Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satinsheetfetishguy
profiilit
satinsheetfetishguy
satinsheetfetishguy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
128
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Todellakin!
07.01.2020 21:32
Kiva+huomata+että+myös+naisista+löytyy+"alan+harrastajia"+tuo+on+kyllä+tosi+että+mitä+muhkeampi+ja+paksumpi+untsikka+on+niin+sitä+nautinnollisempaa+sen+kans+on+peuhata,+ite+kyllä+ostelen+myös+ihan+kevytuntsikoitakin,+turkishuppuiset+untsikat+on+kyllä+kivoja.+Itse+en+ole+turkiksiin+perehtynyt+mut+yks+pitkä+tekoturkistakki+löytyy+kokoelmasta+monet+spermat+sen+satiinivuori+onkin+saanut+imeä+itseensä.+Tykkäätkö+untsikka+nainen+peuhata+makuupussien+kans?+Itse+tykkään+niistä+valtavasti
05.01.2020 22:52
Hyvä+kokoelma+sulla.
Itseltänikin+löytyy+muutamat+satiinishortsit+kokoelmasta+nyrkkeily+ja+tavallista+mallia.
Itsekin+suosin+juuri+noita+polyestersatiinisia+vuodevaatteita,+tuntuvat+ihanalle+ja+ovat+todella+helppo+hoitoisia+ja+erittäin+mukavat+nukkua.+Ne+puuvillasatiiniset+vuodevaatteet+ovat+kyllä+ihan+täyttä+roskaa,+niitä+ei+pitäisi+edes+myydä+satiini+termillä,+harmi+vain+että+nykyään+kaikki+setit+joita+kaupoissa+myydään+ovat+juuri+tuota+puuvilla+sontaa.
Tuo+on+kyllä+tosi,+mikään+ei+tunnu+noissa+riittävän+ja+nyt+yritänkin+parhaani+mukaan+olla+käymättä+kirppareilla+ja+jättää+tori.fi+jne+sivujen+selailun+joksikin+aikaa,+koska+aina+löytyy+jotain+mikä+pakko+saada+kokoelmiin.
04.06.2019 20:09
Kiimalimat+valuu+jo+pelkästä+ajatuksesta...
03.06.2019 20:49
Mitäs+kaikkia+sun+kokoelmista+löytyy?+Itsellä+vinopino+takkeja,+satiinisia+hää-+ilta/juhla-+ja+vanhojentanssipukuja,+kiiltävän+liukkaita+satiinivuodevaatteita+jollaisilla+nukunkin+joka+yö,+ja+tietenkin+makuupusseja,+lisäksi+vielä+2kpl+laskuvarjoja,+tuommonen+kiiltävä+ja+liukaspintainen+laskuvarjokangas+on+varmaan+parhaimman+tuntuista+millä+koskaan+olen+runkannu,+aivan+tässä+alkaa+kalu+kovettuun+kun+noita+ajattelee+lieköhän+"selipaatti"+pitää+haglöfsin+makuupussin+tuloon+asti...+kivasti+ois+rabin+ignition+4+xl+makuupussi+kuivunu+tuossa+telineellä+pesun+jäljiltä+viettelemässä...
03.06.2019 20:46
Kaikkiaan+nelisen+tonnia+noihin+on+yhteensä+kulunu+arvelen...
03.06.2019 19:53
Siinäpä+vois+olla+tosiaankin+näkemisen+arvoinen+ilme+kun+saisivat+käsiinsä+kauttaaltaan+spermatun+makuupussin+:D+:D+:D
Itse+oisin+kyllä+tuollaisen+takin+napannut+mukaan+ja+nainut+sitä+niin+että+sumat+vaan+rutisee.+Kallein+takki+minkä+olen+itse+ostanut+naitavaksi+maksoi+n.240€.
03.06.2019 19:41
Tuommonen+nainen+ja+takki!+Voi+sitä+kiiman+ja+sperman+määrää+mitä+tuommonen+takki+sais+aikaan...
01.06.2019 20:19
Niin+kait+tuo+oli+iteleki+aika+kova+hinta+mutta+saa+kait+sitä+joskus+"herkutella"+pitkään+jo+haaveillut+että+pitäis+saaha+"testata"+tuo+Pertex+Quantum+kangas+ja+täys+untuva+pussiki+ollut+haaveissa+niin+nyt+antauduin,+osamaksulla+täyty+ostaa.+Jossain+vaiheessa+nappaan+kyllä+tuommosen++mukaan+https://www.prisma.fi/fi/prisma/house-aikuisten-talvimakuupussi+tuntu+kyllä+kivalle+käteen+kun+kauppareissulla+pääsin+käpisteleen+eikä+ole+edes+kallis.
