Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Nenoniel
profiilit
Nenoniel
Nenoniel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
149
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko se ei-uskovaisten yli 20-vuotiaiden naisten keskuudessa harvinaista, ett miehen kokemattomuus on este?
14.11.2015 04:36
Miksi naiset eivät yhtään välitä minusta!?
05.11.2015 06:14
Millä perusteella Keski-Suomi on täysin keinotekoinen maakunta?
29.10.2015 23:37
"Jaalei, ei se ole pelkästään naisten sydämettömyydestä kiinni se että naiset eivät halua harrastaa seksiä kanssasi. Yleensä naiset haluavat harrastaa seksiä miesten kanssa joihin heille on jonkinlainen yhteys, se voi olla joskus pelkkää seksuaalista vetovoimaakin mutta useimmiten naiset kai haluavat myös jonkinlaista henkistä yhteyttä petikumppaniinsa. Se yhteys voi olla rakkautta, ihastumista tai vaikkapa halua, mutta ei ainakaan minulla ole mitään intressejä paneskella jonkun randomin vastaantulevan miehen kanssa."
Miksi sitten naiset nussivat baarista randomisti hakemansa miehen kanssa
24.10.2015 11:52
En enää tämän viestin jälkeen aio kirjoittaa tähän ketjuun Poikkeuksena on, että jos tähän kirjoitetaan jotakin loukkaavaa, saatan vielä vastata. Laittakaa sähköpostia
[email protected]
tai soittakaa numeroon 0409369493, jos rohkeus riittää, tosin tuntemattomalla soittavien kanssa en pitkään lähde jutustelemaan.
Sanon vielä sen verran, että näitä nimimerkin Helka tapaisia naikkosia on maassamme katseltu ihan liikaa läpi sormien. Ja lopettakaa naiset se ihmeellinen höpöily, että olisi minun syytäni, etten ole saanut naisseuraa, sillä olen yrittänyt. Ja vaikka olisinkin yrittänyt keskimääräistä jonkin verran vähemmän tai heikommin, on se vääryys, ettei kukaan nainen ole tähän mennessäkään suostunut, vaikka täytän tämän vuoden puolella jo 26.
Eräs nainen, jonka kanssa olin treffeillä, kertoi treffien jälkeen, että olen liian kokematon. Sain tietää, etteivät sentään kaikki naiset sillä tavalla ajattele, mutta valitettavasti monet!
Vielä huomautus: en ole sama kuin mies89, hän on ilmeisesti Tampereelta mutta minä Jyväskylästä, valitettavasti täällä se on vielä vaikeampaa, kun kaupungin ilmapiiri on niin naisten ehdoilla rakentunut, vaikka kaupunki yleisesti onkin hyvä!
23.10.2015 14:53
Huomaa vielä uusi sähköpostiosoitteeni:
[email protected]
. Ja vielä kerran: en koskaan enää kirjoita tälle palstalle muuten kuin tällä tunnuksella!
Jaakko Leinonen (s. 3. 12. 1989)
Jyväskylä
15.10.2015 19:59
Näyttää siltä, ettei tätä asiaa voi varsinaisesti ratkaista ainakaan vielä vuosikausiin, joten esitän toisenlaisen näkökulman: Sokeille ja kuuroille maksetaan vammansa vuoksi korvauksia. Voitaisiinko myös minun kaltaisilleni maksaa korvauksia?
15.10.2015 04:53
Olen viime aikoina todella paljon kirjoittanut Wikipediaan ja siten auttanut muita ja toisaalta saanut siitä itsekin jonkinlaista helpotusta. Katsokaa, millainen lista jo luomistani artikkeleista on:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Käyttäjä:Nenoniel/artikkelit
15.10.2015 04:09
Todellinen Jaakko Leinonen kirjoittaa:
En ole tuossa kuvassa. En kirjoittanut viestiä, johon tämä on vastaus., enkä enää koskaan kirjoita tälle palstalle rekisteröitymättä.
Jaakko Leinonen
Jyväskylä
15.10.2015 04:05
8 / 8