Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..+Voiks+Mä+Vaihtaa+tuon+Lahjan+Siihen+Lahjaan,+ettei+sitä+Valmistettais+Ollenkaan?..+Meinaan+Vuan,+että+Tuosta+taitaa+olla+enemmän+ÄitiMaalle+Haittaa+vrt.+Tuon+Käytettävyyteen&Kestoon+jne..+;P
12.12.2018 22:58
..+Kuulostaa+ihan+Tyypilliseltä+Nais..+EikäKö..+NarsuMarsulta..+;D
12.12.2018 22:42
..+"sinne+missä+Nuuskis+vaikuttaa."..+;P
..+Edelleen+Sen+Voin+Sanoa,+etten+TuollaPäin(kään)+"Vaikuta",+enkä+Ole+"Vaikuttanut"..+Ja+Senkin+voin+Sanoa,+että+on+Ihan+Turhaa+Yrittää+Tuolla+Tavoin+Kaivella+Tietoa+esim.+Musta..+;P
..+Jotain+Tuon+Suuntaista,+mitä+kerroit+ajattelin+itsekin+tapahtuneen..+Tai+sellaista,+että+kunhan+tulit+Vääntämään+Tikusta+Asiaa+Pönttikselle+ja+siitä+Sun+kommentista+joku/jotkut+vetivät+Omat+JohtoPäätöksensä..+Ja+Siitä+sitten+Homma+lähti+Totaalisesti+Lapasista..+;P
12.12.2018 22:41
..+En+Ole..+;P
https://fi.wiktionary.org/wiki/suka
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukaa
..+Tuskin+Tulee+Syötyäkään..+;D
..+HekoHeko..+Mut+joo..+Tuskin+tulee+Koskaan+edes+Maistettua+Tuollaista+Suklaatia..+;P
12.12.2018 22:30
..+Siinä+voi+Käydä+Sit+HyvinÄkkiä..+HyvinHuonosti..+;D
12.12.2018 22:19
..+Tuon+MGTOW+nikin+Innostuin+Rekkaamaan+PalstaSiskoni+WGTOW+nikin+Innoittamana..+;D
12.12.2018 14:35
..+Kirjoitin+ennen+Tätä+Nikkiä..+Nikillä+MGTOW+jonkun+aikaa..+Ja+sitä+ennen+pienen+hetken+jollain+mustilla..+En+muista+käytinkö+hetken+erästä+nikkiä+RekkaaMattomana+vai+Rekattuna..+;P
..+Kaikki+luettelemasi+nikit+on+Khyl+Mulle+"Tuttuja"..+;P
12.12.2018 14:34
..+Niin.+Ja+Toki+Monilla+Perseilyyn+Kuuluu+Se,+että+Sitä+Jatketaan+ja/tai+Vieritetään+Muiden+Syyksi..+Ennemmin,+kuin+Kannetaan+ja+Otetaan+Vastuu+Omasta+Perseilystä+Kokonaisudessaan..+Ja+Anteeksi+Pyyntöön+ei+ainakaan+Kovin+Helpolla+Taivuta..+Paitsi+Jos+on+Ihan+Pakko..+Esim.+JoukkoPaineen+tjmv.+Syyn+takia..+;P
#PerskeleenNarsuMarsut
12.12.2018 14:15
..+Kyllä+sen+Huomaa+jo+tuosta+Keskustelusta+Ihan+Heti..+Mut..+Voihan+sitä+Yrittää+Puolustella+Omaa+Persestelyään+Vaiks+Millä+TekoSyyllä,+jos+"vain"+Haluaa..+;P
#Itsekkyys&ItsePetos
12.12.2018 14:11
..+Mitäs+teet+Sit+silloin,+jos+on+"vain"+Heikotuksen+Tunne,+mutta+ei+Nälän+Tunnetta?..+;P
..+Siis+Just+Sellainen,+mikä+Johtuu+siitä,+että+Ravinnosta+Saatu+EnergiaVaranto+alkaa+Olla+Vähis&Lopus..+;P
12.12.2018 14:06
..+Tuonko+Takia+Sinä+Käynnistit+Hyökkäyksen+erästä+PalstaNaista+Vastaan?..+;P
..+Ja+Luit+Oikein..+Sinä+sen+Käynnistit..+Ei+Pertsa..+Pertsa+"vain"+Tarttui+Sun+Perseilyysi+ja+Osallistui+Siihen..+Välittämättä+Hyökkäyksen+Kohteesta+sen+Enempää,+kuin+Sinä(kään)..+;P
..+Itse+en+Näe+tuossa+Muuta,+kuin+sen+miten+Pertsa+"hyökki"+jatkuvasti+Pönttiksen+Lahkeeseen..+Vääntämällä+Vaikka+Tikusta+Asiaa+jne..+;P
..+EttäSillee..+Miten+sen+Oman+Vastuun+Kantamisen&Käsittelemisen+Jne.+Laita+Sun+kohdalla+Menikään?..+;D
12.12.2018 13:55
..+Pertsa+Laittoi+mulle+eilen+Kommentin,+jota+en+heti+Tajunnut..+Halusi+näemmä+Leikitellä+Puskista+joidenkin+kanssa+vielä+YöPalaksi..+;P
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15490753/sabotaasia-palstalla#comment-95882057
..+Näin+kyllä+tämän+ketjun+ennen,+kuin+Lähdin+Käväsee+Pikaisella+HapeTuksella..+Ja+vilkaisinkin+pikaiseen+sen+jälkeen+tätä..+En+puuttunut,+koska+Kyseistä+Palstailijaa+ei+Täällä+Suolistettu+Porukalla+samaan+Malliin,+kuin+aikaisemmin+ja+hänellä+näytti+olevan+myös+tukijoita..+;P
..+Yllä+Mainitusta+Ketjusta+tänne+Näemmä+"joku"+MielensäPahoittajakin+Vaelsi+Puskailemaan..+Syystä+tai+Toisesta..+;D..+Kuin+myös+"eräs"+Jantteri+Jatkamaan+Aloittamaansa+AivoPieruPerseilyään,+vaikka+Just+tässä+Hetki+Sitten+Eräässä+Ketjussa+Yritti+Vierittää+omat+Perseilynsä+Tämän+Asian+Suhteen+Kokonaisuudessaan+Pertsan+Piikkiin..+Sellasia+Ne+NarsuMarsut+Sit+On..+;P
12.12.2018 12:19
..+Laitetaan+tää+Tännekin..+;P
Jannika+B+-+Kaksi+Jotka+Pelkää
https://www.youtube.com/watch?v=ATgdhEOHSg8
..+Soimaan..+;P
12.12.2018 11:58
..+Kysyin+ja+Sain+Khyl+ihan+Luvan..+VaroVaroVasti+Raapustaa..+;P
..+Mun+Pitäis+Lähtee+HappiHaukal..+Kuuntelen+Khyl+Varmaan+Myöhemmin..+;P
..+ÖitMöit..+Ja+Kauneit..+Unei..+=)
11.12.2018 23:14
..+Ennemmin+Nämä+Geenit,+Kuin+NarsuMarsuNilviäisen..+Niin+Kuin..+Eräil..+;D
11.12.2018 23:11
..+"NormaaLius(kin)"..+On+Ihan+KatsojanSilmisä..+;D
..+En+ole+Ketään+Pakottanut+Katsomaan..+"SuttaukSiani"..+Että+Tierä+Sä(kin)+Se..+;P
11.12.2018 23:02
..+Jeps..+Jos+IhmisApina+Lisääntyis+Yksikseen+MonistuMalla+Jne..+;P
..+Voihan+ne+Geenit+Tulla+ToiseltaKin+Puolelta..+Tai+jonkun+"virheen"+seurauksena..+Jne..+;P
11.12.2018 23:00
..+Keijujen&MenninKäisten+Geenit+aiheuttaa+KaikenLaista..+"Välil"+tulee+Maalailtua+"VahinGos"+Niiren+Kielel..+;(
..+Pahoittelut+siitä..+Noh..+Ei+Vaiskaa..+;D
11.12.2018 22:55
..+Mistä?..+Nyt+Meni+Ohi..+Taas..+;P
..+En+mä+Nähnyt+Kylttiä,+että..+"Nuuskalta+Pääsy+Kielletty!!!"..+Tosin+Se+ois+Khyl+voinut+Toimia+Houkuttimenakin..+Paha+Sanoa..+Kun+kerran+Tiäl+Jo+Olen..+;D
11.12.2018 22:47
..+Jeps..+Kyllä+Geeneilläkin+on+Oma+Osansa+Näissäkin+Jutuissa..+Kuinka+Ja+Millaiseksi+NarsuMarsuksi+sitä+voi+Tulla..+Jos+Voi..+Jne..+;P
11.12.2018 22:39
32 / 651