Voi pojat kun löysin kirpparilta kivan satiinisen vanhojentanssimekon aivan kyltymätön olen tuon kans puuhasteleen, useat spermat siihen jo päästelly eikä kiimalle loppua näy. Tykkääkö muut värkätä noiden kans?
Vanhojentanssimekko
13
1257
Vastaukset
- Anonyymi
Minnuu kinnostaa se mitä sen mekon sisältä on löytynyt. Siis se likka.
- Anonyymi
runkkuseura ois ainakin jees ;Dlaita joku sähköposti mihin vois ottaa yhteyttä;D
- Anonyymi
En tiedä varsinaisesti vanhojentanssimekoista, mutta naisten ylellisesti kiiltävien satiinisten iltapukujen kanssa on mukavaa puuhailla ;)
Kaipa ne nuoret lukiolaistytötkin käyttää naisten iltapukuja vanhojentanssimekkoina? Vai onko niillä jokin ero?Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.
- Anonyymi
satinsheetfetishguy kirjoitti:
Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.
Kui kummas joku voi rakastaa lumpui ja rätei... Urho Hietanen sanoi tuon osuvasti.
- Anonyymi
satinsheetfetishguy kirjoitti:
Eiköhän nuo ole melkolailla sama asia. Itellä hyvä valikoima vanhojentanssimekkoja, hääpukuja ja iltapukuja, parhaimpia on ne joissa on runsas helma ja helmassa enemmän kuin yksi kerros kangasta, ennen revin noista aina tyllit pois mutta en enään, ovat parempia naitavia kun muhkeutta riittää.
tyllit revin kyllä pois kun ovat niin karheita mutta liukkaan vuorikankaan kanssa olevat mekot on parhaita, runsashelmainen vielä niin sellaista mekkoa haluaa kyllä säästellä että kestäisi hyvänä mahdollisimman pitkään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui kummas joku voi rakastaa lumpui ja rätei... Urho Hietanen sanoi tuon osuvasti.
Fetisistit. Muut ei varmasti tajua koko hommaa.
Anonyymi kirjoitti:
tyllit revin kyllä pois kun ovat niin karheita mutta liukkaan vuorikankaan kanssa olevat mekot on parhaita, runsashelmainen vielä niin sellaista mekkoa haluaa kyllä säästellä että kestäisi hyvänä mahdollisimman pitkään :)
Samasta syystä revin ennen itsekin tyllit pois mutta nykyään tahdon pitää ne alkuperäisessä kunnossa.
- Anonyymi
Etkö ole kiinnostunut siitä spermaamisesta kun sisällä on aito daami?
jos olet niin anna yhteystietosi- Anonyymi
satinsheetfetishguy kirjoitti:
Tottakai olen, mutta mistä voin tietää ettet ole mikään feikki?
Ihan sama myös sinun kanssasi.
Ei mistään.
Tämä kun on peli, missä voi vain voittaa. Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama myös sinun kanssasi.
Ei mistään.
Tämä kun on peli, missä voi vain voittaa.Olet kyllä oikeassa. En kylläkään täällä tahdo yhteystietoja antaa.
- Anonyymi
Nukuin viime yön naisten punainen, satiininen iltapuku päälläni ja kylläpä antoi mukavat yöunet, jossa kaulailtiin ja hiveltiin nuoren viehättävän naisen kanssa kesäisessä auringonpaisteessa lempeästi, hellästi... :)
Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625