Hulluna talvi vaatteisiin

takki_runkkari

On se taas ihanaa kelien kylmetessä nähdä naiset ihanissa talvitakeissaan. Kauhea panetus pukkaa aina päälle kun ulkona ollessa jne. näkee naisen pukeutuneena kiitävään toppa- tai untuvatakkiin. Kotia tullessa pakko kaivaa joku talvitakki kaapista ja masturboida kunnon sessiot sillä. Noita onkin tullut hankittua melkoinen läjä vuosien varrella ihan vain runkkaus käyttöön. Pehmeät kiiltäväpintaiset takkit tuntuvat vain niin käsittämättömän ihannilta kun niillä hieroo kovana seisoovaa kalua. Taitaa taas tämä viikonloppu kulua kivasti takkileikkien parissa.

20

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollainen on kivaa. Itse pukeudun kiiltäviin ja paksuihin toppa-asuihin. Tähän, kun saisi potkua jollakin tavalla?

      • takki_runkkari

        Onhan noissa vaatteissa jo itessään aika paljon "potkua", mutta vieläkö löytäis naisen noihin leikkeihin mukaan, alistamista, sitomista ja kaikkea muuta kivaa takkien parissa olis kiva touhuta naisen kans.


    • Niin on. Tiedän mitä tarkoitat.

    • Toppaa

      Henkselitoppahousut ja toppahaalarit <3

    • Tuo on niin totta kuin vaan voi olla. Sellaississa voisin olla. Liukasta ja kiiltävää päällä.

    • Turkisfettari

      Etenkin toppatakit joissa karva huppu on ilo silmälle.

    • dklfjsfklsjdlsld

      9kk päästä takkisi sisältä löytyy kiiltävä nenäliina kun roiskit niin paljon spermaa takin sisään että se tuli raskaaksi xD
      Arla saa maidon maistumaan ja satiini sperman roiskumaan... :P

      • Tuo on kyllä tosi, satiinin avulla taatusti lentää.


    • Tykkään itsekin vetää tumppuun aina kun näen talvitakkiin pukeutuneen naisen <3 ;)

    • Sidottuna kiiltävään untuvatakkiin. Tämä fantasia toteutui. Oli sen verran kova sekä hyvä kokemus, että haluaa kokea sen uudestaan.

    • Blerb

      Untuvatakit ja paksut sukkahousut <3 <3 <3

    • Turkiksia

      Turkiksia olla pitää!

      • Turkisfettari

        Kyllä näin on. Turkis somisteet talvivaatteissa ovat todella upeita ja seksikkäitä.


    • kiiltävässäsidottuna

      Mustassa kiiltävässä toppatakissa missä on paksu huppu sekä kiiltävät pvc housut jalassa sidottuna tolppaan tai tuoliin. Tämmöinen juttu, kun toteutuisi...

    • Kertokaas

      Naiseni seurusteli ennen mua takkirunkkarin kanssa. Valaiskaapa tyhmää, eikös fetissi oo asia joka tuottaa muutenkin iloa? Pidättekö te takit puhtaana ja huolehditte niistä muutenki? Tämä runkkari piilotteli niitä spermasia takkeja suljetussa pussissa haisemassa ja kun jäi kiinni niin alkoi uhkailu: "sut hakkaa porukka miehiä jos kerrot kellekään näistä" ym., aiheutti naiselleni sairaalareissun ja isot rahalliset haitat. Naiseni saikuulla tän sankarin eksältä että osa niistä takkeista on sen jätkän äidin vanhoja, siinä kohti hälle riitti. Eikö ton kaverin osalla ole nyt jo kyseessä pahempi perversio kuin mikään fetissi?

      • Takkirunkkari

        Oman käsitykseni mukaan fetissin tarkoitus on tuottaa iloa ja mielihyvää. Itse tykkään runkkailla takeilla ja samalla takilla runkkailen useita kertoja ennenkuin heitän roskiin tai pesen sen. Äitini takeilla olen myös leikkinyt aikanaan kun vielä asuin vanhempieni luona, niissäkin takeissa kiihotti liukas ja pehmeä kangas ei se että ovat äitini takkeja, itse paljastan fetissini mielellään mahdollisiman pian naiselleni enkä tahdo sitä häneltä salata mielummin tahtoisin hänenkin oppivan nauttimaan takki leikeistä, tosin toivoisin hänen pitävän asian meidän kahden tietona. Tuo tarinasi tyyppi on sairas päänupistanssa ei normi fettari noin käyttäydy.


      • Anonyymi

        Itsellä on muun muassa jokunen kiiltävä takkikin mutta en halua roiskia niihin jollen sitten aio joko pestä sitä muutenkin tai heittää roskiin.
        Kenellekään en ole kyllä kertonut tästä "harrastuksestani" eikä se mielestäni kenellekään kuulukaan. Jos kumminkin joku saisi selville salaisuuteni niin en nyt kumminkaan olisi pieksämässä, jollei tietoa alettaisi käyttää väärin, esim. kiristystarkoituksessa. Siinä tapauksessa ei kyllä hyvä heiluisi...


    • Anonyymi

      www.reddit.com/r/puffy/new/ Tuolla kaikkea mielenkiintoista liittyen untuvatakkeihin.

      • Anonyymi

        Hyviä kuvia. Isotissistä naista Monclerin untuvahaalarissa ja moonbootseissa ei kuitenkaan löytynyt. Naiset Monclerin talvivaatteissa saa minut hulluksi.


    • Anonyymi

      Toppatakki, likainen, käytetty työtakki, toppahousut, pilkkihaalarit, talvilakit, missä korvasuojat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe