Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Tälle palstalle ei ehkä kannata tulla, jos on kovin herkkä. Ei sillä, olen itsekin"
Moni herkkis on tämän kokenut ja aluksi voi olla psyyke aika kovilla, varsinkin jos on mieliala alhaalla jo valmiiksi.....mutta sitten kun palstan tavoille oppii ja tajuaa homman nimen.....ja myös kun oppii SisäPiiriLäpät&MuutOmituisuudet, niin homma helpottuu.........tosin huonona puolena on, että voi koukuttaa enemmän tai vähemmän... ;P
Tälläistä Ihmemaata&OmituistenOtustenKerhoa ei joka puolelta löydä....eikä samanlaiseen fiilikseen pääse.... ;D
Hyviä ja huonoja puolia löytyy, niin kuin löytyy monista muistakin jutuista.... ;P
19.05.2016 23:38
Osaa miehistä ja naisista ohjaa JalkVäli, eikä oo MiTTää Muut Vällii.....osa taas on kylmiä ja laskelmoivia........osa taas on lämpimiä ja empaattisia ja mitä kaikkea vielä onkaan.....sekä kaikkea näiden sekoitusta...... ;P
19.05.2016 22:02
Kyllähän tämä meno on ihan hulluksi mennyt......saa nähdä mihin tämä kaikki johtaa.... ;P
Eikä vain feminismin takia, vaan myös RiistoPorvareiden ja KvartaaliTalouden takia.....yms.... ;P
19.05.2016 21:59
Soveltuu hyvin monenlaiseen menoon ja pidemmille matkoillekin......vaikka ahvenanmaalle voi lähteä tuollaisella, kunhan tietää mitä tekee......ei ole kiikkerä ja MeriKelpoinenVitkutin on siis kyseessä.... ;P
Tuohon saa ostettua pyörä setin alle, niin on helppo siirtää maallakin ja vedessä eteneminen on kevyttä, helppoa ja nopeaa....ja mitähän vielä.... ;P
Olisi tuo aika HerkkuPala.....vaikka KalaRetkiin oli millainen vesistö vaan kyseessä.....ja yöpyminen vaikka jossain saaressa.... ;P
19.05.2016 21:29
Olen pitkään haaveillut..... ;P
http://www.hobiecat.com/mirage/mirage-revolution-13/
Tollanen Ois siisti....ja siihen vielä lisävarusteena saatava purje....MaisKis... ;P`,
19.05.2016 21:13
Heh....eli siis pelkkää teatteria taas kansalle tarjolla....niin kuin yleensäkin...kyllä poliitikot ja päättäjät on sitten niin hyviä tuossa....tai sitten ei....no kaikki menee läpi ainakin tyhmimmille....tosin nyt aletaan sitten vetämään ihan pohjia näidenkin teatterien osalta...olisi mukava nähdä kansan reaktio, kun tuo mainitsemasi asia olisi liitetty jokaiseen uutiseen mitä tästä asiasta uutisoidaan... ;P
19.05.2016 17:56
Et erehdy.....kyllä niitä on ja uskon, että naisissakin on erillaisia tapauksia....eli poikkeavat naisten perus kaavoista ja naisten suuremmasta laumasielusta...... ;P
MassaEläimenä olisi tosin varmaan asiat yksinkertaisempia ja helpompia.....monenkin asian suhteen... ;D
19.05.2016 17:31
No kun sitä ei koulussa opeteta, eikä kaikkien vanhemmat näitä asioita osaa lapsilleen opettaa.... ;P
No sen jälkeen kun on joltain jostain kuullut miten nämä asiat ovat tai itse kerran kahden jälkeen oppinut, niin sen jälkeen se on kyllä oma vika.....niin naisille, kuin miehillekin....;D
19.05.2016 17:25
KymmenenPistettä ja PapuKaijaMerkkiSulle.... ;P
Olen huomannut sunkin kehityksen.....vrt. niihin aikoihin, kun ensimmäisen kerran sun höppötyksiä näin.... ;P
Et ole ihan 12 TusiNassaTapaus.....Se oli sitten kehu....Jos et tajunnut Nääs... ;D
19.05.2016 17:11
On sinulla ihan mielenkiintoista pohdintaa ja sanomaa.....mutta miten luokittelet miehen, joka ei tahdo alistaa ketään, mutta ei myöskään tahdo olla alistettuna?... ;P
Olen huomannut, että todella moni ns. normaali nainen tai mies alistaa enemmän tai vähemmän ihmisiä joiden kanssa on tekemisissä......ja osa on kameleontteja, eli alistavat itse joitakin ihmisiä ja alistuvat taas itse joillekin ihmisille.... ;P
19.05.2016 16:41
Näin on.....jos miehet ovat tiettyä asioita hakemassa, niin tietyt merkit antavat signaaleja siihen kuinka helpolla sitä voisi olla saamassa..... ;P
Jos aloittaja on tälläistä vailla tai tälläistä huomiota, niin....vetäkööt johtopäätökset ihan itse.....ei pitäisi olla liian vaikeaa.... ;P
19.05.2016 13:43
Et vastannut kysymykseen?.... Syystä, että...?.... ;P
19.05.2016 13:33
Kaikkea ja vielä enemmän kahden ihmisen kesken, ilman ulkopuolisia tai ulkopuolisia vaikutteita siihen, että voi rakastaa toista ja ilman jatkuvaa todistelua toiselle, että kelpaa toiselle....mitäpä muuta?.... ;P
Jopa silloin kun kaikki ei ole, niin kaunista.....ylä- ja alamäessä ja on onnellinen, kun juuri hän on siinä vierellä.
MolemminPuolisesti..... <3
Entä sinä?.... ;P
19.05.2016 13:26
Joo hyvä syy sanoa, että en minä mitään ehdottanut tai aloittanut ja en minä tehnyt asioiden eteen niin paljon kuin mies.......ja sitten naiset vetävät enkelin viittaa ja sovittavat sädekehää pään päälle, kun se "vain tapahtui".... =DDD
Eli eivät kaikki naiset, eikä kaikki miehet....mutta ne naiset kelle "vain tapahtuu" ovat ihan samanlaisia, kuin miehet "jotka laittavat ne asiat tapahtumaan".....ihan loogista ja turhaa on mussuttaa vastaan.... ;P
19.05.2016 13:05
"Nainen, ootko koskaan kuunnellut ketään miestä
sillai ninkun ihan oikeesti kuunnellut mitä se sanoo ja yrittänyt ymmärtää sitä asiaa sen miehen kannalta? Jos oot, niin ootko tajunnut jotain? Jos, niin mitä?
Siis oikeesti, tapahtuuko sellaista?"
NiinPä Niin... ;P
Liian erillaiset ei toisia voi ymmärtää oikeasti.....vaan täytyy olla tarpeeksi samanlaiset luonteet/persoonat.....ja aika lähellä toisiaan myös arvot ja ajatusmaailma....ja nämä kaksi asiaa vielä sellaiset, että kun luonteet/persoonat ovat lähellä toisiaan, niin ne mukautuvat kohtuu helposti ainakin lähelle toisiaan keskustelemalla jne.... ;P
19.05.2016 12:59
Ei mitään "vain tapahdu"....se on vain ja ainoastaan tekosyyy......ja sitten tuohon @SikaHelmen kommenttiin sen verran, että UnenNäät.....tuollaisia naisia on siinä kuin miehiäkin ja vaikka mies veisikin asiaa eteenpäin ei se tarkoita sitä, että nainen olisi yhtään sen poikkeavaisempi noissa jutuissa, kuin mieskään, jos kerran sinne toimiin kuitenkin päädytään..... ;P
19.05.2016 12:53
Siellä on paljon ihan hyvää tavaraa....eikä tarvii juosta TzilJuuNaa kauppaa lävitse, kun yhdessä on niin paljon roinaa, jos tarvii....jopa sellasta mitä et edes tiennyt tarvitsevasi.....no joo siellä saa olla hieman tarkka, ettei tule turhia heräteostoksia... ;P
19.05.2016 12:47
Siis noi "rakkauden tyypit"....enempää en jaksanut keskittyä....täältä TakaPenkiltä vaan Huutelen... ;D
19.05.2016 12:44
Tää O Nii helppo.....1 ja 2 ja 3.....Ja vieläpä MolemminPuolisesti...... ;P
19.05.2016 12:42
Eli edelleenkin "rakkaus" on vain suurimmalla osalla VAIN harhaa, niin kuin joku tuossa ylempänä totesikin.....ei nuo asiat sitä muuksi muuta..... ;P
18.05.2016 22:20
618 / 651