Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta puhut.....jotkut ovat aika huippuja, mutta kun sen tietää, niin sen VAAN jotenkin aistii, jos joku juttu on ihan selvää lipevyyttä tai se ei ole ihan aitoa.......siinä on tietenkin aluksi vain se, että pitää hieman varoa tekemästä YliTulkintaa, koska kyse voi olla muustakin esim. jännitystä, ujoutta, epävarmuutta, varautuneisuutta.. jne...jne... ;P
Ihastuminenkin on siitä pirullinen, että se sekoittaa pakkaa vielä lisää.....ja sitten kun itse on enemmän tai vähemmän vararutunut ja yrittää pitää sen ihastumisen kurissa tai ainakin nähdä sen läpi.....niin omakin käytös voi olla hieman sellaista, että toinen voi ajatella siitä vaikka mitä..... =DDD.....OnSeVuanNiinHauskaa....ElämäOn.. ;D
Ei tunnu luontevalle sanoa uudelle tuttavuudelle...."et älä välitä, jos tunnun oudolta....tarkkailen ja analysoin vain tarkkaan, mikä ja mitä olet oikeasti"... =DDD
Vois Meinaa hieman JOKU ihmeeetellä... ;D
22.05.2016 12:30
Jeps.....tuossa tarinassasi on toisilleen sopivat yksilöt kohdanneet.....ovat meinaa kuin kaksi marjaa....ja tätä moni nainen ei jostain syystä halua tunnustaa edes itselleen....sama juttu koskee tosin myös monia miehiä... ;P
22.05.2016 12:12
EiKäKu....Susta tulee mieleen välillä yksi palstan Super hahmo..... =DDD
Samat ManooVerit....Oi sinä Super-Atännä..... ;P
Btw. Mahtaako teillä olla samat Pähkinät käytössä?.....jos se aiheuttaa tuon SuperOminaisuuden... =DDD
22.05.2016 12:05
"jälkenpäin se ettei ole halunnut rikkoa mitään voi kyllä harmittaakin"
En kyllä itse ymmärrä miksi ja miten voi harmittaa?... ;P
22.05.2016 12:02
Ai meinaat, että siinä Ois LitistyMisVaara?.... ;D
22.05.2016 11:59
VoiVeljet mitä LäPPää taas tulee... =DDD
22.05.2016 11:58
Ota Banaani&Rauhoitu...... =DDD
Kyllä minä seksistä tykkään, mutta en irtsareista, enkä ilman suurempia tunteita.....tämäkin on monta kertaa tullut todettua, mutta olet kuin mikäkin PalstaTrolli, joka Leikkii unohtavansa kaiken mistä on jo puhuttu ja aloittaa asioiden vääristelyn, sekä samojen asioiden Jankkaamisen yhä uudelleen&uudelleen.... ;P
Sun kanssa asioista keskustelu on vain ikuista VänkäIkiLiikkujassa pyörimistä.....TurhaOnTurhaa.......ja sun kaltaisia on jo nähty ihan tarpeeksi ja tiedän kyllä miten nämä asiat toimii sinun kaltaistesi kanssa...... ;D
22.05.2016 11:45
=DDD....Yksi Vääristelevä Apina saapui taas paikalle.... ;P
En minä ole niin sanonut missään vaiheessa, että minä niin tekisin.....mutta en tuomitse tekijää, joka antaa samalla mitalla takaisin sille joka on häntä kohtaan toiminut samalla tavalla.......siinä on VissiEro.. ;P
Esimerkiksi.....en sääli miestä, joka tulee nillittämään, että hänen kumppaninsa petti häntä, jos on itse pettänyt kumppaniaan ensin......ennemminkin ihmettelen, että miten kehtaa edes Nillittää tai hakea Sääliä....jne...jne... ;P
Samoin jos mies on pettänyt itse aiemmissa suhteissa ja jossain uudessa suhteessa hänen kumppani pettää häntä, niin ihan sama juttu.... ;P
Olet kyllä Todella outo tapaus.....ihmettelen vain, mikä minun LahkeessaNiinViehättää, että tarraat kokoajan kiinni, kuin takiainen....vaikka ihan väkisin, kun vain näet sen jossain Vilahtavan.... ;D
22.05.2016 11:39
Kai se menee hieman niin, että SopuSuhtaisuus on tässäkin se AvainSana....ja silmä tottuu vaikka ei olisikaan.....varsinkin jos yhteys on sitä harvinaista AitoaRakkautta.... ;P
22.05.2016 11:31
Äläs Yleistä.......eikä ole mitään mies ja nais luonteita/persoonia.......erillaisia Vakkoja&Kansia löytyy molemmista sukupuolesta ihan siinä kuin toisestakin.... ;P
22.05.2016 11:28
Äläs sinä määritä sitä mikä on naisen ja miesten käytöstä,kun kaikki on todellisuudessa kiinni VAIN persoonasta/luonteesta.....eikä sellaista ole olemassakaan, kuin nais/mies persoona/luonne.....eikä mitään lauma käytösmallia......tai no, jos suurin osa käyttäytyy, kuin sopulit ja kanat, niin se ei siltikään tarkoita, että kaikki....ja tällöinkin on vielä LaumaSieluissa eroavaisuuksia, juurikin persoonan/luonteen takia..... ;P
22.05.2016 11:08
Ei voi pettää jos ei saa, eikä voi pettää jos ei anna......mutta ensinmmäinen on jo pettämstä, jos pettäis jos sais......Vaik Ei Saiskaan..... ;P
Pettäminen on aina Elukoiden hommaa.....ja niitähän Riiiiiiiittäääääää..... ;D
22.05.2016 10:33
Pal Mittää?....onhan tuossa vaikka mitä.... ;P
Kiitos UniLaulusta....Minä laitoin ketjuun vain ympäristön ääniä.... ;P
Aurinkoista ja Iloista PäivänJatkoa Sulle.... =)
22.05.2016 10:31
=DDD....Tarkoitus Sillä On Sekalainen....Yksi Syy on ärsyttää TosiKoita YmS.... ;D
KiVa Et TyKKäSiT.... ;P
Btw. Ärsyttää itseäkin välillä lukea omia MaalaiLuJA.....riippuu ihan omasta fiiliksestä ja kuinka ärsyttävästi on tullut maalailtua....Ei Kerrota Kellee.... ;D
22.05.2016 10:28
Ei Viina Auta mihinkään vaivaa tai oloon....pahentaa Vuan.... ;P
PieniPirtsakka O Eri asia....mut silloinkin vain... jos on PosiTiivari Fiilis....Eli vain Iloisella&Onnellisella fiiliksellä.... ;P
22.05.2016 00:47
Meinasin onnitella uudesta Grillistä, kuin luin juttuja.....Mut...mut...Se olikin sitten siinä.....kyllä siellä tapahtuu kaikenlaista PienessäHetkessä... ;P
Hättäilemäl ei Tuu Ku.....JaNiinPoisPäin... ;D
22.05.2016 00:42
Ei mikään, ei ketään.......EiSellasiaOle......JaJosOn....niin sitten asia on IhaEri...Mut ei eletä toivossa, NiiQuLapaMato.... ;D
22.05.2016 00:26
Miten tuo liittyi tähän?.... ;P
Oliko molemmat tässä Tarinassa Elukoita?...vai jotain harvinaisempaa IhmisLajiketta.. ;D
22.05.2016 00:17
Yksikin on jo Lahja....ja niin kuin sanoit ei niitä ErityisenMonta tarvitse.... ;P
...Näin minä olen hieman sinua Lukenut....että taitaa olla sinullakin Syvällä SelkäYtimessä nämä jutut....eivätkä vain opeteltuja/opittuja KäytösMalleja.....Ensimmäistä vaihtoehtoa on hyvin vaikea, jos ei jopa mahdotonta muuttaa.....mutta toinen vaihtoehto on sellainen, että on mahdollisuus muuttaa KäytösMallia...ainakin helpommin....... ;P
22.05.2016 00:15
Sä olet kyllä yksi oikein HuonoPersoona....ja sen lisäksi TelaFemmari.......tai no...ne taitaa olla toistensa SynoNyymeJa....siltä ainakin alkaa vaikuttamaan..... ;P
"Minä itse ja minun OmaHyväisyyteniHimoni&Tarpeeni......Käyttäen ketä vain ja mitä vain hyväkseni, että saan mitä minä haluan, himoitsen ja tarvitsen......MinäVain....."... ;P
Niitti333....Oot Pyllystä.....tämä MunHaisevaMielipide...... ;D
22.05.2016 00:10
615 / 651