDYkV_hQUy0C4IvsBjDGW4TWGOVWzyoJ_1z6GqeshyZRK4BoC_IIQAvD_BwE+että+tiedän+onko+samanlainen+naitava+kuin+jungar,+joku+aika+sitten+näin+töissä+ollessani+juuri+tuommoisen+takin+yhden+naisen+päällä+enkä+saanu+katsetta+irti+hänestä,+onneksi+oli+työkaveri+vänkärinä+ja+viime+hetkellä+sai+minut+väistämään+tolppaa+johon+meinasin+ajaa+tuon+takia.+On+tää+käsittämätöntä+tää+takki+kiima,+itellä+kalu+taas+aivan+ruvella+takkien+spermaamisen+takia+ja+silti+pitää+lisää+touhuta,+äskön+sattui+jotain+mitä+kadun+vielä+pitkään...+Tuo+mun+peakin+rivel+vernis+takki...+Sai+viimeiset+kyydit...+Noita+untuvia+saa+siivota+varmaan+koko+ens+viikon+ajan...+Harmi+ku+en+voi+viimeistellä+sitä+asiaan+kuuluvalla+tavalla+ja+polttaa+riekaleita,+täällä+kaupungin+kämpän+parvekkeella+takin+grillaaminen+saattaa+aiheuttaa+ylimääräistä+pahennusta...
25.04.2021 00:54
Mites+se+colmar+ny+noin+vain+räjähtelee?+Sulla+taitaa+olla+kiva+vappu+taas+tulossa,+itellä+ei+budjekti+vajeen+takia+ole+juuri+uusia+leikkikaluja+varaa+hankkia,+yks+snowimage+merkkinen+naisten+takki+parhaillaan+työstettävänä
24.04.2021 01:21
Tuo+eviana+takki+on+vissiin+naisten+malli+jungar+takista,+itellä+on+parhaillaan+mustavalkoinen+jungar+takki+käyttötakkina+kovasti+odotan+että+kelit+lämpenee+niin+sitten+pääsen+työstään+sitä+kunnon+kiimalla.++Pari+viikkoa+sitten+se+sai+jo+kyllä+ekat+lastit+ku+oltiin+kaverin+kans+ryyppäämässä+ja+kaverin+sohvalta+aamulla+heräsin+kauheessa+kiimassa+enkä+muuta+keksiny+kuin+ottaa+tämä+jungar+takki+siitä+viereltä+lattialta+ja+päästellä+spermat+povariin,+kaveri+nukku+siinä+muutaman+metrin+päässä+eikä+se+tiedä+tästä+mun+harrastuksesta,+peiton+alla+piilossa+tuon+operaation+suoritin+mutta+ois+se+kaveri+varmaan+ollu+kummissaan+ku+ois+kesken+kaiken+herännyt.+JÄTKÄ+NUSSII+TAKKIA!+Ois+varmaan+huutanut+ihmetyksestä.
24.04.2021 01:14
Minkäs+ihanuuden+tilasit?+Entä+millainen+se+toinen+takki+oli,+iteläki+itsehillintä+petti+pahemman+kerran,+5+takkia+tuloillaan...+Mm.+Superdry,+mywear,+muita+en+edes+muista+enää,+onneksi+oli+halpoja.
16.02.2021 21:59
Sama+meininki+täälläkin,+vapaa+päivillä+tapana+kulua+noissa+merkeissä,+parhaani+mukaan+koitan+olla+selaamatta+myynti+ilmoituksia+ku+aina+löytyy+joku+seksikäs+takki+joka+on+pakko+saada+runkattavaksi,+onneksi+olen+ainakin+toistaiseksi+tänä+viikonloppuna+saanu+itseni+hillittyä+etten+ole+yhtään+takkia+ostanut,+rahaa+menny+tänä+vuonna+jo+ihan+tarpeeksi+noihin+ja+kaapitkin+jo+täynnä+noita+ettei+tarttis+kyllä+yhtään+enempää.
14.02.2021 14:20
Rivel+Verniksen+kans+on+menossa+sisäpuolen+megaspermaus+vaihe+menossa,+ulkopinta+on+vielä+puhtoinen,+nyt+mä+peuhaan+sen+kans+sillain+että+naiskentelen+ulkopintaa+ja+lopuksi+päästelen+spermat+takin+sisälle,+teen+sen+varmaan+vielä+useita+kertoja+ennenkuin+sotken+ulkopinnan.+Kyllä+mulla+on+tarkoitus+käyttää+tuota+myös+normaali+takkina,+mutta+sen+sperma+vapaana+pitäminen+tuottaa+luultavasti+ongelmia+😁,+ei+oo+ainakaan+glacier+takin+kanssa+onnistunut+ja+tuo+vernis+on+vieläpä+paljon+kiimasempi.
Ite+löysin+vähän+aikaa+sitten+jotain+aivan+mahtavaa,+nimittäin+naisten+pitkän+mallisen+Luhta+merkkisen+pehmoisen+untsikan+sen+ulkopinta+on+varsin+kalu+ystävällinen+ja+sisäpinta+puolestaan+vielä+parempaa+nimittäin+pehmoista+ihanan+tuntuista+satiinia.+Eka+orgasmi+sen+kans+tais+olla+voimakkain+mitä+olen+koskaan+kokenut.
03.02.2021 11:49
Oikein+kivasti+on+kuukausi+takin+kans+menny,+en+oo+laskuissa+pysyny+mut+monet+lastit+siihen+oon+päästelly,+onkos+sulla+ollu+kivat+takki+sessiot?
25.01.2021 22:47
3 / 7