Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

13011

1. Lista 6.

∞ ⟀ ⟁ ⟂ ⟃ ⟄ ⟇ ⟈ ⟉ ⟊ ⟐ ⟑ ⟒ ⟓ ⟔ ⟕ ⟖ ⟗ ⟘ ⟙ ⟚ ⟛ ⟜ ⟝ ⟞ ⟟ ⟠ ⟡ ⟢ ⟣ ⟤ ⟥ ⟦ ⟧ ⟨ ⟩ ⟪ ⟫ ⦀ ⦁ ⦂ ⦃ ⦄ ⦅ ⦆ ⦇ ⦈ ⦉ ⦊ ⦋ ⦌ ⦍ ⦎ ⦏ ⦐ ⦑ ⦒ ⦓ ⦔ ⦕ ⦖ ⦗ ⦘ ⦙ ⦚ ⦛ ⦜ ⦝ ⦞ ⦟ ⦠ ⦡ ⦢ ⦣ ⦤ ⦥ ⦦ ⦧ ⦨ ⦩ ⦪ ⦫ ⦬ ⦭ ⦮ ⦯ ⦰ ⦱ ⦲ ⦳ ⦴ ⦵ ⦶ ⦷ ⦸ ⦹ ⦺ ⦻ ⦼ ⦽ ⦾ ⦿ ⧀ ⧁ ⧂ ⧃ ⧄ ⧅ ⧆ ⧇ ⧈ ⧉ ⧊ ⧋ ⧌ ⧍ ⧎ ⧏ ⧐ ⧑ ⧒ ⧓ ⧔ ⧕ ⧖ ⧗ ⧘ ⧙ ⧚ ⧛ ⧜ ⧝ ⧞ ⧟ ⧡ ⧢ ⧣ ⧤ ⧥ ⧦ ⧧ ⧨ ⧩ ⧪ ⧫ ⧬ ⧭ ⧮ ⧯ ⧰ ⧱ ⧲ ⧳ ⧴ ⧵ ⧶ ⧷ ⧸ ⧹ ⧺ ⧻ ⧼ ⧽ ⧾ ⧿ ∀ ∁ ∂ ∃ ∄ ∅ ∆ ∇ ∈ ∉ ∊ ∋ ∌ ∍ ∎ ∏ ∐ ∑ − ∓ ∔ ∕ ∖ ∗ ∘ ∙ √ ∛ ∜ ∝ ∟ ∠ ∡ ∢ ∣ ∤ ∥ ∦ ∧ ∨ ∩ ∪ ∫ ∬ ∭ ∮ ∯ ∰ ∱ ∲ ∳ ∴ ∵ ∶ ∷ ∸ ∹ ∺ ∻ ∼ ∽ ∾ ∿ ≀ ≁ ≂ ≃ ≄ ≅ ≆ ≇ ≈ ≉ ≊ ≋ ≌ ≍ ≎ ≏ ≐ ≑ ≒ ≓ ≔ ≕ ≖ ≗ ≘ ≙ ≚ ≛ ≜ ≝ ≞ ≟ ≠ ≡ ≢ ≣ ≤ ≥ ≦ ≧ ≨ ≩ ≪ ≫ ≬ ≭ ≮ ≯ ≰ ≱ ≲ ≳ ≴ ≵ ≶ ≷ ≸ ≹ ≺ ≻ ≼ ≽ ≾ ≿ ⊀ ⊁ ⊂ ⊃ ⊄ ⊅ ⊆ ⊇ ⊈ ⊉ ⊊ ⊋ ⊌ ⊍ ⊎ ⊏ ⊐ ⊑ ⊒ ⊓ ⊔ ⊕ ⊖ ⊗ ⊘ ⊙ ⊚ ⊛ ⊜ ⊝ ⊞ ⊟ ⊠ ⊡ ⊢ ⊣ ⊤ ⊥ ⊦ ⊧ ⊨ ⊩ ⊪ ⊫ ⊬ ⊭ ⊮ ⊯ ⊰ ⊱ ⊲ ⊳ ⊴ ⊵ ⊶ ⊷ ⊸ ⊹ ⊺ ⊻ ⊼ ⊽ ⊾ ⊿ ⋀ ⋁ ⋂ ⋃ ⋄ ⋅ ⋆ ⋇ ⋈ ⋉ ⋊ ⋋ ⋌ ⋍ ⋎ ⋏ ⋐ ⋑ ⋒ ⋓ ⋔ ⋕ ⋖ ⋗ ⋘ ⋙ ⋚ ⋛ ⋜ ⋝ ⋞ ⋟ ⋠ ⋡ ⋢ ⋣ ⋤ ⋥ ⋦ ⋧ ⋨ ⋩ ⋪ ⋫ ⋬ ⋭ ⋮ ⋯ ⋰ ⋱ ⋲ ⋳ ⋴ ⋵ ⋶ ⋷ ⋸ ⋹ ⋺ ⋻ ⋼ ⋽ ⋾ ⋿ ✕ ✖ ✚
  2. Kokeilaan emojeita myöhemmin paremmalla ajalla.... :(

