Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nenoniel
profiilit
Nenoniel
Nenoniel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
149
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vielä yksi kysymys: millä perusteella en ole mies?
13.04.2016 23:44
Siis tarkoitin, että varsin vähän SELLAISIA ihmisiä Suomessa on, joilla on sellaiseen rahan ulvomiseen tarvetta. Sen sijaan meitä seksittömiä on paljon. Apua meillekin! Eikö lääkäri voisi määrätä tabletteja, joita syömällä seksuaalihalu vähenisi? Mielipiteitä?
13.04.2016 23:42
"Vähän kuin huutaisi täällä päivästä toiseen, että miksette ihmiset anna mulle rahaa, mä tarviin rahaa!"
Varsin vähän sellaisia ihmisiä Suomessa on.
Tämä on vaikeaa (ei tosin minun itseni ymmärtää mutta saada toiset ymmärtämään logiikkani, joka äkkiseltään vaikuttanee oudolta muttei ole virheellinen): on toisaalta puolustettava Raamattua ja sitä, että Jumala on tarkoittanut seksin avioliittoon (mainittakoon, että seksin sijaan minun kaltaisilleni voitaisiin antaa seksuaalihalua hiljentävää lääkettä). Mutta samalla on korostettava, että seksistä kanssani kieltäytyminen siksi,että halveksii minua erilaisuuteni takia,on inhottavaa.
13.04.2016 23:37
Millaiset vaatimukset sinulla on miehelle, jonka kanssa hankkisit lapsia?
09.04.2016 21:57
Vaihtunut. Nyt se on
[email protected]
26.03.2016 22:47
Pyydän aiheesta asiallista sähköpostia osoitteeseen
[email protected]
. T: Aloittaja.
26.03.2016 22:42
Kerro nyt vielä, missä tuo monimutkainen prosessi aloitetaan, missä lähdetään juttelemaan?
Terveisin aloittaja.
26.03.2016 22:32
Kuten kirjoitin, olen nyt tauon jälkeen uskossa.
Siihen, että nainen ei anna minun kaltaiselleni, voivat syyt olla hengellisiä (niitä on kunnioitettava) tai maallisia (itsekkyys, välinpitämättömyys). Näinollen sitä, että uskovainen nainen, ei kaltaiselleni anna, on kunnioitettava, mutta sitä, että ei-uskovainen nainen ei anna vaan pihtaa, on pidettävä moraalittomana.
18.03.2016 11:29
Joka päivä joutuu kantamaan sisäistä raivoa. Ihmisten, etenkin naisten, välinpitämättömyys on nykyään aivan käsittämätön.
10.03.2016 02:59
Mielestäni epäpätevä tuo isyyteen liittyvä juttusi. Ihmiset pysyvät hyväkuntoisina yhä pitempään, mikä on hyvä. Esim. minun isäni oli syntyessäni vanhempi kuin sinä nyt ja minulla on nuorempia sisaruksia ja hekin ovat aikuisia ja isä on edelleen hyvävoimainen. Eikä halua vielä moneen vuoteen eläkkeelle siirtyä.
Vaikka siis osittain kirjoititkin tyhmästi, ilmaisen solidaarisuutta sinua kohtaan.
10.03.2016 02:32
Tämä on viimeinen viestini tähän ketjuun, enkä tule lukemaankaan tätä ketjua enää, vaan laittakaa sen sijaan sähköpostia osoitteeseen
[email protected]
Jos uskovainen nainen ei anna minulle seksiä, mikä johtuu hengellisistä syistä, siitä, että seksi kuuluu avioliittoon, hyväksyn sen ja kunnioitan sitä.
Mutta jos uskomaton nainen ei anna minulle seksiä, siis syy on itsekkyys, se, että haluaa ahdistaa ja pitää minua pilkkanaan ja osoittaa halveksintaa, sitä en hyväksy,
Siis syyt sille, että ei halua antaa minulle seksiä, voivat olla maallisia tai hengellisiä. Hengelliset syyt hyväksyn ja niitä kunnioitan, maallisia en hyväksy.
En tule enää koskaan lukemaan tätä ketjua!
18.02.2016 11:57
Kuten jo kerroin, olen tuhlaajapoikana palannut Jumalan luo. Siksikin kadun nyt väkivaltaviestejäni.
Naiselta, jonka kanssa alan seurustella, vaadin siten seuraavaa:
-On uskottava, että Jeesus on Herra ja Jumala on hänet kuolleista herättänyt
-on uskottava, että ihminen ei voi ilman Jumalan armoa pelastua, että kukaan ei pelastu ilman Jeesusta
Ajatelkaa, nuo ehdot kumoavat sen vaikeuden, joka tulee kokemattomuudesta: terve uskova nainen, joka on matkalla taivaaseen, ei vaadi kokeneisuutta.
07.02.2016 04:43
Ajatelkaa hyvät ihmiset: Kun sosiaalisten vaikeuksiensa takia ihminen pääsee ensi treffeilleen vasta 21-vuotiaana, sitten kyseisten treffien jälkeen saa likaisena rättinä kasvoilleen sellaisen lausunnon, että kokemattomuuden takia on kelvoton. Eikö se ole aika kohtuutonta ja siten moraalitonta tuota mieltä olla?
Onneksi minä sentään perin iankaikkisen elämän!
02.02.2016 22:31
Anteeksi, piti kirjoittaa, että uskovaisille naisille ole miehen KOKENEISUUS tärkeää!
23.01.2016 09:33
Se oli Varjelusta, etten saanut seksiä, vaikka kovasti halusin.Voi miten iloitsen, etten saanut seksiä enkä aio seksiä harrastaa ellen pääse avioliittoon. Avioliitto ei ole minulle varmaan mahdollinen ihan lähivuosina, mutta ei se täysi mahdottomuus ole!
23.01.2016 09:29
Nyt on tapahtunut valtava muutos: olen palannut tuhlaajapoikana Jumalan tykö.
Voi miten kadun tätä ketjua!
Parasta uudistumisessa luonnollisesti on se, että olen taas matkalla Pelastukseen, mutta myös se tuntuu hyvältä, että uskovaisille naisille ei miehen kokemattomuus ole tärkeää.
23.01.2016 09:25
Miksi kukaan ei välitä minusta yhtään?
02.01.2016 04:56
Mitä hyötyä siitä olisi, että jauhettaisiin samalla tavalla kuin tässä ketjussa?
Eihän pelkkä seksi parisuhdetta korvaa, mutta olisihan sekin edes jotakin.
02.01.2016 04:55
Huomatkaa, että tämä viestini on kirjoitettu jouluna. Joulunikin on mennyt ihan pilalle siksi, että viime päivinä tämä puutteesta aiheutunut ahdistus on jälleen voimistunut. Joku suositteli terapiaa. Ehkä siitä voisikin olla apua, jospa sillä voitaisiin saada minut sellaiseen tilaan, että mikään seksi ei kiinnostaisi enää ainakaan melko pitkään aikaan? Mitä luulisitte?
25.12.2015 22:01
Voitaisiinko ajatella, että rangaistukseksi riittää se kärsimys, jonka koen tämän puutteen johdosta? Ketään en aio lyödä, kuohita enkä varsinkaan raiskata (luojan kiitos, että sentään raiskauksella en sortunut uhkaamaankaan).
25.12.2015 21:52
6 / 8