Kenet palstalaisista valitsisit

ATM-arvuuttaja

Illallisseuraksi? Et voi valita oman sukupuolesi edustajaa, etkä jättää valitsematta ketään. Jos olet varattu, joudutte illastamaan vain kavereina paitsi tietysti jos "asiat vain tapahtuvat" ;)

Miehet:
a) ExPUA
b) HC-ätmel
c) IkisM
d) Naisasialooseri1
e) 12121212
f) BEM
g) DarkFear
h) Neitsytsetä
i) atm32
j) m-i-e-s

Naiset:
a) ätännä
b) helka
c) PikkuLikka
d) vihatipunen
e) Nainen28v
f) Marrrnie
g) Tähti-Silmä
h) pihtarikurppa
i) sönkkö
j) Riiiiiiiiii

72

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jjfhfhfh

      M-i-e-s tai BEM. Ollaan monissa asioissa eri mieltä, mutta näkemykset selitetään kuitenkin hyvin ja näiden kanssa on käyty parhaita keskusteluja (jos mukaan ei lasketa joitain listaamattomia niccejä).

      • m-i-e-s

        Jesh! Valkoritarointini kantaa viimein hedelmää.


      • Jfjfjchc
        m-i-e-s kirjoitti:

        Jesh! Valkoritarointini kantaa viimein hedelmää.

        Jos keskustelu ilman lutkittelua, huorittelua, vittuilua ja järjenkäyttö viestejä kirjoitettaessa on valkoritarointia, niin... Jaa.

        (Ja nämä lutkittelevat, huorittelevat ja keskusteluissaan jalkovälin kautta persoonaan hyökkäävät ovat sitten tietysti niitä kilttejä ja kunnollisia, kaikki muu normaali netiketti mukaanlukien on valkoritarointia?)


      • suoli24femakotry
        m-i-e-s kirjoitti:

        Jesh! Valkoritarointini kantaa viimein hedelmää.

        Mä ku sitä olenkin multinikkaava katkera mieskurppa, joten tiedäkin sä se!


    • Luolasukeltaja

      Sönkkis on niin söde, että varmaan voisi huitasta mun kanssa lautasellisen ärtsoppaa. Ei nää Mikki-mäkin mössöt oikein enää tipu.

      ( Hihitystä )

      • Nythän mä hokasin sut siitä. :)

        Saanko vaihtaa ärtsoppani kalakeittoon?


      • Luolasukeltaja
        sönkkö kirjoitti:

        Nythän mä hokasin sut siitä. :)

        Saanko vaihtaa ärtsoppani kalakeittoon?

        Totta kai. Saanko valita viinin?

        :)


      • Luolasukeltaja kirjoitti:

        Totta kai. Saanko valita viinin?

        :)

        Joo, jotain alkoholitonta. :)


      • Luolasukeltaja
        sönkkö kirjoitti:

        Joo, jotain alkoholitonta. :)

        Onko alkoholitontakin viiniä olemassa?

        :o


      • Luolasukeltaja kirjoitti:

        Onko alkoholitontakin viiniä olemassa?

        :o

        En tiedä, leikitään että on. :)

        Omenamehua.


      • Luolasukeltaja
        sönkkö kirjoitti:

        En tiedä, leikitään että on. :)

        Omenamehua.

        Voin duunissa vilkaista, onko se omenakori vielä tallella. Purista sulle luomumehut omin pikku kätösin.

        Ensin pitää hommata jokin separaattori tai muu Vatkain.

        :)


      • Luolasukeltaja kirjoitti:

        Voin duunissa vilkaista, onko se omenakori vielä tallella. Purista sulle luomumehut omin pikku kätösin.

        Ensin pitää hommata jokin separaattori tai muu Vatkain.

        :)

        Kurkkaa samalla, ettei ole matoja omenassa. Vaikka ei pieni määrä proteiinia pahitteeksi ole. :)

        Kiitos. Olet kiltti.


    • homomies-turku

      Darkfear

    • Vaikea valita, kun on niin monta herkullista vaihtoehtoa. :-/

    • PuskaPiika

      Peten tai m-i-e-s nimmareiden.
      Ehkä outsider tai ratikka.

      • Puskis

        Ehkä Darkkis.


      • Toinenpuskailija

        Nuuskis villin läpän takia, Pete asiallisuuden ja Darkkis ylitsevuotavan lempeyden takia. Mutta yhtäkään näistä ei tietenkään listalta löytynyt.


      • Toinenpuskailija
        Toinenpuskailija kirjoitti:

        Nuuskis villin läpän takia, Pete asiallisuuden ja Darkkis ylitsevuotavan lempeyden takia. Mutta yhtäkään näistä ei tietenkään listalta löytynyt.

        Darkkis listalla olikin. Joten Darkkiksella mennään.


    • Flkewlklkfdssdfsdsfds

      Marrrnien koska erottuu selvästi edukseen verrattuna muihin vaihtoehtoihin. Sopiiko amerikkalaistyylinen diner-mesta?

      • Voi kiitos kiitos. Kyllähän mulle dineri kelpais, kunhan burgerin väliin saa muutakin kuin lihaa ja pekonia. :)
        Mutta miksi itse haluaisit juuri sellaiseen paikkaan? Mulle tulee mieleen Twin Peaksin RR-diner ja ihana Norma.


      • Fekwjmndskjnfkjsdsddsf

        Koska Pulp Fiction.


    • ätmittelijä

      Nämä on turhia. Kaikki palstanaiset valitsevat jonkun varatuista miehistä.

    • Voisin lähteä katsomaan miten puikoilla syöminen onnistuu esim. 1212 kanssa, ja keskustella siitä että pituus ei maailmaa kaada.

      Ikiksen voisin viedä kahville toteamaan, että myös erilainen ihminen voi olla positiivinen yllätys.

      Ätmelin kanssa voisin lähteä hampparille tuijottamaan tuota leukaa.

      En halua valita vain yhtä ja syödä pitää joka päivä kuitenkin. Eikä kukaan kuitenkaan lähtisi, koska olen pelottava vamppi. Sou not.

      • Ikis__M

        Kiitokset luottamuksesta mutta kyllä minäkin haluasin puikoilla syömään ja tokihan olisin positiivinen yllätys :D Tai jos viittasit siihen että jos naisella on lapsi, on vapaamielisempi tms. niin en ole ikinä väittänytkään etteikö voisi olla äärettömän mukava, hauska ja vaikka mitä positiivista, en sitä epäile ollenkaan.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Kiitokset luottamuksesta mutta kyllä minäkin haluasin puikoilla syömään ja tokihan olisin positiivinen yllätys :D Tai jos viittasit siihen että jos naisella on lapsi, on vapaamielisempi tms. niin en ole ikinä väittänytkään etteikö voisi olla äärettömän mukava, hauska ja vaikka mitä positiivista, en sitä epäile ollenkaan.

        Joo sä voit sitten syödä niillä puikoilla, mä istun siellä kaksi viikkoa jos alan mun taidoilla syömään riisin kerrallaan.

        Viittasin siihen että olisin itse positiivinen yllätys. ;)
        Ehkä sitä on vaikea tästä palstapaahdosta uskoa, mutta olen ollut aina kiltti ja kunnollinen. Ujohko ja nauravainen. Monesti se, miten iloinen olen ja toista huomioiva tulee kuulemma yllätyksenä esim. Kuvan perusteella koska kuvissa en koskaan hymyile.

        Vapaamielinen... noh, riippuu asiasta.


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Joo sä voit sitten syödä niillä puikoilla, mä istun siellä kaksi viikkoa jos alan mun taidoilla syömään riisin kerrallaan.

        Viittasin siihen että olisin itse positiivinen yllätys. ;)
        Ehkä sitä on vaikea tästä palstapaahdosta uskoa, mutta olen ollut aina kiltti ja kunnollinen. Ujohko ja nauravainen. Monesti se, miten iloinen olen ja toista huomioiva tulee kuulemma yllätyksenä esim. Kuvan perusteella koska kuvissa en koskaan hymyile.

        Vapaamielinen... noh, riippuu asiasta.

        Äkkiä sen oppii, tuossa on hyvä ohje:

        http://www.sushifactory.fi/ohjeita

        Riisi oikein keitettynä on sen verran paakkumaista että aika helppo noilla on noukkia, kotona jos tekee harjoituksia niin varmaan kannattaa keittää vähän yliaikaa. Itse toisinaan kotona wokkiruokia vetelen puikoilla, harvemmin riisiä.

        Niin vähän arvelinkin ja epäilemättä varmaan oletkin, eihän kuvat tosiaan kaikkea kerro luonteesta ja parempi kai se on olla pokkana kuin teennäisesti hymyillä.


      • 876
        Ikis__M kirjoitti:

        Äkkiä sen oppii, tuossa on hyvä ohje:

        http://www.sushifactory.fi/ohjeita

        Riisi oikein keitettynä on sen verran paakkumaista että aika helppo noilla on noukkia, kotona jos tekee harjoituksia niin varmaan kannattaa keittää vähän yliaikaa. Itse toisinaan kotona wokkiruokia vetelen puikoilla, harvemmin riisiä.

        Niin vähän arvelinkin ja epäilemättä varmaan oletkin, eihän kuvat tosiaan kaikkea kerro luonteesta ja parempi kai se on olla pokkana kuin teennäisesti hymyillä.

        Tai sitten käytetään puuroutuvaa riisiä.


      • MinninSuu
        Ikis__M kirjoitti:

        Äkkiä sen oppii, tuossa on hyvä ohje:

        http://www.sushifactory.fi/ohjeita

        Riisi oikein keitettynä on sen verran paakkumaista että aika helppo noilla on noukkia, kotona jos tekee harjoituksia niin varmaan kannattaa keittää vähän yliaikaa. Itse toisinaan kotona wokkiruokia vetelen puikoilla, harvemmin riisiä.

        Niin vähän arvelinkin ja epäilemättä varmaan oletkin, eihän kuvat tosiaan kaikkea kerro luonteesta ja parempi kai se on olla pokkana kuin teennäisesti hymyillä.

        Sushi on helppo napata puikoilla kiinni, ja nakata suuhun, paitsi jos on kovin pieni suu..


      • Ikis__M
        MinninSuu kirjoitti:

        Sushi on helppo napata puikoilla kiinni, ja nakata suuhun, paitsi jos on kovin pieni suu..

        Totta ja mikä tahansa suurehkoja möllyköitä sisältävä ruoka käy harjoitteluun hyvin. Piti ihan huvikseen tsekata puikoilla tuon ohjeen kuva niin minulla menee vähän eri tavalla sormet, alempi puikko on nimettömän päätä vasten ja yläpuikkoa ohjaa keski- eikä etusormi ainakin näin kun kylmiltään kokeilee puikuloita käteen. Kaikilla varmaan tulee joku oma luonteva tyylinsä helpoiten niin pilkuntarkasti ei kannattane tuota ohjekuva katsoa.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Totta ja mikä tahansa suurehkoja möllyköitä sisältävä ruoka käy harjoitteluun hyvin. Piti ihan huvikseen tsekata puikoilla tuon ohjeen kuva niin minulla menee vähän eri tavalla sormet, alempi puikko on nimettömän päätä vasten ja yläpuikkoa ohjaa keski- eikä etusormi ainakin näin kun kylmiltään kokeilee puikuloita käteen. Kaikilla varmaan tulee joku oma luonteva tyylinsä helpoiten niin pilkuntarkasti ei kannattane tuota ohjekuva katsoa.

        Joo ja jos menee hermo niin sen kalan palan voi aina lävistää sillä puikolla xD

        Yksi korealainen herra kerran totesi että mulle pitää hommata haarukka tai istutaan pöydässä koko ilta. Muut oli jo syöny ja mun käteen sattu. :D


    • mira.ja.sari

      valitsisin mira 35v se on niin meneväinen ja on kokenut jos monenmoista miestä ja sari 41v kelpaisi sen kanssa voi missä ja milloin vain harrastaa seksiä ja ei ole sitoutumis haluinen vaan temput tehtyään etsii jo netistä uutta seuraa näitten tyttöjen kanssa ei aika tule pitkäksi

    • 12121212

      flowersreally.

      En tiedä ko. nimimerkistä ikää enkä muutakaan, mutta siksi ei ole todistanut omaavansa negatiivisia ominaisuuksia.

      Samaahan ei voi sanoa useimmista palstanaisista...

    • Vai että kenen kanssa illalliselle rupattelemaan?

      Listalla jokaisen naisen kanssa olisi mukava käydä apettamassa ja samalla rupatella.
      Ihan sen takia, että on mielenkiintoista kuulla millaisen elämän ja matkan on tähän asti elämässään kulkenut. Nähdä mimmossia elämänkohtaloita kanssaihmisillä on.

      Mutta jos nyt ihan pakko olisi valita vain yksi, niin atännä. Ihan sen takia että kiinnostaa pittääkö nimimerkki paikkansa. :)

    • Hämärän_rajoilta

      En syö vapaaehtoisesti vieraiden ihmisten seurassa. Yliopistosta onnistuin valmistumaan niin, etten kertaakaan käynyt Amicassa, ja sivarissa vietin ruokatuntini niin, että kävelin kauppaan, ostin evästä ja söin ne takaisin palveluspaikalle kävellessäni.

      • 10plus

        Hyvä lähtökohta naisen etsimiseen.


      • Miksi se muuten joskus on niin ahdistavaa? Siis syödä vieraassa seurassa. Olen huomannut joskus saman asian itsessäni.


      • ryppis

        Perusvaistot tietysti kehottavat olemaan syömättä vieraiden seurassa. Nehän voi viedä safkat ja vaikka nirhatakin saadakseen ne itselleen. Ei, ei sellaiseen kannata erehtyä.


      • "Yliopistosta onnistuin valmistumaan niin, etten... "

        Vau! Hyvin paljon yleisempää taitaa olla että porukat syö kymmenen vuotta yliopiston amicoissa silti valmistumatta.


    • En voi valita ketään koska naiset pitäisi minua tylsänä ja kunnollisena joka ei pöksyihin yritä

    • Jaa-a, lista on puutteellinen. Ellei ne puuttuvat nimet ole sitten myös joku/joitakin näistä listalla olevista. Eli nk. tuplanikkejä. ;)

      En nyt tiedä kenen illallisen sitä läsnäolollaan tahtoisi pilata. Mä pidän jollain tavalla monista täällä kirjottavista, siitä huolimatta vaikka olisimme kuin yö ja päivä ajatuksiltamme. Se jokin persoonallisuus kuitenkin aina sykähdyttää. Rohkeus olla omanlaisensa ja omaa mieltään ilahduttaa. :)

      Valinnan vaikeus. Mutta Luolis, Nuusku, Ikis, Pete voisi olla ihmisiä joiden seurassa luultavasti kokisin oloni luontevaksi. Eikä puhuminen tuntuisi liian haastelliselta. :)

      • Ei mulla ainakaan ole muita nikkejä käytössä nyt, kuin tämä ja aikaisempi MGTOW (jonka pidän kiusallani vielä varattuna).... ;P

        Mut en mä taitais uskaltaa lähtee teiän Flikkojen kans yhtään mihinkään, kun teistä ei ikinä tiedä mitä taka-ajatuksia teillä on.... ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Ei mulla ainakaan ole muita nikkejä käytössä nyt, kuin tämä ja aikaisempi MGTOW (jonka pidän kiusallani vielä varattuna).... ;P

        Mut en mä taitais uskaltaa lähtee teiän Flikkojen kans yhtään mihinkään, kun teistä ei ikinä tiedä mitä taka-ajatuksia teillä on.... ;D

        Ok. Yritän uskoa. ;)

        Ei mulla ole taka-ajatuksia, olen just niin yksinkertainen kun palstallakin. :D


      • sönkkö kirjoitti:

        Ok. Yritän uskoa. ;)

        Ei mulla ole taka-ajatuksia, olen just niin yksinkertainen kun palstallakin. :D

        Uso pois....pikkuiset peikot on ollut ihan randomeita....tai jotain joskus jotka tuntuvat olevan monella käytössä....esim. kai????saa jne....en nyt muista onko noita muita vastaavia....eikäku....joskus sarkasmisesti "juuri tuollaisia jne..."....mitäs vielä.......siitä on jo jonkun aikaa, kun hieman testailin välimerkittömänä peikkoja jotain kujeilua....en kauheasti, mutta jotain pientä......parhaiten jäi mieleen se ketju jossa tarjosin niitä pilkkuja ja pisteitä, sekä pyydettäessä myös isoja kirjaimia yms.... =DDD


    • m-i-e-s

      Valinnanvaikeus, lähes kaikissa on omat kiehtovat asianhaarat. Toisissa enemmän kuin toisissa, mutta jokaisessa jotakin. Nimimerkkikohtaisesti voisi valita/päätellä oman pukeutumisen ja ravintolan, missä nimimerkki saattaisi parhaiten viihtyä. (Älä kysy, en kerro. =P Analysointi vaatisi useamman tunnin nimimerkkikohtaisen intuition ja kyllä, niin paljoa aikaa ei ole tuhlattavaksi.) Kolme nimimerkkiä listalta saattaisivat olla mutkattomampia (tai miten sen laittaisi) keskustelukumppaneita.

      Kiehtovalla ei ole mitään tekemistä himojen, halujen tai julkisten sukupuolisiveyttä loukkaavien asianhaarojen kanssa. Onneksi tämä ei ole lupaus illalliskustannuksen maksamisesta, melko helposti koko listan treffaaminen illallisilla olisi helposti 2-4k. =)

    • Harvoin nautin näitä illallisia, mutta jos nyt kerran pakko on
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Illallinen

      Paljon hienoja vaihtoehtoja seuraksi, mutta PikkuLikka muistaakseni erityisen mielellään lähtisi tutustumaan McDonaldsin kolikkomenuun. Joko pöydän ääressä tai autokaistalta, voin varata lisäketsupin hansikaslokeroon. Pitäisiköhän olla sekä Heinz että Felix, kun ei koskaan tiedä kummasta kukakin pitää?

      • Oh, tämäpä yllättävä kunnia.. No, ehdottomasti sitten tilanteen maksimoimiseksi autokaistalta. Saanen ehdottaa mustana hevosena Saarioisten ketsuppia, siinäpä vasta rautainen maku..


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Oh, tämäpä yllättävä kunnia.. No, ehdottomasti sitten tilanteen maksimoimiseksi autokaistalta. Saanen ehdottaa mustana hevosena Saarioisten ketsuppia, siinäpä vasta rautainen maku..

        En ole kuullut Saarioisten ketsupista, mutta rautainen maku kuulostaa siltä että Äidit ovat vuodattaneet vähän vertakin äitien tekemien ketsupin tai puolukkahillon vuoksi.


      • scrg kirjoitti:

        En ole kuullut Saarioisten ketsupista, mutta rautainen maku kuulostaa siltä että Äidit ovat vuodattaneet vähän vertakin äitien tekemien ketsupin tai puolukkahillon vuoksi.

        Joo, minulla on ollut ilo nauttia kyseisestä tuotteesta jokus lapsinaisena ja vielä teininaisenakin suurtalouskeittiöiden tarjonnan höysteenä ja mainitsemani rautainen pikantti maku jäi elävästi mieleen. Vaikka nyt näin kurppana mieluusti suosinkin kotimaisia tuotteita, niin kyseiseen en ole sen koommin kajonnut. Piti ihan guugeloida onko sellaista enää nykyään tarjollakaan.. kyllä vaan löytyy. Koska nyt olisi kuitenkin kaikin puolin tämmöinen spesiaalitilanne käsillä, niin mieluusti tursottaisin Mäkkärin parkkiksella illalliseksi nauttimani höyryävän kulttuuri-imperialistisen tuotoksen päälle ketsuppia, jossa maistuu suomalaisäitien työn jälki: hiki, veri ja kyyneleet.


    • Ikis__M

      Valitsen naisista vaihtoehdon
      k) ajatuksiltaan & tavoiltaan 50-lukulaistyyyppinen sorja neito joka ei ole palstasta ikinä kuullutkaan niin säilyy anonymiteetti eikä tarvitse sitten selitellä mitään tai perua lausuntojaan jos nyt joskus on tullut vahingossa liikaa tylytettyä täällä.

    • Neitsytsetä

      Eipä siitä ole hyötyä haluta kenekään kanssa illalliselle kun on HC-ATM ja alle 180cm pitkä :/

      ätännä voisi tarjota minulle illallisen kompensaationa alempitasoisuudestani.

    • 1416

      En luota täällä kehenkään, vaikka kuinka valitsisi jonkun mukavan, olisi se kuitenkin toiselta persoonaltaan joku naisten keittämisestä unelmoiva tyyppi, niin että itse päätyisi iltapalaksi :(

      • unelmakeittämisestä

        Saattaisit olla oikein maistuva makupala. ;)


      • 1416
        unelmakeittämisestä kirjoitti:

        Saattaisit olla oikein maistuva makupala. ;)

        Ei putoa keittämishuumori.


      • 1416 kirjoitti:

        Ei putoa keittämishuumori.

        Mites höyryttäminen?


      • 1416
        HC-ätmel kirjoitti:

        Mites höyryttäminen?

        Hullu.


      • 1416 kirjoitti:

        Hullu.

        Hirnee kiukku. :-/


    • sönkkö lienee aika tukevasti parisuhteessa, eli valitsen sönkön, niin vietellyksi joutumisen mahdollisuus on aika pieni

      • Heh, järkevä perustelu. :)


    • No varmasti vaihtoehdot E ja F, eli Nainen28v ja Marrnie vaikuttaisivat sellaisilta, joita voisi palstalta tavata.

      • Olet kyllä sen verran asiallinen kaveri, että teillä olisi varmasti hauskaa yhdessä.


      • Koska mennään. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Koska mennään. :D

        Minne meinasit:)) ? Mun puolesta vaikka heti, kun vaan työt sallivat ja vapaapäivät koittavat:))


      • DarkFear kirjoitti:

        Minne meinasit:)) ? Mun puolesta vaikka heti, kun vaan työt sallivat ja vapaapäivät koittavat:))

        Mulla koittaa vapaus ensi viikon jälkeen koko kesäksi. :D

        Sen jälkeen sit kohti uusia haasteita duunin saralla. :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mulla koittaa vapaus ensi viikon jälkeen koko kesäksi. :D

        Sen jälkeen sit kohti uusia haasteita duunin saralla. :)

        Okei, oletko siis kesälomalla vai?

        Menee itsellä tämä kesä töiden parissa, joten ei ole lomaa tiedossa.


      • DarkFear kirjoitti:

        Okei, oletko siis kesälomalla vai?

        Menee itsellä tämä kesä töiden parissa, joten ei ole lomaa tiedossa.

        No omasta mielestä olen lomalla koska olen ilman töitä vapaaehtoisesti. :)


    • Neiti X... Mitä tekisit, jos panisin sun suuhun... jotain kunnolla tulista?

      a) Läähättäisit euforisesti
      b) Itkisit onnesta
      c) Jotain kosteaa valuu
      d) Pane lisää

    • Kauheen vaikea kysymys. NuuskaMuikkusen kanssa olis hauska rupatella syvällisiä vaikkapa oluen äärellä ja uskoisin, että mun poikaystäväkin pitäis hänestä, niin voitais hengailla vaikka kolmisinkin.
      Mutta jos tuolta listalta valitaan, niin g ja j ainakin varmasti olisivat kivaa seuraa ja puheenaiheitakaan tuskin tarvis väkisin yrittää keksiä.
      Villinä korttina naisista haluaisin syyä erkki-tädin ja että.silleen kanssa, molemmat ovat omilla tavoillaan tosi kiehtovia (niinku monet muutkin tietty).
      Ois kyllä mahtavaa jos ois sellaiset sokko-palstabileet, että tietäis että läsnäolijat on palstalta, muttei tiedä, että ketä on ketä. Siellä vois huomaamattaan kilistellä ExPuan kanssa, fiilistellä musaa superin seurassa ja heittää läppää sönkön kera. Nojoo, tää oli tämmönen torstainen haavekuva.

      • todellakinnnnnnn

        Tuo olisi itse asiassa varsin mahtava ajatus.


      • Ai....Että tällästä......Mua varmaan Naurattais KokoAja iha Kauhiast...No ei vaa osaan Mä olla Aikast vakavakin....Ja saa sitä varmaan ainakin ittekseen Hymähdellä&Hymyillä....ei kai se nyt oo niin HauranVakavaa, jos ei pokka iha täysil pidä KokoAja?... ;P

        Sä olitkin näämmä haaveillut niist OmituistenOtustenBileist.... ;D


    • Pihtarikurppa

      Koska listasta puuttuu superätmilöinen, joudun tyytymään tuohon lukihäiriöisen yleiseen hätänumeroon. Ajatuksemme vastakkaisesta sukupuolesta ovat siinä määrin yhteneväiset, että luvassa olisi raikas keskustelu. Ennen ruokailua löisimme parin sadan vedon siitä, kumpi paiskaa ruuat toisen naamalle ensin. Siinä olisi elämäni helpoiten tienaamani rahat ja plussana päälle saisin syödä jälkkärin rauhassa ja hyvällä tuulella. Parhaat treffit ikinä!

    • Eräkettu

      En ketään...

      Kaikki muijat on niin rumia että saa hävetä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe