Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oot Vuan Kade.... ;P
26.05.2016 21:58
"neitsytmyytti...."........"ex-lutka"......
Eikö näiden välissä ole mitään?.....No on....joten miksi pitää trollata noin hölmösti?......ja mistäs sitäpaitsi tiedät, että on "ex-lutka"?..... kyllä moni mies ja nainen jatkaa samaa harrastusta tai hairahtuu helpommin vanhoihin tapoihin...Näin on Näppylät..... ;P
26.05.2016 21:42
Kuules Ny Siäki......Joku raja tuohon RollaamiSeen...Tietyist Asioist Ei RollaTa....Ettäs Tiiät!!!... ;P
Nää O Tärkeit Juttui.....Eikä Näist Piä Rollata.....Jos et uso, niin Saat Sellase HaliKutiTuksen ettet Oo IkuNa Saanu......Ja siit o Sit LeikkiKaukaa....Voi Meinaa Tulla PisuTipatkin Housuu....Mut en Sääli sit Yhtää Tollast IlkiKurist KujeiliJaa....Että Tiedä Sekin Sit....Sua O Nyy Sit Varotettu.....Se on Koht Nauru Pitkästs Ilost!!!.. ;P
26.05.2016 21:37
Ainahan naiset on juhannuksena rinnat paljaana....paitsi märkä T-paita kisan ajaksi pukevat paidan päälle.... ;P
26.05.2016 19:49
Minun mielestäni Pinmpin kerjääjät ja vonkaajat ovat ilmaisseet, että voisivat ottaa sitä pinmppiä vastaan jos vain joku antaisi......eli olette käsittäneet väärin tai haluatte vääristellä asiaa... ;P
Ennemminkin moni on ilmaissut haluavansa "kalifiksi kalifin paikalle", eli ovat vain kateellisia niille jotka sitä pinmppiä saavat...... ;P
Ja taas ne, jotka haluavat ei "lutkamaisen" naisen ihan kumppaniksi, niin se asia on ihan eri juttu.......mutta niin haluaa myös monet pelimiehet yms..... ;P
Eli kummasta te nyt puhutte......pinmpin vonkaajista ja pinmpin orjista vai näistä jotka kaipaisivat kunnollista kumppania?... ;P
26.05.2016 19:47
Sinä tiedät ihan itse mitä arvostat.....et voi tekeytyä tyhmäksi ja yksinkertaiseksi....eli jos näet itsekin "miehisinä hyveinä" statuksen, rahan ja resurssin, niin se pitää ainakin sinun kohdallasi paikkaansa..... ;P
Jokainen ihan itse noudattaa "kaavaa" tai on noudattamatta, mutta oma todellinen käyttäytyminen ja teot näissä asioissa kertoo mitä ja mikä oikeasti on....koskien näitä asioita... ;P
Turhaa yrittää piiloutua jonkun MA-teorian taakse.....itse en ole mikään MA-teoria uskovainen, vaikka toki näen tietyn "kaavan" toteutuvan monen yksilön kohdalla.....varsinkin naisten kohdalla.....tietyt asiat VAIN vetoavat naisiin ja saavat asioita tapahtumaan....oli sitten nainen itse mitä tahansa... ;P
Ei minua haittaa kenenkään valinta kriteerit.....ainoastaan se haittaa, ettei olla rehellisiä näistä asioista.....pitäisi pystyä sanomaan suoraan miten asiat ovat, eikä sortua valehtelemiseen, sumuttamiseen tai outoiluun, eli puhua asian vierestä kierrellen ja kaarrellen.... ;P
26.05.2016 19:37
Ikinä ei voi tietää miten käy....jotain voi jostain ehkä päätellä....mutta ihmistuntemus on tässäkin se jutun pointti..... ;P
En itse pidä tuollaisesta persestelystä oli sitten sukupuoli kumpi tahansa, mutta samoin voi sanoa lukuisille naisille jotka eroavat omien himojen ja halujen mukaan miten sattuu......tai valitsevat kumppaninsa vastaavasti laskelmoiden ja tähtäävät kiiluvin silmin mahdollisimman isoon JättiPottiin......Vakat&Kannet ja NiinPoisPäin.. ja sitä yleensä saa mitä on tilannutkin ja sen jälkeen Nillitys pois.... ;P
26.05.2016 19:14
Ikinä ei voi tietää miten käy....jotain voi jostain ehkä päätellä....mutta ihmistuntemus on tässäkin se jutun pointti..... ;P
En itse pidä tuollaisesta persestelystä oli sitten sukupuoli kumpi tahansa, mutta samoin voi sanoa lukuisille naisille jotka eroavat omien himojen ja halujen mukaan miten sattuu......tai valitsevat kumppaninsa vastaavasti laskelmoiden ja tähtäävät kiiluvin silmin mahdollisimman isoon JättiPottiin......Vakat&Kannet ja NiinPoisPäin.. ja sitä yleensä saa mitä on tilannutkin ja sen jälkeen Nillitys pois.... ;P
26.05.2016 19:14
"minä lähetän lääkärin luo ja hoidan ohjeiden mukaan."
No TietenGii....mitenkäs muuten.... ;P
Jeps, näkyillään jos törmätään ja törmätään jos näkyillään..... ;D
Hyvää illan jatkoa Sulle... =)
26.05.2016 19:04
No tuo olisi ehkä jo liioittelua....vaikka välillä lähelle mennäänkin.....toki riippuu siitä kuinka valikoivasti osaa hyppiä ketjuissa ja mitkä kommentit ohittaa.... ;P
Naurattaa vain se, että samat jantterit jotka välillä puhuvat haluavansa parisuhteen, niin todellisuudessa tärkein asia on saada tuota palvomaansa asiaa...ja loppujen lopuksi sillä parisuhteellakaan ei olisi niin väliä, kunhan saisi pinmppiä, eli suhde koetaan välttämättönä pahana joissain tapauksissa, että saisi "varmasti".....;P
No mitä muuta voisi PinmPin palvojilta ja orjilta odottaa....ihan sama kehen se on ripustettu kunhan sitä vain saisi....OiVoi... ;P
26.05.2016 16:17
Eikös tämä palsta ole yksi tuollainen PalvontaKlubi....siltä se ainakin välillä vaikuttaa.... ;P
26.05.2016 15:57
IhmisYksilöt eivät ole kaikki samanlaisia.....eivät naiset, eivätkä miehet..... ;P
Moni kuka puhuu puolisosta, niin ei sitä edes tarkoita ja jos tarkoittaa, niin todelliset syyt siihen puolison tarpeeseen vaihtelevat laidasta laitaan.... ;P
Persoona/luonne, arvot ja ajatusmaailma on yksilöstä riippuen erillaisia......osa on enemmän toistensa kaltaisia, kuin toiset......tai sanotaanko, että jopa osa erillaisista on omannut tiettyjä piirteitä massan käyttäytymisestä ja kulkevat virran mukana......ihan inhimillistä, mutta toisaalta se myös voi olla joillekin vahingollista, jos se on oman luonteen/persoonan vastaista.... ;P
Kaipa ne ketkä tuntevat olonsa hyväksi, niin toimivat juuri oman YdinPersoonan mukaan, koska kyllä ihminen sen huomaisi, jos näin ei ole.....
26.05.2016 15:53
Uso pois....pikkuiset peikot on ollut ihan randomeita....tai jotain joskus jotka tuntuvat olevan monella käytössä....esim. kai????saa jne....en nyt muista onko noita muita vastaavia....eikäku....joskus sarkasmisesti "juuri tuollaisia jne..."....mitäs vielä.......siitä on jo jonkun aikaa, kun hieman testailin välimerkittömänä peikkoja jotain kujeilua....en kauheasti, mutta jotain pientä......parhaiten jäi mieleen se ketju jossa tarjosin niitä pilkkuja ja pisteitä, sekä pyydettäessä myös isoja kirjaimia yms.... =DDD
26.05.2016 13:55
Ei mulla ainakaan ole muita nikkejä käytössä nyt, kuin tämä ja aikaisempi MGTOW (jonka pidän kiusallani vielä varattuna).... ;P
Mut en mä taitais uskaltaa lähtee teiän Flikkojen kans yhtään mihinkään, kun teistä ei ikinä tiedä mitä taka-ajatuksia teillä on.... ;D
26.05.2016 13:40
Nuo vaikuttavat seksi suhteiden saamiseen ja toki myös varmasti kumppanin löytymiseen, mutta vaikka ei olisi ujo ja sosiaalisesti kyvytön, niin ei se vielä oikeasti pitkälle kanna mitä tulee parisuhteisiin......se nyt VAIN on karu totuus.... ;P
On valheellista väittää muuta.....ainakaan suuressa mittakaavassa..... ;P
26.05.2016 13:34
Jos joku on oikeasti noin Piästään sekaisin, että oikeasti tuollaista kuvittelee, niin OiVoi..... ;P
En kyllä siihen oikein usko, mutta toki HullujaOnMoneenJunaan.....ja jopa moneen erillaiseen vaunuun... ;P
26.05.2016 13:12
"ydinperheyden tuhoaminen - koska nuo ovat asiat jotka luovat suurinta tarkoitusta ja tyytyväisyyttä josta globaalidiktaattorin on äärimmäisen vaikea loisia."
Jut Näin....tätä olen itsekin jo pitkään pohtinut.....eli miksi YdinPerheys pyritään kaikin keinoin DemoniSoimaan ja miksi sitä yritetään luhistaa monin eri tavoin....jäljet johtavat jälleen kerran SylttyTehtaalle.... ;P
26.05.2016 12:43
Linkki ei toimi.... ;P
No jotkut naiset on varmasti tuollaisia ja onkin....jotkut ovat jopa ihmeissään/hämillään jos mies ei lähde kehumaan Persusta ja/tai muuta varustusta?...siis mahdollisimman nopeasti ja jopa ensi kohtaamisella tai todella pienen tutustumisen jälkeen.... ;P
Samoja asioita varmasti, kun jotkut naiset tuntevat luultavasti itsessään olevan vikaa, jos ei jopa tuntematon mies reagoi heidän käytökseen ja/tai provosoivaan ulkoasuun, niin kuin haluaisivat tai olettavat..... ;P
26.05.2016 12:21
VoiVeljet&Siskot...... ;D
26.05.2016 12:15
No jos olit VAIN leikisti jotain, niin silloin ymmärrän......mutta jos on oikeasti jotain, niin silloin VAIN on sitä....minkäs sille mitään voi.... ;P
26.05.2016 12:14
608 / 651