Välitilinpäätös case Mariaaaaan

Joku tarkkaavaisempi seuraaja on ehkä rekisteröinyt palstan parrasvalojen katveessa hädintuskin näkyvissä käytävää keskustelua Mariaaaaasta ja hänen oikeasta identiteetistään. On esitetty arvioita siitä että Turun tyttö voisi olla Espoon gentlemanni tai jotain muuta. Itse olen asemoinut flikan Varkauden suuntaan, sinne missä Nuuskis vaikuttaa.

En osaa valottaa asiaa muuta kuin omasta näkökulmastani, mutta voisin tässä kerrata asiaa niinkuin minä sen koin , ja voin samalla selventää omia motiivejani hämmentää soppaa.

Moni varmasti muistaa keskustelun jossa anonyymi "puskanainen" ilmoitti tukeneensa minua pitkään palstalla, ja taistelleen palstasotia rinnallani. Tuossa kohtaa mainitsin ketjuun että puska voisi halutessaan laittaa sähköpostilaatikkooni viestin josta saisin hänen sähköpostiosoitteensa ja voisimme keskustella palstadynamiikasta. Puska antoi ymmärtää olevansa vanha palstalainen, ja minua tietenkin kiinnosti saada selville mitä hän tietää palstasta ja palstalaisista.

Hyvin nopeasti mulle selvisi että puska joko ei tiedä mitään, tai hän ei halua kertoa mitään. Keskustelumme "hyytyi" siihen ettei ollut mitään tietoa jaettavaksi. Ainoa mitä tuosta episodista Mariaaaaan kanssa syntyi, oli palstahuhut siitä että Mariaaaaa on minun tukinikkini. Huhuja sinkoili sieltä täältä, mm. Pönttöneiti esitti omia arvailujaan asiasta.

Minä tiesin että minä en voi taata omaa syyttömyyttäni, siihen tarvitaan ulkopuolinen taho. Päätin kokeilla josko joku haluaisi vakuuttaa syyttömyyteni, tai sitten upotan Mariaan ilmoittamalla yksinkertaisesti sen trollinikikseni. Suunnitelmaani varten minun tarvitsi vain odottaa tilannetta jossa voisin "lipsahuttaa" kommentin muka väärällä nikillä ja siten vahvistaa olevani Mariaaaan takana.

Lopun palstalaiset ovat voineet lukea palstalta. Minä torjuin vain Dissin ja Pöntön minuun kohdistaman hyökkäyksen, en muuta.

46

<50

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nosto.

• äööäöäöäöäöä

En halunnut kertoa mitään, koska en luottanut yhtään. Kaikki päätyikin palstalle. Lähetin myös feikkikuvan, ja salaisen numeron.

• Kuvan lähettämisen kerroit itse, puhelinnumerosi lähettämisestä en ole maininnut kenellekään.

• ölö5454
        LudvigXIV kirjoitti:

Kuvan lähettämisen kerroit itse, puhelinnumerosi lähettämisestä en ole maininnut kenellekään.

Tiedän.

• ölö5454 kirjoitti:

Tiedän.

Keskusteluistammekin olen todennut aika ympäripyöreästi että keskustelimme palstadynamiikasta.

En koe että olisin missään suhteessa paljastanut jotakin salaista tai henkilökohtaista tietoa sinusta. Halusin vain lopettaa spekulaatiot siitä että minä trollailisin Mariaaaaana.

• nbmnbnmbnm
        LudvigXIV kirjoitti:

Keskusteluistammekin olen todennut aika ympäripyöreästi että keskustelimme palstadynamiikasta.

En koe että olisin missään suhteessa paljastanut jotakin salaista tai henkilökohtaista tietoa sinusta. Halusin vain lopettaa spekulaatiot siitä että minä trollailisin Mariaaaaana.

Muistan vaan sen, että nuuska ja joku.muu olivat ainoat, jotka minua puolustivat. Kaikilta muilta vakkareilta sain ainakin jossain vaiheessa aina jotain vi..ttumaista niskaani. Yritin viiden vuoden jälkeen tulla tänne niin, että olen kaikille ystävällinen. Ei oikein toiminut. :D Tiesin kyllä sen.

• nbmnbnmbnm kirjoitti:

Muistan vaan sen, että nuuska ja joku.muu olivat ainoat, jotka minua puolustivat. Kaikilta muilta vakkareilta sain ainakin jossain vaiheessa aina jotain vi..ttumaista niskaani. Yritin viiden vuoden jälkeen tulla tänne niin, että olen kaikille ystävällinen. Ei oikein toiminut. :D Tiesin kyllä sen.

Jaa'a. Jokainen huolehtii vain itsestään.

Jos "Mariaaaaa" (tai kuka tahansa muu) käy minulle taakaksi eikä pysty vakuuttamaan palstalaisia siitä että hän on jotakin muuta kuin minun trollailunikkini, niin silloin minun pitää sanoutua touhusta irti.

• mnbvcbcvbb
        LudvigXIV kirjoitti:

Jos "Mariaaaaa" (tai kuka tahansa muu) käy minulle taakaksi eikä pysty vakuuttamaan palstalaisia siitä että hän on jotakin muuta kuin minun trollailunikkini, niin silloin minun pitää sanoutua touhusta irti.

Kiitos. Sitä toivonkin. Halusin vaan kommentoida pari sanaa.

• LudvigXIV kirjoitti:

.. Kuulostaa ihan Tyypilliseltä Nais.. EikäKö.. NarsuMarsulta.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Kuulostaa ihan Tyypilliseltä Nais.. EikäKö.. NarsuMarsulta.. ;D

Älä leiki moralistia, ihan samanlailla sinäkin hyökit kimppuuni kuin muutkin trollaattorit.

Kyllä minä vielä laitan paskaa tuulettimeen niin saatte nautintoa koko rahalla.

• NuuskaUlosHeitettynä
        LudvigXIV kirjoitti:

Älä leiki moralistia, ihan samanlailla sinäkin hyökit kimppuuni kuin muutkin trollaattorit.

Kyllä minä vielä laitan paskaa tuulettimeen niin saatte nautintoa koko rahalla.

.. En mä Mitään Leiki.. Eikä Asiasta Sanominen, Totuuden Puhuminen jne. Ole Hyökkimistä ja Trollausta.. Että Tierä Sä(kin) Se.. ;P

.. Noh.. Tuolla Toisessa ketjussa, "joku" uhos Samaa.. Meinasin alkaa Antamaan Palautetta jne.. Mutta.. Sitten aatteelin, että Mitä Turhaa.. Pelkkää Ajan&EnerGian Haaskuuta.. Joka ei Vaikuta LoppujenLopuksi TipanTippaa Mihinkään.. Taaskaan.. Koska.. .. Se Mikä on Veres, niin Se On.. ;P

• NuuskaUlosHeitettynä kirjoitti:

.. En mä Mitään Leiki.. Eikä Asiasta Sanominen, Totuuden Puhuminen jne. Ole Hyökkimistä ja Trollausta.. Että Tierä Sä(kin) Se.. ;P

.. Noh.. Tuolla Toisessa ketjussa, "joku" uhos Samaa.. Meinasin alkaa Antamaan Palautetta jne.. Mutta.. Sitten aatteelin, että Mitä Turhaa.. Pelkkää Ajan&EnerGian Haaskuuta.. Joka ei Vaikuta LoppujenLopuksi TipanTippaa Mihinkään.. Taaskaan.. Koska.. .. Se Mikä on Veres, niin Se On.. ;P

Illanjatkoja Nuuskatrollille.

• LudvigXIV kirjoitti:

Illanjatkoja Nuuskatrollille.

.. Mitä Tuosta ProjiSoinnista on Sanottu Sulle(kin)?.. ;P

.. IllanJatkoja SinneKinKin.. ;D

.. Mitä Tuosta ProjiSoinnista on Sanottu Sulle(kin)?.. ;P

.. IllanJatkoja SinneKinKin.. ;D

Entten tentten teelika mentten kuka on seuraava paskaropellin edessä? 🤔😬

Hmmm... tuskin minä, kun oon liian sitkee. Ketä veikkaat?

• mazy kirjoitti:

Entten tentten teelika mentten kuka on seuraava paskaropellin edessä? 🤔😬

Hmmm... tuskin minä, kun oon liian sitkee. Ketä veikkaat?

.. Kyllä Näitä Sankareita on Täällä(kin) Useampia.. Ei Pertsa Ainut Ole.. ;P

.. Joten.. Aina Kun Jollain Niillä menee PalkoKasvi HenkitysElimeen jostain Syyst, niin Kohta Alkaa Vähintään Puskista Lentää Sitä Ihteään.. Ei Mitään Uutta PalstaRintamalla.. ;D

• Höpöhöpöhöpö

• Anna kuulua miltä osin koet tarpeelliseksi korjata sanomaani.

• LudvigXIV kirjoitti:

Anna kuulua miltä osin koet tarpeelliseksi korjata sanomaani.

Höpöhöpöhöpöpöpöhöpöpöö..

Noin mä tästä lähin luen sun juttus.

• Wwuwuw kirjoitti:

Höpöhöpöhöpöpöpöhöpöpöö..

Noin mä tästä lähin luen sun juttus.

Tämä selvä. Illanjatkoja.

• LudvigXIV kirjoitti:

Tämä selvä. Illanjatkoja.

Ja sitä samaa sinnekin, höpönpöppö.

• Niin, tiiätkö tuollanen on aika tavallista. Jopa niin, että oli aivan arvattavaa että Mariaaata käyttää niccinään joku muukin, kun yksi Mariaaaa.

Stalkkerit on tommosia. Esiintyy toisina harhauttaakseen, niin nähty juttu jo.

• Siis kirjoitit ainakin yhdesti Mariaaana ( mustaniccillä helppo säveltää)..

"Suunnitelmaani varten minun tarvitsi vain odottaa tilannetta jossa voisin "lipsahuttaa" kommentin muka väärällä nikillä ja siten vahvistaa olevani Mariaaaan takana."

Mietin vain miksi?

• mazy kirjoitti:

Siis kirjoitit ainakin yhdesti Mariaaana ( mustaniccillä helppo säveltää)..

"Suunnitelmaani varten minun tarvitsi vain odottaa tilannetta jossa voisin "lipsahuttaa" kommentin muka väärällä nikillä ja siten vahvistaa olevani Mariaaaan takana."

Mietin vain miksi?

En kirjoittanut koskaan Mariaaaan nikillä, vastasin vain kerran yhteen Pönttiksen Mariaaaalle esittämään kysymykseen omalla rekatulla nikilläni.

Tuossa omalla nikilläni tekemässäni kommentissa vastasin niinkuin olisin "Mariaaaa" joka vastaa vahingossa rekatulla nikillä (paljastuen palstikseksi) kun olisi pitänyt vastata mustalla trollailunikillä (Mariaaaaa).

PS: Vastaus ei ollut trolli-Mazylle vaan ihan muille palstalaisille tiedoksi.

• Ihmettelijät
        LudvigXIV kirjoitti:

En kirjoittanut koskaan Mariaaaan nikillä, vastasin vain kerran yhteen Pönttiksen Mariaaaalle esittämään kysymykseen omalla rekatulla nikilläni.

Tuossa omalla nikilläni tekemässäni kommentissa vastasin niinkuin olisin "Mariaaaa" joka vastaa vahingossa rekatulla nikillä (paljastuen palstikseksi) kun olisi pitänyt vastata mustalla trollailunikillä (Mariaaaaa).

Miksi teit niin?

• Ihmettelijät kirjoitti:

Miksi teit niin?

Jos et ymmärtänyt aloitusta, niin olet liian yksinkertainen tähän keskusteluun. Illanjatkoja.

• pakenet
        LudvigXIV kirjoitti:

Jos et ymmärtänyt aloitusta, niin olet liian yksinkertainen tähän keskusteluun. Illanjatkoja.

Et halua selvittää. Tuotakaan kertaa sinun ei olisi tarvinnut tehdä? Kaikki ihmettelevät, miksi.

• pakenet kirjoitti:

Et halua selvittää. Tuotakaan kertaa sinun ei olisi tarvinnut tehdä? Kaikki ihmettelevät, miksi.

Bye bye trollipeikko.

• LudvigXIV kirjoitti:

Niin eli et koskaan ole kirjoittanut Mariaaaa niccillä vai? Yhtään kertaa?

Mikä sun idea tossa sitten oli kokonaisuudessaan? En ymmärrä ideaa sun toiminnalle, kiusata Mariaaa, jotakuta muuta, esittää fiksumpaa kun ootkaan vai mikä?

• Byebye
        LudvigXIV kirjoitti:

Bye bye trollipeikko.

Tiukka paikkahan se on, mutta jätä sitten sanomatta. Menee näköjään liian vaikeaksi.

• Ei.järkeä.tässä
        mazy kirjoitti:

Mikä sun idea tossa sitten oli kokonaisuudessaan? En ymmärrä ideaa sun toiminnalle, kiusata Mariaaa, jotakuta muuta, esittää fiksumpaa kun ootkaan vai mikä?

Minäkään en ymmärtänyt ideaa ja ap ei vastaa kun kysytään, miksi?

• mazy kirjoitti:

Tiedän sinut trolliksi, enkä aio haaskata aikaani ihmiseen jolle palsta on ollut pakkomielle todennäköisesti yli 10 vuotta. Keskustelu kanssasi on päättynyt minun osaltani.

• Ei.järkeä.tässä kirjoitti:

Minäkään en ymmärtänyt ideaa ja ap ei vastaa kun kysytään, miksi?

Jos hän ei oikein ymmärrä itsekään? Oli vaan hetken huumaa ja olevinaan näppärää. Mä nään tuon vaan epäloogisena trollaamisena, kusettamisena tai kiusaamisena, jos jonkun Mariaaan nicci loataan.

Ja jos taas tykkää olla välillä tyttö ja välillä poika, niin on sitten vaan. Muttei sotke muitten niccejä siihin. Ja vedä pöntöstä alas, impulsiivisuutta on kyl havaittu...

• LudvigXIV kirjoitti:

Tiedän sinut trolliksi, enkä aio haaskata aikaani ihmiseen jolle palsta on ollut pakkomielle todennäköisesti yli 10 vuotta. Keskustelu kanssasi on päättynyt minun osaltani.

Jaa, no eipä tuo mutismiksi ryhtyminen järkytä. Eikä trolliksi väittäminen, nääkin on jo nähty pariin kertaan.

Alan olla jo vanha ja kaiken nähnyt palstoilla.☺️

Semmosta se on...pärjäile.

• ihanuteliaisuudesta
        LudvigXIV kirjoitti:

Minkälaisilla sienillä pääsee tuohon tilaan missä nyt olet?

• Tämä todellakin ON sinkkupalsta! :D

• Sulla on hirttänyt hei tyyppi levy kiinni!😄

• mazy kirjoitti:

Sulla on hirttänyt hei tyyppi levy kiinni!😄

Aloittajan viestin pohjalta voinen vain todeta, että enpä ole ainoa! :D

• Kollimaattori kirjoitti:

Aloittajan viestin pohjalta voinen vain todeta, että enpä ole ainoa! :D

Heh, toi on kyllä totta!🤣

• spämmin_uhri

Tinsa-Pertillä on paha luonnevika.

• MikäänEiOleMiltäNäyttää

Jos vain tietäisitkin miten syvälle kaninkolo ulottuu, menisit psykoosiin siltä istumalta, ja juoksisit alastomana pihamaalla ja tahrisit itsesi ulosteella.

• En usko että yllättyisin mistään.

• .. "sinne missä Nuuskis vaikuttaa.".. ;P

.. Edelleen Sen Voin Sanoa, etten TuollaPäin(kään) "Vaikuta", enkä Ole "Vaikuttanut".. Ja Senkin voin Sanoa, että on Ihan Turhaa Yrittää Tuolla Tavoin Kaivella Tietoa esim. Musta.. ;P

.. Jotain Tuon Suuntaista, mitä kerroit ajattelin itsekin tapahtuneen.. Tai sellaista, että kunhan tulit Vääntämään Tikusta Asiaa Pönttikselle ja siitä Sun kommentista joku/jotkut vetivät Omat JohtoPäätöksensä.. Ja Siitä sitten Homma lähti Totaalisesti Lapasista.. ;P

• Pönttis ja jotkut puskat vihjailivat pidempään sillä että minä olisin Mariaaaaa. Tiesin etten voi todistaa syyttömyyttäni inttämällä, vaan pitää keksia vaihtoehtoinen tapa edetä asiassa.

Kun näin Pöntön kommentin ketjussa, tajusin että minun pitää tarttua tilaisuuteen. Oli lapsellisen helppoa antaa trolleille syy ryhtyä hyökkäämään kimppuuni syytellen minua trolliksi.

Trollaattorit luulivat minun upottavan itseni ryhtymällä inttämään trollikuoroa vastaan., heille tuli selkeästikin yllätyksenä että minä lähdin upottamaan Mariaaaaa. Kun nyt luen kommentointia, niin kaikki tajuavat etten minä ole Mariaaaaa.

Mulle on toisaalta yksi lysti koko Mariaaaaa, sillä hän ei tehnyt mitään vakuuttaakseen palstalaiset siitä että nämä ovat väärässä. Minun nähdäkseni Mariaaaaalle sopi minuun kohdistettu ajojahti oikein hyvin.

• LudvigXIV kirjoitti:

Pönttis ja jotkut puskat vihjailivat pidempään sillä että minä olisin Mariaaaaa. Tiesin etten voi todistaa syyttömyyttäni inttämällä, vaan pitää keksia vaihtoehtoinen tapa edetä asiassa.

Kun näin Pöntön kommentin ketjussa, tajusin että minun pitää tarttua tilaisuuteen. Oli lapsellisen helppoa antaa trolleille syy ryhtyä hyökkäämään kimppuuni syytellen minua trolliksi.

Trollaattorit luulivat minun upottavan itseni ryhtymällä inttämään trollikuoroa vastaan., heille tuli selkeästikin yllätyksenä että minä lähdin upottamaan Mariaaaaa. Kun nyt luen kommentointia, niin kaikki tajuavat etten minä ole Mariaaaaa.

Mulle on toisaalta yksi lysti koko Mariaaaaa, sillä hän ei tehnyt mitään vakuuttaakseen palstalaiset siitä että nämä ovat väärässä. Minun nähdäkseni Mariaaaaalle sopi minuun kohdistettu ajojahti oikein hyvin.

"Mulle on toisaalta yksi lysti koko Mariaaaaa, sillä hän ei tehnyt mitään vakuuttaakseen palstalaiset siitä että nämä ovat väärässä. Minun nähdäkseni Mariaaaaalle sopi minuun kohdistettu ajojahti oikein hyvin."

.. JepJep.. Tämäkin kertoo Vain Sinusta.. ;P

"Mulle on toisaalta yksi lysti koko Mariaaaaa, sillä hän ei tehnyt mitään vakuuttaakseen palstalaiset siitä että nämä ovat väärässä. Minun nähdäkseni Mariaaaaalle sopi minuun kohdistettu ajojahti oikein hyvin."

.. JepJep.. Tämäkin kertoo Vain Sinusta.. ;P

Kertoo myös Mariaasta (tai hänen kirjoittajastaan).

• LudvigXIV kirjoitti:

Kertoo myös Mariaasta (tai hänen kirjoittajastaan).

.. Niin, sen ettei Hän syystä tai Toisesta Jaksanut ja/tai Nähnyt siinä Järkeä Ymv.. Yms.. Jne.. ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1779
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1111
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1086
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      972
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      829
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      150
      799
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      53
      745
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe