Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

128

1. Todellakin!
  2. Onhan+noita+mieli+värejä+toki+myös+muitakin,+valkoinen,+violetti,+lila,+kulta+ainakin.+Itsekin+ostin+"ensirakkauteni"+joskus+2000-luvun+alussa+ja+muistankin+sen+päivän+kuin+eilisen,+asuin+silloin+vielä+vanhempieni+luona.+Se+oli+yhden+hengen+kullanvärinen+polyestersatiininen+pussilakanasetti,+jo+kassalla+maksaessani+sitä+tutisin+ja+tärisin+ja+pelkäsin+että+kassa+nainen+arvaa+mitä+aion+touhuta+sen+kans,+kotia+pääsin+niin+piilotin+sen+omaan+huoneeseeni+ja+koko+päivän+oli+pasmat+aivan+sekaisin,+vihdoin+se+ilta+sitten+viimein+tuli+ja+odottelin+että+kaikki+meni+nukkumaan+ja+sitten+kaivoin+sen+esille+ja+koin+ekan+orgasmin+satiinisen+pussilakanan+kans...+mä+tulin+melkein+heti+ja+voimalla+varmaan+yks+isoimmista+simensyöksyistä+mitä+olen+koskaan+saanu+tahri+sen+välittömästi+ja+kunnolla+:D+:D.+Tuo+pussilakana+on+vieläkin+mulla+tuolla+kaapissa+ja+aina+välillä+muistelenkin+sen+kans+tuota+päivää+:D+Ihmeen+hyvänä+se+on+pysyny+jonku+verran+vain+nukkaa+pintaansa+ottanut.Itseläkin+on+muutamat+satiinishortsit+ilman+sisähousuja+tietenkin.+Nuo+satiinishortsit+on+kyllä+tosi+mukavat+unipöksyinä.Itsekin+olen+lukenut+noista+rayonsatiinisista+iltapuvuista,+pääsispä+joku+päivä+spermaamaan+sellaista.Mäkin+olen+mieltynyt+myös+kiiltäväpintaisiin+takkeihin,+eikä+niiden+tarvitse+edes+olla+satiinia+liukas+ja+pehmeä+kangas+riittää,+mitä+pitempi+ja+muhkeampi+niin+sitä+parempi.+Oletko+huomannu+että+Luhdalla+on+muuten+monesti+takeissaan+kiva+satiinivuori.+itse+omistan+niitä+ainakin+6kpl+aivan+mahtavat+orkut+saanu+monesti+niiden+kans.Itsekin+pyrin+ostamaan+nuo+jutut+sillain+että+pystyisin+pukemaan+ne+ylleni,+satiinisen+hääpuvun+pukeminen+päällensä+alastomana+on+kyllä+todella+mielenkiintonen+kokemus.+En+itsekään+ole+homo+tai+transvestiitti+vaikka+tuommosta+joskus+teenkin+se+on+vain+tuo+satiinin+kosketus+minkä+takia+koen+suurta+nautintoa+noissa+jutuissa.Itsekin+olen+aivan+lääpälläni+naisiin+joilla+yllään+jotain+kiiltävää,+vaikkapa+nyt+sitte+toppa-+tai+untuvatakki+myös+tuo+tuulipuku+saa+värinät+aikaan.+Kohta+sitä+taas+näkee+tuota+tuulipukuun+puettua+silmän+ruokaa...+namnam...+:D