01.06.2019 20:14
Tykkääkö+muut+peuhata+myös+makuupussien+kans?+Nythän+se+alkaa+taas+oleen+niiden+sesonki+aikaa.+Itellä+taas+hillitön+makuupussi+kiima+päällä,+eilenki+piti+tilata+tuommonen+https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/haglofs-cetus-10-190l-hurricane-blue-makuupussi+untuvapussi+"kesä+heilaksi".+Tuskin+maltan+odottaa+että+pääsen+spermaamaan+sitä.+Mahtaa+olla+syksyllä+melko+lailla+sperman+kovettama.
01.06.2019 15:34
Oishan+se+kyllä+kiva+saaha+nainen+kaveriksi+noihin+takki+leikkeihin,+mutta+on+kyllä+yksinäänkin+todella+kiihottavaa+touhua+tuo+takkien+kans+peuhaaminen.
01.06.2019 15:27
Satiinivaatteiden+sotkeminen+on+kyllä+todella+kiihottavaa,+varsinki+jos+kyseessä+on+joku+arvokkaamman+oloinen+juhlapuku,+hääpuku+jne.+Myös+muunlaisten+satiinijuttujen+sotkeminen+kiihottaa+esim.+kiiltävien+ja+liukkaiden+satiinilakanoiden+sotkemisesta+saa+kivat+kiksit.
21.10.2018 13:54
Itsekin+kokenut+vastaavaa,+kyseessä+oli+taivaallisen+pehmeä+tekoturkki+jossa+liukas+kiiltävä+polyestersatiininen+vuorikangas,+oli+kyllä+todella+kiihottavaa+tuntea+satiinivuori+kalua+vasten...+Itse+tykkään+kun+nainen+"kiusaa"+ja+alistaa+sellaisten+liukkaiden+ja+kiiltävien+satiinivuodevaatteiden+avulla+ja+lopulta+hyväilee+satiinilla+itselleen+ja+minulle+aivan+mahtavan+orgasmin.+Tuon+kaltaisia+leikkejä+kannattais+kyllä+jokaisen+kokeilla+vaikkei+mitään+satiinifetissiä++kokisi+itsellään+olevan,+luulempa+että+tuommosen+nautiskelun+jälkeen+on+;)
08.07.2018 14:25
Olipa+kyllä+ihana+sessio+taas+kun+puhtaat+satiinit+sänkyyni+petasin,+niin+kutsuvina+kiiltelivät+sängyssä+että+pakko+oli+pikku+sessiot+ottaa+freessien+satiinilakanoiden+kans,+onneksi+maltoin+sen+verran+että+viimeistelin+homman+pesuun+menevällä+pussilakanalla+enkä+roiskinu+spermoja+juuri+petaamilleni+satiineille,+saa+nähä+miten+käy+saunan+jälkeen+kun+illan+päälle+meen+nukkuun+noiden+syleilyyn,+voi+olla+ettei+satiinin+tuoman+kiiman+takia+heti+uni+tuu+vaan+täytyy+puuhastella+jotain+kivaa...+joskus+pitäny+tunnin+sisään+kolmestiki+tyhjennellä+ennenku+uni+vei+voiton.
19.05.2018 19:39
Pakkohan+se+oli+päivä+runkku+sessiolla+aloittaa,+olen+mies+ja+tykkään+nukkua+alasti+liukkailla+kiiltävillä+satiinilakanoilla,+ja+näin+vapaalla+ollessa+kun+ei+tarvi+kiirehtiä+sängystä+pois+niin+kovin+mielellään+jään+nauttimaan+satiinin+syleilystä+ja+se+kiihottaa+mua+kovasti,+satiinilla+on+kiva+hyväillä+itseä+ja+lopulta+onkin+palkintona+mahtava+orkku,+spermat+päätyy+monesti+peiton+mutkaan.+Illalla+nukkumaan+mennessä+varmaan+"joutuu"+uudestaan+nautiskeleen,+ei+se+uni+taia+muuten+tulla+kun+kalu+jöpöttää+satiinin+syleilyn+takia+taas+kivikovana...
19.05.2018 15:03
Onhan+noita+mieli+värejä+toki+myös+muitakin,+valkoinen,+violetti,+lila,+kulta+ainakin.+Itsekin+ostin+"ensirakkauteni"+joskus+2000-luvun+alussa+ja+muistankin+sen+päivän+kuin+eilisen,+asuin+silloin+vielä+vanhempieni+luona.+Se+oli+yhden+hengen+kullanvärinen+polyestersatiininen+pussilakanasetti,+jo+kassalla+maksaessani+sitä+tutisin+ja+tärisin+ja+pelkäsin+että+kassa+nainen+arvaa+mitä+aion+touhuta+sen+kans,+kotia+pääsin+niin+piilotin+sen+omaan+huoneeseeni+ja+koko+päivän+oli+pasmat+aivan+sekaisin,+vihdoin+se+ilta+sitten+viimein+tuli+ja+odottelin+että+kaikki+meni+nukkumaan+ja+sitten+kaivoin+sen+esille+ja+koin+ekan+orgasmin+satiinisen+pussilakanan+kans...+mä+tulin+melkein+heti+ja+voimalla+varmaan+yks+isoimmista+simensyöksyistä+mitä+olen+koskaan+saanu+tahri+sen+välittömästi+ja+kunnolla+:D+:D.+Tuo+pussilakana+on+vieläkin+mulla+tuolla+kaapissa+ja+aina+välillä+muistelenkin+sen+kans+tuota+päivää+:D+Ihmeen+hyvänä+se+on+pysyny+jonku+verran+vain+nukkaa+pintaansa+ottanut.
