Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..+Juuri+TuonTapaisia+Lähes+Kaikki+Somettajat+Aina+Ovat..+;D
14.11.2018 16:31
..+En+ole+itse+Törmännyt+kuin+yhteen+Serkkuuni..+Enkä+usko,+että+kukaan+on+Yhdistänyt+teitä(kään)+Samaksi+Henkilöksi..+;P
..+Laulusta..+Jeps..+Harvalla+Se+on+Puhdasta..+BiisinTekijöillä(kään)+se+Ei+selvästikään+Ole..+;P
14.11.2018 16:29
..+"Täytynee"+vastata+Yhtä+Tyhmästi&YksinKertaisesti..+Eli..+JoopaJoo&NiinpäNiin..+;D
14.11.2018 16:21
..+Enpäs..+;D
..+Hyvä+Yötä+Ja+MakoisiaUnia..+=)
13.11.2018 23:45
..+Meinasin+tulla+Kuuntelemaan..+;(
https://www.youtube.com/watch?v=tlNLqlDt0yw
..+Ja+Hokasin,+että+Linkki+oli+jostain+syystä+jäänyt+Vajaaks..+;D..+Noh..+Nyt+sekin+on+Sit+Korjattu..+=)
13.11.2018 23:43
..+Mä+en+ala..+Tarviin+selvästi+TypoLukkoa..+;(
13.11.2018 23:33
..+Yritä+itse+tehdä+Diagnoosia,+jos+Potilas+Ei+Edes+Suostu+kertomaan+mitään+sellaista,+että+voitaisiin+jotain+Daignoosia+tehdä+suuntaan+tai+toiseen..+;D
13.11.2018 23:32
..+En+Varpisti+Ole..+Eipäs+yhtään+yritetä+Siellä..+JotainJotain..+Noh,+en+Tierä+mutta+Jotain+Kuiteskin..+;D
13.11.2018 23:29
..+Ymmärrän+Hyvin+Khyl..+Ei+Kommunikoinnin+Hankaluuskaan+niin+paha+juttu+ole,+jos/kun+sen+noin+hyvin+itse+tiedostaa+(silloin+voi+joitakin+asioita+ehkä+sopivassa+ilmapiirissä+yrittää+harjoituttaa+yms.)..+Varsinkaan,+jos+sen+osaa+noin+selkeästi+myös+kommuniKointi+Kumppanille+Ilmaista..+Ainakaan+Mun+Mielest..+;P
..+Jos+jonkun+mielestä+on,+niin+Khyl+silloin+on+syytä+Sellaisen+kattella+hetken+aikaan+peiliin,+jos+ei+ole+ihan+LappionPuu+ja/tai+Persestelijä+tapaus+kyseessä,+niin+siitä+voi+olla+jopa+joillekin+apua+Omiin+Asenteisiin,+Aatoksiin+jne..+;P
..+Polla+"hieman"+Juntturassa..+Mut..+Jos+tarkoitit+tuolla+"JotainMuutakin"+jutulla+tuota+Mun+"Sukeltelu"+juttua+ja+oletit,+että+tarkoitin+kyseisellä+asialla+jotain+Sinun+Sanomisiasi+tjmv.,+niin..+En+Tarkoittanut..+Vaan+ihan+Omia+Sanomisiani+jne.+Tarkoitin..+;P
..+Että+ihan+Relax+Vuan..+NoHätä..+;D
13.11.2018 23:25
..+"YhteisHaluinen"..+Mistä+näitä+Typoja+oikein+Tulee..+Perskules..+;D
..+Juuh..+SamaSe..+En+Oikolue+En..+;D
13.11.2018 22:57
..+Se+Lukee+Khyl+Yhtenä+Vaihtoehtona+Diagnoosissasi..+Mutta..+Paha+Sanoa+Mithää+edes+SuhtKoht+Varmuudella,+kun+et+ole+oikein+YhteisHaluinen..+Syystä+tai+Toisesta..+;D
13.11.2018 22:55
..+Voi+ehkä+olla,+että+YliTulkitsin+"hieman"+ja+Mielsin+"ÄänenSävyn"+väärin..+Ehkä..+Puolustukseni+esitän,+että+jos+"joskus"+voi+olla+vaikeaa+Osua+Täydellisesti+Nappiin,+jopa+Kasvokkain+Puhuen,+jopa+silloin,+jos/kun+Toisen+Hyvinkin+Tuntee,+niin+vielä+Vaikeampaa&Haastavampaa+se+on+Tällättis..+=)
..+"Voi"+Khyl+olla,+että+hieman+tuossa+oli+nyt+Jotain+Muutakin..+Mut+ei+mennä+nyt+Siihen..+Jätetään+nyt+Syvemmät+Sukeltelut&SukelteluRaportit+Tekemäti..+;D
..+Ja+Tosissanihan+Mä+Aina..+Ainakin+Puoli..+Tai+Noh..Riippuu+ihan..+Mist+Roikkuu+Milloinkin..+Ja+jos+Sua+Kiusin,+niin+Hyvällä+Vuan..+Ja+yleensä+vain,+jos+olet+Itse+Leikin+Aloittanut..+Noh,+Ok..+"Joskus"+on+voinut+sattua+"joitain"+"PienenPieniä"+YliAmpumisia&Innostumisia+ihan+Mun+Omasta+Aloitteesta..+Ehkä..+Tässä+nyt+jonkinnäköinen+Subjektiivinen+AnaLyysi+Mainitsemistasi+asioista..+Piti+vastata+vielä+lyhyemmin,+mutta..+Jooh..+Pitänee+taas+Skarpata&Petrata+tät(kin)+asiaa,+ettei+karkaa+taas+ihan+lapasista..+;D
13.11.2018 22:19
..+Outoja+kyselet..+;D
..+Voin+sanoa+99,999999999999999%+varmuudella,+etten+ole+ollut+paikalla..+;D..+Jos+joku+ei+ole+TodTaidokkaasti+onnistunut+Huumaamaan+Mua+jne,+niin+en+ole..+Ja+Siihen+en+nyt+Usko..+En+sitten+Millään..+;D
13.11.2018 20:47
..+Vai,+että+heitin+tällä+kertaa+Jopa+Niin+Tylsää&Tyhmää+LäpänDeerusta,+että+Se+piti+Oikein+Sanoin+tuoda+Julki..+Mullekin..+;D
..+Olen+Pahoillani+Kärsimyksesi+johdosta..+Ja+kiitän+Palautteestanne..+;P
..+Parempaa&Mukavampaa+IllanJatkoa..+=)
13.11.2018 20:38
..+Eli+Kirjataan+myös,+että+"Potilas+ei+pysty/kykene+antamaan+vahvistusta+sille,+ettei+olisi+ollut+TodLäheisissä+tekemisissä+MiesOlete(t)tu(je)n+kanssa..+"Sillee"..+Syynä+se,+ettei+halua+JulkiTuoda+sitä+asiaa+tai+sitten+se,+että+on+ollut+Sellaisessa+Tilassa..+Sellaisessa+Tilanteessa,+ettei+potilas+ole+ihan+varma+itsekään+mitä+kaikkea+on+mahtanut+tapahtua.."..+*Raapustaa+Paperille..*..+;D
13.11.2018 18:55
..+Yritäppäs+itse+tehdä+EtäDiagnoosia,+jos/kun+EtäPotilas+ei+ole+edes+EtäYhteistyöHaluinen..+;D
..+Mut+joo..+EtäPotilas+on+nyt+EtäKirjattu+Sisälle..+Ja+EtäDiagnoosi+tehty..+Leima+Kyleen+"Etäisesti+Erittäin+Salainen"..+;D
13.11.2018 18:17
..+Kirjataanko,+että+"Potilas+ei+halua+Vastata+jostain+syystä+Kysymykseen,+mutta+vastaus+antaa+viitteitä+siitä,+että+TodLäheistä+Puuhastelua+on+MiesOlete(t)tu(je)n+kanssa+Suurella+TodNäköisyydellä+Tapahtunut"?..+;P
13.11.2018 18:03
#NormiPäivä..+;D
13.11.2018 17:58
..+Noh..+Sattus+Pieni+Välikohtaus+silloin,+kun+olin+Tulossa+niitä+palauttamaan..+Aattelin,+ettet+huomaa+tai+ettei+se+haittaa+Sua..+Piti+katsoa+Hieman+Donnan(kin)+perään..+Ja+sit+Yks+TrolliPeikko+kutsui+IlkiMyksiä+Paikalle..+Ja+sitten+ne+yritti+Kiusia+muitakin+Pienempiään,+kun+saapuivat+paikalle..+Omat+Nuolet+Loppus..+Vaikka+kuinka+säästeliäästi+niitä+käytin..+Oli+aivan+Pakko+Lainata+yhtä+Sun+Nuolistas..+Senkin+käytin+Säästeliäästi..+;D
..+Pitkä+Tarina..+Mut..+PääPiirteittän+se+meni+suunnilleen+noin..+;P
13.11.2018 17:57
..+Tai+onko+jotain+Tiettyjä+Siemeniä+voinut+muuten+päätyä+jollakin+tavalla+Tiettyyn+paikkaan?..+;D
13.11.2018 17:48
54 / 651