Bushcraft Build-Off

Oletteko katsoneet sarjaa?
Kuka olisi palstan erätaito mestari?

32

439

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistaja

      Nuuskamuikkune on eräjorma.

      • Niin....puussakin tais kiipeillä


      • .. Nah.. Kyllä Mun Reissut on ollut Pidemmän aikaa Pikkemminkin Vain Lähinnä Fiilistely jne. Reissuja.. Mielellään sitä Khyl olis Oikkee EräJormienEräJorma.. ;D

        .. Ehkä sitä Joku Päivä.. Viel.. Jos Muuttujat&Tähdet on Suotuisat.. ;D

        .. En yhtään ihmettelis vaikka KysLajin PalstaMestarin Tittelin Veis joku NaarasPuolinen.. Olento.. ;D.. KärkiSijoilla vois olla jopa Useampikin.. Riippuen ihan Kriteereistä&Pisteytyksistä jne.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nah.. Kyllä Mun Reissut on ollut Pidemmän aikaa Pikkemminkin Vain Lähinnä Fiilistely jne. Reissuja.. Mielellään sitä Khyl olis Oikkee EräJormienEräJorma.. ;D

        .. Ehkä sitä Joku Päivä.. Viel.. Jos Muuttujat&Tähdet on Suotuisat.. ;D

        .. En yhtään ihmettelis vaikka KysLajin PalstaMestarin Tittelin Veis joku NaarasPuolinen.. Olento.. ;D.. KärkiSijoilla vois olla jopa Useampikin.. Riippuen ihan Kriteereistä&Pisteytyksistä jne.. ;P

        Kenties Flowersreally?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nah.. Kyllä Mun Reissut on ollut Pidemmän aikaa Pikkemminkin Vain Lähinnä Fiilistely jne. Reissuja.. Mielellään sitä Khyl olis Oikkee EräJormienEräJorma.. ;D

        .. Ehkä sitä Joku Päivä.. Viel.. Jos Muuttujat&Tähdet on Suotuisat.. ;D

        .. En yhtään ihmettelis vaikka KysLajin PalstaMestarin Tittelin Veis joku NaarasPuolinen.. Olento.. ;D.. KärkiSijoilla vois olla jopa Useampikin.. Riippuen ihan Kriteereistä&Pisteytyksistä jne.. ;P

        Joo, trolllikka ja misspönttis jos lasketaan aseiden kaa mehtään, niin ja erkki-täti niin kaikki lähiseudun pikku pupujussit joukkoteurastetaan, siinä jää Jormat toiseksi :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kenties Flowersreally?

        .. En yhtään Ihmettelis, vaikka Kukka sais Mojovan Pistesaaliin tässä(kin) Lajissa.. =)

        .. Sellainen Tunne mulla On.. ;P


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, trolllikka ja misspönttis jos lasketaan aseiden kaa mehtään, niin ja erkki-täti niin kaikki lähiseudun pikku pupujussit joukkoteurastetaan, siinä jää Jormat toiseksi :D

        .. Trollikka olis ainakin KärkiSijoilla Keräily&RuuanValmistus Osiossa.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. En yhtään Ihmettelis, vaikka Kukka sais Mojovan Pistesaaliin tässä(kin) Lajissa.. =)

        .. Sellainen Tunne mulla On.. ;P

        Oletko muuten koskaan ampunut jousipyssyllä?


      • flowersreally kirjoitti:

        Oletko muuten koskaan ampunut jousipyssyllä?

        .. Olen.. Nuorempana Enemmänkin.. Toki ne oli ihan niitä Perus "Ritsoja".. Vahinkojakin sattui.. Mutta onneksi ei mitään Kauhean vakavaa.. Eräs PuoliVahingossa sattunut Metsästys ("Onnistuminen") Onnettomuus meni Khyl aikast Syvälle.. Tunteisiin.. Olin aikast nuori.. Muistaakseni Pilkoin Joutskarinkin Tapahtuman jälkeen.. Kyllä se(kin) Trauma siitä sitten jonkin ajan päästä sen verran helpotti, että oltiin taas niin SuurtaValkoistaMetsästää, että.. Mut suurimmaksi osaksi yritettiin ampua vain elottomiin kohteisiin ja "metsällä" jos oltiin, niin yleensä ammuttiin niin kaukaa, ettei metsästettävillä kauheasti vaaraa ollut.. Ja ainahan siltä pohjalta oikeasti ampuikin, että "Ei se varmastikaan kuitenkaan osu".. Ja ihan hyvä oli, ettei tullut tuon Yhden "OnnenKantamoisen" jälkeen Osuttuakaan.. Koska aivan turhaahan se meidän "metsästys" oli, kun sitä ei tehty Oikeaan Tarpeeseen.. ;P

        .. Isompana olen kokeillut Taljaa, kun piti sellainen ostaa.. Mut Se nyt on jäänyt.. Syystä, jos Toisesta.. Syystä kuitenkin.. ;P

        .. Entäs Sä?.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Olen.. Nuorempana Enemmänkin.. Toki ne oli ihan niitä Perus "Ritsoja".. Vahinkojakin sattui.. Mutta onneksi ei mitään Kauhean vakavaa.. Eräs PuoliVahingossa sattunut Metsästys ("Onnistuminen") Onnettomuus meni Khyl aikast Syvälle.. Tunteisiin.. Olin aikast nuori.. Muistaakseni Pilkoin Joutskarinkin Tapahtuman jälkeen.. Kyllä se(kin) Trauma siitä sitten jonkin ajan päästä sen verran helpotti, että oltiin taas niin SuurtaValkoistaMetsästää, että.. Mut suurimmaksi osaksi yritettiin ampua vain elottomiin kohteisiin ja "metsällä" jos oltiin, niin yleensä ammuttiin niin kaukaa, ettei metsästettävillä kauheasti vaaraa ollut.. Ja ainahan siltä pohjalta oikeasti ampuikin, että "Ei se varmastikaan kuitenkaan osu".. Ja ihan hyvä oli, ettei tullut tuon Yhden "OnnenKantamoisen" jälkeen Osuttuakaan.. Koska aivan turhaahan se meidän "metsästys" oli, kun sitä ei tehty Oikeaan Tarpeeseen.. ;P

        .. Isompana olen kokeillut Taljaa, kun piti sellainen ostaa.. Mut Se nyt on jäänyt.. Syystä, jos Toisesta.. Syystä kuitenkin.. ;P

        .. Entäs Sä?.. ;P

        Olen joo, mutten koskaan elollisia kohti.


      • flowersreally kirjoitti:

        Olen joo, mutten koskaan elollisia kohti.

        .. Paljonkin.. Harrastatko oikein?.. ;P

        .. Olin Tosi Nuori&Pieni Inkkarin Alku tuolloin, kun mainittu tapahtuma sattui.. Mut ei siitä sen enempiä.. Kun ei ikinä tiedä, ketä tätä(kin) palstaa selailee.. ;P


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Paljonkin.. Harrastatko oikein?.. ;P

        .. Olin Tosi Nuori&Pieni Inkkarin Alku tuolloin, kun mainittu tapahtuma sattui.. Mut ei siitä sen enempiä.. Kun ei ikinä tiedä, ketä tätä(kin) palstaa selailee.. ;P

        Nooh, aika ei riitä kuin silleen joskus. Mietin vaan kun mun releistä oli halloweenin jälkeen yksi nuoli hukassa.


      • flowersreally kirjoitti:

        Nooh, aika ei riitä kuin silleen joskus. Mietin vaan kun mun releistä oli halloweenin jälkeen yksi nuoli hukassa.