▲ ▼ ◀ ▶ ◢ ◣ ◥ ◤ △ ▽ ◿ ◺ ◹ ◸ ▴ ▾ ◂ ▸ ▵ ▿ ◃ ▹ ◁ ▷ ◅ ▻ ◬ ⟁ ⧋ ⧊ ⊿ ∆ ∇ ◭ ◮ ⧩ ⧨ ⌔ ⟐ ◇ ◆ ◈ ⬖ ⬗ ⬘ ⬙ ⬠ ⬡ ⎔ ⋄ ◊ ⧫ ⬢ ⬣ ▰ ▪ ◼ ▮ ◾ ▗ ▖ ■ ∎ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ▌ ▐ ▍ ▎ ▉ ▊ ▋ ❘ ❙ ❚ ▀ ▘ ▝ ▙ ▚ ▛ ▜ ▟ ▞ ░ ▒ ▓ ▂ ▁ ▬ ▔ ▫ ▯ ▭ ▱ ◽ □ ◻ ▢ ⊞ ⊡ ⊟ ⊠ ▣ ▤ ▥ ▦ ⬚ ▧ ▨ ▩ ⬓ ◧ ⬒ ◨ ◩ ◪ ⬔ ⬕ ❏ ❐ ❑ ❒ ⧈ ◰ ◱ ◳ ◲ ◫ ⧇ ⧅ ⧄ ⍁ ⍂ ⟡ ⧉ ⚬ ○ ⚪ ◌ ◍ ◎ ◯ ❍ ◉ ⦾ ⊙ ⦿ ⊜ ⊖ ⊘ ⊚ ⊛ ⊝ ● ⚫ ⦁ ◐ ◑ ◒ ◓ ◔ ◕ ⦶ ⦸ ◵ ◴ ◶ ◷ ⊕ ⊗ ⦇ ⦈ ⦉ ⦊ ❨ ❩ ⸨ ⸩ ◖ ◗ ❪ ❫ ❮ ❯ ❬ ❭ ❰ ❱ ⊏ ⊐ ⊑ ⊒ ◘ ◙ ◚ ◛ ◜ ◝ ◞ ◟ ◠ ◡ ⋒ ⋓ ⋐ ⋑ ⥰ ╰ ╮ ╭ ╯ ⌒ ⥿ ⥾ ⥽ ⥼ ⥊ ⥋ ⥌ ⥍ ⥎ ⥐ ⥑ ⥏ ╳ ✕ ⤫ ⤬ ╱ ╲ ⧸ ⧹ ⌓ ◦ ❖ ✖ ✚ ✜ ⧓ ⧗ ⧑ ⧒ ⧖ _ ⚊ ╴ ╼ ╾ ‐ ⁃ ‑ ‒ - – ⎯ — ― ╶ ╺ ╸ ─ ━ ┄ ┅ ┈ ┉ ╌ ╍ ═ ≣ ≡ ☰ ☱ ☲ ☳ ☴ ☵ ☶ ☷ ╵ ╷ ╹ ╻ │ ▕ ▏ ┃ ┆ ┇ ┊ ╎ ┋ ╿ ╽ ⌞ ⌟ ⌜ ⌝ ⌊ ⌋ ⌈ ⌉ ⌋ ┌ ┍ ┎ ┏ ┐ ┑ ┒ ┓ └ ┕ ┖ ┗ ┘ ┙ ┚ ┛ ├ ┝ ┞ ┟ ┠ ┡ ┢ ┣ ┤ ┥ ┦ ┧ ┨ ┩ ┪ ┫ ┬ ┭ ┮ ┳ ┴ ┵ ┶ ┷ ┸ ┹ ┺ ┻ ┼ ┽ ┾ ┿ ╀ ╁ ╂ ╃ ╄ ╅ ╆ ╇ ╈ ╉ ╊ ╋ ╏ ║ ╔ ╒ ╓ ╕ ╖ ╗ ╚ ╘ ╙ ╛ ╜ ╝ ╞ ╟ ╠ ╡ ╢ ╣ ╤ ╥ ╦ ╧ ╨ ╩ ╪ ╫ ╬
  3. Hmmm...uus yritys.. ;P

4. Lista 5.

5. =DDD...No TottaKai Kun SiNä NoiN KauNiiSti Sen EsiTiT..... ;P

Sinun mielipiteesi kiinnostaa minua yhtä paljon, kuin kiveä tai jotain muuta elotonta kohdetta, kun esität sille mielipiteesi. Minä en ole sinulle olemassa, etkä sinä minulle. Käsititkö mitä ajan takaa?

Olen todella otettu, että herätin sinussa noin voimakkaita tunteita ja niin vahvan reaktion, että se sai sinut tarttumaan toimeen ja näppäilemään näppäimistöstä tuollaisia sulosäveliä.

Kerroin jo miten toimin ja tulen toimimaan vastaisuudessakin, sekä annoin myös vinkin sinulle miten sinä voisit toimia, mutta jos ohje ja vinkki ei kelpaa, etkä pysty sitä noudattamaan, niin se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi, eikä minun.

En ole pyrkinyt tekemään yhtään kehenkään mitään vaikutusta, enkä tule yrittämäänkään, joten tuon vihjailusi voit liittää omiin harhoihisi tai osoittaa sen jollekin muulle.

Tämä nimimerkki tulee toimimaan minulla vastaisuudessakin aivoliman valuttajana ja pidätän itselläni täysin oikeuden sisältöön ja kirjoitusasuun.

Jonkun aikaa sitten en vielä "peikkoillut" tai olin peikkoilut todella vähän, mutta tiettyjen syiden takia aloin "puskailemaan" itsekin enemmän ja sitten löysin myös useita muita syitä, miksi "puskailussa" on ideaa enemmän tai vähemmän.

Oikeastaan kaikki ei-rekatut ovat "peikkoja" jokainen ja monet rekatutkin nimimerkit puskailevat oikeasti enemmän tai vähemmän, joten huonoa omaatuntoa en tästä syystä siitä "puskailusta" enää koe.

"puskaillessa" on myös vielä laajempi taiteellinen vapaus ja huumorin käyttö on vapaampaa, koska kaikenmaailman "pilkunviilaajat", huumorintajuttomat ja lahkeessa roikkujat yms., eivät pääse räksyttämään samalla tavalla lahkeeseen, kuin silloin jos toimii pelkästään rekatulla nimimerkillä.

Tästäkin syystä on itselle ihan edullista sotkea ja sekoittaa kirjoitus tyyliä, sekä kirjoitusasua.

Jotain jäi varmasti vielä sanomatta, mutta yritin taivuttaa rautalangasta avoimesti, rehellisesti ja totuudenmukaisesti kaikista asioista, jotka ovat nimimerkin käytöksen takana.

Toivon, että onnistut välttelemään minun aivolimojani, koska ne ovat kyllä helposti tunnistettavissa, kuten itsekin tämän hyvin tiedät, joten "mielensäpahoittaja" on hyvä ja sulkee silmänsä kun näkee kommenttejani tai ainakin ohittaa ne lukematta, sekä niihin keskittymättä.

Sydämellisesti toivottaen, Nuuskis
  6. Mitä sinä siinä Saivartelet?... ;P....sitäpaitsi ihminen psyykkisfyysinen ja harvemmin toisen puolen vaiva ei vaikuta millään tavalla toiseen puoleen....tämä oli siis vain tuohon sinun kommenttiisi lisä tarkennuksena vaikka ei itse en tuollaiseen edes ottanut kantaa.... ;P

Minä otin kantaa vain AP: n vihjailuihin.....ja väärinymmärtämiseen tai sumuttamiseen... ;P

"Onko sinulla miesmenkat?
    saatko kuukausittain kiukkukohtauksia"

Stressihän vaikuttaa moneen asiaan, niin miehillä, kuin naisillakin.......eli naisilla olisi sitten PMS, MenkkaRänkät ja vielä stressin aiheuttamaa KänkkäRänkkää......ymmärsitkö?

"Syndrooma voi tehdä itsevarmoistakin miehistä sulkeutuvia ja ärtyisiä mököttäjiä. IMS-oireet voi laukaista stressi, joka saa testosteronitason laskemaan äkillisesti.

Oireet muistuttavat miesten vaihdevuosia. Ikääntyminen johtaa miehillä testosteronituotannon vähenemiseen, joka on verrattavissa naisilla vaihdevuosien myötä tapahtuvaan estrogeenituotannon hiipumiseen.

Brittitutkijat ovat kuitenkin sittemmin todenneet, että stressi voi saada testosteronituotannon romahtamaan tilapäisesti minkä ikäisillä miehillä tahansa."

En saa tuosta millään sellaista käsitystä, että sitä voisi millään verrata menkkoihin, eikä kysymys "saatko kuukausittain kiukkukohtauksia"....kerro mistään muusta, kuin siitä, että läksyt jäi tekemättä AP:lla..... ;P