Vanhojentanssimekko

Voi pojat kun löysin kirpparilta kivan satiinisen vanhojentanssimekon aivan kyltymätön olen tuon kans puuhasteleen, useat spermat siihen jo päästelly eikä kiimalle loppua näy. Tykkääkö muut värkätä noiden kans?

13

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minnuu kinnostaa se mitä sen mekon sisältä on löytynyt. Siis se likka.

    • Anonyymi

      runkkuseura ois ainakin jees ;Dlaita joku sähköposti mihin vois ottaa yhteyttä;D

    • Anonyymi

      En tiedä varsinaisesti vanhojentanssimekoista, mutta naisten ylellisesti kiiltävien satiinisten iltapukujen kanssa on mukavaa puuhailla ;)
      Kaipa ne nuoret lukiolaistytötkin käyttää naisten iltapukuja vanhojentanssimekkoina? Vai onko niillä jokin ero?

      • Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.


      • Anonyymi
        satinsheetfetishguy kirjoitti:

        Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.

        Kui kummas joku voi rakastaa lumpui ja rätei... Urho Hietanen sanoi tuon osuvasti.


      • Anonyymi
        satinsheetfetishguy kirjoitti:

        Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.

        tyllit revin kyllä pois kun ovat niin karheita mutta liukkaan vuorikankaan kanssa olevat mekot on parhaita, runsashelmainen vielä niin sellaista mekkoa haluaa kyllä säästellä että kestäisi hyvänä mahdollisimman pitkään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kui kummas joku voi rakastaa lumpui ja rätei... Urho Hietanen sanoi tuon osuvasti.

        Fetisistit. Muut ei varmasti tajua koko hommaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tyllit revin kyllä pois kun ovat niin karheita mutta liukkaan vuorikankaan kanssa olevat mekot on parhaita, runsashelmainen vielä niin sellaista mekkoa haluaa kyllä säästellä että kestäisi hyvänä mahdollisimman pitkään :)

        Samasta syystä revin ennen itsekin tyllit pois mutta nykyään tahdon pitää ne alkuperäisessä kunnossa.


    • Anonyymi

      Etkö ole kiinnostunut siitä spermaamisesta kun sisällä on aito daami?

      jos olet niin anna yhteystietosi

      • Tottakai olen, mutta mistä voin tietää ettet ole mikään feikki?


      • Anonyymi
        satinsheetfetishguy kirjoitti:

        Tottakai olen, mutta mistä voin tietää ettet ole mikään feikki?

        Ihan sama myös sinun kanssasi.
        Ei mistään.
        Tämä kun on peli, missä voi vain voittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama myös sinun kanssasi.
        Ei mistään.
        Tämä kun on peli, missä voi vain voittaa.

        Olet kyllä oikeassa. En kylläkään täällä tahdo yhteystietoja antaa.


    • Anonyymi

      Nukuin viime yön naisten punainen, satiininen iltapuku päälläni ja kylläpä antoi mukavat yöunet, jossa kaulailtiin ja hiveltiin nuoren viehättävän naisen kanssa kesäisessä auringonpaisteessa lempeästi, hellästi... :)

    Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe