"Se Vain Tapahtui" on Naisten Uusi Uskonto!

Yliäly

Naisten uusi uskonto on Se Vain Tapahtui!

Naisille kaikki tietoinen yhdyntään ja parisuhteeseen liittyvä on tosi Myrkkyä. Eli nainen ei halua tietoisesti tehdä mitään yhdyntään ja parisuhteeseen liittyvää. En osaa vielä sanoa mikä tämän mekanismin taustalla on, mutta se mm. saa aikaan sen, että Nainen ei halua tehdä Aloitteita.

Sinänsä en ole älyllisesti kovin tyytyväinen termiin "Uusi Uskonto", koska myös keskiajalla kuninkattaret ja ruhtinattaret olivat ihan kiimapilliunsa vietävissä, mutta nykyään ollaan henkisesti ehkä enemmän tyhjiössä, joten joku ottaa nyt uskonnon paikkaa ja se on Naisille SE VAIN TAPAHTUI - uskonto, jota ei kritisoida vaan annetaan kiimapillun viedä!

Aamun ÄLYANNOKSEN teille tarjosi - YLIÄLY.

Terveisin, teidän
Yliäly

34

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex---PUA

"Vain" on termi jolla koko tapahtuma mitätöidään. Eli se ei "vain tapahtunut" vaan siinä myös vähätellään huoruuden impaktia. "Sehän oli VAIN".

Arvoisa palstalainen! Olet nähnyt pimeyden.

• Multinikkaavakurppa

Mikä on ikäsi ja käyttöasteesi? :)

Yritä edes leikkiä miestä ja vastaa... Niin vaikeaa kuin se kaltaisellesi impotentille mikropenikselle onkin. :D

• Ex----------PUA
        Multinikkaavakurppa kirjoitti:

Mikä on ikäsi ja käyttöasteesi? :)

Yritä edes leikkiä miestä ja vastaa... Niin vaikeaa kuin se kaltaisellesi impotentille mikropenikselle onkin. :D

Osu ja uppos! :D

Ja huoran huudatus on alkanut! :D

Mitä se huora siinä taas ulisee alfalle?

Sinun ikä ja käyttöaste = vanha spermaviemäri. Se on kaikki mitä tarvitsee tietää, sillä se todistaa minun olleen oikeassa.

No niin, vanha ja eltaantunut 46 vuotias spermaviemäri, muista sitä miten olen voittanut ja sinä olet myöntänyt sen - nyt sitä huutoa!

• Tapahtutapahtui

Miehillekkin se vain tapahtui. Eli mikä ihmisiin on mennyt, että seksi on kaiken a ja o, parisuhdetta ei enää arvosteta. Kikkeli edellä mennään.

• gdfgdfgfseds

Muistan kun en vielä ensimmäisessä "suhteessa" naisen kanssa tätä tajunnut joten suoraan kysyin naiselta että haluttaisiko häntä. Hän vastasi siihen että "jos kysyy niin ei, pitää alkaa vain koskettelemaan".
      Kuulostaa minusta siltä että miesten tulisi osata lukea ajatuksia.
      Ei minulla ainakaan into seksiin vähene jos suoraan puhuu asioista oikeilla nimityksillään ja kysyy suoraan.

• vanhanaikainenKO

Toki tuo nainen toivoi saavansa sinulta aloitteen; oma rohkeus/arvomaailma/romanttinen toive ritarista uljaalla ratsullaan eivät antaneet myöten tehdä sitä itse. Mikä siinä on sitten niin kamalaa,että mies joutuu olemaan Mies? Jos ukkojen asenne on tänäpäivänä tuollainen,velliperseily,niin ei ihme että maa on ihan hunningolla kun naisille annetaan kaikki valta! Kootkaa itsenne,miehet-TosiNainen kaipaa Tosi Miestä,joka kykenee ottamaan riskejäkin=teenny eres se aloite!

• Yleensä mitään ei vain tapahdu, mikä on tahdonalaista toimintaa. :)

• jokainenononnensaseppä

Naisille tuota vaan tapahtuu usein. Koska on olemassa paljon niitä miehiä jotka "osaavat ottaa ohjat". Kai siinä on kyse jostain lapsenomaisesta tarpeesta olla vapaa aikuisuuteen liittyvistä vastuista. Koski asia sitten aloitteen tekemistä, seksiä tai vaikka asunnon hankkimista.

Eli iso osa naisista haluaa miehen vievän niin sängyssä kuin muussakin elämässä. Ja kun tämän yhdistää siihen, että keskivertonaisella on monin verroin ottajia, niin halutessaan nainen voi kellua pehmeästi läpi elämänsä aina toisen päätöksiä odotellen.

Tää taitaa olla vähenemään päin, mutta siltikin tuntuu, että naiset ei oikein osaa olla tyytyväisiä siihen valinnan vapauteensakaan. Vaan sitten valitetaan kun ei löydy enää niitä tosimiehiä jotka ei naistensa päätöksiä jää odottelemaan, vaan toimivat ja tarjoilevat elämän naiselle sopivina annoksina. Mieluiten pienellä luksuksella höystettynä. Kaikille halukkaille ei sellaisia riitä. Ja siitä seuraa sitten muun muassa mantra "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" yms. latteuksia. Vaikka vika monesti löytyisi peilistä, miksi ne aiemmat suhteet ovat olleet huonoja ja epäonnistuneet.

• jokainenononnensaseppä kirjoitti:

Naisille tuota vaan tapahtuu usein. Koska on olemassa paljon niitä miehiä jotka "osaavat ottaa ohjat". Kai siinä on kyse jostain lapsenomaisesta tarpeesta olla vapaa aikuisuuteen liittyvistä vastuista. Koski asia sitten aloitteen tekemistä, seksiä tai vaikka asunnon hankkimista.

Eli iso osa naisista haluaa miehen vievän niin sängyssä kuin muussakin elämässä. Ja kun tämän yhdistää siihen, että keskivertonaisella on monin verroin ottajia, niin halutessaan nainen voi kellua pehmeästi läpi elämänsä aina toisen päätöksiä odotellen.

Tää taitaa olla vähenemään päin, mutta siltikin tuntuu, että naiset ei oikein osaa olla tyytyväisiä siihen valinnan vapauteensakaan. Vaan sitten valitetaan kun ei löydy enää niitä tosimiehiä jotka ei naistensa päätöksiä jää odottelemaan, vaan toimivat ja tarjoilevat elämän naiselle sopivina annoksina. Mieluiten pienellä luksuksella höystettynä. Kaikille halukkaille ei sellaisia riitä. Ja siitä seuraa sitten muun muassa mantra "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" yms. latteuksia. Vaikka vika monesti löytyisi peilistä, miksi ne aiemmat suhteet ovat olleet huonoja ja epäonnistuneet.

Kirjoitin pitkän vastauksen, mutta se katosi bittiavaruuteen. Väärä klikkaus ja puff...sinne meni.

Mutta joo. Kai se on luonteesta kiinni. Joku tykkää päästä helpolla, kun joku toinen taas saa suuremman tyydytyksen nähdäkseen asioiden eteen itse vaivaa. Mä olen luonteeltani juuri tuollainen, joka haluaa itse tehdä ja vaikuttaa oman elämäni kulkuun ja valintoihin. Nähdä vaivaa tai en ainakaan pelkää nähdä vaivaa, jos jokin asia sitä vaatii.

Pitää naruja omissa käsissä. Säilyttää oman kontrollin asioissa. En tiedä miten joku pystyy heittäytymään toisten vietäväksi. Mä en ole koskaan kyennyt siihen ja sellaiseen "rentouteen", koska jotenkin sitä kai on niin itseriittoinen, että ajattelee ettei yhtä elämää voi tulata vaan ajelehtimalla. Nurjana puolena tosiaan elämästä puuttuu kaikki yllätyksellisyys tämän takia.

Eri kyllä nähdäkseni isoin ero on naisten luonteissa, kuka haluaa saada kaiken naps ja kuka haluaa olla itse vaikuttamassa ja tekemässä. :)

Oman onnensa seppä saa ehkä takoa välillä hiki päässä, saadakseen valmista mutta jestas sitä fiilistä, kun lopulta tulee valmista! :)

Juma mä tein sen. Silloin sitä oikeen nauttii siitä mitä on aikaan saanut. Toisin, kun että se vaan jostain tippuisi siihen plums.

• Tuosta kiimapillusta vielä tuli mieleen, että ihanko oikeasti seksuaaliset halut kuljettaa ihmistä niin mielivaltaisesti, etteikö ihminen itse voisi halujaan hallita? En usko tuota hetkeäkään. Täällä tosi usein sanotaan, että naisia ohjailee kiima ja yhtä usein olen miettinyt, että mistä helvetistä ne aina puhuu.

Mulle ei ole koskaan vielä sukuelimeni valinnut miestä, eikä panetuksen halu. Lähinnä seksi on suhteessa, kuin salaatti ruokalautasella. Ei pääruoka vaan lisuke. :)

• ktm28

Ehkäpä olet Aseksuaalinen :)

• En usko että se naisilla niin meneekään. Itselleni myös kuulostavat hyvin vierailta nuo jutut.
        Miehillä niin voi mennäkin, ja siksi kuvittelevat naisten olevan samanlaisia?
        Ja tuosta "kaikki vain tapahtui" myytistä: epäilen vahvasti, että kyse on viettelystä, naiset kun heräävät seksuaalisesti hitaammin, ensimmäinen askel on se, että nainen pitää saada rentoutumaan, sen jälkeen kiinnostumaan seksistä. Pidempi ja monimutkaisempi prosessi. Naiselle harvemmin toimii miesten suorasukainen "mennääks panee", paitsi ehkä pidemmässä parisuhteessa.

• 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

En usko että se naisilla niin meneekään. Itselleni myös kuulostavat hyvin vierailta nuo jutut.
        Ja tuosta "kaikki vain tapahtui" myytistä: epäilen vahvasti, että kyse on viettelystä, naiset kun heräävät seksuaalisesti hitaammin, ensimmäinen askel on se, että nainen pitää saada rentoutumaan, sen jälkeen kiinnostumaan seksistä. Pidempi ja monimutkaisempi prosessi. Naiselle harvemmin toimii miesten suorasukainen "mennääks panee", paitsi ehkä pidemmässä parisuhteessa.

Totta kai viettely on kyseessä.

Esim ravintolamaailmassa se tapahtuu suurin piirtein seuraavalla kaavalla:
        - alkuillasta naiset eivät ole valmiiksi riittävän vapaamielisessä tilassa, niinpä pelimies itse rentoutuu läppää heittämällä etsien samalla kohdetta
        - kohdetta lähestytään suoraviivaisesti ja itsevarmasti ("mies vain ilmestyi jostain")
        - pyritään melko lähelle, katsellaan silmiin, hymyillään vähän (ns. Player Smirk)
        - edetään verbaalisesti, "minä vs sinä" -> "me", jne
        - kun mahdollista, pyritään koskettelemaan yleensä kaavalla käsivarsi -> alaselkä -> reisi/peppu, jne ("sitten me vain päädyimme sylikkäin")
        - eristetään nainen porukasta, jossain vaiheessa roolileikkiä jossa nainen käännetään jahtaajaksi (mies nojaa rennosti tiskiin, nainen päätyy ikään kuin tavoittelijaksi...jossain vaiheessa ehkä taktisesti poistutaan seurasta -> "me vain päädyimme kahdestaan tupakkipaikalle")
        - lopulta nainen houkutellaaan kämpille, kuitenkaan mainitsematta seksiä
        - viimeiseksi murretaan ns. LMR (last minute resistance) vakuuttamalla että mies on hullaantunut naiseen esim. tarinalla tyyliin "miksi tein näin, sulla on muhun tällainen vaikutus" tms

Ja..."kaikki vain tapahtui", "normaalien miesten kanssa seksi on luontevaa, ei tarvitse pelata mitään pelejä", jne.

Oikeasti kaikki oli luontevaa koska mies käsikirjoitti, ohjasi ja näytteli elokuvan taitavasti ja kokemuksella.

Mitä paremman näköinen nainen, sitä taitavampia miehiä hän tapaa ja sitä vähemmän on tarvetta analysoida mitä oikeasti tapahtuu.

• 12121212 kirjoitti:

- alkuillasta naiset eivät ole valmiiksi riittävän vapaamielisessä tilassa, niinpä pelimies itse rentoutuu läppää heittämällä etsien samalla kohdetta
        - kohdetta lähestytään suoraviivaisesti ja itsevarmasti ("mies vain ilmestyi jostain")
        - pyritään melko lähelle, katsellaan silmiin, hymyillään vähän (ns. Player Smirk)
        - kun mahdollista, pyritään koskettelemaan yleensä kaavalla käsivarsi -> alaselkä -> reisi/peppu, jne ("sitten me vain päädyimme sylikkäin")
        - eristetään nainen porukasta, jossain vaiheessa roolileikkiä jossa nainen käännetään jahtaajaksi (mies nojaa rennosti tiskiin, nainen päätyy ikään kuin tavoittelijaksi...jossain vaiheessa ehkä taktisesti poistutaan seurasta -> "me vain päädyimme kahdestaan tupakkipaikalle")
        - viimeiseksi murretaan ns. LMR (last minute resistance) vakuuttamalla että mies on hullaantunut naiseen esim. tarinalla tyyliin "miksi tein näin, sulla on muhun tällainen vaikutus" tms

Ja..."kaikki vain tapahtui", "normaalien miesten kanssa seksi on luontevaa, ei tarvitse pelata mitään pelejä", jne.

Oikeasti kaikki oli luontevaa koska mies käsikirjoitti, ohjasi ja näytteli elokuvan taitavasti ja kokemuksella.

Mitä paremman näköinen nainen, sitä taitavampia miehiä hän tapaa ja sitä vähemmän on tarvetta analysoida mitä oikeasti tapahtuu.

:D ok.
        En napsi miehiä mukaani ravintoloista, joten en osaa sanoa. Sen tiedän, että jotkut naispuoleiset ystäväni ovat aktiivisia, jolloin minulle todetaan "SikaHelmi voikin nyt poistua siitä, heippa"...

• 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

:D ok.
        En napsi miehiä mukaani ravintoloista, joten en osaa sanoa. Sen tiedän, että jotkut naispuoleiset ystäväni ovat aktiivisia, jolloin minulle todetaan "SikaHelmi voikin nyt poistua siitä, heippa"...

Onko fuckbuddy taitava pelimies?

• 12121212 kirjoitti:

Onko fuckbuddy taitava pelimies?

On/offia jos tarkoitat, niin mistä minä sen tietäisin? Ei hänen ole koskaan tarvinnut pelata mitään kuvioita kanssani. Vaikka reilu puoli vuotta hänelläkin meni, ennenkuin onnisti. Luulisin ettei ole, ei käytä muutoinkaan roolihahmoja tai strategioita (paitsi ehkä urheillessaan), ei ole puhelias, tai harrasta pehmoisten puhumista. Ennemminkin vähän jäyhä tyyppi. Sekä sitkeä.
        Mutta miksi sinua kiinnostaa?

• 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

On/offia jos tarkoitat, niin mistä minä sen tietäisin? Ei hänen ole koskaan tarvinnut pelata mitään kuvioita kanssani. Vaikka reilu puoli vuotta hänelläkin meni, ennenkuin onnisti. Luulisin ettei ole, ei käytä muutoinkaan roolihahmoja tai strategioita (paitsi ehkä urheillessaan), ei ole puhelias, tai harrasta pehmoisten puhumista. Ennemminkin vähän jäyhä tyyppi. Sekä sitkeä.
        Mutta miksi sinua kiinnostaa?

"Mutta miksi sinua kiinnostaa?"

Äläs nyt kiukuttele siinä.

• 12121212 kirjoitti:

"Mutta miksi sinua kiinnostaa?"

Äläs nyt kiukuttele siinä.

:)
        En kiukuttele.
        Joskus saatan leikkimielisesti kiusoitella, jos olet huomannut.
        Mutta en myöskään ihan kaikkea henkilökohtaista halua nettiin laittaa, ymmärrät varmasti.

• Eräkettu
        SikaHelmi kirjoitti:

En usko että se naisilla niin meneekään. Itselleni myös kuulostavat hyvin vierailta nuo jutut.

Niin no harvoimpa mies joutuu terroristien seksiorjaksi kun on ihastunu johonki taikamatolla lentelevään nappisilmään..

Onneksi se nappisilmä sai sentään kuulan kalloon siellä kulttuurinrikastajien rikkauden pesäkkeessä.

• SikaHelmi kirjoitti:

Näinpä. Toki uskon, että naisissakin on heitä joilla on voimakas libido ja vähemmän tarvetta harkintaan, kosiskeluun ajan kanssa ja toimivat kuin vastaavanlaiset miehet. Yhtälailla uskon, että on olemassa miehiä joilla seksuaalisuus ei vie miestä vaan mies seksuaalisuuttaan, eli muna (vietti) ei vie miestä vaan järki ja tunteet.

Saatan erehtyä pahasti näin luullessani kyllä. :D

• ktm28 kirjoitti:

Ehkäpä olet Aseksuaalinen :)

Niin, tai ehkäpä olen vain viettieni yläpuolella ja kykenen kytkemään ne pois päältä halutessani. ;)

Noh, kun näen komeita miehiä saatan ajatella wau, kiva katsella. Mutta en kuitenkaan koe minkäänlaista seksuaalista tarvetta, ei ala kihisemään, ei heru sylki suuhun tms. Se on vain komea ja esteettisesti katseltava, kuin mikä tahansa kaunis objekti.

• Eräkettu kirjoitti:

Niin no harvoimpa mies joutuu terroristien seksiorjaksi kun on ihastunu johonki taikamatolla lentelevään nappisilmään..

Onneksi se nappisilmä sai sentään kuulan kalloon siellä kulttuurinrikastajien rikkauden pesäkkeessä.

Nyt en tiedä mistä puhut....?

• sönkkö kirjoitti:

Näinpä. Toki uskon, että naisissakin on heitä joilla on voimakas libido ja vähemmän tarvetta harkintaan, kosiskeluun ajan kanssa ja toimivat kuin vastaavanlaiset miehet. Yhtälailla uskon, että on olemassa miehiä joilla seksuaalisuus ei vie miestä vaan mies seksuaalisuuttaan, eli muna (vietti) ei vie miestä vaan järki ja tunteet.

Saatan erehtyä pahasti näin luullessani kyllä. :D

Et erehdy.....kyllä niitä on ja uskon, että naisissakin on erillaisia tapauksia....eli poikkeavat naisten perus kaavoista ja naisten suuremmasta laumasielusta...... ;P

MassaEläimenä olisi tosin varmaan asiat yksinkertaisempia ja helpompia.....monenkin asian suhteen... ;D

• Ex----------PUA
        12121212 kirjoitti:

On tuossa totuuden perää, joskin tuossa on pitkälti PUA-indoktrinaatiota.

Yleensä asia ei ole edes läheskään noin monimutkainen.

Se, on totta, että mies saa skimmata läpi baarin valikoimaa, ja odottaa kunnes hänet valinnut nainen osuu kohdalle.

Riippuukin sitten pitkälti tasosta, miten paljon psykologista pääomaa tämä syö.

• Ei mitään "vain tapahdu"....se on vain ja ainoastaan tekosyyy......ja sitten tuohon @SikaHelmen kommenttiin sen verran, että UnenNäät.....tuollaisia naisia on siinä kuin miehiäkin ja vaikka mies veisikin asiaa eteenpäin ei se tarkoita sitä, että nainen olisi yhtään sen poikkeavaisempi noissa jutuissa, kuin mieskään, jos kerran sinne toimiin kuitenkin päädytään..... ;P

• siihen_loppui

Olen kuullut tuon yhdeltä ex heilaltani, ravintolaillan jälkeen kuinkas muuten...miehen molo kuin itsestään työntyi pilluun kun naisystäväni sopivassa asennossa avasi reitensä.

• Joo hyvä syy sanoa, että en minä mitään ehdottanut tai aloittanut ja en minä tehnyt asioiden eteen niin paljon kuin mies.......ja sitten naiset vetävät enkelin viittaa ja sovittavat sädekehää pään päälle, kun se "vain tapahtui".... =DDD

Eli eivät kaikki naiset, eikä kaikki miehet....mutta ne naiset kelle "vain tapahtuu" ovat ihan samanlaisia, kuin miehet "jotka laittavat ne asiat tapahtumaan".....ihan loogista ja turhaa on mussuttaa vastaan.... ;P

• kiimatonpillu

Oletko ehkä perinteinen yksiavioisuuden kannattaja ja mitäs se ex-heila sinun kohdallasi teki? Miksi siitä nyt tehdään niin hirveä numero,jos ei olla vakaumuksellisia kristittyjä ja vielä enemmän,katolilaisia? Tulipahan vaan mieleen..

• tarralenkkari666

En ole koskaan kuullut naisten tuollaista puhuvan, ainoastaan miesten väittävän, että naiset sellaista puhuvat.

• m-i-e-s

Profeetta laskeutui palstalle. =P

Niin, kyllähän ne asiat tuppaavat vain tapahtumaan, näin henkilöiden sen halutessa. Eipä ole niin laskelmoivaa ihmistä tullut vastaan, että siellä olisi kaikki suunnittelemalla suunniteltu. Ihmiset ovat erilaisia ja jokaisella saattaa olla oma juttunsa seksuaalisuuteensa kanssa, mutta en tiedä kyllä ketään, joka alusta loppuun suunnittelee yhdynnän toteutumisen.

Itse elän hetkessä, tietenkin tiedän ja osaan päätellä mitä milloinkin voi olla luvassa, mutta en nyt suunnittele yhdyntää etukäteen. Se ei ole kaavamainen, suunniteltu tapahtuma.

• pohdin.ma

Mikä ihmeen se vain tapahtui? Olisi outoa käyttää tuollaista lausetta, ihan kuin en itse olisi ollut päättämässä mitä teen. Ei kuulosta tutulta, en ole luultavasti koskaan kuullut kenenkään käyttävän tuollaista sanontatapaa.
      Sen ymmärrän kyllä, mitä nainen voisi ajaa takaa tuolla lauseella. Kovin romanttinen ihminen saattaisi korostaa kuinka rakkaus on iskenyt kuin salama, katseet ovat kohdanneet ja on tuntunut luontevalta ruveta juttelemaan jonkun kanssa ja on päädytty seurustelemaan. Ei siis osata analysoida miksi juuri tämä ihminen viehätti, se vain tapahtui, tuntui siis oikealta. Oli kai sitten sitä paljon parjattua kemiaa.
      Ehkä lauseella voisi haluta korostaa sitä, kuinka suhde oli kirjoitettu tähtiin, kuinka erityinen juuri tämän parin rakkaus on verrattuna muiden keskivertorakkauteen. Jokainen kun haluaa olla erityinen.

• crux

Onhan se mainio syy tavoitella vain kaiken tavoitelluimpia miehiä. Vain ne kaiken komeimmat ja karismaattisimmat miehet saavat naisissa niin suuria ja äkillisiä tunteita aikaan että yrittämistä ei tarvita eikä epävarmuutta synny. Siitä voi vetää johtopäätöksen että mikään muu ei ole yrittämisen arvoista, koska yrittäminen on sama kuin epäonnistuminen naisten mielikuvissa.

• Juttelin itse asiassa tästä juuri ystäväni kanssa. Kun nainen on onneton ja/tai masentunut, eikä elämänhallinta ihan hyppysissä, saattaa oireilu olla miesten mukaan lähtemistä. Itsetuhoista käytöstä, kun millään ei ole väliä. Ei kaikilla tietenkään mene niin, toiset voivat linnottautua yksinäisyyteen, ollen sosiaalisesti tekemisissä vain muutamien sukulaistensa kanssa, kissaleidiksi tai alkoholistiksi muuttuen. Normaali ihminen tekemisensä ymmärtää ja osaa niitä säädellä.
      "Se vain tapahtui" fraasi liittyy ehkä enemmän siihen, kuinka asiat ovat edenneet nopeasti ja vaivatta, ilman että tarvitsee ihmetellä, mitä tapahtuu, onko toinen tosissaan, tai minne se (kin) nyt taas häipyi. Ja niinhän se menee, kun kohdilleen napsahtaa.

• tahtonainen

Eli nämä naiset ovat siis liittyneet miesten ikivanhaan uskontoon. Sellaista seliseliä. Minulle ei "vain tapahdu" yhtikäs mitään. Teen itse päätökset ja otan vastuun teoistani. Tasapaino ja onni lähtee oman pään sisältä, ei muista ihmisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      761
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      110
      759
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      626
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      206
      551
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      50
      504
    7. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    8. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      463
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      36
      450
    Aihe