Itseläkin+on+muutamat+satiinishortsit+ilman+sisähousuja+tietenkin.+Nuo+satiinishortsit+on+kyllä+tosi+mukavat+unipöksyinä.
Itsekin+olen+lukenut+noista+rayonsatiinisista+iltapuvuista,+pääsispä+joku+päivä+spermaamaan+sellaista.
Mäkin+olen+mieltynyt+myös+kiiltäväpintaisiin+takkeihin,+eikä+niiden+tarvitse+edes+olla+satiinia+liukas+ja+pehmeä+kangas+riittää,+mitä+pitempi+ja+muhkeampi+niin+sitä+parempi.+Oletko+huomannu+että+Luhdalla+on+muuten+monesti+takeissaan+kiva+satiinivuori.+itse+omistan+niitä+ainakin+6kpl+aivan+mahtavat+orkut+saanu+monesti+niiden+kans.
Itsekin+pyrin+ostamaan+nuo+jutut+sillain+että+pystyisin+pukemaan+ne+ylleni,+satiinisen+hääpuvun+pukeminen+päällensä+alastomana+on+kyllä+todella+mielenkiintonen+kokemus.+En+itsekään+ole+homo+tai+transvestiitti+vaikka+tuommosta+joskus+teenkin+se+on+vain+tuo+satiinin+kosketus+minkä+takia+koen+suurta+nautintoa+noissa+jutuissa.
Itsekin+olen+aivan+lääpälläni+naisiin+joilla+yllään+jotain+kiiltävää,+vaikkapa+nyt+sitte+toppa-+tai+untuvatakki+myös+tuo+tuulipuku+saa+värinät+aikaan.+Kohta+sitä+taas+näkee+tuota+tuulipukuun+puettua+silmän+ruokaa...+namnam...+:D
12.04.2018 20:10
Itsekin+käytän+juuri+näitä+kiiltäviä+polyestersatiinilakanoita,+asetaattisatiinit+ois+kiva+kans+saaha+testata+joskus,+ainakin+ulkomaisilla+foorumeilla+niitä+monet+ylistävät+ovat+ainakin+houkuttelevan+näköisiä.+Oikeaa+silkkiä+olevilla+satiinilakanoilla+tahtoisin+kans+päästä+leikkimään+mahtais+olla+mahtavat+orkut+niiden+kans.+Puuvillasatiinilakanoita+ei+pitäis+etes+myydä+satiinilakanoina+maininta+satiinikudottu+puuvilla+voisi+löytyä+ainoastaan+tuoteselosteesta.+Yhdet+puuvillasatiinit+omistan+mutta+kyllä+ne+joutais+tiski+ja+auton+hoito+räteiksi,+mutta+koska+olen+lahjaksi+ne+saanu+niin+en+kehtaa+hävittää+niitä+olkoon+vaikka+vierasvarana.
Onko+sulla+satiineissa+joku+väri+mieluisin?+Minusta+punainen,+musta+ja+niiden+yhdestelmät+ovat+parhaimpia.+Jyskistä+ostin+muutama+vuosi+sitten+sellaisen+punamustan+lohikäärme+kuvioilla+olevan+tuplapeiton+polyestersatiinisen+pussilakanasetin,+voi+sitä+kiiman+määrää+kun+sen+kaapista+esiin+kaivan,+monet+spermat+oon+siihen+roiskinut.
Itsekin+tykkään+runkkailla+satiinisilla+hääpuvuilla+ja+omistankin+niitä+jo+4kpl+lisäksi+löytyy+vanhojentanssimekkoa,+iltapukua+jne...+on+kyllä+kunnon+sessiot+noitten+kans+aina+välillä.
10.04.2018 19:58
Näkemys+se+on+tuoki.+Pakko+kyllä+sanoa+että+kovin+ovat+naiset+ollu+tyytyväisiä+satiini+sessioihin+lakanoissani.+Heräspä+vain+kysymys+että+mikäs+se+nyt+sitten+onkaan+tosi+miehen+fetissi?
07.04.2018 22:46
Tuo++on+kyllä+tosi,+satiinin+avulla+taatusti+lentää.
14.11.2017 19:36
Noita+juttuja+ois+kyllä+kiva+lukea,+itse+tykkään+kun+nainen+hyväilee+ja+runkkaa+mua+satiinilla,+esim,+satiinilakanalla,+mekolla+jne...
05.07.2017 16:02
6 / 7