        .. Noh.. Sattus Pieni Välikohtaus silloin, kun olin Tulossa niitä palauttamaan.. Aattelin, ettet huomaa tai ettei se haittaa Sua.. Piti katsoa Hieman Donnan(kin) perään.. Ja sit Yks TrolliPeikko kutsui IlkiMyksiä Paikalle.. Ja sitten ne yritti Kiusia muitakin Pienempiään, kun saapuivat paikalle.. Omat Nuolet Loppus.. Vaikka kuinka säästeliäästi niitä käytin.. Oli aivan Pakko Lainata yhtä Sun Nuolistas.. Senkin käytin Säästeliäästi.. ;D

        .. Pitkä Tarina.. Mut.. PääPiirteittän se meni suunnilleen noin.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Sattus Pieni Välikohtaus silloin, kun olin Tulossa niitä palauttamaan.. Aattelin, ettet huomaa tai ettei se haittaa Sua.. Piti katsoa Hieman Donnan(kin) perään.. Ja sit Yks TrolliPeikko kutsui IlkiMyksiä Paikalle.. Ja sitten ne yritti Kiusia muitakin Pienempiään, kun saapuivat paikalle.. Omat Nuolet Loppus.. Vaikka kuinka säästeliäästi niitä käytin.. Oli aivan Pakko Lainata yhtä Sun Nuolistas.. Senkin käytin Säästeliäästi.. ;D

        .. Pitkä Tarina.. Mut.. PääPiirteittän se meni suunnilleen noin.. ;P

        #NormiPäivä.. ;D


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Sattus Pieni Välikohtaus silloin, kun olin Tulossa niitä palauttamaan.. Aattelin, ettet huomaa tai ettei se haittaa Sua.. Piti katsoa Hieman Donnan(kin) perään.. Ja sit Yks TrolliPeikko kutsui IlkiMyksiä Paikalle.. Ja sitten ne yritti Kiusia muitakin Pienempiään, kun saapuivat paikalle.. Omat Nuolet Loppus.. Vaikka kuinka säästeliäästi niitä käytin.. Oli aivan Pakko Lainata yhtä Sun Nuolistas.. Senkin käytin Säästeliäästi.. ;D

        .. Pitkä Tarina.. Mut.. PääPiirteittän se meni suunnilleen noin.. ;P

        Vai että semmosta.


      • flowersreally kirjoitti:

        Vai että semmosta.

        .. Vai, että heitin tällä kertaa Jopa Niin Tylsää&Tyhmää LäpänDeerusta, että Se piti Oikein Sanoin tuoda Julki.. Mullekin.. ;D

        .. Olen Pahoillani Kärsimyksesi johdosta.. Ja kiitän Palautteestanne.. ;P

        .. Parempaa&Mukavampaa IllanJatkoa.. =)


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vai, että heitin tällä kertaa Jopa Niin Tylsää&Tyhmää LäpänDeerusta, että Se piti Oikein Sanoin tuoda Julki.. Mullekin.. ;D

        .. Olen Pahoillani Kärsimyksesi johdosta.. Ja kiitän Palautteestanne.. ;P

        .. Parempaa&Mukavampaa IllanJatkoa.. =)

        Rupesitko sä taas vedättämään ja kiusimaan? Et kai sä nyt semmosta sentäs..

        Jos olit tosissaan, niin päin honkia tulkitsit. Että ;P vaan.


      • flowersreally kirjoitti:

        Rupesitko sä taas vedättämään ja kiusimaan? Et kai sä nyt semmosta sentäs..

        Jos olit tosissaan, niin päin honkia tulkitsit. Että ;P vaan.

        .. Voi ehkä olla, että YliTulkitsin "hieman" ja Mielsin "ÄänenSävyn" väärin.. Ehkä.. Puolustukseni esitän, että jos "joskus" voi olla vaikeaa Osua Täydellisesti Nappiin, jopa Kasvokkain Puhuen, jopa silloin, jos/kun Toisen Hyvinkin Tuntee, niin vielä Vaikeampaa&Haastavampaa se on Tällättis.. =)

        .. "Voi" Khyl olla, että hieman tuossa oli nyt Jotain Muutakin.. Mut ei mennä nyt Siihen.. Jätetään nyt Syvemmät Sukeltelut&SukelteluRaportit Tekemäti.. ;D

        .. Ja Tosissanihan Mä Aina.. Ainakin Puoli.. Tai Noh..Riippuu ihan.. Mist Roikkuu Milloinkin.. Ja jos Sua Kiusin, niin Hyvällä Vuan.. Ja yleensä vain, jos olet Itse Leikin Aloittanut.. Noh, Ok.. "Joskus" on voinut sattua "joitain" "PienenPieniä" YliAmpumisia&Innostumisia ihan Mun Omasta Aloitteesta.. Ehkä.. Tässä nyt jonkinnäköinen Subjektiivinen AnaLyysi Mainitsemistasi asioista.. Piti vastata vielä lyhyemmin, mutta.. Jooh.. Pitänee taas Skarpata&Petrata tät(kin) asiaa, ettei karkaa taas ihan lapasista.. ;D


      • flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Voi ehkä olla, että YliTulkitsin "hieman" ja Mielsin "ÄänenSävyn" väärin.. Ehkä.. Puolustukseni esitän, että jos "joskus" voi olla vaikeaa Osua Täydellisesti Nappiin, jopa Kasvokkain Puhuen, jopa silloin, jos/kun Toisen Hyvinkin Tuntee, niin vielä Vaikeampaa&Haastavampaa se on Tällättis.. =)

        .. "Voi" Khyl olla, että hieman tuossa oli nyt Jotain Muutakin.. Mut ei mennä nyt Siihen.. Jätetään nyt Syvemmät Sukeltelut&SukelteluRaportit Tekemäti.. ;D

        .. Ja Tosissanihan Mä Aina.. Ainakin Puoli.. Tai Noh..Riippuu ihan.. Mist Roikkuu Milloinkin.. Ja jos Sua Kiusin, niin Hyvällä Vuan.. Ja yleensä vain, jos olet Itse Leikin Aloittanut.. Noh, Ok.. "Joskus" on voinut sattua "joitain" "PienenPieniä" YliAmpumisia&Innostumisia ihan Mun Omasta Aloitteesta.. Ehkä.. Tässä nyt jonkinnäköinen Subjektiivinen AnaLyysi Mainitsemistasi asioista.. Piti vastata vielä lyhyemmin, mutta.. Jooh.. Pitänee taas Skarpata&Petrata tät(kin) asiaa, ettei karkaa taas ihan lapasista.. ;D

        Joo, kommunikointi on hankalaa, mulle varsinkin.

        Yleensä kommentoin vain kun on asiaa, mutta sitten joskus sitä ajattelee, että pitää lisätä jotain, koska hiljaisuuskin saatetaan väärintulkita, mutta juuri silloin se yleensä menee pieleen.

        Että ei ollut ”JotainMuutakin”. Jos tiedät mitä tarkoitan ;P


      • flowersreally kirjoitti:

        Joo, kommunikointi on hankalaa, mulle varsinkin.

        Yleensä kommentoin vain kun on asiaa, mutta sitten joskus sitä ajattelee, että pitää lisätä jotain, koska hiljaisuuskin saatetaan väärintulkita, mutta juuri silloin se yleensä menee pieleen.

        Että ei ollut ”JotainMuutakin”. Jos tiedät mitä tarkoitan ;P

        .. Ymmärrän Hyvin Khyl.. Ei Kommunikoinnin Hankaluuskaan niin paha juttu ole, jos/kun sen noin hyvin itse tiedostaa (silloin voi joitakin asioita ehkä sopivassa ilmapiirissä yrittää harjoituttaa yms.).. Varsinkaan, jos sen osaa noin selkeästi myös kommuniKointi Kumppanille Ilmaista.. Ainakaan Mun Mielest.. ;P

        .. Jos jonkun mielestä on, niin Khyl silloin on syytä Sellaisen kattella hetken aikaan peiliin, jos ei ole ihan LappionPuu ja/tai Persestelijä tapaus kyseessä, niin siitä voi olla jopa joillekin apua Omiin Asenteisiin, Aatoksiin jne.. ;P

        .. Polla "hieman" Juntturassa.. Mut.. Jos tarkoitit tuolla "JotainMuutakin" jutulla tuota Mun "Sukeltelu" juttua ja oletit, että tarkoitin kyseisellä asialla jotain Sinun Sanomisiasi tjmv., niin.. En Tarkoittanut.. Vaan ihan Omia Sanomisiani jne. Tarkoitin.. ;P

        .. Että ihan Relax Vuan.. NoHätä.. ;D


    • shit-off

      Olen katsonut. Toinen joukkue teki onnettoman lautan, meinasi upota, eikä siipiratas ei toiminut.

      Sä varmaan olisit mestari.

      • Enpä taitais olla, metsässä käyn kyllä paljonkin, mutta en oikeastaan mitään erätaitoihin kuuluvaa siellä harrasta


    • Olen karhukuiskaaja.

      • Minä olen kissakuiskaaja
        kis kis kis, tule tänne, kisu kisu kisu :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minä olen kissakuiskaaja
        kis kis kis, tule tänne, kisu kisu kisu :D

        E..e...ei..ei enää näitä pikkukisu-juttuja...öh.

        Eiköhän ne ole hetkeksi käsitelty

        : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        E..e...ei..ei enää näitä pikkukisu-juttuja...öh.

        Eiköhän ne ole hetkeksi käsitelty

        : )

        Tuohan oli minulta vasta ensimmäinen kisuttelu, vai oliko? Mutta nyt tää tyyppi lähtee jalkapalloilemaan, alkaa olemaan jo kiire


      • Karhukuiskaaja?

        Liittyykö tämä johonkin sanomaani?


      • Älämölö
        Palstamäki kirjoitti:

        Karhukuiskaaja?

        Liittyykö tämä johonkin sanomaani?

        Ei kaikki liity suhun


      • Älämölö kirjoitti:

        Ei kaikki liity suhun

        Älä vedä hernettä nenään. Tuo taisi kyllä liittyä eiliseen kommenttiini.


    • Mjoo

      Ehdottomasti minä.

      Olen käynyt partion, armeijan, rämpinyt ympäri Suomen rajaseutuja vuodenaikoihin katsomatta, sekä ylitellyt jokia, rotkoja ja pari kertaa itseni.

      (Naurua)

      • Aikamoiselta eräerkiltä ainakin kuulostaa


      • Teknodonna
        pujotteIija kirjoitti:

        Aikamoiselta eräerkiltä ainakin kuulostaa

        Mjoo

        Paras ja mieleenpainuvin "eräreissu" oli helikopterimatka ei mihinkään. Meitä tiputeltiin eri pisteisiin pitkin yötä, ja itse tipahdin hankeen siinä puolivälissä. Kun kopterin läpätys vaimeni, suuri yö alkoi. Tähtikirkas ja kaunis.

        Ja aivan vitun kylmä.

        Siinä vaiheessa koulutusta mä koin, että jumaliste tää on mun juttu.

        Kun nyt katselee hieman kauempaa, niin huomaa nopeasti että pelkästään jättämällä kaiken sodankäyntiin liittyvän pois, niin matkasta tulee vielä hienompi. Mutta tämä tällainen vaatii jo siviilivarusteita, jotka ovat itseasiassa parempia kuin militanttilaitoksen omat.

        (Naurua)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      191
      1905
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1320
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1073
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      150
      970
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      52
      958
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      790
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe