Tai ainakin lähellä sitä ikää? Kysympähän vaan ja myös ihmettelen.
Miksi suurin osa palstatytöistä on yli 40v?
57
856
Vastaukset
Mitä sillä iällä on väliä, kun täällä kasvotonna kirjoitellaan?
- onko_täällä_ikäraja
On sillä väliä suurestikin. Siitä voi päätellä monia asioita.
onko_täällä_ikäraja kirjoitti:
On sillä väliä suurestikin. Siitä voi päätellä monia asioita.
Mitä esimerkiksi?
- digging
Sinä ainakin ainakin näytät kirjoittelevan puolikasvotonna. Eikä niin puolirumanakaan.
- onko_täällä_ikäraja
Marrrnie kirjoitti:
Mitä esimerkiksi?
Käytöksen muuttumisen syitä, miten on ennen suhteillut ja mitä hakee nykyisin, millaista mies tyyppiä arvostaa nykyisin verrattuna entiseen etc. On toki niitäkin naisia joilla asiat ovat menneet eri tavalla tai ovat aina olleet sellaisia, kuin nytkin ovat, mutta ajatuksia tietyt asiat herättävät ja ihmetystäkin. Tietyt asiat eivät oikeasti muutu vaan kyse on jostain muusta. No pakko myöntää, että ei tämä palsta niin kutsuva paikka monesti ole, kun keskustelut ovat mitä ovat, joten ei mikään ihme ettei naiset täällä välttämättä viihdy, ei oikein vanhemmatkaan saati sitten nuoremmat. Syitä on varmaan monia ja asia ei ole niin yksiselitteinen, kuin hätäisellä johtopäätösellä voisi vetää. Olipas turhaakin turhempi ketjun aloitus, kiitos sinulle kun laitoit pohtimaan hätäistä johtopäätöstäni.
onko_täällä_ikäraja kirjoitti:
Käytöksen muuttumisen syitä, miten on ennen suhteillut ja mitä hakee nykyisin, millaista mies tyyppiä arvostaa nykyisin verrattuna entiseen etc. On toki niitäkin naisia joilla asiat ovat menneet eri tavalla tai ovat aina olleet sellaisia, kuin nytkin ovat, mutta ajatuksia tietyt asiat herättävät ja ihmetystäkin. Tietyt asiat eivät oikeasti muutu vaan kyse on jostain muusta. No pakko myöntää, että ei tämä palsta niin kutsuva paikka monesti ole, kun keskustelut ovat mitä ovat, joten ei mikään ihme ettei naiset täällä välttämättä viihdy, ei oikein vanhemmatkaan saati sitten nuoremmat. Syitä on varmaan monia ja asia ei ole niin yksiselitteinen, kuin hätäisellä johtopäätösellä voisi vetää. Olipas turhaakin turhempi ketjun aloitus, kiitos sinulle kun laitoit pohtimaan hätäistä johtopäätöstäni.
Ei ollut tarkoitus mitenkään lytätä aloitustasi, mutta kiva kuitenkin, jos näkemyksesi laajeni. :)
- Ex----------PUA
Asiallahan ei voi olla mitään tekemistä sen kanssa, että tuon ikäisenä ollaan käytännössä jo niin mummeleita, että vanhan piian status on ainoa mitä voi tavoitella?
- naisissaoneroja
Paitsi jos on yhtä siveä ja enkeli kuin Antin Heta.
- Ex----------PUA
naisissaoneroja kirjoitti:
Paitsi jos on yhtä siveä ja enkeli kuin Antin Heta.
Mikä sekin on selvästi nuorempi kuin Antti, sillä palstatotuus on totuus.
- joojoojoojoojoopp
Parisuhdeterapian tarpeessa olevat huorat eivät oo saanut aikoinaan apua, nyt ne on ajanut oikeat sinkut täältä pois, kun "eihän se toisella kierroksella" olevalle huoralle sovi, että joku muu saisi tuntea itsensä prinsessaksi. Narsisti/kiilaajahuora ajaa suohon muut aina, toisella kierroksella oleva huora on pahin työpaikkakiusaajakin. Ei se oo mitään oppinut, ei osaa kuunnella toista ihmistä vaan nylkyttää niinkuin täälläkin omia sukupuolielimiään tavalla tai toisella.
- Se_on_kuulkaa_TILEMMA
Niin. Ja miksi suurin osa palstatytöistä on yli 40v neitsyitä ja vielä peräkamarin persumiehiä?
=DDD...toi olikin hyvä pointti....mistäs sitä tietää vaikka "Tytöt&Tädit" olisi Setiä oikeesti... ;P
Pahan heitit..... ;DIhmetyttää, ja vähän naurattaakin, kun täällä toisinaan epäillään naisia miehiksi. Onko syynä joku heteromiehen perustavanlaatuinen pelko siitä, että "täti" paljastuukin lopulta käsikopelovaiheessa sedäksi, vai jänskättääkö ajatus naisen kanssa kommunikoinnista, edes virtuaalisesti, vain niin paljon, ettei sitä oikein voi ajatuksen tasollakaan kestää?
PikkuLikka kirjoitti:
Ihmetyttää, ja vähän naurattaakin, kun täällä toisinaan epäillään naisia miehiksi. Onko syynä joku heteromiehen perustavanlaatuinen pelko siitä, että "täti" paljastuukin lopulta käsikopelovaiheessa sedäksi, vai jänskättääkö ajatus naisen kanssa kommunikoinnista, edes virtuaalisesti, vain niin paljon, ettei sitä oikein voi ajatuksen tasollakaan kestää?
No AattePPa Iha Ite... ;D
Jos/kun tämä on tälläinen TrolliTehdas, niin väistämättäkin sitä tulee mieleen aina välillä, jos "täti", onkin setä?.....välillä sen unohtaa ja sitten taas se tulee mieleen...vaikea sanoa, kun täällä AataminOmenoita on vaikea nähdä...OllakkoVaiEiköOlla?.... ;P
Kyllä ihan varmasti joku setä on joskus "tätinä" trollannut täälläkin ja varmasti päinvastoin ja trollaakin....kyllä siinä olisi naurussa pitelemistä ja varmasti onkin, jos/kun tilanteet menee naisten ja miesten välisiksi jutuiksi vaikka vaan kommunikoinnin tasolla...ja "täti" onkin setä tai "setä" onkin täti.... ;D
Tosin kaikkein hauskinta varmasti olisi silloin, kun "täti" onkin setä ja "setä" onkin täti.... =DDD....vaikka tietenkin kaikki olisi tällöin ns, PureHetero touhua, vaikka roolitus olisi vaihtunut PääLaelleen... ;P- kjhjih
NuuskaMuikkune kirjoitti:
No AattePPa Iha Ite... ;D
Jos/kun tämä on tälläinen TrolliTehdas, niin väistämättäkin sitä tulee mieleen aina välillä, jos "täti", onkin setä?.....välillä sen unohtaa ja sitten taas se tulee mieleen...vaikea sanoa, kun täällä AataminOmenoita on vaikea nähdä...OllakkoVaiEiköOlla?.... ;P
Kyllä ihan varmasti joku setä on joskus "tätinä" trollannut täälläkin ja varmasti päinvastoin ja trollaakin....kyllä siinä olisi naurussa pitelemistä ja varmasti onkin, jos/kun tilanteet menee naisten ja miesten välisiksi jutuiksi vaikka vaan kommunikoinnin tasolla...ja "täti" onkin setä tai "setä" onkin täti.... ;D
Tosin kaikkein hauskinta varmasti olisi silloin, kun "täti" onkin setä ja "setä" onkin täti.... =DDD....vaikka tietenkin kaikki olisi tällöin ns, PureHetero touhua, vaikka roolitus olisi vaihtunut PääLaelleen... ;PKuvitteletko olevasi jotenkin hauska noiden kompeilujesi kanssa.
Vitun idiootti! kjhjih kirjoitti:
Kuvitteletko olevasi jotenkin hauska noiden kompeilujesi kanssa.
Vitun idiootti!Ei ole pakko lukea mun kommentteja...vai onko?...en usko että kukaan pakottaa.. ;P
En minä mitään kuvittele, kunhan roiskin AivoLimoja sinne ja tänne.....niin kuin moni muukin...riippuen ihan fiiliksestä millaista taulua maalataan...lopputulos voi ihmetyttää, naurattaa, nolottaa, hävettää, väsyttää ja vaikka mitä itseäkin, mutta sehän siinä hassua onkin, kun sen huomaa vasta kun taulu on valmis......eli millaista jälkeä on tullut ja millaisen fiiliksen se aiheuttaa itsessäkin... ;D
Mielipiteeseen sinulla on oikeus ja tuota voin olla sinun mielestäsi vallan hyvin...kiitos palautteesta.... ;P
Tuo käyttämäsi sana "kompeilu" herätti mielenkiintoni ja haluaisin kysyä sinulta mitä se tarkoittaa ja mistä sana on alunperin peräisin?....jos vain jaksat valaista ja auttaa tässä asiassa tälläistä IDiooTTiA..... ;P
Yritin toki löytää guuggelilla ensin tietoa sanasta laihoin tuloksin, ennen kuin päätin IDiooTTiNA vaivata sinua asialla.....ei löytynyt kattavaa informaatiota merkityksestä ja alkuperästä.... :(
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=kompeiluPikkuLikka kirjoitti:
Ihmetyttää, ja vähän naurattaakin, kun täällä toisinaan epäillään naisia miehiksi. Onko syynä joku heteromiehen perustavanlaatuinen pelko siitä, että "täti" paljastuukin lopulta käsikopelovaiheessa sedäksi, vai jänskättääkö ajatus naisen kanssa kommunikoinnista, edes virtuaalisesti, vain niin paljon, ettei sitä oikein voi ajatuksen tasollakaan kestää?
Palstalaisten sydämiin jäi syvät arvet, kun nimim. Nörtti_N tms. aikanaan paljastui homomieheksi. Myös nimim. pimppaloora myönsi olevansa mies. Aina kun palstan naisen jutut alkavat kuulostaa kohtuuttoman inhimillisiltä, on syytä epäillä.
HC-ätmel kirjoitti:
Palstalaisten sydämiin jäi syvät arvet, kun nimim. Nörtti_N tms. aikanaan paljastui homomieheksi. Myös nimim. pimppaloora myönsi olevansa mies. Aina kun palstan naisen jutut alkavat kuulostaa kohtuuttoman inhimillisiltä, on syytä epäillä.
En ole tainnut palstailla noiden nimimerkkien kanssa yhtäaikaa ja en noista ollut tietoinen.....tai no pimppis on ehkä ollut samaan aikaankin vielä, kun itse tänne tupsahdin....sellainen kutina on, mutta itse en ole kuullut noista "käryistä".... ;P
"Aina kun palstan naisen jutut alkavat kuulostaa kohtuuttoman inhimillisiltä, on syytä epäillä."
=DDD....ai tälläistä ohjetta pitäisi noudattaa...hmmmm.....no ei kai se nyt ihan näinkään ole.... ;P- ed_
Ei ole pakko lukea mun kommentteja...vai onko?...en usko että kukaan pakottaa.. ;P
En minä mitään kuvittele, kunhan roiskin AivoLimoja sinne ja tänne.....niin kuin moni muukin...riippuen ihan fiiliksestä millaista taulua maalataan...lopputulos voi ihmetyttää, naurattaa, nolottaa, hävettää, väsyttää ja vaikka mitä itseäkin, mutta sehän siinä hassua onkin, kun sen huomaa vasta kun taulu on valmis......eli millaista jälkeä on tullut ja millaisen fiiliksen se aiheuttaa itsessäkin... ;D
Mielipiteeseen sinulla on oikeus ja tuota voin olla sinun mielestäsi vallan hyvin...kiitos palautteesta.... ;P
Tuo käyttämäsi sana "kompeilu" herätti mielenkiintoni ja haluaisin kysyä sinulta mitä se tarkoittaa ja mistä sana on alunperin peräisin?....jos vain jaksat valaista ja auttaa tässä asiassa tälläistä IDiooTTiA..... ;P
Yritin toki löytää guuggelilla ensin tietoa sanasta laihoin tuloksin, ennen kuin päätin IDiooTTiNA vaivata sinua asialla.....ei löytynyt kattavaa informaatiota merkityksestä ja alkuperästä.... :(
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=kompeiluKirjoita normaalisti idiootti. Olet todella naurettava toope. Kuin pikkulapsi, joka luuli tekevänsä vaikutuksen johonkin. No ei tehnyt.
ed_ kirjoitti:
Kirjoita normaalisti idiootti. Olet todella naurettava toope. Kuin pikkulapsi, joka luuli tekevänsä vaikutuksen johonkin. No ei tehnyt.
=DDD...No TottaKai Kun SiNä NoiN KauNiiSti Sen EsiTiT..... ;P
Sinun mielipiteesi kiinnostaa minua yhtä paljon, kuin kiveä tai jotain muuta elotonta kohdetta, kun esität sille mielipiteesi. Minä en ole sinulle olemassa, etkä sinä minulle. Käsititkö mitä ajan takaa?
Olen todella otettu, että herätin sinussa noin voimakkaita tunteita ja niin vahvan reaktion, että se sai sinut tarttumaan toimeen ja näppäilemään näppäimistöstä tuollaisia sulosäveliä.
Kerroin jo miten toimin ja tulen toimimaan vastaisuudessakin, sekä annoin myös vinkin sinulle miten sinä voisit toimia, mutta jos ohje ja vinkki ei kelpaa, etkä pysty sitä noudattamaan, niin se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi, eikä minun.
En ole pyrkinyt tekemään yhtään kehenkään mitään vaikutusta, enkä tule yrittämäänkään, joten tuon vihjailusi voit liittää omiin harhoihisi tai osoittaa sen jollekin muulle.
Tämä nimimerkki tulee toimimaan minulla vastaisuudessakin aivoliman valuttajana ja pidätän itselläni täysin oikeuden sisältöön ja kirjoitusasuun.
Jonkun aikaa sitten en vielä "peikkoillut" tai olin peikkoilut todella vähän, mutta tiettyjen syiden takia aloin "puskailemaan" itsekin enemmän ja sitten löysin myös useita muita syitä, miksi "puskailussa" on ideaa enemmän tai vähemmän.
Oikeastaan kaikki ei-rekatut ovat "peikkoja" jokainen ja monet rekatutkin nimimerkit puskailevat oikeasti enemmän tai vähemmän, joten huonoa omaatuntoa en tästä syystä siitä "puskailusta" enää koe.
"puskaillessa" on myös vielä laajempi taiteellinen vapaus ja huumorin käyttö on vapaampaa, koska kaikenmaailman "pilkunviilaajat", huumorintajuttomat ja lahkeessa roikkujat yms., eivät pääse räksyttämään samalla tavalla lahkeeseen, kuin silloin jos toimii pelkästään rekatulla nimimerkillä.
Tästäkin syystä on itselle ihan edullista sotkea ja sekoittaa kirjoitus tyyliä, sekä kirjoitusasua.
Jotain jäi varmasti vielä sanomatta, mutta yritin taivuttaa rautalangasta avoimesti, rehellisesti ja totuudenmukaisesti kaikista asioista, jotka ovat nimimerkin käytöksen takana.
Toivon, että onnistut välttelemään minun aivolimojani, koska ne ovat kyllä helposti tunnistettavissa, kuten itsekin tämän hyvin tiedät, joten "mielensäpahoittaja" on hyvä ja sulkee silmänsä kun näkee kommenttejani tai ainakin ohittaa ne lukematta, sekä niihin keskittymättä.
Sydämellisesti toivottaen, Nuuskis- Ex----------PUA
PikkuLikka kirjoitti:
Feministi havaittu.
- Ex----------PUA
=DDD...No TottaKai Kun SiNä NoiN KauNiiSti Sen EsiTiT..... ;P
Sinun mielipiteesi kiinnostaa minua yhtä paljon, kuin kiveä tai jotain muuta elotonta kohdetta, kun esität sille mielipiteesi. Minä en ole sinulle olemassa, etkä sinä minulle. Käsititkö mitä ajan takaa?
Olen todella otettu, että herätin sinussa noin voimakkaita tunteita ja niin vahvan reaktion, että se sai sinut tarttumaan toimeen ja näppäilemään näppäimistöstä tuollaisia sulosäveliä.
Kerroin jo miten toimin ja tulen toimimaan vastaisuudessakin, sekä annoin myös vinkin sinulle miten sinä voisit toimia, mutta jos ohje ja vinkki ei kelpaa, etkä pysty sitä noudattamaan, niin se on vain ja ainoastaan sinun ongelmasi, eikä minun.
En ole pyrkinyt tekemään yhtään kehenkään mitään vaikutusta, enkä tule yrittämäänkään, joten tuon vihjailusi voit liittää omiin harhoihisi tai osoittaa sen jollekin muulle.
Tämä nimimerkki tulee toimimaan minulla vastaisuudessakin aivoliman valuttajana ja pidätän itselläni täysin oikeuden sisältöön ja kirjoitusasuun.
Jonkun aikaa sitten en vielä "peikkoillut" tai olin peikkoilut todella vähän, mutta tiettyjen syiden takia aloin "puskailemaan" itsekin enemmän ja sitten löysin myös useita muita syitä, miksi "puskailussa" on ideaa enemmän tai vähemmän.
Oikeastaan kaikki ei-rekatut ovat "peikkoja" jokainen ja monet rekatutkin nimimerkit puskailevat oikeasti enemmän tai vähemmän, joten huonoa omaatuntoa en tästä syystä siitä "puskailusta" enää koe.
"puskaillessa" on myös vielä laajempi taiteellinen vapaus ja huumorin käyttö on vapaampaa, koska kaikenmaailman "pilkunviilaajat", huumorintajuttomat ja lahkeessa roikkujat yms., eivät pääse räksyttämään samalla tavalla lahkeeseen, kuin silloin jos toimii pelkästään rekatulla nimimerkillä.
Tästäkin syystä on itselle ihan edullista sotkea ja sekoittaa kirjoitus tyyliä, sekä kirjoitusasua.
Jotain jäi varmasti vielä sanomatta, mutta yritin taivuttaa rautalangasta avoimesti, rehellisesti ja totuudenmukaisesti kaikista asioista, jotka ovat nimimerkin käytöksen takana.
Toivon, että onnistut välttelemään minun aivolimojani, koska ne ovat kyllä helposti tunnistettavissa, kuten itsekin tämän hyvin tiedät, joten "mielensäpahoittaja" on hyvä ja sulkee silmänsä kun näkee kommenttejani tai ainakin ohittaa ne lukematta, sekä niihin keskittymättä.
Sydämellisesti toivottaen, NuuskisOlen itse kanssa tuota ihmetellyt, että miksi puskissa lymyilevät palstakurpat kuvittelevat että heidän uskomiset ja mielipiteet joitakuita kiinnostaisivat. :D
Itse aina ihmettelen, että missä niiden pointti oikein on. - pyövelii
Ex----------PUA kirjoitti:
Olen itse kanssa tuota ihmetellyt, että miksi puskissa lymyilevät palstakurpat kuvittelevat että heidän uskomiset ja mielipiteet joitakuita kiinnostaisivat. :D
Itse aina ihmettelen, että missä niiden pointti oikein on.Sä voit palstakurppana varmasti itsekin vastata tuohon ihmettelyysi. Aiheellista sinunkin miettiä.
Feministi havaittu.
Ai nyt vasta ja tuolla kommentilla? Itse kyllä pidän itseäni enneminkin ihmistinä, mutta ihan miten vaan.
- Ex----------PUA
PikkuLikka kirjoitti:
Ai nyt vasta ja tuolla kommentilla? Itse kyllä pidän itseäni enneminkin ihmistinä, mutta ihan miten vaan.
Menin ehkä vähän liian pitkälle. Pyydän anteeksi että haukuin sinua feministiksi!
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Koska pimppaloora on myöntänyt olevansa mies?? Multa on mennyt tuo kyllä ohi sitten.
Menin ehkä vähän liian pitkälle. Pyydän anteeksi että haukuin sinua feministiksi!
No, eipä tuo mitään.. on sitä pahempaakin kuultu. :I
vihatipunen kirjoitti:
Koska pimppaloora on myöntänyt olevansa mies?? Multa on mennyt tuo kyllä ohi sitten.
Sitä minäkin ihmettelen.. eikös sen pitänyt olla joku palstan legendaarinen hottis?
- Hehehöhö
PikkuLikka kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen.. eikös sen pitänyt olla joku palstan legendaarinen hottis?
Ehkä se olikin...
"Internetissä jokainen on mies" - Internet Hehehöhö kirjoitti:
Ehkä se olikin...
"Internetissä jokainen on mies" - Internet.. Mutta olen ymmärtänyt, että joku oli joskus tavannutkin sen.. :D mutta ehkä se oli sitten sellainen chick with a dick -tapaus.
vihatipunen kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12669581/kiusaamisen-kiertokulku#comment-71390765
Se tunnusti varsinaisesti jo aikaisemmin ja sanoi pimppalooran olevan "hyödyllinen hahmo" tms. Sitä viestiä ei tosin nyt löytynyt googlella.- Hmmmmmmmm
HC-ätmel kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12669581/kiusaamisen-kiertokulku#comment-71390765
Se tunnusti varsinaisesti jo aikaisemmin ja sanoi pimppalooran olevan "hyödyllinen hahmo" tms. Sitä viestiä ei tosin nyt löytynyt googlella.Pimppaloora sanoo tuolla tykkäävänsä esiintyä vanhana lihavana palstakurppana... Kurppana? Ketju parin vuoden takaa, ja kurppa -nimitys oli jo tuolloin vakiintunut palstalle... Expua on väittänyt keksineensä tuon kurppa -nimityksen. Onko Expua ollut täällä jo vuosikausia, vai eikö olekaan keskinyt kurppa -nimeä, kunhan valehtelee? Tosin itse olen kuullut koko ikäni vanhempia ihmisiä, niin miehiä kuin naisia sanottavan kurpaksi, eli ei olisi Expuan keksintö joka tapauksessakaan sen kummemmin kuin sanonnat totuus sattuu, osu ja upposi ja monet muut, joita väittää omiksi keksinnöikseen...
- 4plus1
Hmmmmmmmm kirjoitti:
Pimppaloora sanoo tuolla tykkäävänsä esiintyä vanhana lihavana palstakurppana... Kurppana? Ketju parin vuoden takaa, ja kurppa -nimitys oli jo tuolloin vakiintunut palstalle... Expua on väittänyt keksineensä tuon kurppa -nimityksen. Onko Expua ollut täällä jo vuosikausia, vai eikö olekaan keskinyt kurppa -nimeä, kunhan valehtelee? Tosin itse olen kuullut koko ikäni vanhempia ihmisiä, niin miehiä kuin naisia sanottavan kurpaksi, eli ei olisi Expuan keksintö joka tapauksessakaan sen kummemmin kuin sanonnat totuus sattuu, osu ja upposi ja monet muut, joita väittää omiksi keksinnöikseen...
ExPUA on kertonut nimimerkin ExPUA olevan vain väliaikainen nimimerkki jota hän on käyttänyt 1-2 vuotta. Toisinsanoen hän on ollut palstalla yli 2 vuotta mutta käyttänyt aiemmin eri nimimerkkiä/nimimerkkejä.
- palstatietäjä
PikkuLikka kirjoitti:
pimppaloora oli siihen aikaan 38v kurppa. Yksi palstamies tapasikin sen (tietysti kaverina koska pimppis ei silloin ollut etsimässä ketään, vaikka alkoikin seurustelemaan piakkoin sen jälkeen).
Kuulemma muistutti ulkonäöltään sitä isotissistä dominakurppaa joka myöhemmin tituleerattiin 1212:n naisystäväksi. palstatietäjä kirjoitti:
pimppaloora oli siihen aikaan 38v kurppa. Yksi palstamies tapasikin sen (tietysti kaverina koska pimppis ei silloin ollut etsimässä ketään, vaikka alkoikin seurustelemaan piakkoin sen jälkeen).
Kuulemma muistutti ulkonäöltään sitä isotissistä dominakurppaa joka myöhemmin tituleerattiin 1212:n naisystäväksi.No niin, tuon tarinan minäkin olen kuullut.. Ätmel taas sekoilee työkseen ja ehkä huvikseenkin.
- 2626
En tiedä palstatytöistä mitään, mutta mikäli ikä kiinnostaa olen 50 nainen ja olen sitä siksi koska olen syntynyt 50 vuotta sitten. Miksi ihmettelet? Minkä ikäinen olet, kysynpähän vaan ja ihmettelen.
- että.silleen
Mulla on ikää 28v 1kk ja 1½ viikkoa, joten en kuulu enää tyttöluokkaan. Ihan ihka aito kurppa. 12 vuotta kun jaksat odottaa ehdin minäkin tuon rajan ylittää, mutt en usko täällä silloin enää kyykkiväni läppäriä naputtamassa teikäläisten riesana. Mitähän vikaa tällä kertaa mun iästäni löytyy.
Mulle kerrottiin täällä suomi 24:ssä jo 26-vuotiaana ett mun nuoruuteni oli vain mennyt muisto ja oikeesti olen rusinoitunut kurppa. No, yhdestä asiasta olin onnellinen... IRL:ssä ihmiset eivät tietäneet sitä.
Eikä vielä tänä päivänäkään IRL:ssä kukaan suhtaudu edes mun vanhempaan sisareeni negatiivisesti ikänsä vuoksi, hän saa huomiota mua enemmän aina, joka paikassa.
Tuskin iällä täällä on mitään merkitystä... mielipiteiden vaihtelussa, siis avoimessa keskustelussa. Paitsi tietenkin jos sen varjolla vähätellään toisen mielipidettä!
Hyvää yötä, kaikille palstalaisille ja nukkukaa hyvin...uneksien kaikesta hyvästä!Just noin....se on muut asiat jotka ratkaisee ja merkitsee...vaihdellen tietenkin jonkin verran itse kunkin kohdalla...joillekin voi tosin tietenkin merkitä pelkkä ikä, vaikka tuskimpa... ;P
Hyvää yötä ja KauniitaUnia.... =)- Mällimuikkunen
;)
OMG
:=)
;-P(
(|)
:))))) - että.silleen
Mällimuikkunen kirjoitti:
;)
OMG
:=)
;-P(
(|)
:)))))Siis saisisko näihin hieroglyfeihin myös suomennokset? Niin... et mitä tahdoit tuoda julki näillä merkeillä?
- mällikkä
että.silleen kirjoitti:
Siis saisisko näihin hieroglyfeihin myös suomennokset? Niin... et mitä tahdoit tuoda julki näillä merkeillä?
Etkö ummarra... :P
(|).. <- posliini...
;))))-.8 että.silleen kirjoitti:
Siis saisisko näihin hieroglyfeihin myös suomennokset? Niin... et mitä tahdoit tuoda julki näillä merkeillä?
Riippuen kummalle @Mällimuikkusen viesti oli tarkoitettu, niin joko hän on sitä mieltä, että minä olen "valkoritari" tai sitten hän yrittää vikitellä sinua..... ;P
Mutta merkeistä ja kokonaisuudesta päätellen näyttää siltä, että hän halusi kertoa omalla hauskalla tavallaan minun olevan "valkoritari".... ;D
Jollakin on taas PalkoKasviVierinytNenuun.... ;P- että.silleen
Riippuen kummalle @Mällimuikkusen viesti oli tarkoitettu, niin joko hän on sitä mieltä, että minä olen "valkoritari" tai sitten hän yrittää vikitellä sinua..... ;P
Mutta merkeistä ja kokonaisuudesta päätellen näyttää siltä, että hän halusi kertoa omalla hauskalla tavallaan minun olevan "valkoritari".... ;D
Jollakin on taas PalkoKasviVierinytNenuun.... ;PNiinhän minäkin sen tulkitsin, ett viesti oli minulle ett sinä yrität vikitellä minua... myöntäilemällä. Tiedoksi Mälliselle... luen niitä puskakirjoituksiakin, joten olen tietoinen, monenlaisista kannanotoista. No, niin tai näin! Suoraa textiä osaan (tai olen osaamatta) tulkita paremmin, ainakin toisinaan. Saattaahan Mällinen olla kyllästynyt myös minun löpinöihini täällä.
Paistoin nyt illalla koe erän suolaisia korvapuusteja...leipätaikinasta: voitelin kaulitun taikinalevyn voilla, ripottelin päälle juustoraastetta ja tuoretta silputtua tinjamia. Rullasin ja leikkelin palasiks, painelin korvapuusteiksi, voitelin kermalla sekä ripottelin päälle pitashipähkinä rouhetta hieman. Paistoin! VAU, olen nero! Kokeilkaas te jotka leivotte.
Ens kerralla kokeilen paistetulla jauheliha/sipuliseoksella ja sinihomejuusto murusilla maustaen... teen ainakin muutamia. Niiden maun ei pitäisi ainakaan yllättää ketään.
Käteviä "voileipiä", eivätkä sotke ympäristöä pahemmin lastenkaan syödessä niitä!
Systeri kävi ja muksut mukana, Jyrikin on iso poika eikä istunut mun sylissä, "omalla tuolillaan" tahtoi olla polvillaan kun söi pöydässä. Tziisus mikä sotku, pitää pestä lattiakin...majoneesia oli ympäriinsä! Söi majoneesileipää, salaattia ja grillattua broileria, joi maitoa. että.silleen kirjoitti:
Niinhän minäkin sen tulkitsin, ett viesti oli minulle ett sinä yrität vikitellä minua... myöntäilemällä. Tiedoksi Mälliselle... luen niitä puskakirjoituksiakin, joten olen tietoinen, monenlaisista kannanotoista. No, niin tai näin! Suoraa textiä osaan (tai olen osaamatta) tulkita paremmin, ainakin toisinaan. Saattaahan Mällinen olla kyllästynyt myös minun löpinöihini täällä.
Paistoin nyt illalla koe erän suolaisia korvapuusteja...leipätaikinasta: voitelin kaulitun taikinalevyn voilla, ripottelin päälle juustoraastetta ja tuoretta silputtua tinjamia. Rullasin ja leikkelin palasiks, painelin korvapuusteiksi, voitelin kermalla sekä ripottelin päälle pitashipähkinä rouhetta hieman. Paistoin! VAU, olen nero! Kokeilkaas te jotka leivotte.
Ens kerralla kokeilen paistetulla jauheliha/sipuliseoksella ja sinihomejuusto murusilla maustaen... teen ainakin muutamia. Niiden maun ei pitäisi ainakaan yllättää ketään.
Käteviä "voileipiä", eivätkä sotke ympäristöä pahemmin lastenkaan syödessä niitä!
Systeri kävi ja muksut mukana, Jyrikin on iso poika eikä istunut mun sylissä, "omalla tuolillaan" tahtoi olla polvillaan kun söi pöydässä. Tziisus mikä sotku, pitää pestä lattiakin...majoneesia oli ympäriinsä! Söi majoneesileipää, salaattia ja grillattua broileria, joi maitoa.Juuri tuollaisia ne lapset aina on..... ;P
...jopa aikuisetkin, jos ei ole sisäsiistiksi opetettu.... ;D
Olisit pyytänyt systeriä siivoilemaan samalla, kun olisitte viettänyt PikkuHerran kanssa laatuaikaa.... ;P
Olet lähtenyt rakentamaan uusia reseptejä näämmä......kaikkea voi mixsailla ja kannattaakin, kunhan lopputulos olisi ainakin syötäväksi kelpaavaa, niin ei tarvitse paiskoja haaskoon.... ;P
Itsellä on oikeastaan jäänyt kaikki ruuan kanssa taiteilut nyt vähemmälle.....ja mottona on ollut hetken aikaa "vähemmän on enemmän" tässäkin.... ;P- että.silleen
Juuri tuollaisia ne lapset aina on..... ;P
...jopa aikuisetkin, jos ei ole sisäsiistiksi opetettu.... ;D
Olisit pyytänyt systeriä siivoilemaan samalla, kun olisitte viettänyt PikkuHerran kanssa laatuaikaa.... ;P
Olet lähtenyt rakentamaan uusia reseptejä näämmä......kaikkea voi mixsailla ja kannattaakin, kunhan lopputulos olisi ainakin syötäväksi kelpaavaa, niin ei tarvitse paiskoja haaskoon.... ;P
Itsellä on oikeastaan jäänyt kaikki ruuan kanssa taiteilut nyt vähemmälle.....ja mottona on ollut hetken aikaa "vähemmän on enemmän" tässäkin.... ;PKokeiles joskus tehdä normi leipätaikinasta noita suolasia korvapuusteja, siis olen syönyt jo KOLME, ne ovat hyviä... tinjami antaa mukavan maun leipään ja pitaasipähkinä rouhe antaa puustille kivan ulkonäön, sekä sopii maultaan näihin.
Sämpylöitähän nämä korvapuustit oikeastaan on... ulkonäkö vaan erilainen.
Teen ens viikolla suurkeittiössä ja tarjoilen sienikeiton tai juuressosekeiton kanssa asukkaille, tavallisen voileivän lisäksi. Katsotaan mitä mieltä ovat.
Korjasin suuremmat sotkut ja siirryttiin koko porukka olohuoneeseen...viettämään laatuaikaa. Mulla on vanhat legoni jotka otin esille ja kaks nuorinmaista leikki niillä. Vanhimmalla oli mun neppiskuulokkeet päässä ja kuunteli "tikulta" mun suosikkeja.
Systerin kanssa juonittii yhdessä... omia juttujamme. Systeri vei Emolle kalat, jotka hänelle jo olin luvannut, ajoivat sitä kautta kotiin sitten.
Huomen aamulla liukenen mökille ja nyt ihmettelen paistanko pinon lättyjä tänään Faijalle vietäväksi... noiden korvapuustien lisäksi... vai vienkö valmiin lättytaikinan vissyvesipullossa mökille ja paistan siellä. Taidan paistaa siellä, enkä kärytä täällä, kaiken lisäksi ne ovat kuumia kun tulevat pannulta suoraan nautittaviksi. Loput pitää pakastaa hänelle. Kolmen letun erissä aamukahville... silloin tällöin nautittavaks.
Mitenkäs sun päiväs on kulunnut? Kiireitä ollut? Joko sinä olet sinne lenkille ehtinyt?
Minä aion juoda mustan teeni (nimettömän) vadelmahillolla maustettuna ja hiipiä alakertaan juoksumatolle. Seuraavaksi ½tunniks ja sitten suihkuun. että.silleen kirjoitti:
Kokeiles joskus tehdä normi leipätaikinasta noita suolasia korvapuusteja, siis olen syönyt jo KOLME, ne ovat hyviä... tinjami antaa mukavan maun leipään ja pitaasipähkinä rouhe antaa puustille kivan ulkonäön, sekä sopii maultaan näihin.
Sämpylöitähän nämä korvapuustit oikeastaan on... ulkonäkö vaan erilainen.
Teen ens viikolla suurkeittiössä ja tarjoilen sienikeiton tai juuressosekeiton kanssa asukkaille, tavallisen voileivän lisäksi. Katsotaan mitä mieltä ovat.
Korjasin suuremmat sotkut ja siirryttiin koko porukka olohuoneeseen...viettämään laatuaikaa. Mulla on vanhat legoni jotka otin esille ja kaks nuorinmaista leikki niillä. Vanhimmalla oli mun neppiskuulokkeet päässä ja kuunteli "tikulta" mun suosikkeja.
Systerin kanssa juonittii yhdessä... omia juttujamme. Systeri vei Emolle kalat, jotka hänelle jo olin luvannut, ajoivat sitä kautta kotiin sitten.
Huomen aamulla liukenen mökille ja nyt ihmettelen paistanko pinon lättyjä tänään Faijalle vietäväksi... noiden korvapuustien lisäksi... vai vienkö valmiin lättytaikinan vissyvesipullossa mökille ja paistan siellä. Taidan paistaa siellä, enkä kärytä täällä, kaiken lisäksi ne ovat kuumia kun tulevat pannulta suoraan nautittaviksi. Loput pitää pakastaa hänelle. Kolmen letun erissä aamukahville... silloin tällöin nautittavaks.
Mitenkäs sun päiväs on kulunnut? Kiireitä ollut? Joko sinä olet sinne lenkille ehtinyt?
Minä aion juoda mustan teeni (nimettömän) vadelmahillolla maustettuna ja hiipiä alakertaan juoksumatolle. Seuraavaksi ½tunniks ja sitten suihkuun.No varmasti on hyviä ja makoisia....mut..mut.. no ehkä tulee joskus kokeiltua... miten nuo muuten pakkasta sietää vai onko maku ja koostumusero huomattava vrt. tuoreisiin?...
LeeGot on Just parhautta...eivät ole krääsä leluja, niin kuin monet muut....kestävät melkein mitä vain ja niitä mahtuu älytön määrä palikoita kohttu pieneen tilaan...ja ovat ajattomia.... ;P
Letut on parhaimmillaan just paistettuna.....RapeillaPitsiReunoilla.... ;P
Kyllä se päivä on kulunut ja kohta jo loppunutkit.... ;D....eipä mitään kauhean ihmeellistä ole tullut touhuttua.....JooJooMennäänHetiKunKun.......pitää kato aloitella taas rauhallisesti, ettei heti ole paikat taas rikki.....puoliksi suunniteltu on jo puoliksi tehty....eli melkein valmista on....;P.....OnOn.. ;D
Minä en ole jaksanut kauheasti teetä maustella....vaikka välillä miettinyt mitä kaikkea sinne voisi tunkea...hunajaa välillä olen laittanut tai sitten syönyt palan tummaa suklaata siinä samassa......taidampa laittaa kupillisin teetä itsellekin..☕... ;P- että.silleen
No varmasti on hyviä ja makoisia....mut..mut.. no ehkä tulee joskus kokeiltua... miten nuo muuten pakkasta sietää vai onko maku ja koostumusero huomattava vrt. tuoreisiin?...
LeeGot on Just parhautta...eivät ole krääsä leluja, niin kuin monet muut....kestävät melkein mitä vain ja niitä mahtuu älytön määrä palikoita kohttu pieneen tilaan...ja ovat ajattomia.... ;P
Letut on parhaimmillaan just paistettuna.....RapeillaPitsiReunoilla.... ;P
Kyllä se päivä on kulunut ja kohta jo loppunutkit.... ;D....eipä mitään kauhean ihmeellistä ole tullut touhuttua.....JooJooMennäänHetiKunKun.......pitää kato aloitella taas rauhallisesti, ettei heti ole paikat taas rikki.....puoliksi suunniteltu on jo puoliksi tehty....eli melkein valmista on....;P.....OnOn.. ;D
Minä en ole jaksanut kauheasti teetä maustella....vaikka välillä miettinyt mitä kaikkea sinne voisi tunkea...hunajaa välillä olen laittanut tai sitten syönyt palan tummaa suklaata siinä samassa......taidampa laittaa kupillisin teetä itsellekin..☕... ;P"miten nuo muuten pakkasta sietää vai onko maku ja koostumusero huomattava vrt. tuoreisiin?..."
-Mistä minä sen tietäisin? Vasta tein, enkä ole vielä pakastanut edes itselleni jääviä. Faijalle vien 10kpl ja osan laitan siellä pakastimeen, sieltä ainakin tulee suora mielipide takaisin**.
Tein kanapihvejä ja paistetut halloumit. Laitoin lautaselle perunamuusia, kanapihvin ja palasen paisettua halloumia, remoulade kastiketta pariruokalusikallista ja herneen vartta pari versoa. Salaatti oli asetilla vieressä, johon ei koskenut.
**Faija ilmoitti ett muusi ja kana olivat herkullisia syödä sellaisenaan. Loput lautasella olevista oli enemmänkin ruokahalun karkoitukseen sopivia...kuin syötäviks kelpaavia!
Halloumia epäili vahingossa paistinpannulle joutuneeks muovinpalaks, ennemminkin kuin juustoksi. Äläkä sotke kurkkusalaattia hapantuneeseen kermaan, hyi. Ja niitä lehmän tuorerehuja et sitt mun lautaselleni laita enää.**
Bon Appétit... herralle!
Ei muuten mikään ruokatuote pastimessa olosta parane...=(
Mut säilöntänä mainio apuväline. Miten paljon noiden sämpylöiden maku ja rakenne muuttuvat... se nähdään ja maitetaan 2.viikon päästä; syön silloin seuraavaksi, hitaasti sulatetun ja mikrossa lämmitetyn sekä uunissa kuumennetun. Teen oman arvioinnin.
Tuoreena ovat ainakin hyviä ja nyt kun "Kronkeli" ei ole ruokavahvuudessa mukana voin kokeilla noita muitakin sämpyliä tarjota ensin ylimääräisenä maistiaisena, normaalin voileivän lisänä. Ruoka on pääasiassa tuttua samaa laatua, mutt saavat arvostella uutuudet maistiaisina. Nakkipiilot ovat suursuosiossa vain 2 kieltäytyy niistä, he saavat juustosämpylän silloin.
Teen maustaminen laitas kanelia ripaus valmiiseen teehen ja mausta hunajalla! Sen kanelin ei ole tarkoitus maistua siinä...vaan se tuoksu on nautinnollinen yhdessä teen tuoksun kanssa.
Saman tempun teen joskus kahvin kanssa ja kaikki eivät edes tunnista sitä tuoksua, mutt sanovat kahvini olevan erityisen hyvää silloin. Kanelin tuoksusta monelle tulee hyvä mieli... ja joulu mieleen, kahvia juodessa! =))
Valurautapannulla ja voilla paistetuna...kaasuhellalla... sopivan kuumalla liekillä; tulee ...RapeitaPitsiReunoja! Vien pienen pullon vaahterasiirappia, myös.
Suljen nyt virtuaalikeittiöni, ja menen nukkumaan. Hyvää yötä, kaikille! että.silleen kirjoitti:
"miten nuo muuten pakkasta sietää vai onko maku ja koostumusero huomattava vrt. tuoreisiin?..."
-Mistä minä sen tietäisin? Vasta tein, enkä ole vielä pakastanut edes itselleni jääviä. Faijalle vien 10kpl ja osan laitan siellä pakastimeen, sieltä ainakin tulee suora mielipide takaisin**.
Tein kanapihvejä ja paistetut halloumit. Laitoin lautaselle perunamuusia, kanapihvin ja palasen paisettua halloumia, remoulade kastiketta pariruokalusikallista ja herneen vartta pari versoa. Salaatti oli asetilla vieressä, johon ei koskenut.
**Faija ilmoitti ett muusi ja kana olivat herkullisia syödä sellaisenaan. Loput lautasella olevista oli enemmänkin ruokahalun karkoitukseen sopivia...kuin syötäviks kelpaavia!
Halloumia epäili vahingossa paistinpannulle joutuneeks muovinpalaks, ennemminkin kuin juustoksi. Äläkä sotke kurkkusalaattia hapantuneeseen kermaan, hyi. Ja niitä lehmän tuorerehuja et sitt mun lautaselleni laita enää.**
Bon Appétit... herralle!
Ei muuten mikään ruokatuote pastimessa olosta parane...=(
Mut säilöntänä mainio apuväline. Miten paljon noiden sämpylöiden maku ja rakenne muuttuvat... se nähdään ja maitetaan 2.viikon päästä; syön silloin seuraavaksi, hitaasti sulatetun ja mikrossa lämmitetyn sekä uunissa kuumennetun. Teen oman arvioinnin.
Tuoreena ovat ainakin hyviä ja nyt kun "Kronkeli" ei ole ruokavahvuudessa mukana voin kokeilla noita muitakin sämpyliä tarjota ensin ylimääräisenä maistiaisena, normaalin voileivän lisänä. Ruoka on pääasiassa tuttua samaa laatua, mutt saavat arvostella uutuudet maistiaisina. Nakkipiilot ovat suursuosiossa vain 2 kieltäytyy niistä, he saavat juustosämpylän silloin.
Teen maustaminen laitas kanelia ripaus valmiiseen teehen ja mausta hunajalla! Sen kanelin ei ole tarkoitus maistua siinä...vaan se tuoksu on nautinnollinen yhdessä teen tuoksun kanssa.
Saman tempun teen joskus kahvin kanssa ja kaikki eivät edes tunnista sitä tuoksua, mutt sanovat kahvini olevan erityisen hyvää silloin. Kanelin tuoksusta monelle tulee hyvä mieli... ja joulu mieleen, kahvia juodessa! =))
Valurautapannulla ja voilla paistetuna...kaasuhellalla... sopivan kuumalla liekillä; tulee ...RapeitaPitsiReunoja! Vien pienen pullon vaahterasiirappia, myös.
Suljen nyt virtuaalikeittiöni, ja menen nukkumaan. Hyvää yötä, kaikille!MaiskisNam... ;P`,
No se nyt on vaan yhren herran mielipide...vaikka suora onkin.. ;D
Onneksi sulla on tuo arvostelijoiden pataljoona ja saat palautetta isommalta joukolta......kyllä sen siitä huomaa, jos menee hyvin kaupaksi.....pakko olla silloin hyviä...
Täytyy jäädä odottamaan mitä informaatiota empiirinen pakastus ja sulatus tutkimus tuo tullessaan.....kyllä ne varmaan noin on ihan hyviä vielä, jos hitaasti sulattaa ja lämmittää hieman sen jälkeen jollain konstilla juuri ennen, kuin aikoo niitä syödä.... ;P
Täytyypä heti huomenna testailla tuota Kanelisointia......aamu kaffen kanssa ja sitten päivällä mausteeksi teen kanssa.... =)
Ja sitten loppuun vielä laitoit QuaLan valuu noilla PitSeilläsi.... ;P`;
ÖitäMöitä ja MakoisiaUnia.... =)
- m-i-e-s
Palsta tytöt? Kaikki mun tuntemat tytöt ovat alle 18-vuotiaita tämän lainsäädännön mukaan. (Joissakin maissa se on alle 16 tao 21 =P)
Itse kommentti tähän = Vanhassa vara parempi. =P- m-i-e-s
Tao tao oli kyllä hieno ohjelma, mutta piti kirjoittaa tai. =P (Saatana edes näe näin pitkälle. =D)
- 40voo
Kaiksiksi kun nuoremmat ei enää ole tosinaisia, eikä tule.
- atännä
Suurin osa palstapojistakin on yli 40 v. Vain tuota nuoremmat ovat kertoneet ikänsä, ja niistäkin osa selkeästi valehtelee olevansa niin nuoria.
Oikeasti, nuoremmilla ihmisillä on omat kanavansa. Suomi24 sinkut on vanhoille jämähtäneille jäärille, jotka eivät muusta ole kuuleetkaan. :)Juuri näin, teininaiset pyllyilevät jossain Instassa ja snapchatissa.. ihan vaan palsta"pojille" tiedoksi. :)
- sellaisianenaisetainaon
PikkuLikka kirjoitti:
Juuri näin, teininaiset pyllyilevät jossain Instassa ja snapchatissa.. ihan vaan palsta"pojille" tiedoksi. :)
Ketä kiinnostaa sellaiset "naiset"? Tosin eipä niitä muunlaisia kauheasti olekaan. :-D
- DoubtofOrder
Vasta tässä iässä naisella voi olla hetki aikaa roikkua netissä, nuorempana (ja paljon edelleen) jälkikasvu riistää kaiken huomion ja vapaa-ajan. Sitten kun on hiukan aikaa, kurppaiän laiskuus estää sosiaaliset kontaktit IRL, ei vaan silloin nuorena.. Nuoremmilla on tosiaan toiset kanavat!!
- etupajula
Koska nuoret naiset eivät kiinnostu naisvihamilisistä puheista. Ja vanhempia naisia kiinnostaa se mitä tapahtui niille heidän kouluaikansa luuserimiehille.
- dominoefekti
Seksi markkina-arvo laskee niilläkin iän myötä. Lutkailun myötä laskee sitten parisuhde markkina-arvo. Halpoja makkaroita on maailma jo täynnä joita suuri osa naisista on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 393695
- 991748
- 1361625
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa531610- 971371
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301276MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2971176- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271031Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011